Жичарница на Водно |
Post Reply | Page <1 3334353637 39> |
Author | ||||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #681 Posted: 23-Jul-2015 at 16:43 | |||
Донации од некое министерство, Владата, ЈСП...
Бидејќи само од превоз на патници објектот не може сам да се одржува. |
||||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #682 Posted: 24-Jul-2015 at 14:34 | |||
Всушност може да се издржува. Приходот од донации е скоро идентичен со износот за амортизација. За вакви објекти периодот за амортизацијата е 5 години, така што за 2 години ќе ја снема од билансите. Не ги знам бројките од претходните биланси, ама позитивна нула во третата година за ваков објект е изненадувачки добро.
|
||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #683 Posted: 01-Aug-2015 at 22:30 | |||
денес првпат се испентарив на Крстовар со жичницава, и што да кажам супер луксуз за пензионери, секоја чест на оној кој се одважил за ваква инвестиција, сепак ѕрк кога ќе се комплетира цела жичница и со вториот сегмент ова навистина ќе биде неодминлива скопска атракција во секое време за ова дополнително да се осигура ќе треба да се организираат и културни лета та и културни зими горе, особено зими бидејќи заради температурната инверзија в зима горе е лето преку ден, а и есен и пролет е ќеиф над сета таа скопска магла да се медитира на Крстовар, можеби фали што повеќе партерна инфраструктура за вакви пригоди [1] а како би кренало муабетот и повеќе од пикник место ~ инаку тоа плексигласот на кабините веќе почнува да се замаглува, а претпоставувам треба со време полирање, што значи дополнителен трошок за одржување кој повторно ќе панде врз плеќи на гостите ~ добар начин за дополнително финансирање е реклами не само на столбовите ами и по гондолите да закачат, зошто не и висечки, та и фосфоресцетни за навечер, сепак за ова да им биде примамлива маркетинг опција на јсп, идеално би било почетната станица да биде кај МСУ, Рамстор или Државна односно оу Кочо Рацин наместо сега зацртаната кај Капиштец, плус идеални локации и за катни гаражи блиску до или под самата почетна станица, дополнително транспортни коридори доволно проодни и за евентуален сообраќаен колапс во иднина ваму или онаму в градов паметно е во цената за жичницата да ја врзат некако и цената за лифтот на Крстот, можеби комбинација и со други содржини, не е лоша идеја и сезонски бонус ко ладна вода или топол чај за сите кои мораат да платат карта |
||||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #684 Posted: 01-Aug-2015 at 23:18 | |||
Има реклами под гондолите
|
||||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #685 Posted: 02-Aug-2015 at 02:24 | |||
мислев на висечки банери кои ко кинетички би биле далеку поатрактивен маркетинг спин, веројатно ова би требало со електромагнети да се штима за да лесно се прикачуваат и откачуваат при ротацијата, евнтуално може и преклопни да бидат, но едноставни и еднобојни абери а не све ми боје лепо стоје но за повеќето ваквиот герила пристап би бил кич, ајде по кич од тоа рекламите по столбоите здравје, та кога веќе ја кинџурат трасата нека го направат тоа до крај ко што треба можеби најдобро е екстра прилив од реклама да се есапи и странично по трасата, ето може и државата индиректно преку јавни кампањи да помага, но во ваков случај камо пристапот да им е пејсажен во пораките место пвц банери да оптегнуваат каде стигнат, им се сони, или им се може |
||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #686 Posted: 22-Aug-2015 at 23:56 | |||
еден начин за омасовување би бил горе да се отвори поголем музеј чија посета би влегла во цената за ж.карта, односно освен панорамскиот момент народ да се мами и со некој културен, што знам за етнолошки музеј главен простор сега е етно селото кај Св. Пантелејмон, тука можеби ќе легне добро нешто ко планинарски музеј или можеби ботаничка градина [1] и во двата случаи со добра причина и добра локација, а на тоа кога ќе се додадат утре и културни настани во режија на ЈСП логично е да се закачуваат редовно и големи спонзори кои би ги покривале трошоците за амортизација Edited by Max - 22-Aug-2015 at 23:58 |
||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #687 Posted: 28-Aug-2015 at 11:41 | |||
знае некој колку и како се осигурани патниците на јсп, претпоставувам истите полиси за автобусите важат и за жичницава или има друг аршин!? edit има ли закон, или подзаконски акт, колку блиску до или над жичари смеат да летаат параглајдери Edited by Max - 28-Aug-2015 at 22:53 |
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #688 Posted: 13-Oct-2015 at 09:36 | |||
Ми смрди на предизборна реклама...
ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАВА ЌЕ СЕ РАСПИШЕ ТЕНДЕР Со жичарница од Капиштец до Водно До почетокот на следната година ќе биде објавен тендер за изградба на вториот дел од жичницата на Водно. Министерот за транспорт и врски Владо Мисајлоски изјави дека на проектот се работи интензивно и можно е да биде почнат дури и пред ветеното. Новата траса ќе тргнува од Капиштец, поточно од паркингот кај црквата Св. Јован и ќе се поврзе со трасата на Средно Водно. - Сега сме во разговори со компаниите за да видиме колку е нивниот интерес присутен и дали би се нафатила некоја од тие компании за да можеме да распишеме тендер. Министерството го завршува инфраструктурниот проект што е потребен за добивање одобрение за градење, рече Мисајловски. Дополнителни средства за изградба на вториот дел од жичарницата на Водно во висина од 30 милиони денари, односно 490 илјади евра, се предвидени во предлог буџетот на Владата за 2016 година, а уште 7 милиони евра се предвидени и во развојните компоненти и планските буџети за 2017 и 2018 година. - Со дозавршувањето на изградбата на жичницата за превоз на лица со кружни токови на трасата, придружни објекти и површини во функција на кабинската еднојажна жичница ќе се овозможи остварување на повисок степен на вкупна функционална интегрираност на државата, како и развој на туризмот, се вели во предлог-буџетот. http://vecer.mk/skopska/so-zhicharnica-od-kapishtec-do-vodno |
||||
За сè има вторпат
|
||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #689 Posted: 13-Oct-2015 at 13:42 | |||
Планираат да потрошат 490 илјади евра за почеток, а понатаму уште 7 милиони евра за жичарница која веќе се покажа и докажа како неисплатлива и нерентабилна инвестиција, а во меѓувреме, студентите во Гоце Делчев нека живеат во страв од таванот да не им падне врз глава или подот да не им се отвори под нозете. Edited by Dexter26 - 13-Oct-2015 at 13:42 |
||||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #690 Posted: 13-Oct-2015 at 17:28 | |||
|
||||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #691 Posted: 13-Oct-2015 at 18:05 | |||
Ова требаше веќе одамна да се почне...само се надевам дека не е една од повеќето предизборни лаги..
|
||||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #692 Posted: 13-Oct-2015 at 19:25 | |||
Одлично што ќе ја продолжат но забораваат на паркинг со некои си 500 места!? "Паркингот кај Св.Јован" има капацитет од 15 возила и нормално нема место.
|
||||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #693 Posted: 13-Oct-2015 at 21:33 | |||
Одговорот е едноставен - на местото на сегашниот паркинг ќе изградат катна гаража, во неокласицистички стил се разбира, со скулптури и триста и кусур други тотално непотребни глупости.
Еве ти го одговорот во пост #679.
Edited by Dexter26 - 13-Oct-2015 at 21:35 |
||||
King
Senior Member Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
Quote Reply #694 Posted: 14-Oct-2015 at 08:27 | |||
Нормално е да работи во загуба првите шест години, кога се враќа кредитот, оваа жичара е општо добро, кое ќе го користат генерации, не е правена за да носи профит. Самата по себе си има општествена функција, инаку ако така гледаш секој автобус на градскиот превоз генерира загуба првите години, исто е со новите возови...
|
||||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #695 Posted: 14-Oct-2015 at 09:00 | |||
Ако барем малку ги разбираш финансиските извештаи и ставките во нив ќе сфатеше дека:
|
||||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #696 Posted: 14-Oct-2015 at 09:29 | |||
Жичарницата е еден од подобрите проекти што му се случија на Скопје последниве години, меѓутоа, не треба да остане само половично изградена и треба да се спушти до подножјето на Водно (тука веќе треба стручњаци да проценат каде е најдобро да се изведе тоа - Капиштец, Козле, населбата Водно, Центар или некое друго место).
|
||||
За сè има вторпат
|
||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #697 Posted: 14-Oct-2015 at 13:42 | |||
Е добро де, кога жичарницата ќе почне да работи без загуба, ќе го сменам мислењето и ќе ја сметам за рентабилна и исплатлива инвестиција. А до тогаш, жичарницата останува нерентабилна и неисплатлива инвестиција.
Ехехе, да беа државата и спонзорите толку дарежливи и хумани, па да им даваа донации на сите приватни фирми кои работат со загуба за да ги покријат загубите и трошоците за амортизација, никој не ќе си заминуваше од државава во потрага по подобар живот во странство, туку напротив - ќе градевме ѕид на границите за да се заштитиме од имигрантите кои од надвор ќе доаѓаа во потрага по подобар живот во Македонија. Математиката ти е едноставна - жичарницата работи со загуби, кои ги покрива со пари од донации, а тоа не е ниту рентабилно, ниту исплатливо. Edited by Dexter26 - 14-Oct-2015 at 13:43 |
||||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #698 Posted: 14-Oct-2015 at 16:28 | |||
|
||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #699 Posted: 14-Oct-2015 at 16:42 | |||
Но затоа ти кога ќе оставиш последен коментар плукаш по другиот со кого не се согласуваш без некои конкретни аргументи со кои би ги оправдал своите коментари. А ти врз кој основ ја владееш темата ? Јас никогаш не негирав дека жичарницата генерира приходи, туку направив споредба помеѓу добивките и расходите на жичарницата. Ете ти ја математиката во пост #679, па критикувај ги тие кои ги објавиле тие податоци за нивната запознаеност со целата проблематика. Биди и ти чесен и признај дека единствено си присутен на форумов за да плукаш по сите кои не се истомисленици со партиските подлизурковци како тебе. И повели, објави го твојот последен пост за да бидеш ти победник во дебатата. Edited by Dexter26 - 14-Oct-2015 at 17:09 |
||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #700 Posted: 14-Oct-2015 at 19:47 | |||
Какви приходи носи градскиот стадион? или новиот објект на филхармонијата,кога ќе ја отплати инвестицијата?
Никогаш и тие не се направени за полнење на буџетот туку како јавно добро |
||||
Post Reply | Page <1 3334353637 39> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |