Жолта лента |
Post Reply | Page <1 2345> |
Author | ||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #61 Posted: 15-Sep-2009 at 17:49 | |||||||||||||||
http://vest.com.mk/?ItemID=760EF4CE734DB4469C5D41727F81E44E |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #62 Posted: 12-Nov-2009 at 16:49 | |||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #63 Posted: 12-Nov-2009 at 17:04 | |||||||||||||||
и колку камен беше отепано на црниве ленти? за што ќе бидат ли повторно употребливи истите и дали некаде можат да се искористат, можеби за некоја градска картинг патека како обележувачи на стаза... навистина смешно за што ваков луксуз, ова со механизацијата малку го претераа, но во зима ова гумава сигурно ќе замрзнува па повеќе е опасност за возилата него што е пречка за чистачите
|
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #64 Posted: 12-Nov-2009 at 17:57 | |||||||||||||||
Па пишува за што ќе бидат употребени!
|
||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3664 |
Quote Reply #65 Posted: 12-Nov-2009 at 18:28 | |||||||||||||||
ама кој да чита затоа велам стаза, оштроумни се во градот кога треба треба да опрвадаат некој зијан!
|
||||||||||||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #66 Posted: 17-Nov-2009 at 10:15 | |||||||||||||||
|
||||||||||||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #67 Posted: 14-Mar-2010 at 21:58 | |||||||||||||||
Ќе речете, што ми текна сега за ова. Знам дека не ни излегоа така како што треба, и искрено после таа глупост нејкам да помислам на оваа работа, но ова е прилично добро решение. Повисоки уште подобро, за нас ова е малку, си се знаеме. И плус по некоја камера, за секој случај. Тирана Edited by FoSsiL - 14-Mar-2010 at 22:03 |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #68 Posted: 15-Mar-2010 at 03:28 | |||||||||||||||
Мислам дека ова е уште полошо од нашето „решение“. Во Тирана за разлика од нас веројатно сериозно ја земале во предвид културата на населението, па се одлучиле на вакви бетонски пречки, но со тоа мислам направиле уште поголема беља. Овие ми изгледаат како сериозна закана за безбедноста (барем да ги обоеле со флуоресцентна боја). Дополнителна глупост направиле со тоа што заедно со жолтата лента ја спакувале и велосипедската патека (на твојата слика не се гледа, јас поназад имав постирано една слика од оваа тиранска глупост, ама не се вчитува - проклет imageshack), а очигледно нема простор автобус да заобиколи велосипедист, барем не во пракса. Така да навистина не ми е јасно како сето тоа функционира... Гумените пречки би функционирале одлично доколку би имало кој да го спроведува редот и законот. Всушност во тој случај гумените пречки не би ни биле потребни. Значи тежиштето на проблемот е на друго место, а не во пречките, кои покрај добри имаат и сериозни лоши страни. |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #69 Posted: 15-Mar-2010 at 03:46 | |||||||||||||||
Ова е страшно. Несакајќи да треба да избегнеш возило во некоја опасна ситуација или да не го видиш ќе изкршиш бандаш и гума ќе искинеш. Подобро цел рабник да ставеле кога веќе се идело на цврста физичка делба на лентите, па барем ќе функционира веќе како посебна улица.
|
||||||||||||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #70 Posted: 15-Mar-2010 at 10:13 | |||||||||||||||
Мислам дека ова е многу поефикасно решение, но за сигурноста, еве и да не бидам најсигурен. ПОдобро е да е цел рабник, тоа да, ида има флуороцентност, уште подобро, па и столбови да бидат. Го постирав како пример, кој може да биде искористен за усовршување и примена кај нас. Во секој случај автобуската лената треба да си биде засебна, и не гледам проблеми за автомобили, исто како рабникот на тротоарот да е поместен за една лента. Ако сакаме да нема автомобили на оваа лента, најдобро е да се почне со оваа варијанта, ако не ни сметаат, тогаш немора. Мене пластичните рабници ич не ми изгледаат добро, неколку поминувања преку нив и се деформираа. Но ете може има и подобри решенија, јас само да дадам пример, а сигурен сум дека може и подобро. Јас да сум би ставил само камери и нека снимаат регистарски таблички, најлесно. Кога на некој ќе му дојде дома да потпише казна, за што, а за тоа, следниот пат ќе си вози само во втора лента, не пак да паркира. За ова мислам ќе треба и законска основа, така? Иначе еве и примерот за велосипедската патека во Тирана, мислам дека е засебна и дека тука не возат автобуси, но изгледа така, поради истиот начин на одделување. |
||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #71 Posted: 15-Mar-2010 at 15:16 | |||||||||||||||
Зар се вакви улициве во Тирана. Па Скопје има тогаш дефинитивно најгрди и најлоши улици.
|
||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||
SkyBoy
Senior Member Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
Quote Reply #72 Posted: 17-Mar-2010 at 00:22 | |||||||||||||||
СПОРЕД ПРОГРАМА НА ЈСП „СКОПЈЕ“
Жолтите пречки ќе се враќаат на улиците Жолтите пречки, кои поради нивната нефункционалност беа отстранети од Партизанска, сепак и годинава ќе продолжат да се редат по градските сообраќајници. Иако од Градот минатата година тврдеа дека се разгледува што и како ќе се прави понатаму и дали ќе продолжи проектот со пречките, во инвестициската програма на ЈСП „Скопје“ за оваа година стои дека е предвидено нивно поставување за непречено движење на автобусите. Според најавеното во програмата, реализацијата треба да почне годинава, а краен рок ќе биде 2011 година. Од градскиот буџет минатата година за купување на таканаречените жолти гумени ленти, со кои физички требаше да се издвои дел од коловозот само за автобуси и на тој начин да се намали сообраќајниот хаос, беа издвоени 50.000 евра. Секоја од нив чинеше по 3.000 денари, а беа набавени 1.000 метри жолта пластифицирана гума од фирмата „Бојта-инг“ од Скопје. Првично предвидено беше лентите да се поставуваат на најпрометните места во градот, односно на булеварите Свети Климент Охридски, Партизански одреди, покрај пазарот Буњаковец, потоа во центарот на градот кај Рекорд, на булеварот 11 Октомври, во двете насоки кај Градската болница, кај „Зелено пазарче“, на булеварот Кочо Рацин и кај Бит-пазар. Проектот единствено почна да се реализира на Партизанска, но по неколку месеци, кога со пречките се создаде поголем хаос отколку што се регулираше движењето на автобусите и откако сосема се уништија и распаднаа по коловозот, беа отстранети. Сега повторно ќе се враќаат на улиците. |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #73 Posted: 17-Mar-2010 at 03:13 | |||||||||||||||
Се работело за грешка
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=315101040151&id=14&setIzdanie=21934 |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #74 Posted: 17-Mar-2010 at 03:18 | |||||||||||||||
@ Fossil
Во Тирана сепак имаат пракса заедно да ги пакуваат жолтата и велосипедската лента, како што се гледа на сликата подолу. Но сепак тоа е само капак на нивната глупост. Не се слагам дека е исто како и рабник. Пред се онака испрекинато и на сред улица дефинитивно е збунувачки и опасно, а плус претставува пречка и во ситуации кога не треба - ќе образложам подолу. Доколку би бил цел рабник и плус флуоресцентно обоен, би било подобро, но сепак би останале проблеми. Столбови би биле најголема катастрофа. Физичко одвојување на жолта лента е лошо затоа што пред се не може ефикасно да се справи со проблемот, а плус креира дополнителни главоболки. Пречките не можат да спречат некое возило најнормално да влезе на оваа лента (не може да биде затворен систем, лесно може да се влезе секаде каде што има приклучок, крстосница и сл.) и да си шиба по нејзе. Од друга страна, пречките претставуваат проблем за оние кои легитимно треба да ја користат жолтата лента - јавниот превоз и такси возилата. Отежнато е заобиколување на друго возило, а потреба за заобиколување се јавува често, проблем е при престројување (обично или пред крстосница) и слично. Значи мора да се земе во предвид потребата од флексибилност во сообраќајот на овие возила, инаку би ги изгубиле практично сите компаративни предности пред шинскиот сообраќај на пример, во практично сите ситуации, и би останале само како пресек на лошите особини. Нема никаква логика автобуси и такси возила да се пикнат во затворен систем. Жолтата лента треба да биде нивна привилегија, а не ограничување. Предлагаш и камери (кои ќе ги снимаат регистарските таблички на прекршителите) како опција, тоа многу повеќе ми се допаѓа. Луѓето мора да се научат (макар на сила) да имаат едно минимално ниво на култура и почитување на прописи. Да преувеличам за да доловам - ајде да ставиме столбчиња на сред секоја улица, за да спречиме возење во спротивен правец. Како што не мора да го правиме тоа, така не мора ни да правиме ѕидови за жолтата лента, туку сообраќајната дисциплина треба да ја подигнеме на повисоко ниво. ова во Тирана е катастрофа Edited by Cloverstack - 17-Mar-2010 at 03:52 |
||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #75 Posted: 17-Mar-2010 at 20:11 | |||||||||||||||
можеби не ми вреди забелешкава, но зошто цела една посебна лента за автобуси? колку што знам проблем со автобусите има само на постојките каде се паркираат разни идиоти, па нема автобусот каде да застане, но што се однесува до движењето на автобусите, колку што имам приметено, барем на 3x3 булеварите автобусите немаат голем проблем при движењето, а ако непрописното паркирање е проблемот, тој се решава на друг начин, со 24 часа дежурство (како што спомна фосил, камери на пр.) и санкции доколку некој паркира кај што не треба
|
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #76 Posted: 17-Mar-2010 at 23:04 | |||||||||||||||
Забеган па основната цел на пречките е да обезбеди проток на јавниот превоз кој треба да добие приоритет на сметка на индивидуалните граѓани што идат со сопствени возила. Во гужва јавниот превоз да не чека. Воопшто не е тука мотив за да им се обезбеди на станиците да застануваат без проблем. Тоа само дополнително се добива, но основно е за да има приоритет градскиот превоз.
|
||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #77 Posted: 17-Mar-2010 at 23:27 | |||||||||||||||
но во ред, како и да е, не би се ослонувал на било каква теза додека не видам како сето тоа функционира во наши услови |
||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #78 Posted: 17-Mar-2010 at 23:32 | |||||||||||||||
zabegan, посебна лента за јавен сообраќај е докажан модел во цел свет не е нешто ново. Зарем не чекаат автобусите во ред за семафор во долгите колони, треба да прават вратоломии да се престројуваат итн.
Доколку би имале своја линија на движење, чекањето на семафор ќе биде минимално, движењето по булеварите предвидливо и би се добил ефикасен и точен јавен превоз кој треба да го има приматот пред индивидуалните возила особено во погустите зони. Всушност квалитетен јавен превоз треба да ја дестимулира употребата на коли а со тоа автоматски би се намалила и гужвата за која говориш. |
||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #79 Posted: 17-Mar-2010 at 23:35 | |||||||||||||||
@ zabegan Не треба да гледаш на жолтата лента како на „одземање“ на лента. Во поглед на проток на патници, не се работи за намалување на капацитетот на сообраќајниците, туку за зголемување. Edited by Cloverstack - 17-Mar-2010 at 23:36 |
||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #80 Posted: 25-Mar-2010 at 03:58 | |||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |