|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 3536373839 90> |
| Author | |
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#721 Posted: 07-Nov-2010 at 11:30 |
Ne mozam da go nacekam toj avtobus pa da vidam kako izgleda vozenjeto so nego. IMa podeleni mislenja dali e dobro da se vodvedat vakvi avtobusi vo Belgrad, moe mislenje e deka ne e izbrana adekvatna linija. Edited by Cloverstack - 07-Nov-2010 at 12:29 |
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#722 Posted: 08-Nov-2010 at 00:17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ако не друго, позицијата на која седат девојкиве погоре ќе биде одлична за сликање |
|
![]() |
|
IN_MOTION
Senior Member
Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply
#723 Posted: 08-Nov-2010 at 01:43 |
|
Интересен е, ама мене по изглед повеќе ми се допаѓаат нашите двокатни автобуси. Овој повеќе ми изгледа како да е меѓуградски. |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#724 Posted: 08-Nov-2010 at 11:05 |
|
Не, овој повеќе изгледа како да е од 1990-тите, не од 1930-тите.
|
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
KinDeR
Groupie
Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply
#725 Posted: 08-Nov-2010 at 11:51 |
|
А што е подобро? Crossley од 1934та или некоја Застава од 1990та? Паралелава ја правам затоа што нашиве се правени по терк на Англиските "Routemaster" додека овие Белградскиве се очигледно од некоја домашна фирма направени, затоа што гледам МЗТ напред во црвено - бело - зелените кругчиња. А и да не е од домашен производител паралелата е иста. Кога би ти понудиле Олдтајмер од 1930та или кола од 1990та што би одбрал?
|
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#726 Posted: 08-Nov-2010 at 11:58 |
|
Би одбрал Мерцедес Цитаро или Конекто. Имајќи предвид дека не се на баба ми парите, туку на даночните обврзници. Не го поедноставувај изборот, не беше толку едноставен - или или.
Инаку ако веќе прашуваш, кога веќе мора така, за јавен превоз би зел модел базиран на нешто од 1990-тите, не на нешто од 1930-тите. Не станува збор за кола за кочоперење, туку за јавен превоз. Edited by гитардемон - 08-Nov-2010 at 11:59 |
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
KinDeR
Groupie
Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply
#727 Posted: 08-Nov-2010 at 12:01 |
|
Еве уште некоја фотка од внатрешноста на Белградскиот. (сликите се превземени од busevi.com) 1.
2.
3.
|
|
![]() |
|
KinDeR
Groupie
Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply
#728 Posted: 08-Nov-2010 at 12:14 |
|
Иначе во Белградскиве ќе имало и хостеса. И јас сакам во нашиве да има исто така, али од Мак-Моделс не од Црнокрак. "Kako "Blic" navodi u autobusima je 74 sedećih i oko 20 mesta za stajanje.U ovim klimatizovanim vozilima stajanje je dozvoljeno samo u donjem delu , a putnicima će na usluzi biti i hostesa."
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#729 Posted: 08-Nov-2010 at 12:18 |
Кога се презентираат вести, многу ценам тоа да се прави објективно. Се работи за експресна приградкса линија (значи не обична градска), така што споредбата со Скопје е неточна. Ласта е превозник задолжен за приградскиот сообраќај, а како што може да се види, линијата 15 сообраќа на релација Зелени венац (Белград Центар)-Земун. Иначе ова со хостесава, од практична гледна точка е чиста глупост и неефикасност.
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Observer
Senior Member
Joined: 13-Oct-2010 Location: MK Online Status: Offline Posts: 271 |
Quote Reply
#730 Posted: 08-Nov-2010 at 14:39 |
|
Лондончаните ни завидуваат на новите даблдекери
До крајот на 2011 по скопските улици ќе се возат 68 даблдекери, а жителите на британската престолнина на новите "Рутмастери" ќе треба да почекаат до 2012 година Лондончани им завидуваат на скопјани што цела година пред нив ќе се возат во нови двокатни автобуси. До крајот на 2011 по скопските улици ќе се возат 68 даблдекери, а жителите на британската престолнина на новите Рутмастер" ќе треба да почекаат до 2012 година. За македонската нарачка на ретро автобусите деновиве пишува лондонски Ивнинг стандард", а пренесува МИА. Весникот објаснува дека македонската влада има нарачано од кинеската фабрика Јутонг груп 202 двокатни автобуси, меѓу кои и два отворени, за вкупна вредност од 35,5 милиони евра. "Автобусите, пишува лондонскиот весник, се правени според моделот Рутмастер", но се уникатни и дизајнирани ексклузивно за Скопје. "Ивнинг страндард" пишува дека двокатните автобуси кои се заштитен знак за Лондон не се новина за Скопје, бидејќи пред крајот на педесеттите години од 20 век се возеле стотици двокатни автобуси кои по нарачка на тогашната југословенска влада биле произведени во Велика Британија. Но, дека целиот градски сообраќај, заедно со скопските Рутмастери" настрадал во катастрофалниот земјотрес од 1963 година, кој уништи 80 отсто од градот. Класичните Рутмастери" со отворена платформа на левата страна од двокатниот автобус, беа повлечени од сообраќај од лондонските улици во 2005 година, во време на градоначалникот Кен Ливингстон. Низ Лондон сега сообраќа нова и модерна верзија на двокатни автобуси со сопствен дизајн, но актуелниот градоначалник Борис Џонсон побара враќање на Рутмастерите" изработени во сосема нов дизајн. Ваквите новодизајнирани автобуси, што треба да потсетуваат на оние моделирани пред повеќе од 60 години, треба да се појават на улиците од Лондон пред Олимписките игри. Овие Рутмастер" автобуси ќе се произведуваат во Северна Ирска. Скопската модерна верзија на двокатните автобуси се произведуваат во кинеската фабрика Јутонг, која по Мерцедес е втора најголема светска компанија за производство на автобуси. Според динамиката на испорака до 2013 треба да бидат испорачани сите 202 автобуси. (Е.А.) ____________ http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=5707FDD69F67F84081E1AFC8E8813C5C |
|
![]() |
|
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#731 Posted: 08-Nov-2010 at 14:50 |
|
Linijata 15 e gradsa linija. Tocno e toa deka Lasta e pretezno zadolzena za prigradskiot soobrakaj, no drzi i nekolku gradski, 15, 18, ne sum siguren za 17. Tesno grlo predstavuvaat tesnite ulici na Zemun koio se dodatno optereteni so vozila parkirani na kolovozite. Siroko e rasprostraneto mislenjeto pomegu korisnicite deka ovie avtobusi nema mnogu da pomognat vo rastovaruvanje na guzvite i zgolemuvanje na efikasnota, bidejki gorniot sprat bavno se popolnuva, no se dobri kako atrakcija i osvezuvanje. Hostesi se uste nema a i za mene toa e glupost. |
|
![]() |
|
Dave Gahan
Senior Member
Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply
#732 Posted: 08-Nov-2010 at 14:59 |
Почнале од Tower bridge да скокаат од љубомора...која глупа информација, „Вечер“ style... |
|
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
KinDeR
Groupie
Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply
#733 Posted: 08-Nov-2010 at 15:51 |
Со оглед на тоа дека правиме копија, односно ревитализација на стар модел, нели мислиш дека е глупаво да земеме модел од 1990 и да направиме модерна верзија на него. Ако е така Фиат наместо да направат нов модел на Fiat 500 требаа да направат нов модел на Fiat Tempra. И не го поедноставувам изборот. Мојот коментар беше реплика на твојот, затоа што ти искоментира на споредбата на IN_MOTION која беше дека на него повеќе му се допаѓа нашиот за разлика од овој Белградскиот. Edited by KinDeR - 08-Nov-2010 at 23:49 |
|
![]() |
|
KinDeR
Groupie
Joined: 04-Jun-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply
#734 Posted: 08-Nov-2010 at 15:53 |
|
Секако дека е глупост, јас само бев саркастичен. |
|
![]() |
|
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#735 Posted: 08-Nov-2010 at 16:47 |
|
абе ова со хостесата е баш добро. се качуваш во автобус си седнуваш на место и ти доага некоја згодна девојка и ти вели дечко ке ве молам картата
![]()
|
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#736 Posted: 20-Nov-2010 at 21:49 |
|
Е ова навистина не е фер.
Ќе даваме пари само за превозот, а не и за момата, не се вбројува во цената тоа што момата ќе ни бара билет. Море има да се изначекаме за двокатниве автобуси од Кина. Првиот прототип треба да дојде во март 2011, ама на него ќе вежбаат возачите на ЈСП Скопје, а првите 66 или 68 автобуси мора да пристигнат најдоцна до 31 декември 2011, таков е договорот со кинезите. Милето Јанакиески наш уште кога го потпишаа договорот со кинезите кажа дека се очекува првите автобуси да стигнат во ноември 2011. А инаку, на горниот кат на автобусите, има ли некаква граница на тежината на патниците ? Прашувам бидејќи јас спаѓам меѓу елегантно пополнетите, со над 120 килограми. Знам дека вакви автобуси не се играчки, и не е заебанција да си на горниот кат, па уште од предна страна, до прозорецот, и баш кога автобусот врши вртење по "прекрасниве скопски улици", да не се случи нешто што не треба. Edited by Dexter26 - 21-Nov-2010 at 03:41 |
|
![]() |
|
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#737 Posted: 01-Mar-2011 at 00:47 |
|
@ Dexter 26:
Во нишката за градска железница имаш спомнато меѓу редови дека прототипот на кинескиот двоспратен автобус е пристигнат на пристаништето во Атина. Имаш некое инфо кога се очекува да стигне кај нас? Edited by Djole88 - 01-Mar-2011 at 00:48 |
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#738 Posted: 01-Mar-2011 at 12:17 |
|
Колку што разбрав од Сител. 2 двокатни автобсуи се веќе во Скопје, и изгледа денес ќе има промотивно возење.
|
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#739 Posted: 01-Mar-2011 at 12:31 |
|
|
![]() |
|
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#740 Posted: 01-Mar-2011 at 13:06 |
|
И јас ова сакав да го објавам, ама ме претекнале.
Според Сител http://www.sitel.com.mk/, денеска треба да се претстават првите 2 прототипа на двокатни градски автобуси од кинески Јутонг со промотивно возење по скопските улици. Баш ме интересира што како ќе испадне. Се надевам дека возачите на ЈСП Скопје ќе се обучуваат во двокатни градски автобуси полни со патници, чисто колку за што е можно попрецизна и точна да им биде обуката. ![]() |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 3536373839 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |