|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 2829303132 90> |
| Author | |||||||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#581 Posted: 21-Apr-2010 at 23:49 |
||||||
Абе на новинарите поимот нископоден автобус им е очигледно нешто тешко сфатливо. Мислат ако не е двокатен, тогаш е нископоден, или уште полошо ЕДНОПОДЕН!? wtf ова едноподен ми оди на нерви, не сфаќаат што е еднокатен, а што едноподен? Еден под? whaaat? |
|||||||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#582 Posted: 21-Apr-2010 at 23:50 |
||||||
|
Крајно иритиран од базично неписмениов текст морам да реагирам на неколку места (притоа бидувајќи свесен дека ова зло е пред вратата и нема назад). Одам по ред:
Жали што во градот се' уште нема трамвај, бидејќи скопјани го посакувале уште откако ја почуствувале удобноста на превозот со двокатните автобуси. Јас се прашувам какв врска имаат овие два вида на превози, та граѓаните одеднаш да увидат? Смета дека ако тогаш двокатни автобуси се возеле низ улици што биле поплочени со коцка и биле стабилни дури и кога превезувале повеќе патници од дозволениот број, нема да има проблем ни сега кога ќе се возат по асфалтирани улици. Мислам во ред е лабилен 90 годишен странец да си зборува, но тоа да се објави како теорема (Теоремата, во основа, е логички исправно тврдење чија точност може да се утврди.) во најтиражниот наш весник е срамно! Некаде во 1954 или 1955 година во ’Градски сообраќај‘ стигнаа околу 13 лондонски двокатни автобуси. Ааааа - ете колкава е таа наша ТРАДИЦИЈА! Беше преубаво чувството кога преку широките платформи прв пат влеговме во речиси новите возила, оти само десетина години биле возени низ лондонските улици. Епа добро бе белким во овој глобализиран свет, видувањата и очекувањата на општеството се смениле од пред 50+ години! Не познавам некој нормален да каже дека во ова време 10 години стар автобус е СКОРО НОВ! Тогаш бил круциален чекор напред, но сега? На станиците намерно се пропуштаа да поминат нископодните, а луѓето чекаа да се качат во двокатен автобус“, се присетува Коцевски. Оооо чак НИСКОПОДНИ ли? Ама тоа многу напредни сме биле ние, Германија и Холандија... знаете што да јадат! Аман не научија нашиве новинари да прават разлика меѓу нископоден и еднокатен автобус! Возилата беа регистрирани со четирисет места за седење на катовите, но за стоење качувавме и по 150 патници. Имате ли повод да сметате дека ова нема да се случува и ден денешен? Додава дека како што се зголемувал бројот на едноподните автобуси, така се барале се' повеќе возачи, а бидејќи ги немало, на обука биле пратени шеесетина трактористи повикани од земјоделските задруги. --Добро, барем разбравме зошто возачите се толку некултурни. Искрено да си кажам, ова за мене беше најполезната информација во текстов. Новите автобуси, кои допрва треба да дојдат од Кина, ќе го вратат минатото и носталгијата кон старо Скопје. Ееее аман, мислам дека жителите на Дрезден не си го жалат својот разрушен град толку колку ние нашиов. Разликата е што едниот стварно бил и е град! Кој знае, можеби и на Борац ќе му се исполни желбата уште еднаш да седне зад воланот на автобусот. А, така кажи си старци од 90 години да возат и авиони, штом им е желба! Не сакам да го потценам старецов, туку да се замислиме сите на кое ниво сме и накаде се движи оваа наша пуста земја! |
|||||||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#583 Posted: 22-Apr-2010 at 08:23 |
||||||
|
Да бидам искрен, уште на насловот „запнав“, ама кога го прочитав првиот параграф, дефинитивно го баталив читањето на остатокот од статијата, иако знаев дека ќе има бисери
![]() Што да се каже... очигледно успеваме да релативизираме се што е круцијално - техникалиите и анализите за тоа колку ефикасни ќе бидат двокатните автобуси во Скопје, колку е исплатлива инвестицијата во однос на учинокот, дали имало подобри опции... Ама радувањето на 90-годишни носталгичари (по еден ужасно краток и не толку славен период) е нешто што се воздигнува како многу благородна работа уште од самиот почеток кога се сервираше идејата за двокатни. На новинарката би и препорачал да се позанимава со суштинските прашања околу двокатните (макар постфестум), наместо со вакви шарени глупости. Edited by Cloverstack - 22-Apr-2010 at 08:32 |
|||||||
![]() |
|||||||
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#584 Posted: 22-Apr-2010 at 08:46 |
||||||
Не е крив човеков, којзнае какви солзи ќе му надојдат од кинеската пластика...криви се копуците што за глас повеќе, земале мислења од такви како него за меродавни, место да се зафатат со одржување на јавниот превоз на високо ниво (одржување, а не решавање, затоа што градот постојано расте, а со тоа и неговите потреби)... |
|||||||
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||||
![]() |
|||||||
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply
#585 Posted: 22-Apr-2010 at 22:14 |
||||||
|
Ретро текст од Нова Македонија
|
|||||||
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#586 Posted: 18-May-2010 at 12:18 |
||||||
Дека многу сакаме да си го мериме со „други светски метрополи како нашава“, еве што одбра градската управа (а не David Cameron) како конечно решение за обнова на темата двоспратни автобуси во Лондон... The Wright Group - http://www.wrightbus.com - производителот Thomas Heatherwick http://www.dezeen.com/2010/05/17/new-bus-for-london-by-thomas-heatherwick/ - авторот на новиот дизајн...во истиов текст има и линкови до другите предлози за дизајн...
|
|||||||
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||||
![]() |
|||||||
SkyBoy
Senior Member
Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply
#587 Posted: 07-Jun-2010 at 00:11 |
||||||
|
Јутонг добил меѓународно Гран при за најдобри автобуси
Според образложението што е презентирано на официјалната веб-страница на компанијата наградата изработувач на автобуси на годината е највисока и највлијателна меѓу наградите, која ги проверува претпријатијата-кандидати во однос на управување со претпријатието, иновации на производи, моделот на маркетинг, рангот на претпријатието итн. Јутонг" е претходник и лидер на автобуската индустрија во Кина. Производител е на возила за многу странски пазари како Куба, Русија, Иран, Саудиска Арабија, Хонг Конг, Макао, а од следната година и за Македонија. |
|||||||
![]() |
|||||||
tasko
Newbiе
Joined: 11-Apr-2009 Location: London Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#588 Posted: 08-Jun-2010 at 18:06 |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Sale SK
Senior Member
БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply
#589 Posted: 13-Jun-2010 at 00:02 |
||||||
|
ЈСП да сакаше до сега можеше да се "поднови" со автобуси стари од 5-6 години возени во градовите низ З.Европа.За многу евтини пари.Нити сакале да се подноват,нити се во загуба како што лажат.Оваа невидена пљачка со некакви двокатни автобуси кои се возат само во Хонг-Конг им дојде како кец на десетка.Или 2 во 1.Како и да е,молам Бога,некако да се поништи овој договор,па се да почне од почеток.
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#590 Posted: 06-Aug-2010 at 16:14 |
||||||
Ги избравме погрешните кинески двокатни автобуси
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=8610104107&id=14&prilog=0&setIzdanie=22052 |
|||||||
![]() |
|||||||
Swimmer
Senior Member
Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
Quote Reply
#591 Posted: 10-Sep-2010 at 14:17 |
||||||
|
Прототип од двокатните автобуси, новогодишен подарок за скопјани
![]() Возилото ќе се пушти во сообраќај заради проверки на терен, по што би почнало сериското производство Деспина Трајковска |
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#592 Posted: 13-Sep-2010 at 23:59 |
||||||
|
Епа ајде... го чекаме... да го пробаме. Само да си стојат на збор.
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#593 Posted: 20-Sep-2010 at 09:21 |
||||||
|
Напролет доаѓа прототипот на двокатните автобуси
До крајот на годинава треба да биде завршено дополнителното тестирање на автобусот, а од Кина во Македонија ќе биде доставен во март, велат од ЈСП Скопје Во март во Скопје треба да пристигне прототип од вкупно 202-та
двокатни автобуса што ќе ги произведува фабриката „Џенџгоу Јутонг“ од
Кина. Оваа фабрика го доби тендерот дури по петтиот обид на
Министерството за транспорт и врски. Дополнително тестирање Украинските - во октомври |
|||||||
![]() |
|||||||
build.mk
Senior Member
Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
Quote Reply
#594 Posted: 18-Oct-2010 at 13:04 |
||||||
http://www.build.com.mk/?p=5266 |
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#595 Posted: 18-Oct-2010 at 13:09 |
||||||
Искрено предницата не изгледа убаво поради вдлабнатината (мој вкус), но странично автобусот изгледа супер. Остануваат сите недостатоци што ги имаме посочено во смисла на двокатни автобуси, како и сомнежот за квалитет, но мислам дека автобусиве излегоа над моите очекувања.
|
|||||||
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
KinDeR
Groupie
Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply
#596 Posted: 18-Oct-2010 at 14:07 |
||||||
|
На мене пак баш вдлабнатината ми се допаѓа многу. Да речеме дека дава некој посебен шмек. И јас сум пријатно изненаден од ова што го гледам, мада имав некоја претстава, со оглед дека имаше слика која струеше по форумов. Ќе чекаме повеќе слики од Министерството или ќе чекаме до март, до првата испорака. Иначе мора уште веднаш да се вгради софтвер за кирилица, за информативните табли. Нема да давам конечна оцена додека не го видам во живо, затоа што од сликава на задниов дел кај вентилациониот отвор некако ми е фуш изработката, али ова е само прототип, па затоа ќе чекаме конечна верзија. Први впечатоци - Солдино.
|
|||||||
![]() |
|||||||
theMac3donian
Senior Member
Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply
#597 Posted: 18-Oct-2010 at 14:31 |
||||||
|
Јас ги преименувам автобусите во МОБИМАК (види знак напред)
![]() Он-Топик. Некако мали изгледат... изгледа дека се двокатни. И некако предната маска малку... ефтино изгледа... ![]() Како и да е голем напредок. ![]() |
|||||||
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|||||||
![]() |
|||||||
toasumjas
Senior Member
Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply
#598 Posted: 18-Oct-2010 at 15:37 |
||||||
|
Може не е најубавиот автобус на свет али за овие што ги имаме е фантазија! Знам дека сакавме едноподни(и јас чврсто сакав) вакви такви али лично јас за оваа работа бев спремен све да прифатам само да ги снема оние грдосии од улиците. Знаев декаљ ако сега не ги сменат па и со двокатни немаше да гиу сменат уште 20 год., па замислите како ке ни изгледаа тогаш.
Е сеа една реална оценка 6 од 10, со тоа што не е конечна дур не видам подобра и појасна фотка. Edited by toasumjas - 18-Oct-2010 at 15:58 |
|||||||
![]() |
|||||||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#599 Posted: 18-Oct-2010 at 16:52 |
||||||
|
Aman super se, ne znaete kakvi mislenja imav za avtobusite!
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#600 Posted: 18-Oct-2010 at 17:17 |
||||||
|
Како одеднаш станаа супер? Дали надворешниот ретро-изглед (ист како на визуелизацијата која и досега ја имавме) успеа да ги побие сите негативни страни и дилеми кои се надолго и нашироко забележани во нишкава? Како и за недвижниот дел на Ск2014, изгледа дека најсуштинска и најбитна испадна „фасадата“
![]() Разбирам и дека сите ние сакавме што побргу да се ослободиме од досегашните крнтии, ама имавме избор како тоа да го направиме и ние избравме еден од најлошите начини. Така да кога ќе размислам каков избор ќе имавме ако не бевме толку тврдоглави и ако не бевме фејк носталгичари, дури и подновувањето за мене е со горчлив вкус. Гледам дека со време опаѓа револтот дури и кон најглупавите егзибиции што ни се наметнуваат, и тоа сериозно ме загрижува. Тоа значи дека со тоа што не удавија во глупости, успеаа тотално да ни ги разбијат дури и најелементарните критериуми. Edited by Cloverstack - 18-Oct-2010 at 17:18 |
|||||||
![]() |
|||||||
Post Reply
|
Page <1 2829303132 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |