|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
|
Post Reply
|
Page <1 2829303132 44> |
| Author | ||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#581 Posted: 04-May-2011 at 15:03 |
|
|
Не ми е јасна хајкава по шофери сега.
Скопје е буквално џунгла за возење, луѓе се судираат и со коли како Смарт па не кога возат нешто гломазно како автобус. Затоа во нормален свет, постојат автобуски ленти, специјални режими за јавен превоз итн, со што меѓу другото би се избегнале конфликтните точки. Додека тие проблеми не се решат, овие работи ќе останат наше секојдневие. |
||
![]() |
||
dule
Senior Member
Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
Quote Reply
#582 Posted: 04-May-2011 at 15:22 |
|
|
Уште малце ако вака продолжат ќе останеме и без новите автобуси.
|
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#583 Posted: 04-May-2011 at 15:55 |
|
|
Па не би рекол дека не е увек до шоферите. Денес, возејќи се по партизанска, шоферот максимално револтиран од гребењето и застојот, на еден сегмент стисна до даска по што автобусот така фино отиде неколку пати нагоре-надоле за пред да успори поштено да го изгребе одоздола. Се осетив ко моја кола да гребам. Нормално е сите сме напнати сеа коа се прават улициве, ама никој не му дава за право од нервоза така да се понаша. Ако треба нека вози со 20, ама ова не се старине високоподни на кои маста им ја извадија па по 13 години вожња изгледаат како од 70-ти години да се. Не е секад до улиците и другите возачи, многу шофери на ЈСП се понашаат тотално ноншалатно кон автобусите. Чест на исклучоци нормално.
|
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#584 Posted: 04-May-2011 at 15:58 |
|
Јас не реков дека шоферите се светци, но да се посочат како главен/единствен проблем е во најмала рака погрешно. Всушност твоето искуство укажува точно на она што го посочив, јавниот транспорт нема свои резервирани сообраќајни текови низ градот што доведува до вакви ситуации. |
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#585 Posted: 04-May-2011 at 16:04 |
|
Пбанкс за овој дел си сосема во право. Но памтатм, додека ги имаше оние специјални ленти на партизанска за автобуси, продавачите од буњаковец таму си паркираа коли, па автобусиве мораа да ги газат тие жолти пластифицирани чуда (не им го знам името, личеа на гума), за да по некое време исчезнат од улицата. Но проблем друг е што во поголем дел од улиците каде сообраќаат автобусите има една или две ленти така да би било тешко такво решение да се воведе. Ко за почеток на булеварите би било сасвим ок, но ако казни и апели не заиграат пак ќе има возачи што ќе ги попречуваат тие ленти. |
||
![]() |
||
Buliwyf
Senior Member
Joined: 27-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 473 |
Quote Reply
#586 Posted: 04-May-2011 at 16:06 |
|
|
Стварно не е фер одма и директно да се напаѓаат шоферите но и повеќе од сигурен сум дека дел од старата пракса на возење на старите автобуси ја пренесуваат по инерција и на новите. Градските власти треба да најдат соодветно решение за одвивање на градсиот превоз, но сепак сметам дека треба поголема свест и грижа од страна на возачите. Лично од прва рака кун 2-3 април годинава имав прилика да забележам "лудо" возење од стана на нов ЛАЗ автобус кај реонот на Општина Ѓорче Петров и за малку беше избегната посериозна сообраќајна незгода и верувајте од тогаш помислував кога само ќе се случи вакво нешто бидејќи одговорноста не е на највисоко ниво.
Иако секаде во светот се случуваат вакви несреќи и се дел од сообраќајот и факт е дека не можат 100% да се избегнат можат само да се минимизираат. |
||
![]() |
||
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#587 Posted: 04-May-2011 at 16:07 |
|
Воопшто не е тешко ниту на помалите улици да се воведе ред, го има тоа секаде во свет. Едноставно јавниот превоз мора да има предност а возилата се тие кои ќе мора да бараат алтернативни коридори. Секако, сосема доволен успех би било да се воведе ред на големите булевари за почеток. |
||
![]() |
||
Tuvok
Senior Member
Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply
#588 Posted: 04-May-2011 at 19:17 |
|
^
Баш така во развените земји и во малите улички има ред. Скопје е премногу хаотично. Улички кои некогаш биле маалски денеска се прометни како да се булевар. Единствено решение гледам во намалување на користењето на автомобилите и ориентирање кон јавен превоз и велосипеди. |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#589 Posted: 04-May-2011 at 20:11 |
|
|
Денес повторно го видов истиот тој нов единечен нископоден градски автобус од украински ЛАЗ кој сообраќааше на линија 65B до Инџиково, овој пат и гаражниот број му го забележав, а тоа е 1020.
Овој пат воопшто и не работеше ниту еден од електронските дисплеи, туку најкомотно си беше декориран со стариот добар картон на кој пишуваше "65B До Инџиково". Значи волкот навистина само влакното си го менува, а карактерот му останува ист. Не ја префрлам одговорноста за ова на возачите, туку на вработените во ЈСП Скопје, на возачот одговорноста е безбедно и навремено да ги превезе патниците. Но од друга страна, кога сме кај сообраќајните несреќи, вината си ја делат градот и останатите возила во сообраќајот 60%, а возачот на автобусот 40%, ова е мое мислење, не мора да значи ниту дека е вистина, ниту дека треба сите да го прифатат. А кога сме кај развиените земји, во 2007 или 2008 во некое градче во Германија со закон беа укинати семафорите, на сите раскрсници има или кружен тек на сообраќајот, или STOP знаци, за жал не го помнам името на градчето, помнам дека ова е трајно, а не некаков сообраќаен експеримент. А од кога е воведен ваквиот закон со кој се забранети семафорите, стапката на сообраќајни несреќи во градчето се намалила за неверојатни 40%. Но за жал, дури и кај нас да направат нешто вакво, сепак свеста и одговорноста кај учесниците во сообраќајот, остануваат главни проблеми што се однесува до безбедноста во сообраќајот. Еве ви два примера: новите семафори кај пешачкиот премин кај Битпазар, и семафорите кај Народна Банка. Што ако е зелено за возилата, а црвено за пешаците ? Пешаците си тераат по нивно како семафорите да не постојат. Значи, на крајот, сепак свеста и одговорноста кај учесниците во сообраќајот, остануваат главни проблеми што се однесува до безбедноста во сообраќајот. Edited by Dexter26 - 04-May-2011 at 20:16 |
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#590 Posted: 05-May-2011 at 14:26 |
|
![]() Зошто ниту еден автобус не е цел излепен со реклами, туку само страниците? А предницата и задницата? Вака тотално без врска личи. Небаре кој знае колку е тешко, секаде во светот се такви. P.S. Можеле барем предниот бандаш (или раткапна е?) да го исфарбаат виолетов. Edited by гитардемон - 05-May-2011 at 14:27 |
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#591 Posted: 05-May-2011 at 15:09 |
|
Чудно е и што рекламата е пресечена кај вратите. Обично тоа не е случај. Еве пример:
|
||
![]() |
||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#592 Posted: 05-May-2011 at 19:20 |
|
|
на стаклените површини не лепат реклами особено не на вратите
|
||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#593 Posted: 06-May-2011 at 01:21 |
|
Паметен потег, не за нешто друго туку, колку и да се обидувам да верувам дека ЈСП Скопје ќе ги одржува новиве автобуси како што треба, сепак не верувам дека ќе ги мијат до тој степен за да не ги отстранат и остатоците од лепилото од рекламите кои биле залепени за стаклата, како што е препознатливо кај старите канти. Рекламата ја нема повеќе, но сепак се познава на стаклото, од наједноставна причина, бидејќи стаклото не е добро измиено. |
||
![]() |
||
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#594 Posted: 06-May-2011 at 08:10 |
|
Ај провери уште еднаш. И на сликата се гледа дека имаат залепено на стаклото (лаптопот кајшто е на сликата), само не на вратите. Лепакот не е никаков проблем да се извади, ако се потроши малце време. |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#595 Posted: 06-May-2011 at 09:38 |
|
|
Јас воопшто не сум среќен за рекламите на Т-мобајл на новите автобуси. Ако добро ги погледате постарите автобуси на ЈСП, откога ќе се извади рекламата остануваат трајни траги на бојата на автобусите, а во одредени случаи истите изгледаат толку грозно што мора да се префарбаат.
Треба да внимаваат од ЈСП што материјал ставаат како реклама на новите автобуси, односно како ќе изгледаат откога ќе се извади рекламата по предвидениот период. Edited by BOJAN - 06-May-2011 at 09:40 |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#596 Posted: 06-May-2011 at 12:36 |
|
|
@krale
Секако дека лепакот не е никаков проблем да се извади, ако се потроши малце време, ама не верувам дека дамите и господата од ЈСП Скопје се подготвени да го потрошат тоа малце време, а тоа го имаат покажано и докажано низ годините со старите канти, а со оглед на тоа дека не обрнуваат внимание ни на електронските дисплеи кај новите автобуси, туку полесно им е да ги вратат старите идиотски картони, слободно можеме да дојдеме до заклучок дека и новите автобуси ги чека истиот третман кој го дочекаа и го трпат до денешен ден старите канти. @BOJAN Во целост се согласувам со наведеното. |
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#597 Posted: 06-May-2011 at 12:58 |
|
|
Да се надоврзам на горенаведеното. Во време на денешнава технологија, навистина ми е непојмливо возните редови на автобусите на некои киосци на ЈСП да бидат напишани рачно, со пенкало, на ливчиња искинати од тетратки.
Толку ли е тешко да ја отворат НИВНАТА веб страница и да го испечатат возниот ред. Или луѓево, едноставно не знаат да ракуваат со компјутери? |
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#598 Posted: 06-May-2011 at 15:49 |
|
Или едноставно се мрзливи, и тоа е можно. |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#599 Posted: 06-May-2011 at 19:33 |
|
![]() |
||
![]() |
||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#600 Posted: 07-May-2011 at 00:00 |
|
|
Да бидеме реални, оваа функционална интернет - страница на ЈСП веројатно ја изработиле двајца - тројца амбициозни дечки, а возните редови напишани на хартија се карактеристика на голем дел од вработените во ЈСП, за жал. Не велам дека нема луѓе кои користат компјутери во претпријатието, ама приказната е иста како и во МРТ. И двете претпријатија имаат нова опрема на која не се навикнати да работат. Кога ќе се случи смена на генерации во ЈСП, работите ќе мрднат на подобро.
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 2829303132 44> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |