build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Културни
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Археолошки Музеј / Архив / Уставен Суд

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 75>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 16-May-2012 at 19:54
Previous
Е сега ни ја откри Америка! Се разбира дека секој објект е поубав кога ќе се тргнат скелињата бидејќи се е поубаво од градилиште. Арно ама тука не излезе убавина. Иако овој објект е најграндиозниот од проектов, неможам да го сркијам незадоволството од фактот дека е чиста копија на безумните објекти градени во Централна Азија! Самите транзицијски кафени стакла кои се наоѓаат под столбовите на двете страни на објектот откриваат дека е многу тешко успешно да се сврзат два стила од две различни епохи како во нашиот случај. Токму бидејќи се сака на секоја цена да се постигне некаква античност на зградава испадна ваква лоша комбинација на стилови што не личи на ништо! Видете го новиот археолошки музеј на Атина, тоа е навистина добар пример како се градат нови музеи кои прикриено содржат ноти на антика во себе (архитектурата нуди безброј финти и решенија за постигнување на сличности или спомнувања на дадена работа), а не нашево чудо, кое изгледа како да е паднато од Марс на тотално погрешен простор, со тотално несоодветна форма и размер.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 16-May-2012 at 22:01
прв пост за жал испровоциран од грубоста на андреј како и неговите крајно исполитизирани ставови..

жално е што посекоја цена пробуваш да омаловажиш објект кој можеби не ти е по вкус но ете на многумина им се допага, но да го споредиш со Атинскато губре на кое половина Грција се противеше и полемизираше е несоодветно особено зошто се работи за земја што директно работеше против конкретниов проект а со познатата позадина

второ да не го збориме стилот и естетиката на монструмот а особено фините ноти кој ги зборуваш
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 16-May-2012 at 22:08

Originally posted by Filip777

се работи за земја што директно работеше против конкретниов проект а со познатата позадина

Ауу на Грција и падна криво дека правиме карикатура од себе па побрза да не спречи Laugh Тоа што во проектов има еден куп хеленистички елементи може да говори само спротивно.

Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 16-May-2012 at 22:17
Originally posted by kenzo_fan

Originally posted by Filip777

се работи за земја што директно работеше против конкретниов проект а со познатата позадина

Ауу на Грција и падна криво дека правиме карикатура од себе па побрза да не спречи Laugh Тоа што во проектов има еден куп хеленистички елементи може да говори само спротивно.



може да говориме за историјата на архитектурата до утре, на пример колку египетско и персиско влијание има во хеленистичката или колку хеленско во римската итн итн,или колку МНТ скпопско влијание има во атинскиов муизеј - не мислев на такво влијание

мегутоа долно е да се понижува нашиов музеј а да се фали крајно контроверзнава грдосија во атина која чинеше колку цело Скопје 2014 и за кој барем јас кога бев доле гракаа по 5 грци у минута на 5 мали екранчиња

Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 16-May-2012 at 22:20
не знам зошто правиме карикатура од себе? карикатурата е направена многу одамна, кога се обезличи еден цел народ и неговиот главен град, карикатури се тие што пробуваат да навредат и понижат секој што не се согласува со нивните тоталитаристички идеи за бришење на една свест за една епоха на Скопје која очигледно е посилна и порпифатена од заблудите и квазиархитектите во 70те
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 16-May-2012 at 22:49
 
Originally posted by Filip777

мегутоа долно е да се понижува нашиов музеј а да се фали крајно контроверзнава грдосија во атина која чинеше колку цело Скопје 2014 и за кој барем јас кога бев доле гракаа по 5 грци у минута на 5 мали екранчиња

Нашиов е за никаде и без постоењето на атинскиот Stern%20Smile .

Originally posted by Filip777

не знам зошто правиме карикатура од себе?

Еве ќе ти посочам на две виде кои можда ќе те замислат, линкови во постовите:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=846&PID=129190#129190

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=846&PID=129256#129256

 

Originally posted by Filip777

карикатури се тие што пробуваат да навредат и понижат секој што не се согласува со нивните тоталитаристички идеи за бришење на една свест

1963та се случил земјотрес, природна катастрофа, никој не тргнал да брише свест. Духот на градот насилно се брише токму сега од спасителите кои те опчиниле со гипс картон и бронза.

Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 17-May-2012 at 08:52
Originally posted by kenzo_fan

 
Originally posted by Filip777

мегутоа долно е да се понижува нашиов музеј а да се фали крајно контроверзнава грдосија во атина која чинеше колку цело Скопје 2014 и за кој барем јас кога бев доле гракаа по 5 грци у минута на 5 мали екранчиња

Нашиов е за никаде и без постоењето на атинскиот Stern%20Smile .

Originally posted by Filip777

не знам зошто правиме карикатура од себе?

Еве ќе ти посочам на две виде кои можда ќе те замислат, линкови во постовите:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=846&PID=129190#129190

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=846&PID=129256#129256

 

Originally posted by Filip777

карикатури се тие што пробуваат да навредат и понижат секој што не се согласува со нивните тоталитаристички идеи за бришење на една свест

1963та се случил земјотрес, природна катастрофа, никој не тргнал да брише свест. Духот на градот насилно се брише токму сега од спасителите кои те опчиниле со гипс картон и бронза.



дали е заникаде или не тое е твое лично мислење исто како што мислење на други е дека е добар и солидно изработен, баш како што доликува на музејски комплекс, за разлика на атинската борг коцкица која е посочена како пример за пример


Имало земјотрес и на други места, централното градско подрачје требаше да се сочува, по таа логика требаше да се урне и чаршијата и дебар маало и калето, имаше доволно простор за доградба на Скопје во другите населби. Криминално идентитетско обезличување беше напревено тогаш кога во еден апослутен замав по секоја цена беа воведени форми и стилови никогаш претходно својствени за овој град!

Edited by Cloverstack - 17-May-2012 at 09:26
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 17-May-2012 at 11:06
Originally posted by Filip777


дали е заникаде или не тое е твое лично мислење исто како што мислење на други е дека е добар и солидно изработен, баш како што доликува на музејски комплекс, за разлика на атинската борг коцкица која е посочена како пример за пример


Имало земјотрес и на други места, централното градско подрачје требаше да се сочува, по таа логика требаше да се урне и чаршијата и дебар маало и калето, имаше доволно простор за доградба на Скопје во другите населби. Криминално идентитетско обезличување беше напревено тогаш кога во еден апослутен замав по секоја цена беа воведени форми и стилови никогаш претходно својствени за овој град!


Им спуштам капа на грчките авторитети кои го избуткаа овој комплекс независно од делумниот отпор помеѓу луѓето. Како што е редот за разлика од кај нас, во тамошниот случај предимство му се даде на професионалното мислење кое е должно трендовите (независно дали зборуваме за архитектура или било што друго) да ги бутка напред, да го едуцира населението макар и по цена да нема првично одобрување. Доколку работите не функционирале така во историјата, односно доколку би функционирале по нашиот рецепт веројатно светот сеуште би бил рамен и би лежел врз грбот на некакви китови.

Што се однесува до болдираниот дел. Ниту еден од „стиловите“ кои се применуваат во моментов не се својствени за овој град. Тоа би требало да го знае било кој доколку барем малку се разбира во историјата на урбаниот развој на Скопје. Уништениот центар кој го споменуваш во голема мера е и сочуван. Изгубени се неколку поголеми објекти (знаеме кои), разградени се неколку маала (на кои им се дава урбана матрица, природен развој за еден битен поголем град). Но сепак потегот на Мал ринг, Дебар Маало и Буњаковец, кои всушност во најголема мерка го претставуваат оној мит за „Старо Скопје“ иако се работи за прилично нови населби и квартови, сите развиени во првата половина на 20от век, беа сочувани прилично добро се до транзициските години кога Дебар Маало и Буњаковец комплетно и неповратно се демолираа.

Она што е највредно да се сочува, во скопскиот случај тоа е чаршијата, не само што беше сочувана туку беше и реставрирана и конзервирана во голем дел. Дури по 1990 година почнуваат да се случуваат инциденти како Хотел Арка а денеска сето тоа кулминира со оној мегаломански „плоштад“ кој иако сметам дека нема да ја оштети премногу чаршијата, јасно ја покажува нашата хипокризија ако зборуваме за архитектонското наследство за овој град.

Стиловите пак кои се применуваат пред се во 70те се во тоа време светски авангардни стилови и како такви е смешно да се говори дека никогаш не биле својствени за овој град, бидејќи не биле својствени ниту за Торонто, Бостон, Токио или Лондон каде и ден денеска има бисери од бруталистичкиот период кои соодветно се третираат. Со напшето учество во таквата градба активно се вклучуваме во креирање на светско културно наследство во тоа време и тоа се златни години со кои само може да се гордееме на архитектонски план. Дури и сето ова да го тргнеме на страна. Ќе направам краток попис на објекти во овие „увезени“ стилови.

- УКИМ
- Студентски дом „Гоце Делчев“
- Архив
- Комплекс ПТТ
- НБРМ

Зарем во град со урбана територија од скоро 250 километри квадратни овие 5 (нека се и 10) објекти се причината за губење на тој фамозен идентитет?

Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 17-May-2012 at 11:39
јас пак мислам дека токму атина со и без проектов епример зошто не секогаш треба се да се остава на уметничката душа, си бил во Атина,? пример како не треба да се планира и води град

да не се разбереме погрешно, не го бранам 100% новиот стил исто како што не се согласувам 100% со другата крајност од 70те, едноставно мислам дека малиот ринг исто како чаршијата требаше да се реставрира а евентуалните новоградби да го пратат реставрираното како стоковна кука мост што беше замислено да ја прати чаршијата, во таа насока мислам дека овие градби изградени тогаш би наликувале на старите разурнати маала, иако во сегашниов случај има огромни отстапувања па и забегувања

би заклучил дека модернистите и класицистите за и против Скопје 2014 се залагаат и бранат исти екстреми, се почнало со добра намера но завршило со сурова крајност.

за последното мое мислење е дека не се што е модерно и признато е општоприфатено кај лугето, затоа немаме обесено пикасо дома, затоа и покрај сите концепти се возат конзервативни коли и затоа мажите не носат сукњи(само затоа што на последната ревија некој екперт направил таква колекција.
не значи дека ако си експерт дека си во право, од теорија до пракса има многу. пример, 50те целеа на функционални еднолични згради, економски ефикасни после војната, 60-70те се експериментираше со новите материјали во крајности, дури после 80те имаме некој нормален современ правец
замисли Токио да го разурнеше земјотрес и некој наш архитект да му наметнеше етно сило/македонска кука тип на градба на градот, не иде, различни земји, култура луге

Edited by Filip777 - 17-May-2012 at 11:41
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 17-May-2012 at 13:00
Originally posted by Filip777

јас пак мислам дека токму атина со и без проектов епример зошто не секогаш треба се да се остава на уметничката душа, си бил во Атина,? пример како не треба да се планира и води град


Атина, и воопшто грчките градови се генерално безлични и се едни од најлошите примери за урбано планирање. Тоа е резултат на неконтролираната урбанизација во втората половина на 20от век. Проектот во Атина за кој зборуваме пак, според мене е чекор напред Атина полека да почне да излегува од сенката на Акрополис...


да не се разбереме погрешно, не го бранам 100% новиот стил исто како што не се согласувам 100% со другата крајност од 70те, едноставно мислам дека малиот ринг исто како чаршијата требаше да се реставрира а евентуалните новоградби да го пратат реставрираното како стоковна кука мост што беше замислено да ја прати чаршијата, во таа насока мислам дека овие градби изградени тогаш би наликувале на старите разурнати маала, иако во сегашниов случај има огромни отстапувања па и забегувања

би заклучил дека модернистите и класицистите за и против Скопје 2014 се залагаат и бранат исти екстреми, се почнало со добра намера но завршило со сурова крајност.


За жал, по ниеден параметар не можам да бидам благонаклонет кон „стилот“ кој се тера низ Скопје. Најпрвин, сметам дека самата симулација на барок, класицизам итн е доста несмасно направена со што првиот впечаток многу повеќе влече кон Астана или Тбилиси отколку кон Фиренца или Виена. Од друга страна, иако остатоците од Старо Скопје во центар, Буњаковец, Дебар маало, чаршијата и пошироко се веќе доста деградирани особено низ транзициските години, сепак многу малку правиме за да ги зачуваме оние сегменти кои сеуште ги имаме.

За жал, не правењето ништо (кое беше белег на периодот 1990-2005 и кое сите сакаме да го заборавиме) е многу побезопасно од правењето било што (белег на периодот по 2005). Затоа се волку остри и дебатите. Сепак од она што сега ќе се направи нема да може да бегаме и сметам дека ќе се согласиш дека е потребно многу повнимателно да се пристапи кон оформување на централното градско подрачје на заедничкиот главен град наместо да се води рововска битка на екстреми која е всушност една лакрдија бидејќи гласот на т.н. „модернисти“ воопшто не се слуша.



за последното мое мислење е дека не се што е модерно и признато е општоприфатено кај лугето, затоа немаме обесено пикасо дома, затоа и покрај сите концепти се возат конзервативни коли и затоа мажите не носат сукњи(само затоа што на последната ревија некој екперт направил таква колекција.
не значи дека ако си експерт дека си во право, од теорија до пракса има многу. пример, 50те целеа на функционални еднолични згради, економски ефикасни после војната, 60-70те се експериментираше со новите материјали во крајности, дури после 80те имаме некој нормален современ правец
замисли Токио да го разурнеше земјотрес и некој наш архитект да му наметнеше етно сило/македонска кука тип на градба на градот, не иде, различни земји, култура луге


Точно, експертите не секогаш се во право и се што е модерно не го поминува текстот на времето. Но интегрален дел од напредок на едно општество е желбата за ново и модерно и храброста да се експериментира. Во тој контекст, експертите од било кое поле е потребно да се подржат бидејќи тие се движечката сила во едно општество. Кај нас во моментов, барем на полево кое го дискутираме, експертската фела е комплетно маргинализирана, во голема мерка и по нејзина вина.
Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 17-May-2012 at 13:12
Атина ми цела упропрастена, музејот ми е круна на сетоа тоа, дали поради самиот музеј дали па не може да дојде до израз од самото опкружување , или пак опкружувањето ја грди сеедно - сакав да кажам не е некој пример

*се согласувам со вториот дел,старото е оставено да пропага, новото што го имитира старото е премногу пластично - се крстам во забот на времето, да го врати во нормала и барем да го доближи до класиката

експертската фела е комплетно маргинализирана, во голема мерка и по нејзина вина. - партизирана би рекол, сигурно од таа страна има архитекти , инженери , квалитетни кадри, кој иначе ги направи зградите. нивниот молк подеднакво нервира како и пискањето по бугарски телевизии на политички фрустрирани квазиекперти
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 17-May-2012 at 13:30
Originally posted by Filip777

прв пост за жал испровоциран од грубоста на андреј како и неговите крајно исполитизирани ставови..

жално е што посекоја цена пробуваш да омаловажиш објект кој можеби не ти е по вкус но ете на многумина им се допага, но да го споредиш со Атинскато губре на кое половина Грција се противеше и полемизираше е несоодветно особено зошто се работи за земја што директно работеше против конкретниов проект а со познатата позадина

второ да не го збориме стилот и естетиката на монструмот а особено фините ноти кој ги зборуваш


што е идентитет на Скопје?
централноазијска архитектура со римски колини и бизнис стакло?
тое е Скопје изгубено во земјотресот?



Edited by Cloverstack - 17-May-2012 at 13:35
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 17-May-2012 at 13:38
Block ај те молам искулирај малку, веќе премногу често се јавува потреба за едитирање или бришење на твои постови.
Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 17-May-2012 at 14:02
Originally posted by Block



што е идентитет на Скопје?
централноазијска архитектура со римски колини и бизнис стакло?
тое е Скопје изгубено во земјотресот?



сигурно не се јапонските згради, шведските бараки и руските станбени блокови., зошто таков бран од негативност и осуда
како прво твојата реченица е психоделична - азиска срхитектура со римски колони??? ако имам свој став зошто одма се пристапува со предрасуда дека сум за или против нешто.зошто по инерција се оди на дискусија на крајност и непотребно идеализирање.

го кажав моето мислење- два идентични екстреми, едното модерен утнат експеримент другово промашен обид да се врати нешто во полниот сјај, И ДВЕТЕ ИМААТ ПРЕДНОСТИ и мани!

- пост земјотресно скопје ја олади и уби душата на градот, но донесе модерна инфраструктура, планско градење и одлични придобивки со кој малку градови на балканот може да се пофалат
- ова скопје, врати некој основни класични елемнти, дефакто направи фејслифт и апгрејд на центарот па и пошироко, но од од друга страна забега во прентрупаност, мегаломанија и неверојатно скапи крадежни зафати.

за мене Кензо цела СФРЈ и ОН архидружина промашија во Скопје - утка, убаво мислеа убаво почнаа, ама зезнаа на крајот, исто сега и овие, по истиот пат одат, како пага скелето стаклата ми изгледаат пострашно и пострашно

Edited by Filip777 - 17-May-2012 at 14:07
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 17-May-2012 at 14:19
Previous
Се согласувам со Filip777. Добро искажано.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 17-May-2012 at 14:22
што уште дискутирате за стилови, истории и култури, кога објектов е најмалку засегнат од тоа
упорно се заборава фактот дека објектов насилно беше ставен онаму каде што по сите уранистички норми, немаше нормален простор за било каков објект, во било каков стил и форма...
а што се однесува до стилот, објектот воопшто не го согледувам според личен вкус, самиот објект не почитува никаква основна геометрија на било кој стил од класицизмот... направен е произволно... плус, личи на тешка копија на еден од предлозите за локацијата на Офицерскиот дом...

и не ми е јасно упорното индицирање на предземјотресно Скопје... Ск2014 нема апсолутно никакви допирни точки со било кој дел од историјата на градов, аман веќе разберете го тоа... не сум експерт, ама си земам слобода да ви кажам да си научите какви стилови постоеле во градов, што е класицизам и дали и во какви форми го имало тука... од премногу чаршиски муабети, се мешаат лончињата и ретко кој знае што е што, а си земате за право да отварате фронтови во стил современа вс. класична архитектура
за какви црни духови, идентитети и конретни стилови зборите, кога за Скопје никогаш не постоело такво нешто... секој објект во градов си е идентет за времето во кој е изграден, а Скопје богами има многу идентитети...
на за кое што зборите е само еден од многуте периоди кои Скопје ги има доживеано и не е зацртан идентитет како што си го замислувате вие... и пред да почнете да кукате какво зло му било сторено на градов во минатото, размислете дека во денешно време историјата му се повторува, само во друг стил и форма, но начинот не е воопшто поразличен

и не сакам да звучам грубо, ама ако некој се пали на елементи од класицизмот, како столбови, тимпанони, куполи и т.н. произволно склопени и наредени ко лего коцки, тоа е негов проблем, не е ниту вкус... не се работи за вкусови, архитектурата можеби е слободна уметност, ама си има свои правила на изведба
јас лично го почитувам и класицизмот и искрено има некои дела кои ми се допаѓаат, ама ова што се прави кај нас е повеќе негово омаловажување и исмевање, отколку воздигање


Edited by zabegan - 17-May-2012 at 14:33
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Petar View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 269
  Quote Petar Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 17-May-2012 at 14:40
Filip najposle edno neutralno mislenje sto gi sogleduva dvete strani.

I jas imam isto sekavanje za MNT i nekoi od drugite delovi na Kenzo proektot.
Iako nekoi brutalisticki objekti bea dobro izvedeni, pr. MEPSO, postata, Masinskiot Fakultet, drugi be totalna utka, kako gradskiot zid koj ima sprotiven efekt od prvo zamisleniot da ja promovira prirodnata cirkulacija i struenje na vozduhot. Zatoa i so godini... toes seuste se gusime i potime preku leto vo Skopje.

Druga rabota sto nikoj, ama nikoj vo site ovie godini ne napravi e da gi odrzuva ili pak obnovi/restravira ovie objekti. Site se raspadnaa i obrasnaa so trevista, zbunovi a kako slag na seto toa i nesovesniot narod so gjubrista gi nakiti.

Me interesira dali ke se promeni ovaa "pojava" i dali ke se odrzuvaat novive objekti.

Edited by Petar - 17-May-2012 at 14:41
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 17-May-2012 at 15:05
Originally posted by Petar

Filip najposle edno neutralno mislenje sto gi sogleduva dvete strani.


Неутрално мислење не значи „рамковно“ мислење на пола пат по секоја цена, туку градење на став врз основа на аргументи а не врз основа на субјективни доживувања и ставови. Филип прави обид да го сведе ова на борба на 2 екстреми, но всушност во пракса има само еден екстрем, оној што се гради секој ден пред наши очи и чив опсег се зголемува постојано.


I jas imam isto sekavanje za MNT i nekoi od drugite delovi na Kenzo proektot.
Iako nekoi brutalisticki objekti bea dobro izvedeni, pr. MEPSO, postata, Masinskiot Fakultet, drugi be totalna utka, kako gradskiot zid koj ima sprotiven efekt od prvo zamisleniot da ja promovira prirodnata cirkulacija i struenje na vozduhot. Zatoa i so godini... toes seuste se gusime i potime preku leto vo Skopje.


Корелацијата помеѓу циркулацијата на воздухот и градски ѕид се издигнати на ниво на мит. Како може еден обичен обрач од 5катници, по површина банален за Скопје, да не збориме за било кој поголем град да промени микроклима на цела една котлина?

Но да речеме дека е така како што велиш. Последните блокови на градски ѕид се градени пред повеќе од 30 години. Голем дел од учеснициве на форумот тогаш не биле ни родени. Што правиме со новиот градски ѕид кој се наоѓа во заштитениот појас на Водно? Тоа е проблемот кој што ДЕНЕСКА ни се случува пред нос но кој не го гледаме заслепени од целиот бакар, мермер и гипс... Зборуваме за многу поголема квадратура на објекти, за поголема катност и за една бариера во сред планина, веќе многу повисоко од хотелот панорама кој едно време беше репер за каде завршува градот?
Back to Top
Filip777 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-May-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Filip777 Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 17-May-2012 at 19:02
Originally posted by pbanks



Неутрално мислење не значи „рамковно“ мислење на пола пат по секоја цена, туку градење на став врз основа на аргументи а не врз основа на субјективни доживувања и ставови. Филип прави обид да го сведе ова на борба на 2 екстреми, но всушност во пракса има само еден екстрем, оној што се гради секој ден пред наши очи и чив опсег се зголемува постојано.


неутрално значи да не те засега, јас имам јасен став повеке моето стојалиште би дефинирал како РЕАЛНО врз основа на потребите и можностите

во реалноста има два екстреми, еден како по казна во 70та без да бидеме прашани и еден сега, многу интересно како толкуваш еднострано иако многу убаво и детално се објаснив.Не може да се замижи на теророт и хоророт од едно време со бајпас појас на комплетна негрижа само затоа што се случува друг упад сега. проблемот не е од денес нит од вчера туку е континуиран повекедецениски

Музејот е солидна градба без разлика на недостатоците споредено со музејон во чаршија, зар тој треба да биде репрезентативното за македонија, нит локациски, нит содржајно нит архитектонски, нема ни паркинг - и како тоа сега само еден бил ектремот? дувлото во чаршија не е екстрем сам по себе?

две точки, како ке изгледа завршен со мостот и лавовите од страна?
како ке биде ентериерот?

овие две можат да го надградат или уништат впечатокот

Edited by Filip777 - 17-May-2012 at 19:09
Back to Top
Petar View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 269
  Quote Petar Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 17-May-2012 at 19:26
Originally posted by pbanks


Неутрално мислење не значи „рамковно“ мислење на пола пат по секоја цена, туку градење на став врз основа на аргументи а не врз основа на субјективни доживувања и ставови. Филип прави обид да го сведе ова на борба на 2 екстреми, но всушност во пракса има само еден екстрем, оној што се гради секој ден пред наши очи и чив опсег се зголемува постојано.


Ne e ramkovno nego logicno. Interesno e sto poveketo lugje vo MK razmisluvaat vo ekstremi. Ili e crno ili belo, nema sivo...

Sto ima loso vo toa sto mi se dopagjaat nekoi objekti od SK2014 proektot? Imase polno kritiki za Muzejot na VMRO i zrtvite od Komunizmot i najposle ispadna deka bil stvarno ubavo sreden vnatre. Znaci funkcionalno ubavo si ja vrsi rabotata.
Kako administrativni objekti sudot/muzejot ne e loso izgraden. Mozelo da se napravi objektov i vo moderen stil ama i ova ne e loso.
Znam deka polno lugje od ovde se lutat koga nekoj pozitivno sporeduva objekti od SK2014 so drugi od svetot a vo isto vreme negativna sporedba e dozvolena...
I mene kako i Filip me interesira kako ke bide izgraden objektot od vnatre i dali ke bide funkcionalno optimiziran.

Корелацијата помеѓу циркулацијата на воздухот и градски ѕид се издигнати на ниво на мит. Како може еден обичен обрач од 5катници, по површина банален за Скопје, да не збориме за било кој поголем град да промени микроклима на цела една котлина? Но да речеме дека е така како што велиш. Последните блокови на градски ѕид се градени пред повеќе од 30 години. Голем дел од учеснициве на форумот тогаш не биле ни родени. Што правиме со новиот градски ѕид кој се наоѓа во заштитениот појас на Водно? Тоа е проблемот кој што ДЕНЕСКА ни се случува пред нос но кој не го гледаме заслепени од целиот бакар, мермер и гипс... Зборуваме за многу поголема квадратура на објекти, за поголема катност и за една бариера во сред планина, веќе многу повисоко од хотелот панорама кој едно време беше репер за каде завршува градот?


Ne zborev za celata kotlina tuku za centralnoto podracje koe sto ima prirodna vozdusna cirkulacija pokraj samiot tek na Vardar.
I vo pravo si i denes se slucuva toa sto se slucilo pred 30 godini. Vo nekoi merki nekoj treba (mora) da go kontrolira toa gradenje.
Rabotata e sto porano nikoj ne ni diskutirase za tie raboti javno... a kamo li da izleze na televizija i da kritikuva.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 75>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.370 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.