build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 86>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 21-Jul-2011 at 14:44
Originally posted by OCB


Ова е крајно небезбедно решение. Секој учесник во сообраќајот мора да обрнува внимание на звучната сигнализација (сирени од брза помош, полиција, противпожарнa и други возила). Научно е докажано дека слушање музика преку слушалки ги забавува психо-физичкате реакции кај возачите. Тоа се причините зошто ова е законски забрането во некои земји.


Во право си
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 21-Jul-2011 at 14:57
Originally posted by OCB


Решенија кои би дискриминирале на полова основа не му звучат многу културно или пак нормално.
OK, роботски тогаш ...па и машки ако е гласот е дискриминаторско решение...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 21-Jul-2011 at 15:00
А детски глас? Ама озбилно...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 21-Jul-2011 at 15:02
Originally posted by Dave Gahan

Originally posted by OCB


Решенија кои би дискриминирале на полова основа не му звучат многу културно или пак нормално.
OK, роботски тогаш ...па и машки ако е гласот е дискриминаторско решение...


Stephen Hawking
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 21-Jul-2011 at 15:08
Јас повеќе Kraftwerk-фазон мислев...

Originally posted by FoSsiL

А детски глас? Ама озбилно...

Седи мирен, ќе ни го затворат форумов...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 21-Jul-2011 at 15:08
Јас мислам дека доволен број од нараодот кој љуби да слуша музика додека патува од А до Б може финансиски да си приушти личен апарат со кој може да слуша музика, дали радио или мп3. Затоа целна „забава“ на патниците од страна на возачот или компанијата воопшто не е потребна и излишна. Останува звучниците да се користат за најава на следната станица (обично однапреднаправена стандардна снимка) и да се користи за обраќање на возачот кон патниците во непредвидени ситуации како: потреба од прекачување на патниците во друго возило ради дефект на даденото возило, или пак најава за поголемо каснење на наредната станица ради застои во сообраќајот.

Edited by mirakuliks - 21-Jul-2011 at 15:09
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 21-Jul-2011 at 16:18
Originally posted by mirakuliks

Јас мислам дека доволен број од нараодот кој љуби да слуша музика додека патува од А до Б може финансиски да си приушти личен апарат со кој може да слуша музика, дали радио или мп3. Затоа целна „забава“ на патниците од страна на возачот или компанијата воопшто не е потребна и излишна. Останува звучниците да се користат за најава на следната станица (обично однапреднаправена стандардна снимка) и да се користи за обраќање на возачот кон патниците во непредвидени ситуации како: потреба од прекачување на патниците во друго возило ради дефект на даденото возило, или пак најава за поголемо каснење на наредната станица ради застои во сообраќајот.
Taka e! Muzikata vo gradskite i megugradskite avtobusi e visok i zamaranje na patnicite. Toa posebno go naglasuvam bidejki jas kako patnik koj sum platil karta sakam udobno i mirno patuvanje bez galama i guzva. Denes postojat mobilni so radio i mp3 pa skoro sekoj moze da si pusti "svoja" muzika (dokolku saka da slusa). Ima i takvi koi sakaat nesto da procitat cisto za razonoda (ako patuvanjeto e podolgo) it. it....
Za muzickiot vkus na vozacite, pak, i da ne zboruvam.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 21-Jul-2011 at 16:44
Neka pustat LIFE radio em najmalku go tupat so reklami em najdobro em multietnicko
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 21-Jul-2011 at 18:20
Ако е до пуштање радио, треба да се уреди тоа задолжително да биде националното радио, наместо секој да си лицитира, како што ни се случува и овде.

Мада јас сепак сум комплетно на став дека не треба да има никакво радио, туку само автоматска најава на следната станица.



Originally posted by OCB


Originally posted by Dave Gahan

така да ова со гласов со најави на станици (женски нормално) е најкултурно решение

Решенија кои би дискриминирале на полова основа не му звучат многу културно или пак нормално.
Има некаква научна поткрепа дека генерално женскиот глас е подобар за вакви објави. Не памтам дали имаше врска со разбирливоста или нешто слично...
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 21-Jul-2011 at 18:45
Originally posted by Cloverstack

Има некаква научна поткрепа дека генерално женскиот глас е подобар за вакви објави. Не памтам дали имаше врска со разбирливоста или нешто слично...


Ако е тогаш најверојатно станува збор за тонот на гласот кој кај понежниот поле е обично повисок и полесно одстапува од заднинскиот шум создаден од бучавата на возилото, околниот сообраќај и други шумови и разговори.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 21-Jul-2011 at 18:54


Тоа за женскиот глас, не е во контекст на објави во автобус, туку воопшто.


Edited by Cloverstack - 21-Jul-2011 at 18:55
Back to Top
leonid23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 30-Nov-2009
Location: Strumitza
Online Status: Offline
Posts: 579
  Quote leonid23 Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 09-Aug-2011 at 00:07
НОВИТЕ АВТОБУСИ СE ПОТЕШКИ ЗА ПРЕПОЗНАВАЊЕ

Реклами ја покрија црвената боја на автобусите



Новите автобуси наместо да бидат лесно препознатливи со својот нов изглед и со убавата црвена боја, почнаа да не личат на себе благодарение на рекламите со кои ги излепи Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Наместо црвени возила, сега на станиците застануваат комплетно бели, розови и зелени автобуси. Излепени се насекаде - од страна, на вратите, на прозорците. Нема реклами само на гумите и предната страна на возилото. И двокатниот автобус не личи на себе, односно неговиот автентичен ретро-изглед веќе и не се забележува од мноштвото налепници што прават да личи на новогодишен лампион.

Скопјани сакаат убав град

Од Министерството за транспорт кога ги купуваа автобусите во повеќе наврати истакнуваа дека со црвените двокатни автобуси, какви што сообраќале во 50-тите години, ќе се врати духот на старо Скопје. Дури отидоа дотаму што дизајнот на двокатните возила е уникат само за нашиот град и нема да се повтори никаде на друго место. И скопскиот градоначалник Коце Трајановски се залагаше автобусите на приватните превозници и оние на ЈСП да бидат изедначени според бојата за да се добие униформност во јавниот превоз. Но, наместо униформност, добивме шареноликост.

Граѓаните се збунети од промената на ликот на новите автобуси и велат дека не можат да ги препознаат на станиците.

- Чекав автобус со број 22. Застана еден зелен автобус, си помислив дека е приватен, па за малку ќе го пропуштев оти сега преферирам да се возам во новите разладени возила. Во последен момент видов дека е на ЈСП, и тоа уште од украинските. Се зачудив како можеа до толку да му го сменат ликот? Како граѓанин што секој ден се вози со ЈСП, сакам да го кажам своето мислење, а тоа е дека сакаме новите автобуси да ни останат црвени и да ни го разубавуваат градот. ЈСП нека си најде друг начин да заработува пари, нека става реклами внатре во автобусите, но однадвор нека не ги чепка оти сите граѓани плативме за да имаме убав превоз, но и поубав град - вели скопјанката Сања М.

Техничкиот директор на ЈСП, Ацо Стојановски, објаснува дека поставувањето реклами на автобусите е светска тенденција.

- Тоа се еден вид подвижни билборди чии реклами ќе можат да ги видат поголем број граѓани - и оние што влегуваат во автобусот и оние по улиците - вели Стојановски.

Дека автобусите ќе станат уште пошарени, говори фактот што добитникот на тендерот за инсталирање систем за електронска наплата и за автоматска локација на автобусите ќе има можност да поставува реклами во автобусот, однадвор и однатре. Според Стојановски, црвената боја ќе се познава бидејќи рекламите немало да се поставуваат на предниот и на задниот дел од автобусот ниту на покривот.


Надлежните без коментар

- Предниот и задниот дел на автобусот не се предмет на ставање реклами. На тој начин ќе се знае за кој превозник се работи. За двокатните автобуси тоа е однапред предвидено. На нив од страната каде што влегуваат патниците ќе бидат поставени два помали панела и од другата страна еден голем каде што ќе можат да се поставуваат реклами. Панелите се со мали димензии - вели Стојановски.

Објаснува дека на украинските автобуси рекламите ќе се поставуваат на истиот принцип како и досега, со лепење. Оштетувањата на бојата на автобусите, откако рекламата ќе биде извадена, според Стојановски, зависат од квалитетот на лепило.

- На некои автобуси можат да се видат траги од порано лепени реклами затоа што е користено неквалитетно лепило. За лепилото што сега се поставува имаме гаранција дека е со добар квалитет - вели Стојановски.

На забелешката дека не се почитува правилото дека предниот и задниот дел од автобусот не смеат да бидат излепени со реклами, тој одговара дека тоа било дозволено привремено за период три месеци, само при промоцијата на автобусите, а потоа рекламите ќе бидат извадени.

Од Министерството за транспорт велат дека немаат никакви ингеренции за рекламите на автобусите.

- Новопроизведените автобуси се предадени на стопанисување на Градот Скопје и на ЈСП. Како претставници на централната власт не коментираме одлуки на локалната самоуправа - велат од Министерството за транспорт.

И од Градот се оградуваат од надлежноста за ова прашање упатувајќи на одговор во ЈСП.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=39519FA9D37DAB428EB3F3F2572611A3


Edited by leonid23 - 09-Aug-2011 at 00:12
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 09-Aug-2011 at 01:31
Значи паднаа во вода и ретро изгледот и се друго ... полека се расплеткува приказната ...
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 09-Aug-2011 at 02:44
Да се присетиме на некои случувања во изминативе 6 години:
зададена е просечна приближна цена на чинење на нафтата; цената за билетите е за едно возење

1. 2005, барел нафта - $50, билет - 20 денари.
2. 2006, барел нафта - $60, билет - 25 денари.
3. 2007, барел нафта - $65, билет - 25 денари.
4. 2008, барел нафта - $90, билет - 25 денари.
- Трифун Костовски предлага поскапување на билетот за 10 денари, Советот на Град Скопје го одбива предлогот.
- Министерството за образование го субвенционира превозот на околу 100.000 средношколци.
5. 2009, барел нафта - $55, билет - 25 денари.
6. 2010, барел нафта - $70, билет - 25 денари.
- бесплатен превоз за пензионерите секој петок во неделата.
7. 2011, барел нафта - $85, билет - 25 денари.
- пристигнаа околу 50 украински автобуси, потрошувачката на нафта е зголемена. Трошоците ќе бидат дополнително зголемени со очекуваното пристигнување на уште околу 100 нови автобуси (кинески + украински).
- бесплатен превоз за пензионерите и во вторник (во Македонија има околу 270.000 пензионери).
- намалени се платите на возачите на градските автобуси.

Според некои „социјалниот мир“, според други „популизмот“ мора од некаде да се финансира. Очигледно придонесите од даноци (кои во најголема мера паѓаат на плешките на вработените граѓани) повеќе не се доволни за одржливостта на ЈСП како јавно претпријатие. Излезот се бара во дополнителни приходи за ЈСП преку реклами на новите автобуси кои се подалеку атрактивни за маркетинг од старите. Билбордманијата, како една од најразвиените гранки на македонската економија, придонесува за жестока конкуренција во сферата на уличниот маркетинг. Во такви услови ЈСП од една страна мора да ги намали цените за реклами на своите автобуси, а од друга страна да понуди рекламна површина која би им парирала на билбордите.

Кучињата ќе си лаат, билборд-караванот на ЈСП ќе си врви...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 09-Aug-2011 at 10:36
ЈСП нема да ги реши големите трошоци и загуби доколку на автобусите се постават реклами бидејќи истите претставуваат помала ставка во буџетот на ова јавно претпријатие. Но сепак, доколку има квалитетни реклами кои не ги оштетуваат автобусите, тогаш сметам дека е добро да има понекоја реклама на дел од автобусите.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 09-Aug-2011 at 16:07
една исправка OCB за цените на нафтата на светските берзи.погорните цени се за америчката лесна нафта,а не за Брент лондонската цена према која ние а и сите на Балканов и пошироко ја формираме цената на бензинот.Брент нафтата е поскапа околу 20 долар и не е воопшто тоа малу.Во четвртокот пред ударот на берзите Брент нафтата се продаваше по 118 долари која е цена веќе подолго време

линк за берза
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 10-Aug-2011 at 01:00
рекламите не прават ама баш никаква разлика во тоа какви чувства будат автобусиве
ме нервира што сите продолжуваат да креваат востанија за најбаналните глупости, кога има еден тон други причини поради кои ќе ни страда превозот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 10-Aug-2011 at 19:31
Ме интересира, дали возачите имаат поим од тоа како да го поправат автобусот, барем да знаат што му е? Чекав 40 минути на почетна станица на 2-ка во Сарај за на крај од техничката служба на ЈСП да кажат дека ништо не му е на истиот и дека сме требало да го бутнеме малку. Нормално, друг автобус немаше уште дојдено. Стариот си тргна по 40 минути,а автомеханичарите го искараа возачот.
Back to Top
gerard View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gerard Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 19-Aug-2011 at 04:35
Originally posted by BOJAN

Ме интересира, дали возачите имаат поим од тоа како да го поправат автобусот, барем да знаат што му е? Чекав 40 минути на почетна станица на 2-ка во Сарај за на крај од техничката служба на ЈСП да кажат дека ништо не му е на истиот и дека сме требало да го бутнеме малку. Нормално, друг автобус немаше уште дојдено. Стариот си тргна по 40 минути,а автомеханичарите го искараа возачот.


буткавте автобус да запали?
ако бил од сарај, сигурно бил 2-ка. многу веројатно и дупли.
буткавте дупли автобус да запали??

што му рекоа механичарите - за ова ли не викаш, гурни го малку ќе запали.

поназад се спомнува за рекламите. каква врска имаат рекламите на автобусите со ретро дизајнот. ретро дизјанот е најмалку бојата на автобусите. црвениот дизјан сега е шарен? Applause

прв пост. но сигурно не прв ден на форумов.
би рекол тука сум од самиот почеток, но само пасивно читање и следење на дискусии.
неколку пати сакав да коментирам, но еве "гурањето автобус" беше пресудно овојпат

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 19-Aug-2011 at 14:08
Previous
 
Требало механичарите да ги бутнат, па можеби ќе им влезел памет во главите откако ќе паднеле на земја, како на пример фактот дека нивната работа е да ги сервисираат и одржуваат тие возила, а не да го обвинуваат возачот бидејќи не му текнало (???) дека треба да го турка автобусот.
 
Значи по кој знае кој пат уште еднаш на дело ЈСП Скопје покажа и докажа дека дефинитивно знае само како да го менува влакното, а истовремено карактерот да му остане ист.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.813 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.