build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 10-Mar-2011 at 22:57
Јас го разбирам Ма што сака комплетно да каже. Дека функционалноста произгледува од прописи и во никој случај не значи ако има помалку ретро дизајкн дека ќе има поголема функционалност  или па дека помалку функционалност ќе биде повеќе ретро дизајн. Никаде низ официјално ниту па неофицијално не сме го истргувале тоа и нема потреба од некои луќе тука постојано да се прикажува таква слика. Само има една друга работа, сето ова може и фино да се каже без толку ароганција, напнатост и дигање тон.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 11-Mar-2011 at 14:23
UrbanFreak
 Извини Ма, незнамколку си сгтручен во тематикава, но одтвоите малку арогантни постови освен личнба дискредетација и наметлив став не гледам нити еден добар аргумент.
.................................Убеден сум дека на овие прашања нема да најдеш одговор во нити една регулатива, но бујрум докажи го спротивноо,
-------------------------------------------------------------------------------------------------
 
UrbanFreak,
Nemam namera da ti se "pravdam",no  za sekoj slucaj pogledajsi gi tvoite postovi!Mojot stav za ovoj proekt ti e jasen.Mislam i povtoruvam deka proektot e vo "top klasa".
Ako veke ti e poznat mojot stav za ovoj proekt a pri toa bez argumenti, da velis: deka e "bezumno", praveki ne maloumni za toa sto jas imam sprotivno mislenje od tvoeto , toa
e arogancija.
Ako veke prasuvas, bidi na "nivo" i "ne go mnozi sogovornikot so nula" davajki odgovori pred toj da ti odgovori od tipot:" Убеден сум дека на овие прашања нема да најдеш одговор во нити една регулатива" . Toa se veli narodski "Em suto em bode"
Dali ova e arogancija ili deskriditacija ili pak samo-bendisanost.
Ako veke prasuvas i dobivas odgovori so ocebijni / vo pravoto velat :fakti "/ zakoni koi proizleguvaat od megunarodni regulativi i toa za tebe "ne e dobar argument ", togas sme na "razlicni strani". 
Ako sakas moite mislenjata da gi terame na "bujrum" i so matematika "dva plus dva",
 i toa e arogancija.
Dobro e sto si inzener pa plus i magister.Na magistarskite studii se slusa matematika koja ne e "dva plus dva". Site slozeni procesi, pa i ove vo urbanite sredini ne sodrzat samo edna parametar za da se dojde do " izborot sto e napraven". Kako parametri za vlez se razni ciniteli megu koi i spomenatata "inferiorna " materija.Kako inzener-magister siguren sum deka ti e poznato, deka rezultatite na slozenite ravenstva / sistemi / ne se ravenstvo so dve nepoznati.
Od taa pricina, tvoite prasanja gi smetam za mnogu seriozni!.No, ne mi se bendisuva tvojata pasivna angaziranost.Umno e' i produktivno, osven sto prasuvas da dades i nekoj odgovor na istite vo koj jas bi se vklopil  so poznatite "moi parametri"!
 Eve na primer dobro ti e ova  prasanje e:Дали е пригоден за скопскиот сообраќај и гужвата на одредени линии во одредени периоди од денот?
Da pocneme da gi vnesuvame parametrite!!!
Rezultat ke dojde sam po sebe!
Aj "bujrum"!no, samo bez arogantnost i bez nepotrebno oponiranje!
Ps.Nasta komunikacija ke bide tolku dobra kolku sto ke ja napravime! 
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 11-Mar-2011 at 14:31
Ma, дај бе спушти ја топката малку, намали го тонот, не се однесувај како да си најпаметен на светот.

Ако сакаш да бидеш сфатен сериозно од соговорниците и од илјадниците луѓе кои го читаат форумот, те молам образложи со факти, а не со насилни тврдења, значи дај ни копија од регулативата која вика дека автобусите мора да имаат две врати, и посебна кабина за шоферот.

Исто кажи ни зошто Берлин и Мадрид на пример имаат автобуси кои не ги следат овие регулативи. Нема кај нив експерти? Пари се во игра? Што е работата?

Зошто Јутонг во сите свои други автобуси кои се произведуваат сериски нема посебна кабина за возачот, и има автобуси со три врати?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 11-Mar-2011 at 14:38
@Ma, за жал, освен еден тон препотентна арогнација, и излив на навреди и дискредитации кон сите нас од форумов кои прашавме конкретни прашања не гледам ништо друго во твоите постови ни во твоите линкови. Доволно самиот си се дискредиртираше со своите постови да неможам апослутно ништо од горенафрленото да го сметам за сериозно. Со среќа ни е со вакви експерти како тебе, после ваквиот пост, јасно ми е какви луѓе решаваат за нашиот јавен транспорт. И доста само се расфрлаш со високи терминни, ајде да ги видиме тие равенки со повеќе параметри. Ајде биди веќе даскалот и покажи ни ги конкретните руглуативи, не туку мафтај и блефирај пред нас. Со ваквите паушални и површни одговори ја навредуваш нашата интелигенција само.

Edited by UrbanFreak - 11-Mar-2011 at 14:44
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 11-Mar-2011 at 16:00
 UrbanFreak
 
...............кон сите нас од форумов
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Magister Urban
 
Neznam od koga stana mnozina a jas celo vreme vodam dijalog so tebe kako edinka / sto e cel na forumot odnosno - ova ne  strajk-forum za da se kries vo masata / i gi delime nasite direkni mislenja.
Ocito deka, tesko ti e pogodena suetata, ama jas ne sum ti kriv, toa ke go dobies od sekogo! . Ako si nekakov "daskal" zatoa sto "ljubis" samo da prasuvas - tesko na tie sto ti odgovaraat i slusat!
Ps. Zalam, sto malku probav da te pofaliv!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 11-Mar-2011 at 16:13
Ma...

Дали имаш во план да пишуваш на темата (ЈСП - Двокатни автобуси) или си дојден тука по некоја сосема друга работа?

Веќе имаш испишано 12 поста, но освен пресметка со УрбанФрик, Кловер итн, не прочитавме многу за двокатните автобуси.

Инаку, кои и да се твоите квалификаци, знаење на темата и/или можеби инволвираност во целата приказна, редно е да покажеш елементарна почит кон постарите членови на форумот.

Дрско однесување нема да се толерира, а своите ставови, какви и да се, можеш да ги искажеш на културен начин без да дискредитираш се и сешто околу тебе.





Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 11-Mar-2011 at 16:34
Ma, дај бе спушти ја топката малку, намали го тонот, не се однесувај како да си најпаметен на светот. Jas so mojot Ps. mu dadov sansa!

Ако сакаш да бидеш сфатен сериозно од соговорниците и од илјадниците луѓе кои го читаат форумот, те молам образложи со факти, а не со насилни тврдења, значи дај ни копија од регулативата која вика дека автобусите мора да имаат две врати, и посебна кабина за шоферот. Vidi gi mojoite predhodni  postovi:vo koja  e dadena web stranata na kompletnata regulativa koja gi resava / odobruva / site tehnicki resenija na nov proizvod pa i ovoj koj e tenderski potvrden! 

Исто кажи ни зошто Берлин / tenderskite tehnicki baranja za Berlin se razlicni . a dopolnitelno Tie go stitat domasniot proizvoditel MAN a toa ne e isto!/ /и Мадрид на пример имаат автобуси кои не ги следат овие регулативи/ Ne e tocno, moze samo, dizajnot kako forma da e razlicit/. Нема кај нив експерти? / IDAIDA e centar vo Spanija koj gi izdava zakonska soobraznost na vozilata -za dobar del od svetskite proizvoditeli, mozese i za ovoj , megutoa soobraznosta za skopskiot ja  vrsi germanski TUV/ Пари се во игра?/ Za po eftino i kvalitetno .Што е работата? / Koj razbira dobro - koj ne razbira pak dobro!!

Зошто Јутонг во сите свои други автобуси кои се произведуваат сериски нема посебна кабина за возачот, / ne e tocno - YUTONG toa go primenuva vo vozilata za BTR sistem na transport /и има автобуси со три врати? / Toa zavisi od baranje na kupuvacot -ako tehnicki e mozno ili od uslovite na eksploatacija!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 11-Mar-2011 at 17:26

Ве молам, погледнете на сајтот на Yutong и видете ги следниве автобуси:

1. ZK6140HG  (троосовински, 13,5 -метарски, со две врати)
2. ZK6180HG (зглобен, 18-метарски, со 4 врати);
3. ZK6181HG (сличен со горенаведениот, со коса предница)
 
па споредете ги со меѓуградските двокатни автобуси за градски превоз што ги набави Скопје.
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 11-Mar-2011 at 17:31
Само да те поправам, не се меѓуградски на ЈСП.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 11-Mar-2011 at 17:42

     За жал. грешиш. Ќе видиш кога ќе почнат да возат. Од Буњаковец до Транспортен Центар , во шпицот, ќе им треба исто толку време, колку што и треба на Mercedes Setra од Скопје до Куманово!

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 11-Mar-2011 at 17:58
Значи намерно си сакал да кажеш така, џабе истрчав да те поправам Па добро, во право си, ама на сите им треба долку време, не само на двокатните. Има милион други проблеми со двокатните, ова е најмал проблем.

Инаку Setra е Käsbohrer, не Mercedes.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 11-Mar-2011 at 18:49
Originally posted by phenomenon

Ве молам, погледнете на сајтот на Yutong и видете ги следниве автобуси:
1. ZK6140HG  (троосовински, 13,5 -метарски, со две врати)
2. ZK6180HG (зглобен, 18-метарски, со 4 врати);
3. ZK6181HG (сличен со горенаведениот, со коса предница)
 
па споредете ги со меѓуградските двокатни автобуси за градски превоз што ги набави Скопје.

 
Ќе може ли да постираш линкови кои водат кон веб страници на кои се прикажани конкретните модели на автобуси ?
 
На официјалниот веб сајт на Јутонг, барем на англискиот, прикажан е само моделот ZK6180HG.
 
Originally posted by гитардемон

Значи намерно си сакал да кажеш така, џабе истрчав да те поправам Па добро, во право си, ама на сите им треба долку време, не само на двокатните. Има милион други проблеми со двокатните, ова е најмал проблем.

Инаку Setra е Käsbohrer, не Mercedes.

 
Вистинското име на Сетра до 1995 беше Kässbohrer-Setra, а од 1995 кога Сетра стана дел од EvoBus, кој патем е во сопственост на Дајмлер, чие што целосно име е Daimler AG, па се до денешен ден, името е Setra.
 
Но и најновите автобуси на Сетра го користат нивното славно лого во облик на буквата К, од почит кон дизајнерот и основач на Сетра, Otto Kässbohrer.
 
А што се однесува до нивните автобуси, одлични се, се имам возено со нив, и во патнички и во градски автобус, и во целост сум задоволен од нивниот квалитет.
 
Воопшто не се сомневам дека одлични би биле за скопските улици.


Edited by Dexter26 - 11-Mar-2011 at 19:06
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 11-Mar-2011 at 19:03
yutonggroup.en.alibaba.com/product
 Кога ќе ти се отвори страницата, го пишуваш моделот на автобусот, во Search Products правоаголникот.
Тука може да ги видите и останатите модели.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 11-Mar-2011 at 21:22
Originally posted by Ma

 UrbanFreak
 
...............кон сите нас од форумов
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Magister Urban
 
Neznam od koga stana mnozina a jas celo vreme vodam dijalog so tebe kako edinka / sto e cel na forumot odnosno - ova ne  strajk-forum za da se kries vo masata / i gi delime nasite direkni mislenja.
Ocito deka, tesko ti e pogodena suetata, ama jas ne sum ti kriv, toa ke go dobies od sekogo! . Ako si nekakov "daskal" zatoa sto "ljubis" samo da prasuvas - tesko na tie sto ti odgovaraat i slusat!
Ps. Zalam, sto malku probav da te pofaliv!
Ма пријателе, по 10ти пат, темава не е за Урбан или Кловер или Ма, темава е за двокатните автобуси. Ете така е во право си, се кријам зад толпата, суетен сум, арогантен сум, плукач, и мисли уште што сакаш за мене, но ова не е форум за мене нити за тоа колку голем стручњак за двокатни автобуси и регултиви и директиви на ОН за јавен транспорт си ти. Темава е за двокатните автобуси (во чија постапка за набавка со наши пари очигледно на некој начин си бил инволвиран), па затоа те молам уште еднаш, сподели ги со нас линковите од тие регулативи и конечно одговори на нашите прашања конкретно како што му доликува на еден експерт а не вака како политичар.
 
ПС. Доколку повторно добијам одговор полн со навреди и дискредитации а без факти и конкретни одговори престанувам било каква преписка со тебе едноставно се откажувам и несакам да го трујам понатака форумот.


Edited by UrbanFreak - 11-Mar-2011 at 21:24
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 11-Mar-2011 at 21:31
By pbanks
Дрско однесување нема да се толерира, а своите ставови, какви и да се, можеш да ги искажеш на културен начин без да дискредитираш се и сешто околу тебе.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ej Prijatel
Nitu nekogo "opcuv" nitu nekogo "prokolnav" se sluzev so "naroden zargon" od tipot " em suto e bode" i so voobicen primenliv zargon na predstavuvanje na nestata.Ako " nekoj"pobrzal da ti se pozali a e so povredena sueta, bi ti preporacal da ne bides kadija!
Forumot e za pocituvanje na mislenja, ako nekoj sopstveni mislenja treba da gi nametnuva so nekakvi personalni diplomi, togas  podobro istite toj da si gi zakaci "na edna ili dve sajki".
Jas svoeto mislenje vo forumot go gradam vrz baza na moite rabotni ostvaruvanja.
Zabeleska:
Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 11-Mar-2011 at 21:38
Незнам за другите. Јас си ја отворив регулативата, и си прочитав. Препорачани се 2 врати. Во друго не засегам.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 12-Mar-2011 at 00:21


Препорачани??? Таму пишува минимален број на врати, а не препорачан:



Во секој случај оваа забелешка ја ставам чисто да не остане како дезинформација. Поентата лежи на друго место. Прашањето беше зошто мораше да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној огромен мртов простор покрај возачот. Тоа се однесува на автобусот како модел и како целина. Ако беа минибуси, немаше да бидат ни две врати, туку една, но што е тоа битно? Не дека не нагласив, но еве повторно - моето прашање не се однесува на техничките стандарди за производство на автобуси, туку на концептот за јавен превоз што го избравме. Ајде да го преформулирам прашањето, затоа што некои очигледно не го разбираат или се прават дека не го разбираат. Кој и зошто одлучи да набавиме баш вакви двокатни автобуси кои имаат смешен капацитет (80 патници), помал дури и од нормален единечен автобус. Еве и бонус прашање тесно поврзано со капацитетот - колку повеќе гориво ќе трошат двокатниве, иако имаат помал капацитет?




Originally posted by UrbanFreak

Зошто овој автобус чини речиси двојно повеќе од единечните на ЛАЗ а има незначително поголем капацитет?

Грешка си друже, нашиот двокатен кинез има дури и помал капацитет од единечните украински ЛАЗ-ови. Баш се имам осврнато на ова во друга нишка:

ЛАЗ-овите имаат капацитет за 100 патници. Воопшто за 12-метарски единечни градски автобуси (како оној од ЛАЗ) капацитетот (во зависност од конфигурацијата и соодносот стоење/седење) во најголем број случаи се движи токму во опсег 90-110. Е сега како е можно двокатен автобус да има осетно помал капацитет од еднокатен единечен? Еве како:
- На горниот кат е дозволено само седење, па тој не помага толку пресудно во контекст на капацитетот.
- Двокатниот Јутонг е 1,4m пократок и во старт има над 3,5m2 помала површина на платформата.
- Двете скалила се прилично голем мртов простор.
- Нашиот модел од Јутонг губи дополнителен простор поради својата неефикасна и нерационална ретро-конфигурација, која произлегува од мртвиот простор во предниот дел, кај „носот“.
- Простор одземаат и возачкото место и вертикално поставениот мотор, впрочем исто како и кај единечниот ЛАЗ, но кај двокатниот Јутонг ефектот е многу подрастичен, бидејќи поради претходно спомнатите губитоци, корисниот просторот е веќе многу поограничен.
- Наместо да се форсира стоење на долниот кат, седиштата зафаќаат поголем процент од корисниот простор отколку што е тоа случај со единечниот ЛАЗ. Се прашувам зошто не исфорсирале повеќе стоење или дури и само стоење на долниот кат, за колку-толку да се оправи капацитетот, но немам одговор. Можеби има врска оскиното оптоварување... веројатно не е баш добра идеја за градски сообраќајници, на две оски да се натовари двокатен автобус, а потоа и максимално да се преполни со патници... Всушност којзнае што е причината, битно ние имаме таква бизарна ситуација, да нашите двокатни автобуси имаат смешен капацитет од 80 патник, а да се поскапи дури и од зглобните ЛАЗ-ови кои имаат капацитет од 176 патници. Од првите имаме нарачано 200, а од вторите имаме нарачано 4. Исто така останува старото прашање дали тој капацитет за 80 патник воопшто ќе може редовно да биде искористен до крај, дел поради помалата достапност на горниот кат, а дел поради тоа што горниот кат веројатно ќе биде магнет за проблематични појави и типчиња.




@ phenomenon
Друже it gets even better than that Примети го наведениот ZK6140HG (троосовински, 13,5 -метарски) кој што е всушност BRT автобус, нема 2 врати, туку 4 (има врати од двете страни). Не дека е толку битно тоа, на Ма ионака му е јасно дека не збориме за бројот на врати како апсолутна бројка, ниту за самиот простор каде што е сместен/одвоен возачот, туку за онаа ретро хауба што ја нарачавме ради кочоперење, а чива единствена улога во пракса е да се изгуби корисен простор и дополнително да се осакати капацитетот на автобусот.



Originally posted by lslcrew

Јас го разбирам Ма што сака комплетно да каже. Дека функционалноста произгледува од прописи и во никој случај не значи ако има помалку ретро дизајкн дека ќе има поголема функционалност  или па дека помалку функционалност ќе биде повеќе ретро дизајн. Никаде низ официјално ниту па неофицијално не сме го истргувале тоа и нема потреба од некои луќе тука постојано да се прикажува таква слика. Само има една друга работа, сето ова може и фино да се каже без толку ароганција, напнатост и дигање тон.
Ако нашето безмозочно инсистирање на ретро дизајн не се одразило врз функционалноста на овие автобуси во јавниот превоз (иако и самиот избор на двокатни нескриено беше ради „ретро филмање“, а не поради тоа што некој евентуално пресметал дека двокатни автобуси би биле поефикасни во скопскиот јавен превоз), тогаш како дојдовме до капацитет за само 80 патници? Зарем капацитетот нема врска со фактот дека нашите Јутонзи се 10-метарски и со оној глупав мртов простор (хаубата) во предниот дел на автобусот? Или пак капацитетот не е битен за користењето на овие автобуси во функција на јавниот превоз?

Зошто Берлин (кој што е меѓу не баш многуте градови кои користат двокатни автобуси, а сепак заедно со Лондон се користеше како „аргумент“ зошто и нам ни требале двокатни), комплетно се преорјентирал на 13-метарски троосовински двокатни автобуси со капацитет за 128 патници (кои се патем неспоредливо помал процент од вкупната бројка на автобуси кај нив, за разлика од доминацијата која ќе ја имаат Јутонзите кај нас):
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=90973#90973



Edited by Cloverstack - 12-Mar-2011 at 01:54
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 12-Mar-2011 at 01:28
@ Ma

На почетокот се понадевав дека суштински ќе придонесеш во дискусијата. Но освен нервоза, ароганција без покритие, и премногу извичници на крајот на речениците, не презентираше ништо друго

Изгледа си дошол да се караш, а не да дискутираш. Твојов пристап, кој се сведува на „јас сум стручњак, вие не разбирате, јас ако кажам нешто тогаш тоа е така без обзир на се, ваше е тоа едноставно да го прифатите“, тешко дека ќе измами или импресионира некого. Не тргај од претпоставка дека соговорникот пиел нафта.

Oд силните материјали кои ги најави, се сведе на следново:
- Eден линк до огромна регулатива која ги одредува рамките во кои треба да се држи производството на возила, од каде извади еден детал кој го искористи да дадеш одговор на непоставено прашање.
- Eден линк до сајтот на дизајнерско биро кое учествувало на конкурсот за "New Routemaster". Кога веќе сме кај Лондон, би сакал да кажам дека нивното глупирање ми служи единствено како утеха, дека не сме сосема единствени во ваквиот тип на нерационалност. Нека им е со среќа на Лондончани, исшутираа таков прогресивен градоначалник како Кен Ливингстон, за да го заменат со кловн од калиброт на Борис Џонсон кој меѓудругото им вети дека ќе им го врати познатиот двокатен лондонски автобус (мада они за разлика од нас имаат вистинска традиција и вистинска туристичка вредност во нивниот "routemaster", а кај нас се работи за ЧИСТА глупост)

Исто така несериозен е обидот да му се даде легитимитет на скопскиов ретро кинез, спомнувајќи некакви си инкогнито директори, инженери и стручни лица кои ја подготвувале тендерската документација. Не дека не ти верувам дека тоа е навистина така (иако би било редно тие лица да ги прочитаме со име и презиме), ама воопшто не е поентата кој ги составувал деталите на тендерската документација, откога веќе било решено какви автобуси ќе нарачаме. Поентата е дека не беа стручњаци тие што одлучија јавниот превоз да го преорјентираме на ретро двокатни автобуси, туку тоа е паушална одлука произлезена од главата на политичар. А некои стручњаци и „стручњаци“ за жал се спремни на бесконечна сервилност кон политичарите, и се спремни да се стават во функција на спроведување на работи од кои на нормален човек кој набљудува може единствено да му се крене косата на главата. Не зборам само за овој случај, се разбира..


ПС
Ако си веќе толку запознаен со двокатниве Јутонзи, те молам сподели ги сите технички карактеристики и други подетални информации за овие возила. Ако се веќе толку добри, нема потреба тие податоци да бидат ставани под тепих нели? Со тие податоци би не побил и нас „негативците“. Значи остај ги на страна регулативите за поклопец на резерварите и презентирај ни суштински податоци за конкретниот модел на автобус кој ќе биде 'рбет на јавниот превоз во Скопје во еден прилично долг период кој доаѓа.




Edited by Cloverstack - 12-Mar-2011 at 02:25
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 12-Mar-2011 at 02:48
Знае ли некој што би можело да биде ова?


Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 12-Mar-2011 at 02:57
Lici na golem klima ured
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.902 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.