![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Македонија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 13> |
Author | |||
Baze ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 409 |
![]() ![]() |
||
Облакодери ќе го сардисаат „Јужен булевар“ Потенцијалниот инвеститор ќе има обврска прво да ја изгради подземната сообраќајница а потоа да гради над неа на отстапените парцели Комерцијално-деловни објекти, во должина од еден километар, високи дури до 20
ката, ќе се вивнат над „Јужен булевар“ зад Старата железничка станица, на делот
што беше предвиден да биде подземна сообраќајница. Ќе се бара инвеститор што ќе
биде обврзан прво да го изгради подземниот булевар, а за возврат ќе ги добие
парцелите за градба што се над него. |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Јужниот булевар ќе урне 420 куќи и две згради
"Градот мора конечно да покаже проект за овој булевар во нашата
Општина, за да знаеме што и како е предвидено. Каде ќе поминува, ќе
има ли надвозник, премини и кружни текови, и каде? Згора на сe, како што
е предвидено со Генералниот урбанистички план на Град Скопје, тој ќе
урне куќи и згради. Каде ќе им се градат нови станови на тие луѓе?
Според мои проценки, изградбата ќе чини 50 милиони евра, а плус ќе
треба да се решаваат и имотно-правни проблеми што, според мене, многу
тешко ќе се случи", вели Ѓорчев. http://www.vest.com.mk/?ItemID=378964EBC505DF48ADD38439233D164E |
|||
![]() |
|||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||
![]() Преку преглед на ГУП-от кој се однесува на идните сообраќајни решенија во Скопје и сателитската снимка на Гугл мапс, трасата за Јужен булевар во Кисела Вода е линија на која скоро и да нема објекти. Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус? |
|||
![]() |
|||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||
OCB, зградите постојат. Се наоѓаат на ул.Петар Делјан. http://wikimapia.org/#lat=41.9816815&lon=21.4449692&z=16&l=0&m=b |
|||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Едната сигурно ќе пречи, ама другата и не баш... профилот на Јужен не е толку широк, а и да смета, можат малку да го стеснат тука... мал сегмент е...
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
- привремени објекти - дивоградби - трошни куќарки под сите стандарди - објекти во распаѓање - лимени гаражи - импровизирани складишта - шупи - гулубарници - полски клозети - кокошарници - свињарници ... буквално се живо да пребороиме и да видиме дали и со вакви критериуми ќе се дојде до 20% од бројкава која тој очигледно ја извадил од газот!
Edited by Cloverstack - 17-Feb-2012 at 18:42 |
|||
![]() |
|||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
||
Po se izgleda Gjorcev i licno e zasegnat od izgradbata na bulevarot pa zatoa negoduva ![url]http://www.plusinfo.mk/vest/33762/Koce-kje-go-rushi-Marjan-Gjorchev-za-da-go-izgradi-Juzhen-bulevar[url]
|
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
Бидејќи коментираме изјава на политичар, таков ќе биде и мојот пост.
Според мене, потребно е внимателно да се следат изјавите од разни нивоа, а на оваа тема, кои ќе се појават во следниов период - можеби глупоста ќе биде изолирана појава. Така ќе видиме дали навистина планираат да го избришат Јужниот булевар заради: нови површини за градба, паралелно „остварување“ на легализацијата на секоја дивоградба помножено со гласови на локални избори, бидејќи до таму им стига планирањето - што нели е поголемо достигање од изградба на градска инфраструктура. И морам да се посомневам дека сакаат да му направат услуга и на идниот купувач на мега-парцелата позади Старата Железничка - да не троши драгоцен простор на сообраќајница. Мислам дека новиот ГУП ќе даде многу изненадувања и реакции, но за да се покријат, некоја кутра модернистичка фасада ќе добие „стајлинг“.. И да не заборавам, ниеден политичар од актуелнава власт веќе нема право да тврди дека 50 милиони евра е голема сума за инфраструктурна инвестиција во Скопје.. |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
еден од послабите градоначалници во РМ
|
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
17.02.2012, 17:47
Само една компанија сака да го купи плацот над Јужен булевар ![]() Земјиштето се продава за три милиони евра, а купецот ќе мора претходно на свој трошок да ја изгради подземната улица Деспина Трајковска Очекувано или не, само една компанија е заинтересирана да го купи земјиштето над Јужен булевар на кое ќе може да гради деловен и хотелски комплекс висок дури до 20 ката, но откако претходно на свој трошок ќе ја изгради предвидената подземна улица. За да стане сопственик на земјиштето од приближно 32.000 квадрати, кое се протега во должина од околу 1 километар, инвеститорот ќе треба на државата да и' искешира само три милиони за атрактивниот плац. Заинтересираната компанија, практично, ќе се наддава сама со себе на лицитацијата, што е дозволено со објавата за продажба на земјиштето. „Електронското јавно наддавање може да почне со најмалку еден учесник. Наддавањето се врши ‘чекорно‘ со зголемување на вредноста со секој ‘чекор‘ не помал од триста денари“, се вели во огласот што го распиша Министерството за транспорт и врски минатиот месец. Од таму не откриваат која компанија се пријавила за учество на лицитацијата. Велат дека е противзаконски сега да откриваат дали станува збор за домашна или за странска компанија. Единствено информираат дека само една компанија е заинтересирана да го купи плацот во непосредна близина на Стара железничка станица. „Заклучно со крајниот рок, 15 февруари, до Министерството за транспорт пристигна една пријава за учество на електронското јавно наддавање за локацијата која се наоѓа во општина Центар, а е наменета за изградба на култура – В3, со компатибилни класи на намени – времено сместување, мали комерцијални и деловни единици, големи трговски единици, деловни простории, државни институции и спорт и рекреација“, велат од Министерството. Станува збор за парцела од речиси 10.000 квадратни метри со вкупна почетна цена од околу 450.000 евра. При презентацијата на урбанистичкиот план, планерите објаснија дека, всушност, таму е предвидена изградба на комерцијален објект на местото на сегашниот паркинг меѓу Музејот и ТЦ „Рамстор“. ДУП-от налага инвеститорот да го изгради објектот со „пресликана“ фасада и висина како и железничката станица. Истовремено, планот дава можност и за обнова и развој на разрушениот дел на Старата железничка станица, кој практично е испланиран да биде влез во новиот деловно-административен комплекс. Инаку, се' уште не е утврдено за колку време купецот ќе има обврска да ја изгради подземната улица. Тоа, според објаснувањето на Министерството, допрва ќе го дефинираат идниот сопственик на плацот и Град Скопје. „Пред потпишувањето на договорот за оттуѓување на земјата, инвеститорот ќе има обврска да склучи договор со Град Скопје за уредување на односите за изградба на подземната сообраќајница“, велат од Транспорт. Според ДУП, улицата треба да биде широка 31,5 метри, да има две ленти за сообраќај од по 3,75 метри во двата правца и две ленти широки по 3 метри наменети за застанување на возилата. Во урбанистичкиот план е зацртан и средишен коридор на улицата со трамвајска пруга. Последни парцели во Центар што ги продава државата Овие две парцели се последните атрактивни плацеви чија продажба ќе се реализира преку Министерството за транспорт и врски. Иако некои општини почнаа сами да ги отуѓуваат државните парцели, Општина Центар се' уште го нема преземено управувањето со државното земјиште. Тоа, според најавите, ќе се реализира до лето. Со колку парцели за продажба ќе располага Општината и со каква намена се тие, надлежните се' уште утврдуваа http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=86EA96C14CCD554081B6191F92AF4B2E |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Јужен булевар ќе почнува и ќе завршува со кружен текСоња ЈовановаЈужен булевар важи за најважниот сообраќаен дел во центарот на Скопје, па ако се изгради подземната улица, значително ќе се растовари сообраќајниот метеж Подземна улица долга еден километар, широка 36 метри, со по два коловози од 12 метри, две ленти по три метри за застанување на возилата и средишен коридор со широчина од 12 метри за трамвајска линија. Ваква е планирано да изгледа подземната сообраќајница на Јужен булевар, чија парцела пред два дена беше продадена на турската компанија Лимак холдинг. Иако конечниот проект за тоа како ќе изгледа сообраќајницата ќе се изработи откако фирмата ќе го потпише договорот со град Скопје, сепак, според нацртаното во Деталниот урбанистички план за Стара железничка станица, предвидено е подземниот дел од булеварот со должина од еден километар да почнува од задната страна на Рамстор, а да завршува на источната страна, под улица Бихаќка, во локалитетот подвозник. Трамвајската станица пак, ќе биде централно поставена под објектите, каде што патниците преку елеватори ќе излегуваат надвор. Рампите за поврзување на Јужен булевар со локалната улична мрежа се со минимална должина од 120 метри и минимална ширина од пет метри. Дополнително, со проекти ќе се решава вентилирањето на воздухот во тунелот. Овој градежен зафат, кој се проценува на 60 милиони евра, според проектот, треба да заврши најмногу за шест години, по што Лимак холдинг ќе може да ги изгради и деловно-трговските објекти над сообраќајницата. Дозволено е да се изградат хотел, трговски центар, помали трговски единици високи до 20 ката. За да се олесни пешачкиот сообраќај пак, предвидено е низ објектите што ќе се изградат да поминуваат патеки. Инаку, објектите над булеварот со околните содржини ќе се поврзуваат со еднонасочни улици. Во сабота ќе се продава втората парцела од Јужен булевар Втората парцела од деталниот урбанистички план за Стара железничка станица ќе се продава во сабота на јавно наддавање. На местото на паркингот меѓу Музејот на град Скопје и Рамстор ќе се гради комерцијален објект, кој треба да биде изграден со пресликна фасада и висина како и железничката станица. Во ДУП постои можност да се обнови разрушениот дел на Старата железничка станица. Која е Лимак холдинг? Турската компанија Лимак холдинг важи за брзорастечка компанија, која е влезена во многу бизниси, од хотелиерство до енергетика. Досега имаше неколку неуспешни обиди да влезе на македонскиот пазар. Минатата година учествуваше на тендерот за изградба на хидроцентралите Чебрен и Галиште, но поради непотполна документација, не се квалификуваше за наредната фаза од реализацијата на проектот. Потоа се обиде да се квалификува и за концесионирање на автопатиштата во Македонија во конзорциум со Алпине бау од Австрија и Сома ентерпрајз од Индија. Лимак веќе е присутна во регионот откако минатата година стана сопственик на меѓународниот аеродром во Приштина. Веќе оперира со аеродромот Сабиха Гокчен во Истанбул. Компанијата сè уште нема отворено претставништво во земјава, а според Турската стопанска комора во Скопје, инвеститорите тоа ќе го сторат деновиве, кога треба да се потпише и договорот со град Скопје. Се шпекулира дека фирмата е во сопственост на зетот на премиерот на Турција и дека зделките за ширење на бизнисите се договараат по политичка линија. Се претпоставува дека истата компанија ќе се јави и на тендерот за втората локација од Јужен булевар, кај Музејот на град Скопје. http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/80516/juzhen_bulevar_kje_pochnuva_i_kje_zavrshuva_so_kruzhen_tek.aspx?iId=2611 |
|||
![]() |
|||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
||
Dobro za podzemniot del , no so ke se pravi so ostatokot od bulevarot , koga ke pocni da se gradi ?? Paralelno ili segment po segment od koga ke zavrsi podzemniot ?!
|
|||
![]() |
|||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
||
Edited by mr bombastic - 12-Mar-2012 at 04:09 |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||
Со кое право користат мој рендер, кој не само што не е официјален, туку и не ни соодветствува на локацијата?
|
|||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||
![]() |
|||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||
Огромен скептик сум за целава работа!
|
|||
![]() |
|||
nouseforname ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Dec-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
||
nekako ova mn mi nalicuva na slednata golema dupka vo skopje,nekako ama bas IC ne mi se veruva deka ova ke se naprai :/
|
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4877&mid=482&tabId=1&tabindex=0 Edited by N23 - 12-Mar-2012 at 22:51 |
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Мене ми се верува дека ќе се гради но за квалитетот на извадбатa не сум баш многу сигурен. Не сакам да шпекулирам ама се гледа во аеродромот, само што почна да си оди во негативен правец ( попусти при изградба итн.)
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Јас би го повикал Кловер да даде мислење околу оваа работа бидејќи е најзапознаен со ситуацијата. Мене ми изгледа дека треба да се молиме ова да не се изгради и да пропадне замислата. Според мене (не сум читал доста околу ова и не сум запознаен), само лудак (какви што несомнено се градските власти, тоа го имаат на n-големи и долгорочни проекти докажано) може да го гради Јужен бул. вака на кратки парчиња и не како поголема целина. Ова ќе даде еднакви резултати како да речеме да почне да се гради метро мрежа во даден град со две станици, меѓусебно оддалечени 800 метри. Што ќе решат овие 800 метри, кога главниот проблем е запушената раскрсница кај Нова Македонија и тоа само во правец од МХ Јасмин кон Теодосиј Гологанов?! Повторно целиот сообраќај се забива во кружен тек на истата раскрсница.
Втора нејасна работа ми се овие кружни текови, дали се според ГУПот или сега се лепнати со цел оефтинување и се разбира аматеризација на целиот проект. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |