Околу три години по скопските улици можат да се забележат униформирани велосипедисти кои секојдневно разнесуваат разни пратки. Повеќето од граѓаните веќе знаат дека се тоа доставувачите од службата за достава на брзи пратки ?Сити-бајк°. Оваа служба на граѓаните им е на услуга секојдневно од 8 до 22 часот во летниот период и од 8 до 16 часот во зимскиот. Сопственикот на ?Сити-бајк° идејата за формирање служба од ваков тип ја добил од Њујорк.
?Шетајќи по Петтата авенија забележав велосипедисти кои секојдневно разнесуваа разни пратки и ги доставуваа навремено и брзо, намалувајќи ја притоа нервозата и изгубеното време на корисниците на службата. Користејќи ја службата, во голема мера се избегнува и целосниот хаос по улиците доколу има потреба нешто некому да се испрати. Си помислив, зошто една ваква служба да не профункционира и кај нас, кога и ние живееме со динамично темпо°, појасни Драган Поп-Стојанов, сопственик на ?Сити бајк°.
Во овој зимски период на терен постојано се 13 велосипедисти кои се поврзани со радиотелефони со диспечерскиот центар. На повик на клиент во центарот и неговата изразена желба за достава на пратка, диспечерите контактираат со доставувачите и во најкус можен рок велосипедистите ја доставуваат пратката до нарачаната дестинација. Инаку, пратките најмногу можат да тежат до пет килограми и габаритно да ги собира во ранец. Цената на доставената пратка зависи од видот на пратката и должината на дестинацијата и се движи од 60 до 100 денари за километар. Најчест е случајот со достава на разни покани, рекламни материјали, брошури, честитки и бизнис-пратки. Доставувачите дури можат, доколку посака корисникот на службата, при достава на пратката да извршат презентација на текст, или некоја слична усна порака.
?Во почетокот на функционирањето на службата многумина мислеа дека сме пица-сервис или нешто слично, но со текот на времето граѓаните ја сфатија суштината на нашата служба. Работиме, пред сў, со достава на бизнис-пратки, но не ги одбиваме ниту оние од друг тип. Не ретко велосипедистите доставуваат подароци за роденден, честитки за Нова година, кои деновиве се најактуелните пратки, а се случува да доставиме и некоја пратка во вредност до 2.000 денари, нарачана да се купи, на пример, од продавница. Покрај теренските оперативци, службата поседува и специјализиран тим за организирани пратки кога станува за пообемни или поголем број пратки кои се нарачуваат ден порано", вели Поп-Стојанов.
Што се однесува до губењето или, пак, до недоставените пратки, сопственикот на ?Сити-бајк° потенцира дека досега не се случило пратката да не се достави или да се изгуби.
?Велосипедистите пратката мора да ја достават лично на оној за кој е наменета. Таа може да не биде уредно доставена само во случај кога станува збор за промена на локација за која е таа намената или сличен случај. Така, пратката се враќа назад со уредно доставено образложение за причината на нејзиното недоставување", објасни Поп-Стојанов.
Поради веќе добро разработената шема и довербата што ја има стекнато ?Сити бајк° за овие три години работење, службата соработува со голем број стоматолошки ординации, оптики, организации и други институции кои имаат потреба од навремено и брзо доставување пратки.
?Покрај што сме на услуга на граѓаните, нашата идеја беше и да се растовари сообраќајот во градот. Токму затоа нашите доставувачи користат велосипеди, од едноставна причина што со него побрзо се стигнува насекаде, лесен е за ?паркирање°, не ја загадува околината. Со тек на време, повеќето можеби и ќе ја согледаат предноста на велосипедот како превозно средство, па ќе се создаде и еден посебен култ спрема велосипедизмот° рече Поп-Стојанов.
http://star.utrinski.com.mk/default.aspx?pbroj=1062&stID=5358&pdate=20030108
Понеделник. 2. 4 2007. Април у Скопје што би рекол Здравко Чолиќ. Се затерав ќе возам сити бајк. Ама и малери ме затераа. Нарачка до МС телевизија. На 19 спрат во МТВ. Лифтовите уште не работат. Пешки појдов едвај стигнав. Втор малер писмо до градоначалникот. Пољубив врата во архива. Имале пауза од 12.30 д0 13.00. Доволни две причини да се повлечам. И онака вечерта бев на работа. Дојдов дома. Јадев. Ме пости мајка ми. Ако. Така треба. После спиев. И. На работа. Фотошоп. Работев на амблемот. Испив три различни чаја.
http://pincherbarnet.blog.mk/2007/04/03/april-u-skopje/?afilter=groups&acpage=7
Сити бајк експрес доби забрана за работа - 22.04.2009
Агенцијата за пошти и изрече забрана за вршење поштенски услуги на Сити бајк експрес. Решението е донесено поради непоседување лиценца која е законска обврска од минатата година со новиот Закон за поштенски услуги.
Од Агенцијата информираат дека сите компании што вршат поштенски услуги се повикани да обезбедат лиценца и оти сите веќе го сториле тоа, освен Сити бајк експрес.
Лиценцата се издава со важност од пет години без паричен надомест, но обврска за давателите е соодветен квалитет на услугите што ги нудат.
Сити бајк експрес работи осум години на македонскиот пазар. Забраната е активирана од 16-ти овој месец. Ќе биде симната ако фирмата извади лиценца во меѓувреме. Доколку ја прекрши, пак, забраната следуваат казни што се движат од 3.000 евра за правното лице и 1.000 евра за одговорното лице во фирмата.
Од Агенцијата апелираат до сите фирми кои вршат поштенски услуги на територијата на Македонија да обезбедат лиценци за вршење на нивната дејност. Без лиценци, како што посочуваат од Агенцијата за пошти, работат десетина фирми и како што додаваат во тек се инспекциски контроли.
Агенцијата за пошти работи од минатата година како регулатор во делот на поштенските услуги. Лиценци има издадено на 12 компании кои вршат поштенски услуги. Покрај издавање лиценца таа врши надзор над работата на овие фирми. Компаниите можат слободно да ги формираат цените за своите услуги, освен за услугата за достава на писмо до 50 грама каде се обврзани цената да биде 2,5 пати повисока од онаа на Македонска пошта.
http://vecer.com.mk/?ItemID=66D486F2684F1948AE029CDD789691DD
Понеделник. 2. 4 2007. Април у Скопје што би рекол Здравко Чолиќ. Се затерав ќе возам сити бајк. Ама и малери ме затераа. Нарачка до МС телевизија. На 19 спрат во МТВ. Лифтовите уште не работат. Пешки појдов едвај стигнав. Втор малер писмо до градоначалникот. Пољубив врата во архива. Имале пауза од 12.30 д0 13.00. Доволни две причини да се повлечам. И онака вечерта бев на работа. Дојдов дома. Јадев. Ме пости мајка ми. Ако. Така треба. После спиев. И. На работа. Фотошоп. Работев на амблемот. Испив три различни чаја.
http://pincherbarnet.blog.mk/2007/04/03/april-u-skopje/?afilter=groups&acpage=7
Guillaume Blanchet, The Man Who Lived On A Bike: Montrealer Pedals Through 382 Days
Montreal streets aren't always known for their friendliness.
But you'd barely guess that the ice or traffic could get tough from artist Guillaume Blanchet's latest video, in which he rides his bicycle through the city for 382 days, washing, cooking, changing, flirting with women and generally living on two wheels as the cityscape whizzes by.
French-born Blancet dedicated the film to his father, Yves Blanchet, who, as is noted in the introduction, is 64 years old and has ridden his bike over 120,000 kilometres. Blanchet wrote in the video's description, "I love being on a bike. It helps me feel free. I get it from my dad. After 382 days spent riding through the streets of Montreal, being sometimes quite cold, sometimes quite hot - and sometines [sic] quite scared, I dedicate this movie to you, Yves Blanchet :-)."
Blanchet, who works as a French copyeditor for advertising firm Bleublancrouge, previously gained attention in 2009 for his stop motion film Laika, which celebrated the 10th anniversary of the Montreal bar. As he told website Rice Candy at that time: I love to be impressed by things that are technically over my understanding -- like 3D animation. On the other hand, I also love what comes out of simplicity: everyone understands how it’s made. Simplicity in execution has a nice sharing dimension, because people end up realizing that somehow, they could have done it too.
While few people might agree that they too would have felt comfortable taking a snooze while pedalling along, Blanchet's short film is a pretty practical study in the madness of multitasking, with a few fabulous pop culture references thrown in for good luck (we're looking at you, ShamWow). Plus, it gives us a pretty great tour of Montreal's charms, and gives a little something extra to aspire to the next time we plan to take a spin.
Auto maker Audi has teamed up with custom bike brand Renovo Hardwood Bicycles to offer a line of high-end belt-drive performance bicycles that are both fashionable and functional.
The so-called “duo” project between Audi and Renovo is one of the more unique partnerships between a bike brand and a car maker. “Audi’s demographic is interested in high quality and high performance,” sad Renovo founder Ken Wheeler. “Renovo’s demographic is very similar.”
Duo was born during a visit to Renovo’s Portland, Oregon, studio last winter. A team of executives from the German auto company spent four days at Renovo, discussing options for custom bikes that would appeal to their customer base. “Audi was looking for bikes that reflected their concept of combining art and function and engineering,” Wheeler said. “But they also wanted practical bikes that their owners and customers could use every day.”
Two bikes in the duo line will feature the new CenterTrack system from Gates Carbon Drive, a grease-free alternative to bike chains that is increasingly popular among urban cyclists and commuter bicyclists due to its low maintenance, cleanliness, strength and modern aesthetic. In addition to the Gates belt drive, duo bikes feature disk brakes and LED lights, carbon fiber components, and wood selected to match the interior of Audi vehicles.
For Wheeler, who founded Renovo after working with wooden boats and as a builder of wooden kit airplanes, the deal with Audi is an opportunity to expose more consumers to the beauty and performance attributes of wood. “Wood is expensive to work with but it’s strong and light,” he says. “It also has great ride quality.” The Renovo website has gotten more hits than ever in the company’s history since Audi announced the duo project. Wheeler says interest in Renovo’s belt drive bikes will likely boom as Audi places duo bikes into some of its 300 dealerships, exposing a vast new audience to wooden bikes and Gates Carbon Drive.
Audi teams up with Renovo to build exclusive hardwood bikes
Audi announced this week that it has teamed up with Renovo Hardwood Bicycles, the only all-hardwood bike manufacturer in the world, to create the duo — an Audi-inspired bike collection.
The Audi duo line features a monocoque frame made of hardwood, which the automaker says offers the smoothest ride of any bike frame material, thanks to its superior ability to absorb shock and vibration.
Since the weight per cubic inch of wood is about one-fourth the weight of aluminum, the duo is lighter than most bicycle frames, while offering equal stiffness, durability and toughness.
And it’s also recyclable and biodegradable.
Handmade individually at Renovo’s Portland, Ore., studio, the duo’s features include drive train components such as a belt drive, aluminum and carbon fibre components, disk brakes and LED lighting, as well as woods selected to match the look of Audi vehicle interiors.
World-traveling bicyclist overcomes disabilities - November 15, 2011
The fact that Dejan Zafirov lost one leg and injured the other in a work accident hasn't stopped him from his goal of bicycling around the world.
The Macedonian cyclist rolled into San Francisco on Friday after completing a two-month cross-country ride on his fully loaded bicycle.
He already has toured on his bicycle in South America, Europe, and Asia. His tour across the US was launched to inspire his fellow countrymen and raise money for adaptive sports equipment at home through his Citizens Association Gaia.
Dejan rides his bicycle with a prosthetic right leg to compensate for his above-the-knee amputation. Starting out, he said the prosthetic leg made him totally change his style of bicycling, but he and his body have adapted to the changes.
He wants to share his message of “mobility” with the entire world.
Laws, such as the Americans with Disabilities Act, require that buildings and activities be accessible to people regardless of their handicaps. Dejan says those designs elements are missing in Macedonia's infrastructure.
The same goes with adaptive sports equipment, which is limited to the most basic in his country.
Dejan wants to inspire disabled Macedonians to become more active. He hosts a summer camp for teens — Stars on Earth — in his native country and is raising funds to make prosthetic limbs more available.
The 33-year-old plans to bicycle across six continents in three-year period, covering about 15,000 miles.
His November arrival in San Francisco required an early winter crossing of the Sierra Nevada, which included pedaling through the snow at Lake Tahoe.
Leaving New York City in September, Dejan basically followed the TransAmerica route west to Pueblo, then followed the Route 50 corridor over the Rockies at Monarch Pass and continued through Utah and the “loneliest road in America” in Nevada.
At his blog, Dejan wrote at the finish (translated):
“What a wonderful experience filled with all sorts of experiences, from heavy to magic, from solitude to wonderful relationships. … I feel internally fed.”
The Gaia website has photos and a blog from his travels (see “news”); he has a Facebook page as well.
The Bicycle Book also introduced many new cyclists to the world of commuting and bicycle touring and was also an early example of bicycle advocacy. In a section on roadway cycling, commuting, and etiquette, Ballantine firmly stated his view that cyclists, as lawful road users, had an absolute right to share existing motorways, and that the safe travel of all users should take precedence in designing new streets and thoroughfares
ми текна на ET од пост #53 та барајки нешто инфо за подолги трипои налетав на видеово и типоите во него, брзи и корисни забелешки, кои јасно би ги свел на тежина,кондиција,план
но сето ова е песна со електричниве направии што од скоро ете тераат и ко веспи, а не му треба на чоек регистрација,гориво,зелен картон итн. единствено може корисно е по некој совет од тоа форумот што го предлагаат на видеово http://www.adventurecycling.org/forums/index.php и на крај правилно дишење пред се, срце не страда, волја на куп, ем концентрација на ниво заради нормална циркулација! хм ми треба појако светло #48
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum