|
![]() |
|
Железници (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 2829303132 69> |
| Author | ||
zookisk
Senior Member
Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply
#581 Posted: 21-Dec-2010 at 10:33 |
|
|
Гледам дека многумина од вас коментираат на форумов за тема железница а немаат ни ПОИМ од истата,ниту за локомотиви, ниту за вагони, ниту за инфраструктурата, ниту за проблемите со затоплувањето на патничките возови,ниту пак за целокупната организација на сообраќајот !!! Секоја чест на исклучоци...се знаат тие кои се...
Edited by zookisk - 21-Dec-2010 at 10:34 |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#582 Posted: 21-Dec-2010 at 10:38 |
|
|
Па затоа сме тука, за да се информираме.
Јас уште стојам на моето дека почесто од дозволеното има возови без парно. Не сфаќам што кажавме толку лошо!? |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#583 Posted: 21-Dec-2010 at 10:42 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Alien
Newbiе
Joined: 23-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#584 Posted: 31-Dec-2010 at 17:16 |
|
|
Ајде уште едно "прекрасно" искуство да споделам со вас.
Воз за Битола со време на поаѓање во 06:48 на 31.12.2010 - локомотива тазе офарбана Поставен во 06:44 додека патниците смрзнуваа на перон на минус неколку..И кога конечно беше поставен, евидентно беше дека не беше загреан, ама тоа нели е вообичаено и не се смета за "прекршок", за да не биде сфатено као преувеличување. Задремав.. се освестив во 07:08 и приметив дека сеуште бевме на перон. Се јавив на информации и ми рекоа дека имало дефект со машината и не знаеле кога ќе се реши проблемот. Собрав стварите, вратив карта, парите назад (за жал за вакви ситуации МЖ не исплаќа пенали на патниците освен износот за картата) и правец на автобуска. МЖ the best! |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#585 Posted: 01-Jan-2011 at 12:54 |
|
|
Да се надеваме дека тоа твое горко искуство ќе го оставиме зад себе во Новата Година.
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Alien
Newbiе
Joined: 23-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#586 Posted: 02-Jan-2011 at 12:14 |
|
|
Останав должен.. па повелете цензурирајте и банирајте слободно..
![]() ![]() ![]() Edited by Alien - 02-Jan-2011 at 12:14 |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#587 Posted: 07-Jan-2011 at 12:30 |
|
|
На железницата во Македонија и се потребни 1,5 милијарди евра за комплетна доизградба и модернизација! Слепите пруги, катастрофалното одржување, застарените локомотиви и патнички вагони, реконструкцијата на станиците и доизградбата на коридорите 8 и 10 се дел од планираните проекти. Приоритет во железничката инфраструктура е доизградба на пругата од Куманово до бугарската граница за што се потребни 205 милиони евра. Оддржувањето на пругата долж Коридор 10 е вториот приоритет, при што за негова доизградба и осовременување се потребни околу 200 милиони евра. Еве ги бројките подетално:
Сите овие проекти би не чинеле околу милијарда и пол евра и би требало да ги изградиме во наредниве децении. Притоа пругата кон Бугарија треба да ја изградиме до 2012 година, онаа кон Албанија во следната деценија, а реконструкција на Коридор 10 треба веднаш да го започнеме. Со овие проекти Македонија би добила пруги на кои возовите би се движеле од 100 до 160 километри на час, со што бар малку би се доближиле до европски рамки, наместо досегашните 40 до 100 километри на час. |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#588 Posted: 07-Jan-2011 at 12:48 |
|
|
На прв поглед, убава бројка за една мала земја !!!???
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#589 Posted: 07-Jan-2011 at 12:48 |
|
Znaci ovaa idea moze da se citi i po vesnicite!Sigurno nekoj od politicarite kje go procita! I ova ni treba i togas super kje ide so noviot aerodrom ![]() |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#590 Posted: 07-Jan-2011 at 13:04 |
|
|
Мислам дека би требало приоритет да биде пругата до аеродромот која сметам дека ќе биде доста финансиски исплатлива
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#591 Posted: 07-Jan-2011 at 13:10 |
|
Sekako deka kje bide, ima golem del od graganite sto im treba prevez od i do skopskiot aerodrom! Lazna informacija beseod TAV deka ocigledno nemalo mnogu patnici za da angazira avtobus !Skopje e metropola, im treba vakov prevoz!Kade i da ojs vo evropskite zemji ima prevoz do i od aerodromite!Znaci sramno e sto nemame nikakov prevoz od aerodromot osven rodninite i taksi! ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#592 Posted: 07-Jan-2011 at 19:20 |
|
Хе, хе, текстов ти е преземен од vestipomoe.blog.com.mk, нели ? Нема врска, и овој блог како и vozovi.blog.com.mk се мое дело, кои за жал во моментов не ги фермам премногу во однос на пишување . Како и да е, сегашните проценки на министерот Јанакиевски говорат дека се потребни преку 400 милиони евра за завршување на пругата кон Бугарија. |
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#593 Posted: 07-Jan-2011 at 19:43 |
|
|
Ауу... значи ти си пишел вакви работи
![]() ![]() Случајно наидов на него, па решив да го споделам тука ..
Edited by Danielbtmk - 07-Jan-2011 at 19:44 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#594 Posted: 09-Jan-2011 at 17:26 |
|
|
Бојане, чим бил твој текстов, тогаш прими една забелешка
![]()
|
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#595 Posted: 09-Jan-2011 at 20:07 |
|
Знам Кловер, знам дека грците треба да ја доградат пругата до Игуменица. Јас напротив сметам дека тоа би требало да биде многу реална работа, бидејќи Јонското море е многу поотворено за поморски сообраќај кон Медитеранот и за далечен поморски сообраќај од Драч, а посебно од Солун или Бургас. Доколку се изгради, особено би одговарала таа пруга за товарниот сообраќај. |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#596 Posted: 09-Jan-2011 at 21:07 |
|
|
Забораваш сепак дека најважните поморски патишта се преку Суец бидејќи најголемите пратки доаѓаат од Кина и Хонг Конг, а за нив Атина, Истанбул (па и Солун) се најблиските пристаништа. Затоа и се едни од најголемите пристаништа во Европа. За пратки од Северна Европа ни треба врска со државите на Дунав.
Инаку да те поправам и јас, кракот од Битола не нè поврзува со Атина подиректно од тој преку Гевгелија. И двата се спојуваат во Плати малку пред Солун, исто ти се фаќа, а би рекол е дури и малку подалеку. ![]() Edited by гитардемон - 09-Jan-2011 at 21:10 |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#597 Posted: 09-Jan-2011 at 22:06 |
|
|
Многу е важно и грците да ја изградат пругата Игуменица за да то би изгледало вака
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#598 Posted: 10-Jan-2011 at 00:54 |
|
Edited by Cloverstack - 10-Jan-2011 at 00:55 |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#599 Posted: 10-Jan-2011 at 02:55 |
|
Дел од тие приоритети се заокружувањето на кракот од Кожани до Калабака, нешто кое што политичарите им го ветуваат на граѓаните од тие делови со години.
Теснолинејките што ги спомена се само долу на Пелопонез, дел каде што нема многу железнички сообраќај, ни карго, ни патнички. Еве едно добро видео: Сè на сè, најважно им е да престанат да губат милиони евра секој ден, па после да мислат на нови краци. Пред две недели беше пуштена електрифицирана делница од 50 километри на линијата Солун-Атина, и се очекува да биде цела линија готова до 2013, а богами работат многу околу Атина на приградските линии, ама тоа е добро и во време на криза. Парите ги губат поради тоа што нивните железници се како нашата државна администрација. Сè е кажано со тоа. |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Danielbtmk
Senior Member
Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply
#600 Posted: 15-Jan-2011 at 19:35 |
|
|
Има некој информација до каде е изработката и пуштањето на новата страна на Македонски Железници, во која имаа најавено дека ќе може и од дома да се купува и резервира билети... !?
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2829303132 69> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |