![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 90> |
Author | ||
assyst ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Jun-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Јас само што го видов на Партизанска, во правец од Лептокарија кој Центар. Вака на прв поглед изгледа одлично и незнам зошто ама изгледа ќе ми се допадне да гледам вакви секој ден по скопскиве улици
![]() |
||
![]() |
||
MKD ![]() Newbiе ![]() Joined: 14-Oct-2009 Location: gevgelija Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
London
![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Вози на конкретна линија со патници, или чисто за обука го возат празен ?
Ајде лондончани, ајде на кат ![]() Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 15:22 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Mene losho mi se gleda ili navistina avotbusov na slikata e poln i gore i dole?
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека и горе и доле има патници, клиповите кои се прикажани на веб страниците кон кои водат наредниве 2 линкови го потврдуваат тоа: http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/promotivno-vozenje-na-dvokatniot-avtobus-po-skopskite-ulici http://www.makedonija24.mk/?ContentId=2519&CatId=10 Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 16:44 |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Искрено двокатниот како што можев да го видам од видеово на Македонија24, барем внатре изгледа како Мерцедес во споредба со ЛАЗ-от. Погледнете ја контролната табла кај возачот, седиштата, подот и споредете ги со ЛАЗ-овите.
Како што разбрав плаќањето ќе се изведува исклучиве со СмартКарт, затоа што возачот е во посебна кабина и нема контакт со патниците. Скептичен сум околу тоа. Не верувам дека ќе го изведат како што треба. Секако ќе бидат потребни повеќе контролори и зголемување на казните (кога веќе немаме култура и менталитет како скандинавците ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() По тоа што го имам забележано (еднаш при патување во Германија) кај развиените земји, ваквите плаќања се реализираат така што на секој влез од автобусот има автомат кој ја контролира рампата на влезот од автобусот. Картичката е со магнетна лента, но и со чип поради заштита, бидејќи лесно се фалсификуваат картички кои доаѓаат само со магнетни ленти, на магнетната лента е запишано на колку патувања или на колку денови е ограничено патувањето со картичката. Доколку патникот не го внесе билетот во автоматот, тогаш автоматот ќе ја држи рампата затворена. На некои станици има автомати од кои може да се купат билети преку монети, банкноти или преку дебитни или кредитни картички (како кај автоматите за пијалоци), односно човечкиот фактор е отстранет при продажбата на билетите. И автоматите за продажба на билети, и автоматите за верификација на билетите на влезовите од автобусите, доаѓаат опремени со сопствени камери. А контролата лесно се спроведува, доколку патникот не сака да соработува со контролорот, контролорот има скенер со него кој лесно го фаќа сигналот од билетот, без разлика каде е билетот (во џеб, ташна итн.). Ако скенерот фати сигнал и ако сигналот е позитивен, тогаш значи патникот има валиден билет, ако скенерот фати негативен сигнал, тогаш значи патникот има истечен билет, а ако скенерот воопшто не фати ама баш никаков сигнал, тогаш значи патникот воопшто нема билет. Лесно може да се вградат камери во автобусите со сензори кои ќе препознаат лице на патник ставен на листа на недобредојдени патници, како и рампи на влезовите на автобусите кои, водени од сигналот кој ќе го добијат од сензорите на камерата, ќе му дозволат или ќе му забранат влез на патникот. Значи, факт е тоа дека постои технологија која што може да ја спроведе уште посигурната и поригорозната контрола во автобусите, само треба некој да инвестира во вградување, односно имплементирање и користење на истата таа технологија. Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 18:08 |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Sitel: "До крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 двокатни автобуси од Кина, а останатите 122 во наредните две години".
Ја како што знам треба да стигнат 200 двокатни автобуси изгледа во сител се слаби со математика. Инаку сликава со двокатниов низ скопје ме изненади мора да признам. Изгледа Кинезиве ќе бидат поточни со доставата него украинците. Edited by toasumjas - 01-Mar-2011 at 17:58 |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Еве ја статијата и на телевизија 24 Вести (http://www.24vesti.mk/):
http://www.24vesti.mk/S/?AC1441A10BECB7C6BF4C6A380423D4C40AD19D84 http://www.youtube.com/watch?v=4J9n7ikQNew |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека беше скоро полн, ете од видеата видовме дека имало функционери, фоторепортери итн. Како и да е, добро изгледа на улициве на Скопје. Не е нешто онака да паѓа ептен во очи или да изгледа како чир ![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() И јас од клиповите разбрав дека бил полн, само ме интересираше дали ова беше само пробно возење, по што возењето за обука на возачите ќе биде со или без патници ? Доколку биде со патници, на кои линии ќе сообраќа автобусот, или автобусите (освен ако грешам, мислам дека рекоа дека 2 двокатни градски автобуси пристигнале) ? Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 18:12 |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Не бе медиумиве ни се убиј боже. На еден пишува 200 автобуси, на друг 202. На еден пишува стигна еден прототип, на друг 2. Ајде што е следната недоследност во информирањето
Едит: После кратко филтрирање на вестите од секој и секого(мислев на медиумите), мислам дека таа на Прес24 е најбогата со информации. Скопје како Лондон- градоначалникот прв го проба двокатниот автобус Со промотивно возење низ булеварите во Скопје денеска Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ го претстави првиот од вкупно 202. двокатни автобуси Први да се возат во двокатните автобуси честа ја имаа градоначалникот на Скопје Коце Трајановски и директорот на ЈСП „Скопје“ Мишо Николов, како и новинарите. Граѓаните на Скопје беа изненадени од глетката, некои мавтаа, а други сликаа со своите мобилни телефони. Автобусите ги изработува кинескиот производител „Јутонг“. Владата во наредните три години треба да ги набави овие двокатни автобуси за потребите на ЈСП. - Почна со реализација вториот проект за набавка на автобуси, изјави Трајановски посочувајќи дека паднаа во вода сите сомнежи дека овој проект за набавка на 202 двокатни автобуси и 80 еднокатни автобуси нема да се реализира. Со ова, рече градоначалникот, Скопје ќе добие нов модерен сообраќај, со тоа што овие двокатни автобуси ќе претставуваат една посебна особеност за градот. - Се возевме со автобусот. Брзината на движење со овие автобуси е нормална како и едноподните автобуси. Проблеми нема да има со надвозниците и подвозниците во градот Скопје, освен автобуската станица внатре во Градскиот трговски центар. Најверојатно ќе ја поместиме таа автобуска станица, изјави Трајановски. Се очекува при крајот на оваа година во Скопје да пристигнат околу 67 двокатни автобуси, и секоја година да пристигнуваат по уште толку. За две години, вели тој, ЈСП ќе биде целосно опремено со нови автобуси со што ќе се заштеди во резервни делови, во гориво и со тоа ќе се зголеми и бројот на патниците што ќе патуваат со овие автобуси бидејќи ќе имаме навремено и удобно патување со автобусите. - Останува оваа година да го реализираме авео системот кој ќе овозможи плаќање во автобусите со т.н. смарт картички и следење на движењето на автобусите заради нивно навремено пристигнување, изјави градоначалникот на Скопје. Директорот на ЈСП „Скопје“ изјави дека едно вакво возило е однесено во Германија каде што е процесот на хомологација. - Кинезите ќе треба сите документи да ги добијат од германскиот институт за да можат да направат хомологација на ова возило. Очекувам тој процес да заврши во следните неколку месеци и да започне сериското производство на автобусите, а првите вакви возила ги очекуваме на крајот на октомври или во ноември месец, изјави Николов. Двокатните автобуси ќе бидат одржувани, информира директорот на сообраќајното претпријатие, според тендерската документација, од надворешна фирма, а кога ќе измине овој гарантен период на автобусите ЈСП ќе ги сервисира во своите гаражи, кои дотогаш ќе бидат реновирани. ЈСП „Скопје“ засега не планира да ја зголеми цената на билетите за автобускиот превоз. До крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 двокатни автобуси од Кина, а останатите 122 во наредните две години. Два од нив ќе бидат панорамски и ќе се користат за разгледување на Скопје и Охрид. Автобусите иако се изработени во НР Кина најголем дел од нивните делови се од германско и американско производство. Тие ги исполнуваат нормите ЕУРО 4. Кинеските двокатани автобуси заедно со 84. нарачани нископодни автобуси од Укранина, од кои четири зглобни, до крајот на 2013 година треба целосно да го заменат веќе застарениот возен парк на ЈСП „Скопје“. Првите 15 автобуси од украинскиот производител „ЛАЗ“ веќе сообраќаат по скопските улици ![]() извор Edited by Djole88 - 01-Mar-2011 at 18:29 |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
![]() пак новинарскава математика не искача точно. На почетокот на текстот пишува дека треба да пристигнат 202 двокатни автобуси а подолу во текстот пишува дека до крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 плус 122 во наредните две години. Што би рекло во новинарската математика 122 + 68 = 202 ??? Или во реалниот живот 122 + 68 = 190 што би рекло дека ни фалат точно 12 автобуси ![]() Edited by toasumjas - 01-Mar-2011 at 18:54 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka do tolku nema potreba da se fakjate za presmetkite so vkupniot broj na avtobusi. Ednostavno 200 avtobusi na tri godini izleguva vo prosek po 66,6(6) avtobusi po godina, plus dvata otvoreni-turistichki avotbusi. Mene druga matematika nekako ne mi izgleda realna. Imeno momentalno eden od dvata avtobusi e na homologacija, koja vo najlosh sluchaj trae mesec dena vo Germanija i mesec dena kaj nas. A spored teksotot planiraat tek posle homologacijata da pochnat so serisko proizvodstvo, mnogu kje bidam iznenaden ako uspeat neshto nad 60 avtobusi da dostavat do kraj na godinata.
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Чувството како во Лондон да си
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Danielbtmk - 01-Mar-2011 at 20:09 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Навистина воодушевен сум од опременоста на овие аутобуси ,далеку далеку подобри од лаз-овите.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Е како го заклучи тоа бе mitatos? Што немаат ЛАЗ-овите?
Или мислиш на изработката? Чекај да помине хомологацијата и на овие, макар што јасно е дека кинеската технологија е далеку пред украинската ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Мислев на внатрешноста,интериер,камери,сигурност на шоферот,и ред др работи.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
gitar za[to taka odma so stereotipi kineska pa ukrainska. Ne vikam za niv deka se vrvna svetska zashto i toa bi bilo stereotip. Sepak ke mi ostane smeshak avtobusive. Daleku ke beshe podobra kombinacija dupoli umesto ovie. Moze ke gi naviknam, ama pak ke bide malku chudno.
Edited by lslcrew - 01-Mar-2011 at 21:30 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |