![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 90> |
Author | ||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Не бе па и ти.... Важно се возеле, е сега колку биле не е важно.... Шала на страна.... прво во Скопје тогаш немало толку автобуси воопшто како денес, второ сигурни не биле единствени, зашто на слики од старо Скопје има и други автобуси, а поретки се двокатните.... добро зависи и од која година се сликите... а ништо чудно да се сведе бројот приближно до тој ти што го кажуваш..... Но да забележиме една многу важна работа, можеби и нај нормалната досега што сме ја слушнале.... можеби веќе ја имало на форумот, но сега ќе ја постирам... сите го знаеме волан.... и еве штонајдов во еден негов текст.... Со новиот тендер за набавка на автобуси (помош од Владата на РМ ...) ке се набават и четири половни двоспратни автобуси стари неколку години за да се врати малку шмекот на двоспратните во Скопје ... еден од нив ке биде панорамски ... со тендерот ке се набават и 45 нови автобуси ... од типот какви сега ги имаме во Скопје ... Владата лани во декемви веќе му префрли на ЈСП 4.4 милиони евра за набавка на нови автобуси ... сеуште ги чекаме ... Тектот е пишан на 16 Јуни 2008 http://volanskopje.blogspot.com/2008/06/blog-post_231.html Па видете каква идеја се вртела тогаш... Јас мислам дека ако се останеше на ова... ќе беше можеби и повеќе од успешен проект.... и што е најкруцијално е што никаде не се наведува дека новите ќе бидат ретро..... Ама за жал не испадна така..... а да беше така.... ќе имавме 50 двоспратни, 84 ЛАЗ-ови, и плус нешто комбинирано МАН, Мерцедес, Икарбус, па дури и друга нарачка од ЛАЗ, некаде од 100 обични, можеби триосовински, и 50 дупли..... барем за кратка иднина ќе имавме 284 нови автобуси кои мислам дека ќе ја задоволуваа потребата во идните 5 години.... за потоа да може редовно, но постепено, ЈСП да се снабдува по 10-15 нови автобуси годишно.... Е тогаш ќе имавме респектибилен автобуски превоз..... но тоа е што е.... Зборувам само за авотбуси, да не излезе дека автобуси и толку... завршивме работа.... има трамвај, тролејбус, и што уште не што треба да се вози во овој град, ама никако да провози.... Барем, еве ако некој чита од надлежните..... нека не грешат тука.... и да гледаат што побрзо да се реализираат овие круцијални проекти од транспортот но и од инфраструктурата..... дали сами, дали јавно-приватно партнерство, дали концесионери.... само нека почнат или потикнат и подржат еден добар, квалитетен проект, студија, но и инвестиција, барем почетна во прво време во овии елементи кои ги набројав.... Нека не брзаат... не мора да се брза, нека биде квалитетно, ама нека биде... нека се почне веќе еднаш..... едит: моја грешка, во текстот пишува 45 обични, јас ги прочитав како двокатни.... па и во тој случај и во овој како и да е.... 50 со се старите двокатни автобуси е многу подобро од 201.... Edited by FoSsiL - 25-Oct-2010 at 01:06 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Не сугерирав дека подобрата алтернатива на двокатниве се зглобните, туку оптимален сооднос на едноделни и зглобни, утврден со темелна стручна анализа на сите релевантни фактори (фактори кои се во врска со бројот на патници и нивната временска дистрибуција на поединечните линии, моменталната состојба и можноста за измени во сообраќајната мрежа, цената на набавка и оперирање на возилата итн... и сето ова како дел од една долгорочна стратегија за јавниот превоз каква што спомна пбанкс, би осигурало сегашните потези да се максимално усогласени со долгорочните планови). Поконкретно за зглобните, никако не можам да се согласам со констатациите во твојот пост. Пред се, зглобните автобуси се веќе долго време присутни кај нас, така да било какви инвестиции за дополнително адаптирање кон нив би биле неспоредливо помали и би биле надградба на тоа што веќе функционира, во споредба со далеку поскапите базични инвестиции кои се однесуваат на двокатните. Што се однесува до жолтата лента, римските борби на кочии и слично, двокатните воопшто не се имуни на таквиот комплекс проблеми, но не е ни битно, бидејќи овие работи секако дека треба да се решаваат на сосема поинаков начин. Всушност не треба, туку мора да се решат, доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз.
- Останува да видиме колку вториот кат ќе ги обезбеди оние (сепак релативно минорни) поволности. Доколку не се работи посветено на воведување на ред во автобусите, ќе се доведеме токму во спротивна ситуација - вториот кат да стане омилено место на оние кои прават проблеми. Тоа пак врзува еден уште посериозен проблем, односно избегнување на вториот кат од остатокот на популацијата, со што реалниот капацитет на овие возила дополнително ќе се редуцира. - Превоз на поголем број патници по единица плоштина користена сообрајќајница (под претпоставка дека ќе го избегнеме проблемот со одбегнување на вториот кат), само навидум е така. Пред се, доколку имаме навистина масовно користен јавен превоз, нема да имаме изразен недостаток на сообраќајна површина. Андреј веќе објасни - возилата за јавен превоз не трошат, туку штедат простор. А за да биде јавниот превоз навистина масовно користен, тој треба да биде што поефикасен и во неговото планирање да се тргне од сосема други критериуми, а не „духот на старо Скопје“. Понатака, Скопје е град испланиран со обемна и моќна сообраќајна мрежа и доколку се посветиме на нејзино заокружување (а дефинитивно има услови и тоа треба да биде врвен приоритет поради редица причини), „заштедата“ на сообраќајна површина преку двокатни автобуси е тотален промашај. - Утилитарноста во туристичкиот сектор, односно ефектот кој што двокатните ќе го имаат, сметам дека има тенденција нереално да се преувеличува. Но дури и таков преувеличен, тој избледува во однос на она што би требало да бидат примарни критериуми во креирањето на јавниот превоз. ЈСП имаше слоган што добро ја опишува улогата на јавниот превоз - крвоток на градот. Туристичката утилитарност во град како Скопје е се само не е круцијален фактор, а нели резимираме за круцијални работи. Како и да е, практично ист туристички ефект (реален или преувеличен) ќе имаа 20 (добро распоредени) наместо 200 двокатни автобуси. Од друга страна, разликата во функционирањето на јавниот превоз со 20 или 200 двокатни е огромна. - Нови можности за индустријата за outdoor рекламирање не знам воопшто како би се нашле во било каква математика, а камо ли во математика на круцијални фактори. Пред се не разбирам кои се тие нови можности што би ги немале со зглобни автобуси или со помал број на двокатни. Но небитно... многу поважно е тоа што вон памет е на таа индустрија да и обезбедуваме наводни нови можности, преку изместување на концептот на јавен превоз. - Можеше да се обезбеди и многу порационална финансиска конструкција. Доколку возниот парк го обновевме со проверени сериски модели на еднокатни единечни и зглобни автобуси (не мора ни да одиме подалеку од Јутонг или од ЛАЗ), не само што финансиската конструкција за набавка ќе беше поповолна, туку и ефикасноста на јавниот превоз ќе беше многу поголема, што повлекува цел куп други крупни финансиски аспекти. Edited by Cloverstack - 25-Oct-2010 at 16:46 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Клов, почитуван, ич не сум за розови, ама натакнување „мрачни” очила, и ширење на темни прејудицирања од типот - „Бандите на Њујорк”, не е резонирање, ами резигнирање.
А, сега, без сарказам, колку камен и време ќе ни треба „обемно и моќно испланираната сообрајќајна мрежа” да ја доведеме до ниво опашките од зглобните басови да не завршуваат курбан во битката до истребување за сопствена територија (лента)?
![]() Компаративно гледано двокатните автобуси се комплементарни во сегментот туризам. Зглобните и обичните не! Што има тука нејасно!? Двеста, па двеста, па двеста. Двеста автобуси ќе има до крајот на 2015, а не до 20:15 часот, утре на пладне. Кој вели дека дотогаш 200 нема да се тамам!?
А, сега, без сарказам, компаративно гледано двокатните автобуси овозможуваат наплата на поскапи концесии во сегментот outdoor marketing, отколку зглобните и обичните! По петнаесет години работа во рекламна агенција, знам колку сме плаќале за апликација на busboard на „двојка”, а колку за банер на такси компанија од триесетина возила! Што има тука нејасно!? Ако е уште нејасно околу маркетингов, препорачувам да се погледнат сцени од „Сексот и градот”, епизода четириесетишеста! Или, можеби, малку повеќе анализа и „читање меѓу редови” на, во моментов, „тивката војна” околу концесиите за автобуските стојалишта во Скопје. Чие добивање е своевидно антре за рекламните концесии врз автобусите. Вклучително и големките. Голем бизнис е во прашање!
Edited by OKA - 26-Oct-2010 at 00:54 |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() Единечни 266 18,95 год. Минибуси 14 9,51 год. Двојни 91 20,25 год. http://jsp.com.mk/jspinside.aspx?page=2 |
||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
А каде возат тие!? Брник - Крањ, можеби!? Во Скопје не ги гледам!? Апсурди! П.С. Мислев дискутираме за автобуси, а не за музејски експонати!? |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() 2 Автокоманда-Сарај 5 Дексион-Н. Лисиче 15 Карпош 4-Н. Лисиче 41 Транспортен-Драчево 50 Клинички центар-Хиподром 57 Козле-Радишани Така што престани со дрскиот тон и 1)отвори ги очите-Скопје е полно со зглобни автобуси, 2) смисли аргументи кои навистина држат, не рекламни агенции како фактор при избор на тип јавен транспорт. |
||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Двокатниве се промашување, признавам! И, Андреј, најмногу се извинувам ако сум бил дрзок! Моето почитување! ![]() Edited by OKA - 25-Oct-2010 at 23:55 |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() Е нема да се извлечеш толку лесно, повторно со иронизирање ![]()
Од друга страна зглобните се над 30 години масовно присутни, до ден денес. Тоа е така, без разлика колку жестоко спориш со тоа. Така да, НЕ, во никој случај нема да ни треба привикнување и кон едните и кон другите. За зглобните ни требаат минимални прилагодувања за да подобро се носиме со нив во поголем број и на повеќе линии, а за двокатните ќе ни треба опсежно и скапо прилагодување за воопшто да можат да функционираат.
Навистина чудно... Толку лесно поминуваш преку тотаната паушалност на властите, а од мене бараш прецизни бројки, за да го докажувам очигледното. Всушност, какво прилагодување према зглобните имаш на ум?
![]() Нели го примети она „мора да се решат доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз“? Ако не сме тогаш океј, да тераме како што сме тргнале... Но дури ни така не те разбирам. Двокатните Јутонзи се поотпорни на феноменот римска кочија отколку „приземните“ ЛАЗ-ови на пример? Јас би рекол двокатните може само полесно да се превртат ![]() Исто така не разбирам зошто велиш дека алтернатива на двокатните е да сме продолжеле да се возиме со стари автобуси... ваљда нема да бараш „прецизни бројки“ за да утврдиме дека има цел куп производители и модели на нови автобуси од кои можеме да бираме?
Во секој случај, ова беше надоврзано на поентата дека возилата за јавен превоз, било какви, не трошат, туку штедат простор... значи главната заштеда би дошла со што поефикасен јавен превоз, а перформансите на двокатниве не се баш идеален избор за таа работа.
Е сега како замислуваш дека во туристички контекст до 2015 ќе биле таман 200 двокатни автобуси навистина не ми е јасно. Инаку чисто ради прецизност 200 ќе има до крајот на 2013, не до крајот на 2015. Но во ред, ајде еве ги чекаме сите тие силни туристи.
Но ниту целото твое искуство (со сета почит кон него) во рекламниот бизнис, ниту 46-тата епизода на Сексот и градот не се доволни овој фактор да го трансформираат во круцијален, а нели ти самиот инсистираше на круцијални работи. Значи, да потсетам, зборуваме за јавен превоз.
Edited by Cloverstack - 26-Oct-2010 at 04:21 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Само една работа не ми е јасна. Дали некој од вас го има видено брановидниот асфалт на улиците кај семафорите во Автокоманда и кај поранешната стара автобуска? Дали двокатните автобуси ќе останат стабилни на таков асфалт? Дали улиците во Скопје ќе ја издржат тежината на полн двокатен автобус без да се издеформираат сосема. Друго h на двокатен автобус e 420cm, а h на надвозниците е 430cm. Што мислите, во зима кога ќе фатат мраз и мразулци, некој дека ќе ги чисти?
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
затоа се со соодветна висина како што кажа министерот со што нема превртување во такви ситуации.
а за на зима кога ке бидат оштетени неколку автобуси тогаш ке почнат да ги чистат надвозниците. инаку едвај чекам да дојдат тие двокатни автобуси за да се провозам со нив. јас сум од кочани ама специјално за нив ке дојдам еден ден во скопје да се провозам ![]() |
||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Ете го и првиот турист! |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Vidi, i ja mozam da si kupam sovremeni ADIDAS patiki so vozdusni pernicinja, specijalen nekoj drecliv saren sovremen "diseci" materijal, i guma od 5 santimi odozdola.
Ama ja zaeban, se' nekako mi se svigjaat poise onie retro patikite, so 3 strafti u edna boja i starovremski materijal - koza. Se' zavisi za sto mi trebaat vidis- za trcanje ovie modernive pasujat, ama za po ulici peski odenje retrovo mi se poubavi. Najvise merak imam da igram fudbal so retroto. Bolji se od sarenite, neli.. Merak mi e i da trcam so niv, mada ovie drugive, za zal, mi se poudobni. |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Andrej aj olabavi malku
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Ама не разбирам каква е таа потреба да се каже нешто, само за да пројде редот. Ако имаш нешто паметно да споделиш, тогаш сум прв да те ислушам. Ама да правиш споредби на автобуси и патики, при што за едните испоставуваш дека важат само субјективни критериуми, додека за другите досегашното искуство произвело валидни објективни такви. Па дајте навистина да дискутираме сериозно, никој не е должен да чита вакви нешта!
|
||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Ajde togas, specijalno za tebe:
Koga nekoj se soocuva so nekakov izbor, togas toj ima subjektiven pogled na nestata, taka! A toj subjektiven pogled e baziran na subjektivni i objekivni kriteriumi. I e validen za toj sto si bira. Normalno neli, si go zemam ona sto mene mi se svigja od x pricini. Ako go rascistivme toa togas citaj natamu: Jas koga go pravam subjektivniot izbor na retro patiki, imam predvid deka objektivno, tie imaat poslabi performansi od modernive. Ovie novive, em se poudobni, em pomalku me potat. Znaci kako i dvodelnite ednospratni koi em kje bidat poudobni, em koga koga kje izlezam od niv nema da bidam zguzvan i polusvaren. Znaci go imam predvid toa koga si go pravam svojot subjektiven izbor. Ama ete, sto da pravis, sepak go zemam ona sto povekje go zadovoluva mojot estetski kriterium i poradi nekoi pricini koi tebe moze ti se jasni no i ne, pravam neracionalen izbor. No, ne za se'! Ako sakam da odam po neramen pat togas verojatno bi pretpocital da odam so patiki so podobri performansi, koi se em postabilni i za uste puno drugi raboti bolji. Taka gi gledam i avtobusite. Zatoa sakam da imam i od ednite so mi se dopagjaat na oko i me potsekjaat na nekoi "stari ubavi vreminja", ama sakam da imam i od ovie drugive, poprakticnive da svrsat rabota kaj sto ovie prvive ne kje mozat. "The point being" e deka mozeme uste godina dena da diskutirame za opravdanosta da se zemat vekvi ili onakvi avtobusi. I povekjeto kje se soglasime deka OBJEKTIVNO (bazirano na nekoe dosegasno iskustvo kako sto velis), ednospratnite imaat podobri performansi od dvospratnite. Ama se nadevam i deka uviduvas deka ne e sekoj izbor samo racionalen, tuku e i emotiven. Znaci ima nesto za sto ne si siguren potpolno zosto ti e milo, no sepak ti e milo i go pretpocitas vo odnos na nesto sto objektivno e 5 pati bolje. Ja sfakjas sea poentata so patikite? |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() *** Инаку морам да ја демантирам тезата дадена неколку поста погоре во која се тврди дека некоја реномирана европска компанија (Мерцедес, МАН итн.) не дале своја понуда заради состојбата на улиците во градот. Па зарем во Софија имаат помалку дупки, па сепак сообраќаат најскапите и модерни возила кои во моментот се на пазарот и тоа во големи бројки. |
||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
немаше понуди од ман, мерцедес итн затоа што се знаеше дека ке биде изберена најефтината понуда, а нивните автобуси се малку поскапи од овие лаз
|
||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
@ebivetre
Сепак во твоето сликовито објаснување (кое што патем ми се допаѓа) пропушташ неколку битни моменти.
1. Доколку се купуваа двокатните автобуси/старите патиките заради емотивни причини ќе се купеа 10 (автобуси)/1(пар). Поради тоа што сепак секојдневно треба да се превезуваат огромен број патници, брзо ефикасно, безбедно, удобно, сепак би требало да се купат 90 (современи никоподни автобуси)/5 (пара модерни, ултра удобни патики). Во нашиов случај за жал е обратно, па нема да знаеме што да правиме со 202 пара топ-тенки Адидас.
2. И да речеме дека сум нерационален тип кој навистина е вљубен во Топ-тенки Адидас од 1985та, и доволно луд да набавам 202 пара, тоа би било сосема во ред доколку парите со кои ги набавувам се само мои, и ги носам само јас. Но доколку треба да се купат 202 пара патики за цело маало, со заедничките пари кои сме ги собрале, сигурно дека прво би направил детална анализа исплатливост/квалитет/удобност и на последно место емотивност и на крај би се одлучил.
|
||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |