build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 01-Mar-2011 at 14:08


http://twitpic.com/450a2b

Еве некој успеал да ги сликне двокатните автобуси во центарот на Скопје.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 01-Mar-2011 at 14:19
Јас само што го видов на Партизанска, во правец од Лептокарија кој Центар. Вака на прв поглед изгледа одлично и незнам зошто ама изгледа ќе ми се допадне да гледам вакви секој ден по скопскиве улици
Back to Top
MKD View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Oct-2009
Location: gevgelija
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote MKD Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 01-Mar-2011 at 14:39
LondonEeek
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 01-Mar-2011 at 15:15
Originally posted by Djole88

Јас само што го видов на Партизанска, во правец од Лептокарија кој Центар. Вака на прв поглед изгледа одлично и незнам зошто ама изгледа ќе ми се допадне да гледам вакви секој ден по скопскиве улици

 
Вози на конкретна линија со патници, или чисто за обука го возат празен ?
 
Originally posted by MKD

LondonEeek

 
Ајде лондончани, ајде на кат Rollin


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 15:22
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 01-Mar-2011 at 16:40
Mene losho mi se gleda ili navistina avotbusov na slikata e poln i gore i dole?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 01-Mar-2011 at 16:40
Originally posted by mirakuliks

Mene losho mi se gleda ili navistina avotbusov na slikata e poln i gore i dole?

 
Мислам дека и горе и доле има патници, клиповите кои се прикажани на веб страниците кон кои водат наредниве 2 линкови го потврдуваат тоа:
 
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/promotivno-vozenje-na-dvokatniot-avtobus-po-skopskite-ulici
 
http://www.makedonija24.mk/?ContentId=2519&CatId=10


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 16:44
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 01-Mar-2011 at 16:55
Искрено двокатниот како што можев да го видам од видеово на Македонија24, барем внатре изгледа како Мерцедес во споредба со ЛАЗ-от. Погледнете ја контролната табла кај возачот, седиштата, подот и споредете ги со ЛАЗ-овите.
Како што разбрав плаќањето ќе се изведува исклучиве со СмартКарт, затоа што возачот е во посебна кабина и нема контакт со патниците. Скептичен сум околу тоа. Не верувам дека ќе го изведат како што треба. Секако ќе бидат потребни повеќе контролори и зголемување на казните (кога веќе немаме култура и менталитет како скандинавците )
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 01-Mar-2011 at 17:34
Previous
 
По тоа што го имам забележано (еднаш при патување во Германија) кај развиените земји, ваквите плаќања се реализираат така што на секој влез од автобусот има автомат кој ја контролира рампата на влезот од автобусот.
 
Картичката е со магнетна лента, но и со чип поради заштита, бидејќи лесно се фалсификуваат картички кои доаѓаат само со магнетни ленти, на магнетната лента е запишано на колку патувања или на колку денови е ограничено патувањето со картичката.
 
Доколку патникот не го внесе билетот во автоматот, тогаш автоматот ќе ја држи рампата затворена.
 
На некои станици има автомати од кои може да се купат билети преку монети, банкноти или преку дебитни или кредитни картички (како кај автоматите за пијалоци), односно човечкиот фактор е отстранет при продажбата на билетите.
 
И автоматите за продажба на билети, и автоматите за верификација на билетите на влезовите од автобусите, доаѓаат опремени со сопствени камери.

А контролата лесно се спроведува, доколку патникот не сака да соработува со контролорот, контролорот има скенер со него кој лесно го фаќа сигналот од билетот, без разлика каде е билетот (во џеб, ташна итн.).
 
Ако скенерот фати сигнал и ако сигналот е позитивен, тогаш значи патникот има валиден билет, ако скенерот фати негативен сигнал, тогаш значи патникот има истечен билет, а ако скенерот воопшто не фати ама баш никаков сигнал, тогаш значи патникот воопшто нема билет.
 
Лесно може да се вградат камери во автобусите со сензори кои ќе препознаат лице на патник ставен на листа на недобредојдени патници, како и рампи на влезовите на автобусите кои, водени од сигналот кој ќе го добијат од сензорите на камерата, ќе му дозволат или ќе му забранат влез на патникот.
 
Значи, факт е тоа дека постои технологија која што може да ја спроведе уште посигурната и поригорозната контрола во автобусите, само треба некој да инвестира во вградување, односно имплементирање и користење на истата таа технологија.


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 18:08
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 01-Mar-2011 at 17:54
Sitel: "До крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 двокатни автобуси од Кина, а останатите 122 во наредните две години".

Ја како што знам треба да стигнат 200 двокатни автобуси изгледа во сител се слаби со математика.
Инаку сликава со двокатниов низ скопје ме изненади мора да признам. Изгледа Кинезиве ќе бидат поточни со доставата него украинците.

Edited by toasumjas - 01-Mar-2011 at 17:58
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 01-Mar-2011 at 18:07
Еве ја статијата и на телевизија 24 Вести (http://www.24vesti.mk/):
 
http://www.24vesti.mk/S/?AC1441A10BECB7C6BF4C6A380423D4C40AD19D84
 
http://www.youtube.com/watch?v=4J9n7ikQNew
 

Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 01-Mar-2011 at 18:07
Originally posted by Dexter26



[QUOTE=Djole88]Јас само што го видов на Партизанска, во правец од Лептокарија кој Центар. Вака на прв поглед изгледа одлично и незнам зошто ама изгледа ќе ми се допадне да гледам вакви секој ден по скопскиве улици
 Вози на конкретна линија со патници, или чисто за обука го возат празен ?

Мислам дека беше скоро полн, ете од видеата видовме дека имало функционери, фоторепортери итн. Како и да е, добро изгледа на улициве на Скопје. Не е нешто онака да паѓа ептен во очи или да изгледа како чир
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 01-Mar-2011 at 18:11
Previous
 
И јас од клиповите разбрав дека бил полн, само ме интересираше дали ова беше само пробно возење,
по што возењето за обука на возачите ќе биде со или без патници ?
 
Доколку биде со патници, на кои линии ќе сообраќа автобусот,
или автобусите (освен ако грешам, мислам дека рекоа дека 2 двокатни градски автобуси пристигнале) ?


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 18:12
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 01-Mar-2011 at 18:18
Не бе медиумиве ни се убиј боже. На еден пишува 200 автобуси, на друг 202. На еден пишува стигна еден прототип, на друг 2. Ајде што е следната недоследност во информирањето

Едит: После кратко филтрирање на вестите од секој и секого(мислев на медиумите), мислам дека таа на Прес24 е најбогата со информации.


Скопје како Лондон- градоначалникот прв го проба двокатниот автобус

Со промотивно возење низ булеварите во Скопје денеска Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ го претстави првиот од вкупно 202. двокатни автобуси

Први да се возат во двокатните автобуси честа ја имаа градоначалникот на Скопје Коце Трајановски и директорот на ЈСП „Скопје“ Мишо Николов, како и новинарите.

Граѓаните на Скопје беа изненадени од глетката, некои мавтаа, а други сликаа со своите мобилни телефони.

Автобусите ги изработува кинескиот производител „Јутонг“. Владата во наредните три години треба да ги набави овие двокатни автобуси за потребите на ЈСП.

- Почна со реализација вториот проект за набавка на автобуси, изјави Трајановски посочувајќи дека паднаа во вода сите сомнежи дека овој проект за набавка на 202 двокатни автобуси и 80 еднокатни автобуси нема да се реализира.

Со ова, рече градоначалникот, Скопје ќе добие нов модерен сообраќај, со тоа што овие двокатни автобуси ќе претставуваат една посебна особеност за градот.   

- Се возевме со автобусот. Брзината на движење со овие автобуси е нормална како и едноподните автобуси. Проблеми нема да има со надвозниците и подвозниците во градот Скопје, освен автобуската станица внатре во Градскиот трговски центар. Најверојатно ќе ја поместиме таа автобуска станица, изјави Трајановски.

Се очекува при крајот на оваа година во Скопје да пристигнат околу 67 двокатни автобуси, и секоја година да пристигнуваат по уште толку. За две години, вели тој, ЈСП ќе биде целосно опремено со нови автобуси со што ќе се заштеди во резервни делови, во гориво и со тоа ќе се зголеми и бројот на патниците што ќе патуваат со овие автобуси бидејќи ќе имаме навремено и удобно патување со автобусите.

- Останува оваа година да го реализираме авео системот кој ќе овозможи плаќање во автобусите со т.н. смарт картички и следење на движењето на автобусите заради нивно навремено пристигнување, изјави градоначалникот на Скопје.     

Директорот на ЈСП „Скопје“ изјави дека едно вакво возило е однесено во Германија каде што е процесот на хомологација. - Кинезите ќе треба сите документи да ги добијат од германскиот институт за да можат да направат хомологација на ова возило. Очекувам тој процес да заврши во следните неколку месеци и да започне сериското производство на автобусите, а првите вакви возила ги очекуваме на крајот на октомври или во ноември месец, изјави Николов.

Двокатните автобуси ќе бидат одржувани, информира директорот на сообраќајното претпријатие, според тендерската документација, од надворешна фирма, а кога ќе измине овој гарантен период на автобусите ЈСП ќе ги сервисира во своите гаражи, кои дотогаш ќе бидат реновирани.     

ЈСП „Скопје“ засега не планира да ја зголеми цената на билетите за автобускиот превоз.

До крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 двокатни автобуси од Кина, а останатите 122 во наредните две години. Два од нив ќе бидат панорамски и ќе се користат за разгледување на Скопје и Охрид.

Автобусите иако се изработени во НР Кина најголем дел од нивните делови се од германско и американско производство. Тие ги исполнуваат нормите ЕУРО 4.

Кинеските двокатани автобуси заедно со 84. нарачани нископодни автобуси од Укранина, од кои четири зглобни, до крајот на 2013 година треба целосно да го заменат веќе застарениот возен парк на ЈСП „Скопје“.

Првите 15 автобуси од украинскиот производител „ЛАЗ“ веќе сообраќаат по скопските улици



извор

Edited by Djole88 - 01-Mar-2011 at 18:29
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 01-Mar-2011 at 18:52

пак новинарскава математика не искача точно. На почетокот на текстот пишува дека треба да пристигнат 202 двокатни автобуси а подолу во текстот пишува дека до крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 плус 122 во наредните две години. Што би рекло во новинарската математика 122 + 68 = 202 ??? Или во реалниот живот 122 + 68 = 190 што би рекло дека ни фалат точно 12 автобуси

Edited by toasumjas - 01-Mar-2011 at 18:54
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 01-Mar-2011 at 19:22
Mislam deka do tolku nema potreba da se fakjate za presmetkite so vkupniot broj na avtobusi. Ednostavno 200 avtobusi na tri godini izleguva vo prosek po 66,6(6) avtobusi po godina, plus dvata otvoreni-turistichki avotbusi. Mene druga matematika nekako ne mi izgleda realna. Imeno momentalno eden od dvata avtobusi e na homologacija, koja vo najlosh sluchaj trae mesec dena vo Germanija i mesec dena kaj nas. A spored teksotot planiraat tek posle homologacijata da pochnat so serisko proizvodstvo, mnogu kje bidam iznenaden ako uspeat neshto nad 60 avtobusi da dostavat do kraj na godinata.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 01-Mar-2011 at 20:07
Чувството како во Лондон да си







Edited by Danielbtmk - 01-Mar-2011 at 20:09
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 01-Mar-2011 at 20:41
Навистина воодушевен сум од опременоста на овие аутобуси ,далеку далеку подобри од лаз-овите.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 01-Mar-2011 at 21:09
Е како го заклучи тоа бе mitatos? Што немаат ЛАЗ-овите?

Или мислиш на изработката? Чекај да помине хомологацијата и на овие, макар што јасно е дека кинеската технологија е далеку пред украинската
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 01-Mar-2011 at 21:17
Мислев на внатрешноста,интериер,камери,сигурност на шоферот,и ред др работи.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 01-Mar-2011 at 21:21
gitar za[to taka odma so stereotipi kineska pa ukrainska. Ne vikam za niv deka se vrvna svetska zashto i toa bi bilo stereotip. Sepak ke mi ostane smeshak avtobusive. Daleku ke beshe podobra kombinacija dupoli umesto ovie. Moze ke gi naviknam, ama pak ke bide malku chudno.


Edited by lslcrew - 01-Mar-2011 at 21:30
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.523 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.