Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 3738394041 42> |
Author | ||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #761 Posted: 12-Dec-2011 at 16:14 | |
Мислам дека имаме зборувано на оваа тема дека ќе имаме потешкотии за спроведување на оваа идеја поради тунелите. Инаку ова не е нешто спектакуларно, а е извонредно ефикасно средство за транспорт бидејќи собира поголем број луѓе. Знам дека се користат во многу градови, лично ги имам испробано, а најблиску до нас се оние во Романија каде се користат децении наназад во густата железничка мрежа.
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #762 Posted: 12-Dec-2011 at 17:01 | |
Висина на електричниот вод (контактниот вод) е: мин. 5,00 m; ном. 5,50 m; макс. 6,50 m А висината на пример на TGV Duplex е 4.32 m , па сега ... |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #763 Posted: 12-Dec-2011 at 17:14 | |
Претпоставувам дека и тунелите на нелектрифицираните пруги кон Кичево и Битола исто така имаат доволна висина за вметнување на контактен вод, па не би имале проблем ниту на тие линии засега да пуштиме двокатни дизел гарнитури, а понатака и електрични? |
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #764 Posted: 12-Dec-2011 at 22:10 | |
Мене барем вака од око ми изгледа дека висината на електричниот вод е сосем доволна, а со тоа и тунелите на трасата скопје-гевгелија.
Што се однесува до удобноста - доколку се набават вакви или слични нови возови едноставно ќе ме натераат да се возам со нив. Искрено поради сегашниот возен ред, лошите услови и проблемите кои се јавуваат јас воопшто се немам возено во воз. Секогаш ја избирам алтернативата автомобил или автобус. Според возните редови низ европа можам да забележам дека на некои релации возовите се побрзи од кој било друг копнен транспорт, доколку тоа стане пракса и кај нас тоа ќе биде одлично од економски и ЕКОЛОШКИ аспект. Инаку еве и една хибридна гарнитура што изгледа дека е најдобро решение за нашата железница ... станува збор за хибридна гарнитура од германскиот производител bombardier Operator SNCF Length 57,400 mm* Width 2,950 mm Max. Speed 160 km/h* Seated Passengers 208* Standees 200 (4 pass/m²)* “Hybrid AGC : the worlds first hybrid train The hybrid AGC combines certain operating features for the first time ever in a train. Dual-mode (electrical and diesel) and dual-voltage (1500 and 25000 V) technology enables the Hybrid AGC to glide seamlessly across the entire railway network and to access electricity from any available source. This will result in energy savings and reduced CO2 emissions, as well as negating infrastructure constraints and the need for passengers to change trains.“ Edited by vlatko.mk - 12-Dec-2011 at 22:19 |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #765 Posted: 12-Dec-2011 at 22:27 | |
Да иако се градени 18..19..год сепак се со стандарди усте тогаш. Имаш димензии на еден тунел на: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=118811&SID=f3df331e7287zd87z51bcd34bf27682z#118811 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #766 Posted: 12-Dec-2011 at 22:38 | |
Се работи за канадски производител.Кој од 1995 година превзема неколку фабрики за вагони во Франција, Астрија и Германија и почнува да произведува возови и вагони за Европскиот пазар. |
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #767 Posted: 13-Dec-2011 at 00:03 | |
Веројатно си во право - јас за хибридниот модел од погоре прочитав дека се произведува во Германија. Edited by vlatko.mk - 13-Dec-2011 at 00:04 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #768 Posted: 13-Dec-2011 at 01:14 | |
А знае ли некој колкава е разликата во цената на обичните гарнитури и на двоспратните? Ако е голема тогаш не гледам логика да се пуштаат кај нас. Двокатните гарнитури се пуштаат на многу оптоварени кратки дестинации каде пропусниот капацитет на пругата е мал, односно недоволен. Така на пример наместо да имате 40 композиции во 24 часа (што воопшто не е реткост) на дадена релација, имате 20 кои значително помалку (временски) ја оптоваруваат пругата. Иначе каде ја гледате практичната примена на истите во Македонија и по кој основ би биле подобри од нормалните гарнитури?
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #769 Posted: 13-Dec-2011 at 01:19 | |
Јас лично ја гледам од причина што речиси во секоја композиција која оди од и до Велес има далеку поише патници од предвиденото, а истото се случува и на линиите до Прилеп и Битола. Со оглед на пропоциите кои ги имаат нашите тунели, според сликата која ја постираше Владимир, не би било проблем вакви гарнитури да возат и до Битола. За други линии не гледам логика, можеби еднаш до денот и до Гевгелија. |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #770 Posted: 13-Dec-2011 at 01:28 | |
Ама гарнитурите се разликуваат по својата должина! Има многу подолги нормални (демек стандардни) гарнитури од миниатурните наши Шпанци, така што стандардните гарнитури можат слободно да се справат со многу поголем наплив на патници од сегашниот. Да не збориме дека е многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред, отколку мал број на возови со висок капацитет да одат само неколку пати во денот.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #771 Posted: 13-Dec-2011 at 15:12 | |
Се сложувам со Андреј, можеме да купиме четвороделни дизел моторни гарнитури наместо троделни, дури и се надевам дека нема да ја направиме истата грешка како со Шпанците. Во Русија, на пример, нивните „електрички“(ЕМГ) се и неколкуделни и можат да соберат огромен број патници. |
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #772 Posted: 13-Dec-2011 at 23:00 | |
Очито со Адреј не се разбравте Бојане,
...многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред ... Ја со ова би се сложил, и се надевам дека кога ќе дојдат новите гарнитури и со нивно зголемување ќе го постигнеме тоа. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #773 Posted: 18-Feb-2012 at 01:21 | |
немам видено, се наоѓа ли кај нас поголем плуг за локомотивите како по клиповиве
од она што по комшии може да се види во употреба по бившата ни федерација има мали плугови [1][2] по тоа енциклопедиите за обичен плуг не најдов инфо, освен за мелница http://en.wikipedia.org/wiki/Rotary_snowplow Edited by Max - 18-Feb-2012 at 01:28 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #774 Posted: 18-Feb-2012 at 11:36 | |
кај нас репението е на неколку саати да поминува дизелката и нема проблем,со браникот што го има напред поминува без проблем
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #775 Posted: 14-Apr-2012 at 21:21 | |
Прв пат гледам четири пополнети колосеци...
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #776 Posted: 14-Apr-2012 at 21:30 | |
маневарката пред неколку денови душа вадела во големиот тунел кај Зајас,го возеле тунелот со одмори повеќе од саат време
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #777 Posted: 15-Apr-2012 at 10:09 | |
Маневарката ја пуштаат и кон Кочани, веројатно натаму и може да сообраќа, но кон Кичево имам 1-2 патувано со маневарката и навистина едвај го искачува Кичево. Сигурно не било пријатно во тунел да си заглавен еден саат, иако ми се чини дека тунелот кај Зајас има вентилација и има струење на воздух. Кловер, ако си бил околу 16 часот на железничката станица, можеби требало и да го начекаш возот од Битола кој доаѓа на прв колосек, така што би требало сите пет да бидат полни со возови . |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #778 Posted: 17-Apr-2012 at 00:01 | |
Денеска второто тргнување од Кичево го возеше Шпанец, поприлично валкана и полна со графити гарнитура, не видов ознаки |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #779 Posted: 17-Apr-2012 at 00:20 | |
вчера го однесов детето да го гледаме испраќањето на возот(по обичај) и кога `кенеди` се доближуваше до вагонот за да се спои на композицијата,за малку(фалеа милиметри) да дојдеше до катастрофа.ќе беше хорор за дете да види како за малку човек се преполува на половина и тоа заради мангупарење.
крајно неодговорно од некои,па после овој е крив,оној е крив. |
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #780 Posted: 06-Jul-2012 at 21:47 | |
|
||
Post Reply | Page <1 3738394041 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |