Воздухопловство (општо) |
Post Reply | Page <12345> |
Author | |
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #41 Posted: 25-Apr-2015 at 11:56 |
Пилот не е зафрканција. Какви нерви треба да имаш да приземјиш авион што гори. Секоја чест. Ова според мене го можат само искусни пилоти. Затоа и малку ми беше чудно кога разбрав дека пилотите кои биле во авионот кој падна во Франција биле 28 и 34 години. Според мене ова е премлада екипа. Се случи тоа што се случи со тој авион во тој случај не беше пресудно искуството. Но во вакви случаи кога има дефект на авионот не сум сигурен дека еден 34 годишњак е во состојба вака ладнокрвно да изреагира.
Edited by kultuzin - 25-Apr-2015 at 11:58 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #42 Posted: 25-Apr-2015 at 12:32 |
Самиот авион А320 како овој во случката е сертифициран да лета со еден мотор подолго време (се случува почесто од што сакате да верувате), па така кога има engine fire, прва работа е да се идентификува и угаси моторот (погрешна идентификација на тоа кој мотор треба да се угаси беше причината за ATR-от што падна во Тајван) и да се прекине доводот на гориво. После тоа, сето останато е вежбано на симулатор, и не е нешто невозможно да се спроведе (се случува и ова често).
Сепак, реалноста е различна секој пат, и никогаш не е школски пример, бидејќи во случајов моторот не само што се запалил, туку имало и експлозија која го оштетила крилото. Сепак, должам да кажам дека возраста нема никаква врска со справувањето со ситуациите. Тука има врска присебноста и добрата подготвеност, а тие се особини кои се стекнуваат со мноооогу часови поминати во симулатор каде што сите капетани и први офицери имаат поминато низ многу незгодни ситуации како оваа, а богами и многу погадни. Воедно и кабинскиот екипаж е трениран да се справува со вакви настани, па оттаму и успешната евакуација на сите патници. All's well that ends well. Добро се справија и во Катманду. Секоја чест и за екипажот што ги евакуира сите патници без жртви. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #43 Posted: 25-Apr-2015 at 20:38 |
Problemot e vo toa sto samata eksplozija na motorot moze da sozdade dopolnitelno ostetuvanja npr. na aerodinamikata ili na sistemot za upravuvanje, koi mozat da bidat kobni za letaloto.
|
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #44 Posted: 26-Apr-2015 at 12:23 |
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #45 Posted: 26-Apr-2015 at 18:05 |
на видеава личи како експлозијата да го оштетила системот за спуштање на тркалата
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #46 Posted: 23-May-2015 at 13:32 |
Дечки, администраторот на овој форум (exyuavforum.herobo.com)ме замоли да бидам модератор на македонската секција. Исто така, му предложив да ви понудам да се зачлените на форумот и да споделувате информации поврзани со авијацијата во нашата земја. Така што, кој е заинтересиран, нека повели.
http://exyuavforum.herobo.com/index.php |
|
За сè има вторпат
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #47 Posted: 07-Mar-2016 at 15:08 |
Едно прашање до поупатените. Дали е возможно да се воспостави линија Скопје-Охрид. Колку би била исплатлива, колку време би траел летот, колку би чинел билетот ..?
Edited by stratus - 07-Mar-2016 at 15:09 |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #48 Posted: 07-Mar-2016 at 17:28 |
Кога ќе се изгради целосно автопатот ќе се стига за некои 1 саат и 30 мин, со автобус макс 2 часа при што нема логика ништо друго како алтернатива сем воз кој е реален колку и поставување на македонско знаме на месечината.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #49 Posted: 08-Mar-2016 at 11:23 |
Не. |
|
Perfect speed, my son, is being there.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #50 Posted: 06-Jun-2016 at 16:47 |
|
|
За сè има вторпат
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #51 Posted: 02-Aug-2016 at 08:15 |
СКП, пред некој ден
Антонов АN12 Илјушин ИЛ-76 https://twitter.com/skopjeairport/media Edited by Џоле - 02-Aug-2016 at 08:22 |
|
За сè има вторпат
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #52 Posted: 02-Aug-2016 at 14:27 |
што правел чешкиов C-295 кај нас? |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #53 Posted: 03-Aug-2016 at 09:39 |
Ми се чини дека пред некое време имавме посета од страна на чешки воени лица. |
|
За сè има вторпат
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #54 Posted: 07-Feb-2017 at 21:02 |
Критичар за критика
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #55 Posted: 07-Feb-2017 at 22:17 |
Па зар нема некој кран нешто некоја машина , зарем само ова вака со црево го имаме за овој вид на работа ??
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #56 Posted: 08-Feb-2017 at 02:18 |
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #57 Posted: 08-Feb-2017 at 11:32 |
Баш рачно се прави и е подобро. Затоа пишав за тие што не виделе.
|
|
Критичар за критика
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #58 Posted: 08-Feb-2017 at 22:10 |
Ауу машината сепак некако ми изгледа помодерно .. али добро како што кажувате ако рачно е по добро .. а сепак такво нешто како на видеото кај нас нема така ?
|
|
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #59 Posted: 08-Feb-2017 at 22:23 |
Не знам што да ти речам повеќе си има стандардна процедура за оваа постапка што се применува и на Скопски аеродром.
|
|
Критичар за критика
|
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #60 Posted: 09-Feb-2017 at 22:30 |
Океј јасно ми е )
|
|
Post Reply | Page <12345> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |