![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 69> |
Author | |||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
така е горан,но сите тие топ 50 економии се многу поголеми и немаат релации каконас од одвај 100 км маскимум во правец,а да неспоминаме тежок планински терен каде ако би се постигнало она што го пишува фосил,треба најмалку 3-4 милјарди евра,кои би направиле чуда ако се инвестираат на друга страна.и јас сакам убава и брза железница но кај нас сепак мислам никако не се исплати освен коридорот 8
|
|||||||
![]() |
|||||||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
||||||
Gjoko
Ima ekonomii sto se vo teritorija priblizno kolku nas no poveke ziteli samo nekolku Austrija Svajcarija Belgija Luxemburg so goleminata na relacija nema vrska toa sto zema vo predvid e kolku luge gi koristat zeleznicki liniie kolkava e potrebata od patuvajne a za toa treba da ima rabota za lugeto da patuvaat. A toa kaj nas seuste go nema. A vo pravo si nemoze nie da bazirame zeleznica na patnicki sobrkaj no so koridorot 8 toa e ostvarliv zatoa sto ke se koristi za tovaren i ke ima protok na stoka namenet za drugi pazari osven nasiot mozi potaka da si napravime luksuz da go porzime Bitola so Ohrid a za brzini toa e samo son no ne ostvarlivo ako se stvori potreba od toa. Ekonomijata da zajakne i da imame bruto nacinalen prihod po zitel poveke od 30 000 Evra togas ke se stvori potreba i ke bide isplatlivo.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||
Извор: Капитал Edited by Danielbtmk - 11-Jul-2011 at 16:37 |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
![]() ![]() Ќе морам по редакцииве да им подарам колицини на фотографии од железница да не морат да „позајмуват“ ![]() |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
juventino ![]() Newbiе ![]() Joined: 05-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||
Тие Длета карго мислам да се викаа за со ги одбија?
|
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Delta Rail Cargo, за да се врши транспор би требало и некој почетен капитал да се има, но мислам дека они ја свршија својата задача, цената се урна, и уште по нешто се доби ![]() |
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Навистина се јавија домашни сомнителни компании, но Словенечките железници не знам зошто се одбиени, т.е. знам и мислам дека зајакот лежи во неподготвеноста на МЖ да се справи со приватен оператор, можеме да имаме проблеми со ЕУ доколку понатаму систематски се одбиваат барањата за приватен железнички оператор.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||
Извор: Канал 5 |
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Воз до Охрид - пуста желба денес, реалност пред девет децении
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=7151195198&id=9&prilog=0&setIzdanie=22331 |
|||||||
![]() |
|||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||
Прекрасна идеја - споредба, но за жал новинарот доста работи не доистражил за да даде поточни податоци.
|
|||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||
![]() |
|||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||
Топлото време ги расипа локомотивите на „Македонски железници“
Експресниот воз "Пелагонија" кој рано наутро сообраќа од Битола за Скопје, на својата крајна дестинација наместо во 8,30 часот стигна напладне. Во исто време во Скопје пристигна и патничкиот од Кочани кој требаше да дојде 8,17 часот. Повеќе стотина патници беа заробени на отворена пруга без можност да стигнат до посакуваната цел. Возот од Кочани заглави на железничката станица Рајко Жинзифов, каде беше од 8 наутро, па се до 11 часот, а бројните патници биле изложени на врелото јулско сонце. Експресот "Пелагонија" од Битола, пак, возел многу споро со брзина од 5 до 10 километри поради што на железничката станица во Велес наместо во 7,30 стигнал три часа подоцна. Потоа тој ги презел патниците од станицата "Рајко Жинзифов", по што во 12 часот сите заедно допатувале во Скопје. Меѓу нив имало и деца, болни кои оделе на преглед, вработени кои задоцниле на работа.Извор: Дневник Edited by Danielbtmk - 19-Jul-2011 at 21:14 |
|||||||
![]() |
|||||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||||||
За жал таква е Македонската реалност - во железницата требаат сериозни инвестиции - и инфраструктурно и во нови копмозиции и локомотиви
|
|||||||
![]() |
|||||||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||||||
А телевизииве едвај чекаат да се случи вакво нешто за да има за што да се дискутира...
|
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Македонската стока во словенечки вагони
За да станат нов оператор на нашите пруги „Словенечки железници“ треба да добие сертификат за безбедност од Транспорт и врски Сања Наумовска „Македонски железници“ наскоро ќе добијат конкуренција во товарниот железнички транспорт. „Словенечки железници“ е првата заинтересирана компанија за влез на македонскиот пазар за транспорт на стоки, откако пред една и пол година беше донесен новиот Закон за железнички систем со кој практично се либерализираше железничкиот транспорт. Словенците веќе доставиле документација до Регулаторната комисија за железница. „Словенечки железници“, за да станат и официјално нов оператор на македонските пруги, според Законот, треба да исполнат безбедносни стандарди и од Министерството за транспорт и врски да добијат сертификат за безбедност. Новиот оператор ќе има обврска да закупи пруга, за која ќе му плаќа надоместок на државното претпријатие „Инфраструктура“, како и тајминг што ќе го користи за превезување на товарот, кој ќе треба да влезе во официјалниот возен ред на „Македонски железници“. Во Регулаторната комисија велат дека „Словенечки железници“, откако ќе го добијат сертификатот за безбедност, веднаш ќе можат да оперираат по нашите пруги. „Со оглед на тоа дека не се работи за приватна компанија, туку за железница на држава-членка на Европската унија, нивната лиценца за работа автоматски се признава и кај нас, бидејќи и домашното законодавство речиси целосно е приспособено во согласност со директивите на ЕУ“, вели директорот на Комисијата, Никола Димитровски. Според коментарите на експертите, по либерализацијата на железничкиот сообраќај, очекувано е странските и домашните компании првенствено да се интересираат за товарниот сообраќај, како значително попрофитабилен од превозот на патници. Кај нас и во нашето соседство засега не постои голема конкурентност во железничкиот сообраќај, но тоа не е непозната работа во Европа. Иако Законот дозволува и концесионирање на делови од пругата, според нив, тешко ќе се најде компанија заинтересирана за такво вложување. Потенцијалниот концесионер би требало да плаќа надоместок на државата за користењето на пругата, а економскиот интерес да го бара во зголемувањето на возовите што ќе сообраќаат по неа. Тоа, велат експертите, кај нас не е исплатливо поради состојбата во која се пругите, но и поради слабата фреквентност, особено по прекинувањето на неколку меѓународни линии. Конкуренцијата во транспортот на стоки и патници секаде е добредојдена, особено поради подобрувањето на услугата и поради формирањето на цените. Сепак, експертите сметаат дека концесионирање на пругата не би било во интерес на државата. „Концесионерот секогаш ќе калкулира и никогаш нема да вложи повеќе отколку што ќе искористи, што значи дека пругата ќе ја одржува на работ на функционалноста“, коментираат експертите. Izvor: Utrinski vesnik, http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=509409468358BE4BAB35CFF50C7A587A |
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Законот стави рампа на либерализацијата!Соња ЈовановаДве домашни и една странска компанија досега се одбиени да влезат на либерализираниот железнички товарен сообраќај. Непрецизниот закон остава бројни можности надлежното тело секогаш да има аргумент против кое било барање Недореченоста на Законот за либерализација на железничкиот сообраќај е причината зошто ниедна приватна компанија не успеа да добие лиценца за превоз во товарниот железнички сообраќај една година од донесувањето на овој Закон. Дупките во Законот, според извори на “Капитал“, биле причината за одбивањето на барањето на Словенечки железници. Оваа компанија, која последна аплицираше за лиценца во товарниот железнички сообраќај, според истите извори, не успеала да го добие сертификатот за сигурност “дел Б“ од Управата за сигурност при Министерството за транспорт бидејќи не навела какви опасни материи ќе превезува. Оваа информација не била презицирана во Законот. Поради ова, но и поради уште неколку технички забелешки Управата одбила на Словенечки железници да и издаде сертификат за сигурност “дел Б“, кој е предуслов за добивање лиценца за работа, иако компанијата веќе поседува такви сертификати за работа во две држави-членки на Европската унија. Освен словенечката компанија, досега за превоз на стоки во товарниот железнички сообраќај аплицираа и две домашни приватни компании. Делта реил карго и Елинг беа одбиени уште во фазата на барање дозвола за работа од Агенцијата за регулирање на пазарот за железнички услуги. Сопственикот на Елинг тогаш обвини дека барањето му е намерно одбиено за да не се дозволи конкуренција на МЖ-Транспорт, а објаснувањето било дека компанијата нема доволен финансиски капитал, критериум кој исто така не е прецизиран во Законот. Елинг веќе има поднесено и жалба до Управен суд. Упатените коментираат за “Капитал“ дека интересот за влез на приватни компании за превоз на товар и стоки е огромен бидејќи ќе резултира со намалување на цените на транспортот во просек 10%-15% и зголемување на квалитетот на услугите. Со тоа македонските компании би добиле поевтин превоз, а нивните производи би станале поконкурентни на странските пазари. Извори за “Капитал“ велат дека во моментов уште една европска приватна компанија од областа на железничкиот транспорт подготвува барање за влез во домашниот железнички товарен бизнис. Во меѓувреме и Словенечки железници со тим од словенечката амбасада подготвуваат нова апликација за повторно да побараат лиценца за превоз по македонските пруги. Нивната инвестиција би изнесувала околу пет милиони евра, а целта е да закупат траса по која ќе превезуваат опасни материи од Италија преку Хрватска, Србија, Македонија до Солун. Според Законот за железнички систем, донесен минатата година, секоја приватна, домашна и странска компанија може да бара дозвола за вршење јавен железнички превоз. Освен големиот број услови кои треба да ги исполни, мора да поседува и сертификат за сигурност за вршење јавен железнички превоз. Откако ќе добие можност да оперира по пругите, во првите три години ќе превезува само стока, а потоа може да поднесе и барање за закуп на пруги за превоз на патници.
|
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Проблемот е многу едноставен, додека Македонски железници - транспорт не го подигнат барем малку на нозе, секое влегување на приватен оператор, а особено на странска поголема компанија како што се Словенечки железници, ќе значи дополнително тонење на претпријатието а загубите ќе треба да ги плаќаме сите ние.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||
Извор: АлфаТВ |
|||||||
![]() |
|||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||
Ограничена брзинита на возовите заради жештинатаРаководството на Македонски Железници најнапред на 15 август донело одлука за ограничување на брзините до 70 km/h, но вчера е донесена нова одлука со која максималната брзини на возовите во дневните часови се ограничува за уште 20 km/h. Најновата одлука е донесена по најавите за дополнително зголемување на температурите од страна на метеоролозите, кои предвидуваат дека температурата во наредните денови во некои делови на државата ќе надмине 40 степени Целзиусови. Претставник на Македонски Железници-Инфраструктура за Макфакс појасни дека возовите во Македонија развиваат брзина и до 100 km/h, а вообичаено во зависност од делницата и од пругата возовите се движат со брзина од 75 do 100 km/h. Во нормални услови еден патнички воз релацијата од Скопје до Битола ја поминува за 3,5 часа, а со најновото ограничување на брзината на движењето се проценува дека возот до Битола во дневните часови ќе доцни околу еден час. |
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
ЗАКОНСКИ НОВИНИ САМО НА ХАРТИЈА
Заштитата на патниците побавна од возовите Македонските патници ќе добијат отштета ако возот доцни - тоа е дел од новините во дополнувањата на Законот за договорите за превоз во железничкиот сообраќај, кои се во собраниска процедура. Жалната вест е дека с` што е напишано на хартија нема да се спроведува кај нас Патниците во воз кој доцни повеќе од еден час ќе имаат право да добијат отштета бидејќи не стигнале навреме на саканата дестинација. Оние, пак, што заглавиле на пругите поради дефект или оти прегреал моторот на локомотивата, најитно треба да добијат алтернативен превоз, бесплатна храна и пијалаци додека чекаат тој да се реализира или, пак, хотелско сместување на трошок на превозникот, доколку превозот не може набрзо да се реализира. Ова се дел од новините во дополнувањата на Законот за договорите за превоз во железничкиот сообраќај, кои се во собраниска процедура. Жалната вест е дека с` што е напишано на хартија нема да се спроведува кај нас. Македонската железница добила дозвола од европските тела да не ги применува овие регулативи, кои сега се втемелени во закон, с` додека не влеземе во Европската Унија. ЕУ налага високо ниво на заштита на патниците - Дури 80 отсто од железниците во ЕУ не можат и не ги имплементираат тие регулативи за заштита на патниците. Ние побаравме одлагање на примената на правата за заштита на патниците и тоа го добивме. Можеме да пробаме да имплементираме дел од правата барем во домашниот превоз на патници, но не сме обврзани на тоа. Инаку, проблемот е тоа што никоја железница не може да гарантира дека меѓународните возови нема да доцнат, па така не може да се лоцира која железница е одговорна - вели директорот на „Македонски железници- Транспорт“, Оливер Деркоски. Според него, македонската железница веќе издава електронски билети, а планираат и поврзување со управите на другите железници за да можат македонските патници да резервираат билети секаде во светот. Решенијата во дополнувањата на Законот се дел од европските директиви и заложбите за заедничката политика за транспорт во Европската Унија, која налага високо ниво на заштита на права на патниците во железничкиот сообраќа. Со овој предлог за дополнувања на Законот се проширува опсегот на заштита не само на меѓународните патници, кои досега беа заштитени со меѓународни конвенции, туку и на домашните патници. Надоместок ако возот доцни Превозникот и продавачите на билети по барање на патникот мора да му ги достават сите потребни информации пред поаѓањето, како и да го информираат за постапки за враќање загубен багаж и постапки за поднесување рекламации. Треба да му обезбедат и место за велосипед со доплата. Доколку патник загине или се повреди, превозникот без одлагање, и најдоцна во рок од 15 дена по утврдување на идентитетот на патникот на кој му следува надоместок, врши исплата на аванс. За патник кој загинал авансот не треба да биде помал од 21.000 евра, налага законот кој нема да функционира кај нас. Патникот може да побара отштета за доцнење од превозникот, при што минималната отштета изнесува 25 отсто од цената на билетот за доцнење од 60 до 119 минути, како и 50 отсто од цената на билетот за доцнење од 120 минути или повеќе. Ако возот доцни повеќе од еден час, на патниците им следуваат бесплатни оброци и пијалаци во зависност од времето на чекање, доколку истите се достапни во возот или на станицата, или можат да бидат набавени. Хотел или друго сместување и транспорт од железничката станица до местото на сместување, кога е неопходно да се остане една или повеќе вечери или доколку е неопходен дополнителен престој, кога тоа е физички возможно. Или, пак, доколку возот е блокиран на пругата, транспорт од возот до железничката станица, до местото за алтернативен транспорт или до крајната дестинација на услугата, кога е тоа физички возможно. Доколку железничката услуга не може да продолжи, превозникот организира во најкраток можен рок алтернативна услуга за превоз на патниците. Сите овие права за патниците ги налагаат дополнувањата што наскоро ќе бидат усвоени од пратениците, но, за жал, нема да се практикуваат кај нас. Александра ФИЛИПОВСКА # Извор: http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=A7FD44D77B960640966039E2D6660C60 |
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
Велес - Менаџментот на Акционерското друштво МЖ Транспорт организира средба со новинари за состојбите во компанијата. (Железничка станица-Велес/6:30)
Ова е најавено за утре како настан, се надевам дека ќе дојдат позитивни информации од раководството на МЖ. |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |