Железници (општо) |
Post Reply | Page <1 3839404142 69> |
Author | ||||||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #781 Posted: 04-Feb-2012 at 17:55 | |||||||||||||||||||
Шокира делот:
Добро, јасно дека не се во најсјајна состојба локомотивите на МЖ, но веќе востановено дека се неисправни се возат? |
||||||||||||||||||||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #782 Posted: 05-Feb-2012 at 14:53 | |||||||||||||||||||
Тоа се дезинформации гитардемон...како би се возеле неисправни??? Во депо Лисиче постојат мајстори-сервисери кои се платени за одржување и сервисирање на локомотивите... |
||||||||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #783 Posted: 05-Feb-2012 at 20:15 | |||||||||||||||||||
Не знам каква е внатрешната состојба, но и јас се сложувам дека возењето на неисправни локомотиви е надвор од умот, доколку машиновозачот процени дека возното средство е неисправно и опасно за возење може да одбие да го прими. |
||||||||||||||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #784 Posted: 20-Feb-2012 at 18:08 | |||||||||||||||||||
Macedonia Calls Tender for Supply of Railway Transport Equipment - TEDSKOPJE (Macedonia), February 20 (SeeNews) – Macedonian state-owned railway company Makedonski Zeleznici Infrastruktura has called a tender for the supply of transport equipment, a notice in the EU procurement journal indicated.http://www.seenews.com/news/latestnews/macedoniacallstenderforrailwaytransportequipmentserviceproject-110358/ |
||||||||||||||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #785 Posted: 02-Mar-2012 at 17:05 | |||||||||||||||||||
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=87941
|
||||||||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #786 Posted: 06-Mar-2012 at 13:41 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #787 Posted: 06-Mar-2012 at 14:05 | |||||||||||||||||||
А кои се овие локомотиви и вагони кои МЖ ги земало од Швајцарија?
|
||||||||||||||||||||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #788 Posted: 07-Mar-2012 at 02:47 | |||||||||||||||||||
Финансиски извештај за Македонски Железници за 2009 и 2010
http://www.dzr.gov.mk/Uploads/KOMPLET_2010_Makedonski_zeleznici_Transport_AD.pdf |
||||||||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #789 Posted: 07-Mar-2012 at 14:20 | |||||||||||||||||||
Edited by Danielbtmk - 07-Mar-2012 at 14:20 |
||||||||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #790 Posted: 20-Mar-2012 at 15:04 | |||||||||||||||||||
Edited by Danielbtmk - 20-Mar-2012 at 15:04 |
||||||||||||||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #791 Posted: 25-Mar-2012 at 17:43 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #792 Posted: 26-Mar-2012 at 15:04 | |||||||||||||||||||
Значи повеќе од јасно е дека приказната дека нема заинтересирани железнички транспортери за транзитирање низ македонските пруги од поодамна е падната во вода.
Вистинскиот проблем поради слабиот транзит на странска роба низ македонските пруги не се вика незаинтересираност на странските железнички транспортери, туку се вика држава која при сиот здрав ум и разум фрла пари за спасување на загубар, а притоа ги лишува странските железнички транспортери од можноста да транзитираат низ македонските пруги. http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=89117 Најавата за зачувување на монополот на железница ги вознемири инвеститорите
|
||||||||||||||||||||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #793 Posted: 26-Mar-2012 at 15:18 | |||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
zoro.man
Newbiе Joined: 28-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #794 Posted: 28-Mar-2012 at 18:34 | |||||||||||||||||||
Sto kje iskomentirate za ova sto go izjavuva ministerot na (1:04)
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=47901 |
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #795 Posted: 30-Mar-2012 at 17:58 | |||||||||||||||||||
Постовите за Вупертал се префрлени овде:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=894&PID=126557#126557 Edited by Cloverstack - 30-Mar-2012 at 17:59 |
||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #796 Posted: 30-Mar-2012 at 19:52 | |||||||||||||||||||
Што да се искоментира пријателе, Миле Јанакиески се однесува како да е министер за транспорт и врски 6 дена, а не 6 години! Еве ги преточив во текст неговите неверојатни изјави, да ги архивираме саглам, бидејќи навистина се фасцинантни. Значи буквално од збор до збор:
Особено би сакал да обрнам внимание на двата моменти кои погоре ги имам обележано со црвено. 1. Околу превработеноста... Минатата деценија од железницата масовно се отпуштаа железничари ради превработеност, со цел претпријатието да се доведе во задоволителна кондиција. Но целата таа жртва очигледно беше прокоцкана многу лесно... Според оваа вест од 2009 година, тогаш за само една година биле примени нови 400 работници! Министерот тогаш изјави дека се работи за „подмладување на кадарот“. Сега откако ја напумпаа железницата со стотици благонадежни партиски војници, испадна дека така „подмладена“ била неконкурентна и дека ќе морало да продолжи да функционира како и во последните 20 години. Кој е крив? Сигурно Цацко е крив, а Миле допрва ќе ги средувал работите, бидејќи овие 6 години само се загреваше. 2. Немало нови влечни средства и заради тоа се трошело многу гориво... Епа за влечни средства треба инвестиции, а кога сите пари ќе се фрлат на непродуктивни глупости, тогаш се разбира дека ќе нема нови влечни средства и дека ќе и даваме на велешката фабрика „Колска“ некакви смешни суми (колку што се фрлаат само за осветлување на некоја пресвлечена фасадичка во „барокно Скопје“) за да реновира по 2-3 вагони годишно и мислам дека треба да бидеме пресреќни со сепак квалитетната работа која ја вршат добрите работници во „Колска“ со трошките кои им ги фрла крајно циничнава власт. Но би му предложил на министерот и на другите „крупни ѕверки“, да пресметаат колкави вложувања ќе можеше да направиме во железницата, доколку на пример скратеа само мал дел од Ск2014 или некоја друга глупост. Само 10% од досега потрошените пари за спомениците да скратеа, ете пари за две патнички гарнитури од западно производство. Наместо триумфалната капија, можевме да имаме железничка врска до скопскиот аеродром. Со парите фрлени за некоја зграда од Ск2014, изградена врз некоја од малоумно збутаните градежни маркички, ќе се купеја неколку локомотиви. Со парите што ги спремаат за панорамското тркало, може да се купат неколку патнички или уште повеќе товарни вагони. Ама не, на кого му е потребна железница, кога може да имаме барокни фасади, осветлени со ненормални суми евра, кои ќе можеме да ги гледаме од панорамско тркало на сред Вардар. Милина! И само во Македонија! Дека ниту Миле ниту некој друг одговорен сериозно ја есапел железницата мислам дека е очигледно од уште една постара вест, крајно бизарна, но токму таква ни е и реалноста: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=48195#48195 Браво за Миле Јанакиески! Не може секој после 6 години министерување и безброј неисполнети ветувања, мртов ладен да излезе со онакви ставови, како да вчера паднал од Марс. А во друга прилика кога контекстот ќе биде поинаков, пак ќе слушаме прикаски за пруга до Бугарија, пруга до Албанија, нови локомотиви, нови патнички гарнитури и што све не. Секоја чест, симнувам капа - на ова веќе може да позавиди и баронот Минхаузен! Edited by Cloverstack - 30-Mar-2012 at 20:06 |
||||||||||||||||||||
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #797 Posted: 31-Mar-2012 at 00:58 | |||||||||||||||||||
Поголема глупост во живот немам слушнато, а доаѓа од министер во влада. Да се заштитуваат интересите на оклу 300 работници и нивни семејства, а цело стопанство се става во втор план. А бе од вакви прости луѓе ни пропаѓа државата.
|
||||||||||||||||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #798 Posted: 31-Mar-2012 at 18:03 | |||||||||||||||||||
Интресен момент во МЖ. Девојка на практиканство во МЖ, како дел од својата студентска работа, направила анкетни листови и ги делеше на секој од патниците кој беше расположен за анкета (иако според некои правила кои се применуваат кај анкетите, ваквата анкета не би можела да е најмеродавна, сепак како за студентска практика е и повеќе од одлична). "Среќа" се погоди да сум дел од, во друг пост споменатиот, Горбачов, кој ја погоди сржта на анкетата, нечистотата во возовите. Иако девојката упорно тврдеше дека станува збор само за нејзина оценка на факс, факт е дека имаше два типа на анкети, каде на едниот лист беше истакнато името на МЖ како и нивното лого. Да се надеваме дека резултатите од анкетата ќе ја подобрат хигиената, а најповеќе нивото на одржуваност на тоалетите. Мал проблем е што кај оваа анкета требаше да се даде глобална оценка, а факт е дека има гарнитури и вагони во МЖ, кои рака на срце, по хигиената и среденоста можат да се носат и со вагони од некои европски земји. 1. 2. |
||||||||||||||||||||
23ka.wordpress.com
|
||||||||||||||||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #799 Posted: 31-Mar-2012 at 20:03 | |||||||||||||||||||
МЖ Транспорт знаела да направи вакви анкети и претходно, ова не е прв пат. Инаку важно е да се напомене дека неколку пати во годинава се врши и анализа на бројот на патници во возовите, врз таа основа се формира возниот ред на претпријатието, но и се укинуваат возовите.
|
||||||||||||||||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #800 Posted: 04-Apr-2012 at 14:19 | |||||||||||||||||||
Не ми е јасно, како е можно полицијата секогаш да е на лице место кога на мирен начин граѓаните ги искажуваат своето незадоволство и својот револт кон Македонски Железници, а никаде ја нема кога се краде од пругите и кога се каменуваат возовите ?
http://kajgana.com/patnici-go-zaprea-so-zhiv-shtit-vozot-od-veles-do-skopje Поради револт Патници го запреа со жив штит возот од Велес до Скопје
|
||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 3839404142 69> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |