build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 14-Nov-2010 at 02:26
idioti be idioti ..... dobro toj vlezot vo podzemnata ulica nema da preci na planiranoto idno gradenje objekti vrz bulevarot i povrzuvanje na delot od stokovnata kukja most do taa ulicata so odi za kaleto ?????????????????
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 14-Nov-2010 at 02:32
planoj gledat ovie ili so e rabotata ?????
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 14-Nov-2010 at 03:06
Originally posted by G.I. Joe

dobro toj vlezot vo podzemnata ulica nema da preci na planiranoto idno gradenje objekti vrz bulevarot
Question

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 14-Nov-2010 at 03:37
Originally posted by G.I. Joe

planoj gledat ovie ili so e rabotata ?????


Што зборуваш? Какви планој?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 14-Nov-2010 at 03:59
vidi niska MAL RING vo urbanisticki celini  ..........  znam deka ima mnogu izmeni na planot ovie godini (losi , posto vekje imase definirano kakvo takvo resenie ) , no i vo toj del izmeni ??
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 23-Nov-2010 at 15:58
Сликано на водњанска. Добро познатиот проблем, што го решија со сиви столпчиња повеќе од веројатно беше дека некој ќе ги удри.





http://on.net.mk/default-MK.asp?ItemID=C5F2E1CC98FA584181C3B07796E6B580
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 23-Nov-2010 at 16:51
Previous
ова изгледа некој слушнал за муабетот за камионот (ако се сеќавате Big%20smile)

што се однесува до улкцата под објектите, зарем нема да пречи влезот и излезот на фреквентен булевар на кој постојано има гужва?


Edited by zabegan - 23-Nov-2010 at 16:54
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 23-Nov-2010 at 17:52
Imame nekoj vo forumov sto zivee vo karpos?Gledam vo WEBstranicata na karpos, ima aktivnosti kako nov asvalt po ulicite, trotuari kanalicavija a i imase eden mal kruzen tek!
A vo edna od prvite sliki sto stojat vo profilot na karpos se gledase i kullata sto se renovira!Ne bese bella i plava tuku kako da vi kazam, ne bese edna cista boja tuku mesavina od boi a potoa toa mesavina go dava taa boja!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 23-Nov-2010 at 21:01
Originally posted by zabegan

Previous
ова изгледа некој слушнал за муабетот за камионот (ако се сеќавате Big%20smile)

што се однесува до улкцата под објектите, зарем нема да пречи влезот и излезот на фреквентен булевар на кој постојано има гужва?

Ако остане гужвата, сигурно ќе пречи, ама ваљда ќе го растовариме пополека градов со реализација на неколку поголеми сообраќајни проекти и афирмирање на јавниот превоз... Ионака нема друг лек, во закрчен град се живо пречи.

А кој муабет за камионот?


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 03-Dec-2010 at 12:21
ОПШТИНА ЦЕНТАР НЕЗАДОВОЛНА ОД СРАБОТЕНОТО
Улицата Васил Ѓорѓов се враќа на поправен испит

Роза Петкова

Улицата Васил Ѓорѓов која минува покрај Агенцијата за вработување повторно ќе се асфалтира затоа што градоначалникот Владимир Тодоровиќ не е задоволен како е завршена реконструкцијата. Првиот човек на општина Центар ова го соопшти пред советниците на седница, на која дел од нив побараа објаснување зошто улицата со месеци стои необележена, иако асфалтирањето одамна заврши. - Обележан е само потегот на крстосницата со Водњанска затоа што овој дел го проширувавме и мораше да се исцрта сигнализацијата. Понатаму, улицата не е обележена поради тоа што е лошо изведена. Добивме крпена улица, на неколку локации се собира водата од дождовите, неколку шахти не се изведени како што треба. И покрај тоа што изградбата имаше надзор и квалификувана фирма со лиценца, сепак, јас, како инвеститор, не сум задоволен од изведбата и нема да потпишам дека ја примам улицата вака направена - рече Тодоровиќ. Тој смета дека засега е подобро да се почека да помине зимскиот период, па од март улицата повторно да се изгребе и да се асфалтира. Васил Ѓорѓов почна да се реконструира летово. Општината прво ангажираше фирма за да постави атмосферска канализација, а дури подоцна објави дека, всушност, целата улица ќе се обновува. Работите со прекини траеја и во септември и во октомври, а граѓаните реагираа за метежот и за тоа што мораа да возат по изгребаниот коловоз. Според општинските власти, на Васил Ѓорѓов се изгради атмосферска канализација во должина од 300 метри, на потегот од крстосницата со улицата Водњанска до поранешната дирекција на „Жито лукс“. Коловозот се реконструираше до стариот трговски центар „Капиштец“. Беше кажано и дека тротоарите ќе се поплочат со павер-елементи во должина од 370 метри, но засега на пешачките патеки не се работи. Улицата, исто така, доби уште две нови ленти пред приклучокот со Водњанска за делумно да се намали сообраќајниот метеж. Реконструкцијата е заедничка инвестиција на Општината и на Град Скопје, кои по половина ќе ја платат вкупната сума од околу шест милиони денари. На терен работеа фирмите „Беграмо“ и „Бауер“, од кои првата ја поставуваше атмосферската канализација, а втората беше задолжена за коловозот.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2183&ArticleID=152637

Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 03-Dec-2010 at 12:47
Apsolutno ne treba da se diskutira za ova. Jovo na novo na trosok na izveduvacot. Majmuni na site strani, ne mi se veruva, kako fush gi pravat rabotite kako da im e prv pat.
 Istoto se primetuva i na neotvoreniot bulevar Srbija. Na nekolku mesta ramninata na safaltot e vsushnost neramna, a i nekolku spoevi so postojnite soobrakajnici im se amaterski napraveni. Mislam deka opstina Aredrom treba da go napravi istoto i so izveduvacot na bulevar Srbija, ili voopsto da ne mu plati, pa da vidime kade ke se zalat od drzavnite institucii za vakov nekvalitet.
 
.....   .......
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 03-Dec-2010 at 12:51
By the way....videl li nekoj vo gradov dobro izveden trotoar ili setalishe od paver elementi. Tolku li ne znaat da tamponiraat podloga, cccc. Treba da se udri izveduvacot /za bilo kakva i da e rabota/ po dzeb, pa da vidime naredniot pat dali i kako ke realizira...
.....   .......
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 04-Dec-2010 at 20:17
Originally posted by Gradinarot

Istoto se primetuva i na neotvoreniot bulevar Srbija. Na nekolku mesta ramninata na safaltot e vsushnost neramna, a i nekolku spoevi so postojnite soobrakajnici im se amaterski napraveni. Mislam deka opstina Aredrom treba da go napravi istoto i so izveduvacot na bulevar Srbija, ili voopsto da ne mu plati, pa da vidime kade ke se zalat od drzavnite institucii za vakov nekvalitet.

Една забелешка, за булевар Србија инвеститор е градот, а не општина Аеродром.

Се согласувам дека треба оштро да се заигра со изведувачите кои неквалитетно си ги завршуваат работите. Премногу фушерај има во јавните проекти. Ама не знам како е регулирана таа сфера. Во секој случај, доколку институциите се ограничени на тоа поле, треба да се интервенира и во потребната легислатива. Не може вечно вака да тераме.
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 04-Dec-2010 at 20:44
Е па треба вака еднаш на трошок на изведувачот да повторат некоја улица, т.е. да ја направи како што треба и после сами ќе ги прават правилно а не да се зезаат.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 10-Dec-2010 at 15:35
Скопското секојдневие, до изградбата на тунелот под Плоштад, тангентните булевари и ЛРТ-то:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 10-Dec-2010 at 15:38
страшно!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 10-Dec-2010 at 17:22
Колку само треба да проработи жолтата лента тука! Знаете колку народ ќе се обесхрабри да користи автомобил при секоја прилика, и уште колку народ ќе почне да се вози со јавен транспорт?

Ајде чекам коментари како претходно, дека немал никој право да ви скрати возење со кола сам, дека ти е граѓанско право каде сакаш да возиш со колата, а автобусите се само за ПN4КN.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 10-Dec-2010 at 17:27
Како бе озбилно планираш, што казни ли да се пишуваат за возење кола сам. Секој си има право да си вози кола сам. Автобусти не се за пи*ки. Но наместо со присилни методи за пренасочување на патниците од коли во автобуси, треба да се користат методи на атракција, тука добро ја спомна трета лента не за се обесхрабрат колите, туку да се охрабрат луќето да се качат во автобус коа ќе знаат дека ќе стигнат побрзо. Унапредување на јавниот транспорт сам по себе ќе повлече патници без никави присилни методи. Либерален пристап на атракција, анспроти стаљинистички на сила терање некој да прави нешто.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 10-Dec-2010 at 17:34
Originally posted by lslcrew

Како бе озбилно планираш, што казни ли да се пишуваат за возење кола сам. Секој си има право да си вози кола сам. Автобусти не се за пи*ки. Но наместо со присилни методи за пренасочување на патниците од коли во автобуси, треба да се користат методи на атракција, тука добро ја спомна трета лента не за се обесхрабрат колите, туку да се охрабрат луќето да се качат во автобус коа ќе знаат дека ќе стигнат побрзо. Унапредување на јавниот транспорт сам по себе ќе повлече патници без никави присилни методи. Либерален пристап на атракција, анспроти стаљинистички на сила терање некој да прави нешто.


Ајде лсл престани веќе од ракав вакви споредби да делиш. Во секоја уредена земја доколку има потреба сообраќајот се регулира на различни начини, има градови во кои одредени распони на таблици може да возат само во одредени денови, има други каде се наплаќа транзит низ одредени зони, има трети каде за премин на жолта лента се плаќа толку многу што човек ќе добива хистерични напади кога ќе ја види следниот пат... Тоа се вика регулација и го има секаде. Не постои магичен либерален пристап каде се околу нас е саморегулирачко и секоја регулација мора да се излинкува со Сталин. Потребата за регулација е дел од Економија 101, т.е. за нашиов актуелен економски (општествен) модел.

Инаку да, се слагам дека веројатно правило каде човек мора да се вози со некого во кола е невозможно и нема никаква логика.


Edited by pbanks - 10-Dec-2010 at 17:35
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 10-Dec-2010 at 17:45


Делови од Минхен и Берлин уште пред 10 години. Ете ти правило. Последица? Драстично намалување на метежот. Лудост? Само за балканец.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.883 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.