Дизел локомотиви |
Post Reply | Page <12345 23> |
Author | |
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
Quote Reply #41 Posted: 03-Jan-2010 at 12:10 |
A kako e izvrsena renumerizacijata na MZ lokomotivite po raspadot na Jugoslavija?
Dali se samo zameneti JZ so MZ bukvite ili pak se promeneti i oznakite na seriite/podseriite ?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #42 Posted: 04-Jan-2010 at 13:29 |
Сета ренумерација на МЖ е останата како од времето на ЈЖ (серија, подсерија), тоа е случај кај сите екс-ЈУ републики освен во Хрватска каде потполно се на ддруг начин ренумерисани !!?? |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
mon
Senior Member Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 758 |
Quote Reply #43 Posted: 09-Jan-2010 at 11:04 |
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #44 Posted: 26-Jan-2010 at 12:24 |
Пред неколку години во Битола доаѓаше една локомотива со кабина како MЖ 661-410 ама бојата му беше портокалово со црно... Покрај многу бројните слики и податоци на форумов никаде ја нема спомната таа локомотива...
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #45 Posted: 26-Jan-2010 at 15:01 |
Daniel добро дојде, Потполно ме зачуди ова твое сеќавање, во МЖ никогаш немало портокалова бија на дизел лок., освен на некој дизел маневарки кој имаат да речеме жолта и црвена. Иначе стандардно EMD лок. се зелени.!!!??? Edited by Vladimir P - 26-Jan-2010 at 15:04 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #46 Posted: 26-Jan-2010 at 15:01 |
Старана лок не може да се движи во наши простори (едино влечена од наша)!
Edited by Vladimir P - 26-Jan-2010 at 15:02 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #47 Posted: 26-Jan-2010 at 19:44 |
Ама таа локомотива не влечеше вагони, туку секогаш сама како да ја испробуваа за нешто. Често ја гледав бидејќи живеам до железничка па така го гледам секој воз... |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #48 Posted: 06-Mar-2010 at 02:20 |
Пред реновирање МЖ 642-002
Сега, на пробна вожња во Марибор фото: Jembah Наскоро дома |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #49 Posted: 06-Mar-2010 at 12:45 |
опа ова не е само лифтинг, ова е дедо со нови мускули ~ а Даниел да не мислиш на црвенава http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=49350#49350 претпоставувам неиспрана фаќа на портокалово |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #50 Posted: 06-Mar-2010 at 23:27 |
A ова е маневарка или?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #51 Posted: 07-Mar-2010 at 00:47 |
Служи за маневра и лесни патнички композиции |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #52 Posted: 08-Mar-2010 at 00:06 |
Ова беше една од четирите 642/643 што отидоа во Словенија на реновирање така? Ова е прва што е спремна?
Кога сме веќе кај Словенците, што стана со најавата дека од Словенски Железници ќе набавиме четири локомотиви од серијата 644? |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #53 Posted: 11-Mar-2010 at 10:58 |
Владимир, дали можеш да ми објасниш која е разликата во однос на трошоците за гориво што ги има оваа маневарка во однос на Кенеди? Сигурно троши помалку гориво, но дали се исплати вакви маневарки да ни ги влечат возовите за Битола и Кичево или дефинитивно ќе се користат единствено во товарниот сообраќај?
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #54 Posted: 11-Mar-2010 at 14:44 |
- 642 (826 ks) имаат на старт 7,9 кг/ч на маневра 15,8 кг/ч потрошувачка новата сигурно многу помалку. - 661 (1950 ks)имаат на старт 21,3 кг/ч на маневра 42,6 кг/ч потрошувачка на гориво. Иначе би била погодна за влечење на патнички возови кон СК - Табановце или Ск - Кочани, за Битола и Кичево со толкав број на вагони и такви нагиби !!?? Edited by Vladimir P - 11-Mar-2010 at 14:45 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #55 Posted: 12-Mar-2010 at 11:23 |
Јасно ми е, тоа значи дека најверојатно би се користела за товарен сообраќај.
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #56 Posted: 12-Mar-2010 at 14:50 |
Товарен маневарски и лесен патнички превоз |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #57 Posted: 16-Mar-2010 at 12:56 |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #58 Posted: 16-Mar-2010 at 21:05 |
Добра слика. btw Знае некој податоци за оваа Локомотива... ? |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #59 Posted: 16-Mar-2010 at 21:31 |
Руска локомотива TEM2 кај нас се води како серија 667
Иначе во МК имаме две овакви локомотиви МЖ 667-001 и МЖ 667-002 кој беа дојдени со рафинеријата 1981 година (која е исто руска технологија) Иначе 667 е тешка маневарска локомотива, 123 тона, 1000 kW, 100 км/час П.С. Едната е вон употреба а со другата се борат секојдневно |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #60 Posted: 07-Apr-2010 at 10:27 |
Благодарение на приателот од Словениа Cokla ја имаме информацијата дека синојка во 23:00 од Марибор тргнала за дома комплетно обновената дизел локомотива МЖ 642-002
фото: cokla |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <12345 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |