|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
|
Post Reply
|
Page <1 2728293031 44> |
| Author | ||
Santehnik
Newbiе
Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#561 Posted: 19-Apr-2011 at 05:34 |
|
Number of body, in VIN - last two numbers (http://www.picatom.com/1w/a292new-1.html) We have only 30 cars (25 Kyiv + 5 Lviv) but those numbers - 34, and Macedonia want 4 cars...
It's a "колхоз-тюнинг" (vilage-tuning) it's popular in Ukraine because many buses have fixed driver and he want to make his bus looking "better" and comfortable... and drapes close cabin from looking people
|
||
![]() |
||
Santehnik
Newbiе
Joined: 04-Apr-2011 Location: UA Kiev Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#562 Posted: 19-Apr-2011 at 18:43 |
|
|
It there any photos of 1016-1024?
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#563 Posted: 19-Apr-2011 at 19:53 |
|
|
Actually I think they are 1016-1032. Anyways I think that maybe the new LAZ with line-number 15 is the best till now out of all which came in Skopje, but I really didn't remember the serial number. I will see tomorrow.
|
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#564 Posted: 26-Apr-2011 at 16:31 |
|
|
Денес покрај Битпазар помина нова 65В, што вози до Инџиково.
На електронскиот дисплеј пишуваше само 65В, а беше поставен тој идиотскиот картон на кој пишуваше 65В ДО ИНЏИКОВО. Добро, ова е модернизација или само менување на влакното, а задржување на истиот карактер ? Не им е прв пат, а очигледно нема да им биде ни последен пат. А со двокатниот градски автобус од кинески Јутонг, кој сообраќа на линија 15 е уште полошо, воопшто не се ни вклучени дисплеите, туку се користат старите картони. Туку, да не им текне и тоа да го прават ретро, па наместо електронски дисплеи да се користат дрвени табли. Не бе, ова е надвор и под се што се нарекува нормално. Меѓу другото, им ги честитам Велигденските и првомајските празници на сите членови и читатели на форумот на build.mk |
||
![]() |
||
Sykes
Newbiе
Joined: 23-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#565 Posted: 27-Apr-2011 at 20:40 |
|
|
Паркиран украински автобус почнал сам да се движи и предизвикал верижен судир 27 април 2011 16:23 GMT Еден од новите украински автобуси синоќа околу 20 часот предизвика верижен судир на паркинг во Карпош, потврдуваат од СВР Скопје. Според нивните информации, еден од новите украински автобуси „ЛАЗ“, кој што стоел на паркинг, почнал сам да се движи без возач внатре, при што удрил во друг автобус, „САНОС“ , а потоа во уште пет други патнички возила. Најверојатно проблем настанал со автоматскиот менувач кој што го има автобусите. Од СВР Скопје велат дека е причинета мала материјална штета. Извор: Макфакс Нова технологија? Вештачка интелегенција? Дали автобусиве планираат да завладеат со градот?
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#566 Posted: 27-Apr-2011 at 22:02 |
|
|
Денес се возев во нов единечен нископоден автобус од украински ЛАЗ кој сообраќааше на линија 50, гаражен број 1022.
Првично што забележав беше фактот дека и покрај забелешките од хомологацијата, сепак и новите автобуси кои пристигнале во втората пратка доаѓаат без појас за инвалидите. Средната врата на секои 20-30 секунди испушта звук како да ќе се отвори кој трае нецела секунда, но нервира. Се слуша некаков постојан звук како тивка сирена кога вратите се отворени, ова го нема кај новите автобуси на приватњаците, звукот прекинува после 10-15 секунди или прекинува со затворањето на вратите. Внатрешниот електронски дисплеј и понатаму наместо да прикажува која е наредната станица, ја прикажува таа стара порака: "Почитувани патници: Добредојдовте во новите автобуси на ЈСП Скопје". А возачот, што да кажам па за него, си прави муабет со патник кој е потпрен на таа шипката на влезот до него, си тераат муабет среде вожња, без гајле. Имаше слободни седишта, но намерно стоев за да искусам како и кога ќе закочи, ви велам, со такви возачи, не ќе биде лошо ЈСП Скопје да вградат лулашки во новите единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, нагло кочење при секое приближување до возило, особено па во градски метеж, како на Битпазар, па што да додадам уште. Сакав да кажам, со вакви возачи, ЈСП Скопје на дебело би профитирале од вградување на лулашки во новите единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, па да наплаќаат за лулањето по минутажа, 10 денари за 15 минути би била добра тарифа, со вакви возачи ќе има лулање колку ти душа сака. Edited by Dexter26 - 27-Apr-2011 at 22:11 |
||
![]() |
||
HAnS
Newbiе
Joined: 17-Apr-2011 Location: UA Kyiv Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#567 Posted: 28-Apr-2011 at 12:34 |
|
LAZ site, as already said Santehnik, has many mistakes. Moreover, the marking "CityLAZ-20LF" is only a brand. In fact, this bus is 18,75m long. There where no CityLAZ-18LF built, so 20LF are the most likely buses to come. |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#568 Posted: 03-May-2011 at 15:16 |
|
|
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#569 Posted: 03-May-2011 at 17:23 |
|
|
Dobro e kako trgnale do kraj na godina site novi avtobusi nema da ostanat nenachnati.Toa go otvara prashanjeto za kompetentnosta i odgovornosta na shoferite.
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#570 Posted: 03-May-2011 at 19:44 |
|
|
Да, компететноста и одговорноста на шоферите, но и на раководството на ЈСП, Градот Скопје и граѓаните кои учествувааат со своите возила во сообраќајот.
Еве ќе дадам еден обичен пример, а верувајте ги има неверојатно многу. Кај Бисер, на пешачкиот и на третата лента, се прави некогаш толку голема гужва, што ако навистина не очекуваш, ништо чудно да се судриш. Работата е тоа што Јане Сандански е прилично брзо-проточен булевар, но делот кај Бисер е тесно грло. Иако некое време работата тргна на подобро, сега се е по старо, дури и се повеќе и повеќе се влошува. Пешаците кога ќе им текне поминуваат на пешачки (кој реално според сообраќајни правила, прописи-стандарди е недозволлив). Па луѓе кочат наеднаш, а ако има некој од позади кој се убрзал, има големи шанси да се удри во тие пред него. Исто така третата лента, и од едната и од другата страна е узурпирана од таксисти и коли, коли кои најчесто се на застанување, па затоа дури не ни гледаат кај ќе застанат, застануваат на сами автобуски постојки, или пред нив, зад нив, или пак дури на пешачкиот. И после како ќе има безбедност во сообраќајот, кога нема никаков ред. Да не зборувам за Рекорд и Битпазар, ама ај дека тие секогаш се така, па човек се навикнува. Мислам дека најзезнати делови, поготово на трасата на 15ка, се деловите од Булевар Србија до Транспортен Центар во Аеродром, и делот од после Рекорд до негде најмалку Симпо. Секако и централното градско подрачје, но таму се може да се очекува. |
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#571 Posted: 03-May-2011 at 22:10 |
|
|
Еден семафор би го решил проблемот кај Бисер.
|
||
![]() |
||
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#572 Posted: 03-May-2011 at 22:26 |
|
|
Na bulevari od tipot na J.Sandanski (brzi gradski soobrakajnici) se pravat podzemni ili nadzemni premini a ne pesacki i semafori na sekoi 20 metra.
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#573 Posted: 03-May-2011 at 22:37 |
|
|
Да. И јас викам така. Нема врска на помалку од 100 метри да има семафор.
А и друга работа е тоа што кога например некој ќе застане на пешачки го губи зелениот бран, и дур да стигне до следните семафори веќе е црвено. Мислам дека еден надземен или подземен премин би бил екстра за тој дел. Можно е да се и два, но тоа како ќе стоиме со финансии. Но најпрвин еден па после два, ако има потреба и услови. Но многу ќе биде важно и како тоа би било изведено со оглед дека по булеварот поминува главната сообраќајна оска, како и за сегашен сообраќај, така и за идно реализирање на ЛРТ или слично. Најдобро би било тие премини да бидат интегрирани во тој систем, или пак ако ништо друго да се остави простор за кога ќе се гради ЛРТ да може да функционираат интегрирано. |
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
IN_MOTION
Senior Member
Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply
#574 Posted: 03-May-2011 at 23:20 |
|
|
Како можеше за толку кратко време 3 нови автобуси да се оштетат
|
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#575 Posted: 03-May-2011 at 23:45 |
|
|
Не знаат да ги возат, мислат дека се со старине и дека можат маневри да прават. Во мајтапството на шоферите се уверив и деновиве на меѓународна линија, а и претходно во новите на ЈСП. Има некои стварно ги пазат, ама вечином као гајле да им е. Па не е можно толку лупање на новиве автобуси за толку кратко време. Треба да си сфатат дека тоа им е као лично нова кола да си купиле и дека од неговата плата се дадени пари за автобусот. Али се додека не сфаќаме дека све што државата купува е од наш џеб, ондак ќе ни се дешава лупање на чичка нови автобуси.
|
||
![]() |
||
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#576 Posted: 04-May-2011 at 12:14 |
|
|
Бесплатен интернет во 32 украински автобуса
Од утре бесплатен интернет ќе биде воведен во 32 нови украински автобуси, информираат од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Проектот е финансиран од „Македонски телеком“. Од ЈСП очекуваат интернетот во автобусите најмногу да го користи младата популација и тоа преку мобилните телефони. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=FAD1895A4CD9094BAAA10B036ABC6C6E |
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#577 Posted: 04-May-2011 at 13:01 |
|
Дали ова значи дека ако возам зад автобус, можам да си сурфам ? :-) |
||
![]() |
||
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#578 Posted: 04-May-2011 at 13:21 |
|
|
Слободно. Има уште 29 автобуси кои немале сообраќајка до сега. ;-)
|
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#579 Posted: 04-May-2011 at 14:42 |
|
Лоша пракса е во ЈСП ,возачите ги менуваат возилата ко чорапи.Во одредени фирми за меѓуградски превоз еден возач си е задолжен со едно возило и тој е одговорен за него и обично тие фирми имаат позачуван возен парк,за разлика од овие од типот на ЈСП,еден возач во 4 дена со 4 различни возила. Друга работа е ако си задолжен со едно возило,едноставно се врзуваш за него,нормална човечка природа (па уште и ново ако ти дале)...само овие изгледа се нелуѓе
|
||
![]() |
||
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#580 Posted: 04-May-2011 at 14:54 |
|
|
Ne zborete taka be luge, sigurno ne bilo namerno. Se slucuva na sekogo. Deka ako se utvrdi deka e po negova vina samiot shofer si ja plaka stetata a sofersajbna za konkretniov slucaj sigurno e kolku dve plati na shoferot. ne veruvam deka JSP e bi stoela zad nego tuku ako si kriv ke si platis steta, i za avtobusot i za drugoto vozilo sto si go udril, a se nadevam deka ovie 2-3 slucai ke dovedat do pogolemo vnimanie kaj vozacite na novive avtobusi
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2728293031 44> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |