Author |
Topic Search Topic Options
|
kire85
Senior Member
Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
|
Quote Reply
#61 Posted: 28-Jun-2009 at 19:50 |
eve nekoi podatoci i za istocna evropa....nas mnogu normalno deka ne nema  Europe's cities once more dominate the world's
top 10 for quality of living. Vienna is the city rated with the best
quality of living worldwide, moving up one place in the rankings following
improvements in Austria's political and social
environment. Many Eastern European cities have seen an
increase in quality of living. A number of countries which joined the
European Union back in 2004 have experienced consistent improvement with
increased stability, rising living standards and greater availability of
international consumer goods. Ljubljana in Slovenia, for example, moves up
four places to reach 78 while Bratislava moves up three places to 88.
Zagreb moves three places to 103. In the city infrastructure
index, German cities fair particularly well: "German city infrastructure
is amongst the best in the world, in part due to its first class airport
facilities and connections to other international destinations" said Mr
Parakatil. London's ranking in the infrastructure index
reflects the high level of public services offered, with its extensive
public transport network and wide variety of telecommunication
services. The Caucasus region of Europe experienced political
instability and civil unrest in 2008. The
region saw tensions escalate to violent conflict between Russia and Georgia in Abkhazia and
South Ossetia. As a result relationships among these countries including the
European Union and the US deteriorated considerably.
The quality of living in some of the Eastern European
countries has been continuously improving. Cities such as Prague (Czech
Republic), Tallinn (Estonia), Riga (Latvia), Vilnius (Lithuania),
Bratislava (Slovakia), Ljubljana (Slovenia) and Warsaw (Poland) have
witnessed positive improvements in living standards.
Overall, the quality of living standard in most European
countries remains far above the world’s average.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#62 Posted: 28-Jun-2009 at 20:00 |
 Скопје е рангирано 151-во место според квалитет на живеење, а 138-мо според инфраструктурата
|
 |
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#63 Posted: 03-Jul-2009 at 13:27 |
Скопје е рангирано 151-во место според квалитет на живеење, а 138-мо според инфраструктурата a od kolku gradovi vkupno  ??
|
 |
vardar
Senior Member
Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
|
Quote Reply
#64 Posted: 16-Jul-2009 at 07:06 |
„Топлификација“ ги менува вреловодите стари 40 години

Во реконструкција на топловодната мрежа ќе бидат вложени над 20 милиони денари
Снежана Калабакова
АД „Топлификација“ ги започна реконструкциите на магистралните и на секундарните вреловоди, кои во изминатава грејна сезона предизвикуваа бројни дефекти. Дел од цевките се стари и по 40 години, поради што е неопходна нивна замена, со цел наредната грејна сезона за граѓаните да се обезбеди непречено снабдување со топлинска енергија. „Топлификација“ ќе инвестира над 20 милиони денари за ваквите реконструкции летово, а бидејќи ги има обезбедено сите потребни дозволи за работа од Градот и општините, веќе ги врши и првите прекопи низ градската топлификациона мрежа.
За десетина дена треба да финишираат работите на вреловодот на булевар „Александар Македонски“ во Автокоманда, каде што се врши замена на цевки во должина од 330 метри. Во претпријатието велат дека изминатата грејна сезона имале многу дефекти во овој дел од мрежата и доколку не ја направат обновата на стариот вод, постојат реални шанси половина Автокоманда да остане без парно греење. Замена ќе биде направена и на проблематичниот вод на Скопски саем, со должина од 90 метри. Во инвестиционата програма за обнова на топлификационата мрежа е планиран и вреловодот зад Соборниот храм на булеварот „Партизански одреди“ и улицата „Орце Николов“ во должина од 170 метри.
„Моментно се работи на трасата долга околу 400 метри на ’Партизански одреди‘ кај хотелот ’Карпош‘. Се менуваат вреловодни цевки стари четири децении. На овој потег изминатава грејна сезона имаше многу дефекти, а само еден поголем можеше да предизвика половина Скопје да остане без греење“, објасни Ацо Стојанов, раководител на градежната група на „Топлификација одржување“.
Следната недела екипите на „Топлификација“ кои бројат шеесетина лица ќе продолжат да работат на обнова на водовите кај споменикот на Скендер-бег, потоа на паркингот пред булеварот „Гоце Делчев“ и за две недели кај Музичкото училиште „Илија Николовски-Луј“ ќе се менува вод со должина од 160 метри. Следен ќе биде цевководот од 150 метри на булеварот „Стив Наумов“.
Во претпријатието појаснуваат дека сите предвидени реконструкции мора забрзано да се изведуваат во летниве месеци и да завршат до крајот на август. Во работата им помага и градежната фирма „Кратер“, која располага со бројни машини за изведување одредени прекопи.
|
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#65 Posted: 20-Jul-2009 at 23:09 |
„Улици и патишта“ добива конкуренција за крпење дупки

Градот Скопје распиша тендер за избор на приватна фирма за одржување на магистралните улици
Јавното претпријатие „Улици и патишта“ ќе добие конкуренција за
одржување на скопските улици. Во иднина и приватни фирми ќе имаат
можност да крпат ударни дупки, да асфалтираат и одржуваат магистрални
сообраќајници. Градот за таа намена неодамна распиша тендер за избор на
изведувачи за санација на улиците.
На ваков чекор градските
власти се одлучиле поради зголемената потреба градските улици да се
доведат во ред. Нема улица низ градот која нема дупки, дури и на некои
од булеварите, каде што наскоро ќе има засилени акции за санирање.
Според Градот, ова е преголема обврска за градското јавно претпријатие,
кое покрај одржувањето и крпењето на сообраќајници, работи и на чистење
на коритото на Вардар, одржување на семафорите, изградба на улици,
поплочување на Градскиот парк и друго. Засега останува и обврската на
„Улици и патишта“ во зима да ја организираат зимската служба и да се
грижат за чистотата на градските улици при снежни врнежи. Јавното
претпријатие работи на асфалтирање и чистење улици и во некои од
скопските општини.
„Поради зголемениот обем на активности и
планираните крпења ударни дупки на повеќе сообраќајници во текот на
летниот период, распишан е тендер на кој ќе се изберат приватни форми
кои, исто така, ќе се вклучат во оваа акција. Тоа не значи дека Градот
Скопје се откажува од услугите на ’Улици и патишта’ и тие ќе бидат
вклучени во реализацијата на програмата донесена од страна на Советот
на Град Скопје за санирање на градските сообраќајници“, информираат во
Одделение за односи со јавноста на Градот.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=0F38BA51F358A8479A49E79CDC2C9A8E |
|
 |
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
|
Quote Reply
#66 Posted: 06-Aug-2009 at 13:49 |
vo kicevo,
se asvaltirase kejot na rekata (ima sliki pred 3 nedeli koga se podgotvavaa za asvaltiranje)
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#67 Posted: 19-Aug-2009 at 05:01 |
Општина Струмица ќе инвестира 4,2 милиони евра Општина
Струмица годинава за капитални инвестиции ќе потроши околу 4,2 милиони
евра или речиси една третина повеќе отколку лани. Најголем дел од
планираните пари ќе бидат инвестирани за новото урбанистичко решение на
центарот на градот, односно за изградба на подземен премин и нов
паркинг простор под плоштадот „Гоце Делчев“.
Исто така,
предвидено е асфалтирање и реконструкција на повеќе улици и тротоари во
градот и во населените места, уредување нови зелени површини и паркови.
Ќе се интервенира во водоводната и канализациската инфраструктура и
осветлението. Наесен ќе почнат и подготовките за изградба на втората
фаза од булеварот Климент Охридски.
- Поради економската криза,
општинскиот буџет за оваа година е за една петтина порестриктивен во
однос на проектираниот. Но, тоа нема битно да се одрази врз
реализацијата на околу 350 планирани капитални објекти во областа на
инфраструктурата и комуналните дејности. Годинава нема да бидат
реализирани само одредени помали буџетски ставки, кои не се од
приоритетно значење за развојот на општината и кои може да бидат
одложени на краток период - изјави градоначалникот Зоран Заев.
Општина
Струмица е една од ретките во земјава што со години ги реализира
буџетските проекти од 95 до 98 отсто, при што две третини од
сопствените буџетски извори имаат силна развојна компонента.
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=0DF3134738213F45AB6409BA77706AA3 |
Имавме некаде постирано 3D анимација како треба да изгледа тоа под плоштадот!
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#68 Posted: 07-Sep-2009 at 11:57 |
Подземниот премин во ГТЦ четврти месец раскопан
Автобусите
на ЈСП, чии постојки се во подрумот, бидејќи не можат да го
користат преминот, застануваат кај Жена парк и прават метеж
во сообраќајот
Подземниот
премин на Градскиот трговски центар четврти месец е раскопан
и затворен за сообраќај. По налог на управата на ГТЦ, на
почетокот на летото беше раскопана улицата на подземниот
премин за да се сменат дел од подземните инсталации. Но
работите застанаа. Таму веќе втор месец не се работи ништо,
расфрлани цевки има насекаде и преминот е затворен за
сообраќај, а работници нема никаде. Никој не сака да даде
ниту објаснување зошто толку долго време подземниот премин
е затворен. Во управата на ГТЦ последниве две недели, се
чини, на работа доаѓаат само секретарките. На прашањето
кога ќе завршат градежните работи во подрумот на
Трговскиот, не добивме одговор ниту од генералниот
директор Аго Абазовски ниту од техничкиот директор Томе
Павловски. Секретарките и на едниот и на другиот, секому
што ќе ги побара за решавање на некој проблем му кажуваат
дека директорите или се на одмор, на состаноци или на
службено патување. Во меѓувреме, автобусите на ЈСП,
чии постојки се во подрумот, бидејќи не можат да го користат
преминот, застануваат кај Жена парк. На улицата не е
предвидена постојка, нема вдлабнување во тротоарите каде
што би застанувале автобуси, па се прави невиден метеж во
сообраќајот. Патниците, пак, што се симнуваат од автобус,
за секое минување на улицата првин мора да чекаат да се
расчисти метежот кој го направил автобусот со стоењето, па
да тргнат, а за тоа понекогаш требаат и по десетина минути.
http://vest.com.mk/?ItemID=7300F61A8CC3B64188E960296056D751 |
|
 |
La Linea
Senior Member
Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
|
Quote Reply
#69 Posted: 12-Sep-2009 at 02:43 |
Јакимовски ќе ја дотерува „Партизанска“ Градоначалникот
на Карпош најави дека есенва ќе гради нови места за паркирање, скали во
Козле и три детски игралишта и ќе ги реновира оштетените подови во
основните училишта Тротоарите од левата страна на булеварот
Партизански одреди во населбите Карпош 3, Карпош 4 и во Тафталиџе
целосно ќе бидат обновени и покриени со бехатон-плочки, а ќе бидат
изградени и жардиниери, најави вчера градоначалникот на Општина Карпош,
Стевче Јакимовски. Ваков изглед веќе имаат тротоарите пред трговскиот
центар „Лептокарија“ и пред бараките на Општина Карпош. Должината на
тротоарите што ќе се обноват изнесува 1,6 километар, а зафатот ќе чини
6,4 милиони денари.
На прашање зошто обновува улица што е во
надлежност на Градот Скопје, а не на Општината Карпош, Јакимовски рече
дека Партизанска е огледало на Општината и не може да дозволи да биде
грда слика.
- Освен што ќе работиме на овој булевар, ќе ја
привршуваме и обновата на тротоарите на станбените и сервисните улици
во населбите Карпош 1, 2 и 3. Во наредната година ќе продолжиме со овие
активности и во другите населби во општината - рече градоначалникот.
Тој
објасни дека проектот за Партизанска нема да го работат заедно со
Градот, бидејќи се договориле да ги поделат трошоците за други проекти
во општината, како високата зона во Козле и во Нерези, обновата на
фасадите на зградите, како и изградбата на тротоари на улицата Ацо
Шопов, од сервисот „Бате“ до мостот кај Лепенец.
- Така се
договоривме со Градот, бидејќи Градот ќе ја проширува улицата
Илинденска, која во голем дел припаѓа на Карпош - рече Јакимовски.
На
прес-конференцијата тој најави есенска градежна офанзива во многу
населби во Карпош. Ќе се реконструираат тротоарите на „Карпошево
востание“ во Карпош 3, каде што ќе се зголеми бројот на местата за
паркирање. Според Јакимовски, по овој зафат, кој ќе чини 3,7 милиони
денари, во населбата повеќе нема да постои проблемот со паркирањето. Ќе
се градат патека и скали на улицата Ловќенска во Козле, во делот кај
Детската болница. Истовремено ќе се покрие отворениот канал во Нерези,
по што местото ќе се адаптира во паркинг. Вредноста на овој зафат е 13
милиони денари.
Во врска со основните училишта, градоначалникот рече дека Општината и понатаму ќе продолжи со санација на оштетената опрема.
-
Ќе почнеме со менување на подовите, прозорците и вратите во училиштето
„Владо Трповски“, што ќе чини 514 илјади денари. Потоа ќе продолжиме во
сите училишта во кои има оштетувања од ваков тип. На подовите ќе биде
поставен линолеум - информира градоначалникот.
Општинарите во
моментов привршуваат со поставувањето семафори на раскрсницата меѓу
улиците Никола Тесла и Орце Николов, кај Технолошкиот факултет, како и
со реконструкцијата на постојните детски игралишта. Најавена е и
изградба на три нови игралишта, во Трнодол, Средно Нерези и во Влае 1,
во вредност од 1,1 милион денари. (Ј.И.) |
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=029B8C60072E444F857A1F0974B527FC
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#70 Posted: 30-Sep-2009 at 16:36 |
Градот бара консултант за скијачка патека на Водно |
|
|
Патеката би
се градела
со концесија,
а на ист начин градските власти планираат да го направат и трамвајскиот систем
и две подземни
сообраќајници,
под
плоштадот и
под Калето |
|
|
|
 |
|
Градските
власти планираат со концесии да прават скијачка патека на Водно,
трамвајски систем и две подземни сообраќајници. Советот на градот
денеска треба да ја усвои одлуката со која ќе го задолжи
градоначалникот Коце Трајановски да почне постапка за да се избере
консултант што ќе ја спроведе процедурата за концесионирањето. Неговите
задачи, според предлог-одлуката, ќе бидат да изработи студија за
концесиски проект, да подготви документација за јавен повик, да ги
анимира можните кандидати и да изработи модел-договор за концесијата.
Во
образложението на одлуката се вели дека градот има интерес да направи
подземни сообраќајници под плоштадот и под Калето, како и да воведе
трамвај, за да ја подобри проточноста на сообраќајот во строгиот
центар. Но поради економската криза нема пари за такви проекти, па
затоа е потребна концесија.
Со трамвајот се очекува да се
подобрат условите за превоз на патници и воопшто квалитетот на јавниот
транспорт. Ако се воведе овој превоз, ќе се намали времето за патување
бидејќи движењето се одвива по посебни шини, ќе се зголеми довербата во
превозот, бидејќи патникот ќе може да предвиди за колку време ќе стигне
некаде, а ќе се придонесе и кон почиста животна средина и кон поголема
удобност во патувањето, што сега е главна причина за сé поголемото
користење на приватните автомобили.
Изградбата на подземните
сообраќајници, според градската управа, ќе придонесе да се намали
метежот и да се зголеми проточноста, како и за пократко време да се
поминува низ централното подрачје.
Скијачката патека, пак,
треба да привлече голем број туристи во зимскиот период и да придонесе
Водно да се афирмира како туристичка атракција, а на граѓаните на
Скопје да им овозможи поблиска дестинација за зимски спортови. |
|
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=93091015258&id=14&setIzdanie=21800
Edited by Cloverstack - 30-Sep-2009 at 16:37
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#71 Posted: 08-Oct-2009 at 16:50 |
ОПШТИНА КАРПОШ КОНЕЧНО ЌЕ ГО РЕШИ ПРОБЛЕМОТ НА ЖИТЕЛИТЕ НА НЕРЕЗИ
Отворениот канал ќе стане паркинг
Каналот во
Нерези ќе биде покриен со армирани бетонски цевки, а потоа дел ќе се
асфалтира и ќе се претвори во паркинг, а на дел ќе биде засадено
зеленило
Отворениот
одводен канал во населбата Нерези ќе стане паркинг-простор. Општина
Карпош, по повеќегодишно барање на жителите од оваа населба, почна со
градежни активности за покривање на каналот. Во моментов се
расчистуваат ѓубрето и никнатото зеленило во каналот, по што ќе се
почне со поставување на цевките. "Каналот е долг 440 метри, и ќе
биде затворен со армирани бетонски цевки фи 1.500 милиметри. Откако ќе
се постават цевките, просторот ќе се тампонира. На дел од каналот ќе се
посади зеленило, а поголем дел ќе се асфалтира, со што ќе им направиме
на жителите од околните куќи место за паркирање", вели Петар Ивановски,
раководител на секторот за комунално уредување во Општината. Каналот
треба да биде покриен и претворен во паркинг-простор до крајот на
месецов. Градежните работи ги изведува фирмата "Аполо инженеринг", а за
негова реализација од буџетот на Општината се одвоени околу 10 милион
денари. Отворениот канал во Нерези со години е голем проблем на
жителите на Нерези. Постојано се случува деца, стари луѓе и автомобили
да пропаѓаат во него, бидејќи не само што досега не беше покриен туку
немаше ниту заштитна ограда. Најстрашен беше случајот со шестгодишниот
Антони, кој паѓајќи во каналот, ги скрши рацете по што и двете со месци
му беа во гипс. (А.А.)
|
http://vest.com.mk/?ItemID=F3625BE0ACA6AD4AB1AED685049D27EB
|
 |
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert
Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
|
Quote Reply
#72 Posted: 27-Oct-2009 at 09:55 |
Originally posted by Cloverstack
Градот бара консултант за скијачка патека на Водно |
|
|
Патеката би
се градела
со концесија,
а на ист начин градските власти планираат да го направат и трамвајскиот систем
и две подземни
сообраќајници,
под
плоштадот и
под Калето |
|
|
|
 |
|
Градските
власти планираат со концесии да прават скијачка патека на Водно,
трамвајски систем и две подземни сообраќајници. Советот на градот
денеска треба да ја усвои одлуката со која ќе го задолжи
градоначалникот Коце Трајановски да почне постапка за да се избере
консултант што ќе ја спроведе процедурата за концесионирањето. Неговите
задачи, според предлог-одлуката, ќе бидат да изработи студија за
концесиски проект, да подготви документација за јавен повик, да ги
анимира можните кандидати и да изработи модел-договор за концесијата.
Во
образложението на одлуката се вели дека градот има интерес да направи
подземни сообраќајници под плоштадот и под Калето, како и да воведе
трамвај, за да ја подобри проточноста на сообраќајот во строгиот
центар. Но поради економската криза нема пари за такви проекти, па
затоа е потребна концесија.
Со трамвајот се очекува да се
подобрат условите за превоз на патници и воопшто квалитетот на јавниот
транспорт. Ако се воведе овој превоз, ќе се намали времето за патување
бидејќи движењето се одвива по посебни шини, ќе се зголеми довербата во
превозот, бидејќи патникот ќе може да предвиди за колку време ќе стигне
некаде, а ќе се придонесе и кон почиста животна средина и кон поголема
удобност во патувањето, што сега е главна причина за сé поголемото
користење на приватните автомобили.
Изградбата на подземните
сообраќајници, според градската управа, ќе придонесе да се намали
метежот и да се зголеми проточноста, како и за пократко време да се
поминува низ централното подрачје.
Скијачката патека, пак,
треба да привлече голем број туристи во зимскиот период и да придонесе
Водно да се афирмира како туристичка атракција, а на граѓаните на
Скопје да им овозможи поблиска дестинација за зимски спортови. |
|
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=93091015258&id=14&setIzdanie=21800
|
Сите овие идеи се топ кога би ги слушнале... Но сепак... идејата за скијачка патека на Водно реално не верувам дека би била исплатлива, бидејки највисоката точка на Водно е 1066 метри, во споредба со Маврово (1250) и Попова Шапка околу 1600 ми се чини... не е доволно високо за да има снег. Во врска со двете подземни сообраќајници, тоа не е некоја нова идеја, тоа е идеја стара едно 30-ина години. Идејата за подземна улица-булевар по плоштадот би била многу скап зафат... бидејки реално таму сега има изградено прилично голем број на објекти. Додека, за втората, искрен да бидам сметам дека би требало и тоа да се направи треба еден мост од кај влада, со тунели низ Калето и улицава (откако ќе срушат 10-ина куќи во Дуќанџик да излегува на бул. Никола Карев, едно кај што се претпоследните семафори од правец Битпазар-Момин Поток.
|
 |
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
|
Quote Reply
#73 Posted: 30-Oct-2009 at 16:18 |
ја асфалтираат никола русински позади лептокарија. пред недела дена го игребаа стариот и сега ставаат нов асфалт. до утре изгледа ке биде готова
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#74 Posted: 30-Oct-2009 at 20:01 |
Флаери во општина Карпош за свечано пуштање на улицата Никола Русински
2009-10-30
Edited by Vladimir P - 30-Oct-2009 at 20:01
|
|
 |
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
|
Quote Reply
#75 Posted: 30-Oct-2009 at 20:33 |
Денес поминував на булевар Климент Охридски кај Европски и Нова Македонија и гледам КРПАТ ДУПКИ! До кога вака ќе се крпат улици зошто не разберат дека прават само полошо редно е Скопје да добие сообраќајници со рамен асфалт во спротивно наназад сме децении од другите европски градови.
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#76 Posted: 30-Oct-2009 at 20:41 |
А што треба, за една дупка да се пресвлекува цл булвар ли?! Не е проблем што денес се санираа дупки на булвераот, и тоа случај низ свет, проблем е што кај нас ива оснаува некогаш доминантен начин за санирање и на улици на кои очигледно име е потребно санирање. Булеварот Св. Климент Охридски има одличен асфалт за скопски услови. И јас денеска ја видов механизацијата и баш се загледав во аслфалтот и ретко се наоѓа дека предходно тука нешто било крпено.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#77 Posted: 30-Oct-2009 at 20:44 |
И јас мислам дека Климент Охридски нема потреба од пресвлекување.
Но под хитно треба да се пресвлече МХ Јасмин, Рекорд и солиден дел од Партизанска.
|
 |
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert
Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
|
Quote Reply
#78 Posted: 02-Nov-2009 at 21:40 |
Мислам дека подитно треба Климент Охридски да се прошири на сметка на она средишно "зеленило", кое реално зафаќа простор за џабе. Нека направаат средишен зелен простор како низ сите булервари низ градов по примерот како на Партизанска што почна. Секој ден поминувам низ улицата е толку е закочена тоа е невидено нешто.
|
 |
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
|
Quote Reply
#79 Posted: 03-Nov-2009 at 14:49 |
Да така е! Само и покрај било каков проект и најмалиот ние секогаш наоѓаме маани.
Edited by Supervisor - 03-Nov-2009 at 14:49
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#80 Posted: 16-Dec-2009 at 12:21 |
Гевгелија ќе вложи 650.000 евра за улици Општина Гевгелија во следната година планира да инвестира околу 40 милиони денари за изградба, реконструкција, одржување и заштита на локалните патишта и улици. Половина од планираните капитални вложувања, односно 20 милиони денари ќе бидат наменети за изградба на улици, а уште 10 милиони денари за реконструкција на улици во градот и населените места.
Со 2,2 милиона денари ќе се интервенира во одржувањето на постојните локални патишта, а еден милион денари ќе се употребат за изградба на сообраќајна сигнализација.
Сите планирани проекти претставуваат продолжување на тригодишната Програма за развој на општина Гевгелија, каде што е предвидено изградба на улици во индустриската зона Блокотехна, во урбаните блокови 7 и 14, продолжување на западниот булевар и изградба на дел од јужниот булевар. Средствата за овие зафати се обезбедени преку Агенцијата за државни патишта, Агенцијата за рамноправен регионален развој, дел од надоместокот за уредување на градежно земјиште и комуналните такси. | http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=3D7C0E6485226849BCD38CADB8C8CB2F
|
 |