build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 31-Mar-2012 at 18:20

Моделот е Setra 315 NF, марката е во автобускиот свет како Мерцедес во автомобилскиот.Нормално, германска
Со 4 исти вакви модели и со иста колор шема се поднови и Авто Атом - Кочани, Санос_а би знаел нешто плус информации.Прво помислив дека ги зеле од Кочани, ама сигурно се други 4 возила.
Инаку, Симекс возат Кичево - Охрид со нешто слично на ова.
Вториот модел е Sanos S-415, произведувани од 1983 - 1992.Со оглед на шарата (фабричка од Санос), двокрилните врати и состојбата би требало да е најкасно од 1988/9, после почнаа еднокрилни врати.По некоја случајност се имам возено во Кичево со ова или со тој до него - уште постар модел Санос S-314, прекинат со п-во во 1984...Очигледно воопшто не се одржувани пали вози    
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 02-Apr-2012 at 16:55
Originally posted by Тркало


Моделот е Setra 315 NF, марката е во автобускиот свет како Мерцедес во автомобилскиот.Нормално, германска
Со 4 исти вакви модели и со иста колор шема се поднови и Авто Атом - Кочани, Санос_а би знаел нешто плус информации.Прво помислив дека ги зеле од Кочани, ама сигурно се други 4 возила.
Инаку, Симекс возат Кичево - Охрид со нешто слично на ова.
Вториот модел е Sanos S-415, произведувани од 1983 - 1992.Со оглед на шарата (фабричка од Санос), двокрилните врати и состојбата би требало да е најкасно од 1988/9, после почнаа еднокрилни врати.По некоја случајност се имам возено во Кичево со ова или со тој до него - уште постар модел Санос S-314, прекинат со п-во во 1984...Очигледно воопшто не се одржувани пали вози    


Значи, официјално овие се автобусите купени од Авто Атом - Кочани и се препродадени во Кичево.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 02-Apr-2012 at 17:43
ќе прашам точно, но мислам дека представници на ФОРД при РЕК Осломеј беа во Германија,па мислам дека се дирекно набавени.еден мој другар требаше да оди таму,но нешто му испадна па беа други на пазарење.како и да е ќе прашам и точно ќе се знае
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 02-Apr-2012 at 21:25
ne ne .. ovie avtobusi se kupani od avto atom pa se prodadeni vo kicevo stie 4 vo petokot ili cetvrtokot gi odnesoa 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 02-Apr-2012 at 22:36
да,проверив,од Кочани биле купени за по 24 000 евра по автобус,а со германците им пробаднал бизнисот од замене непознати причини(не ми е згодно да ги препрашувам зошто)
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 03-Apr-2012 at 07:29
тие автобуси првенствено беа наменети за наши потреби за возење на локани линии во околина на кочани, мегутоа во мегувреме излезе тендер за набавка на половни автобуси кои овие ги исполнуваа условите и се понудија и бидејки беа со поволна цена нашата понуда се профати и заминаа за жал за кичево. имам детални слики од сите 4 автобуси кои ке ги прикачам на форумот 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 06-Apr-2012 at 17:30

Јавното сообраќајно претпријатие доби нова сервисна хала. Автоматски систем за долевање масло и нов систем за проверка на сопирачки се дел од новата опрема во сервисниот центар на ЈСП.

Според градоначалникот Трајановски набавката на новите автобуси со себе носи и модернизирање на халата за сервисирање.

- Оваа хала којашто ја пуштаме во употреба е реновирана во современ сервисен центар  со капацитет  истовремено да опслужува најмалку 5 единечни или 3 зглобни автобуси, а за да може да се сервисираат и двокатните автобуси е зголемена висината.  Во наредните месеци треба да се  реновира и втората хала којашто ќе биде опремена со современа перална, а за реализација на овој проект Градот  од Буџетот одвои 15 милиони денари- изјави градоначалникот Трајановски.

Директорот на ЈСП, вели дека новата сервисна хала ќе ја зголеми ефикасноста, а воедно ќе го намали временскиот период за поправка на автобусите.

За реновирање на халата и пералната која треба да почне да се гради во текот на следните месеци градот издвои 15 милиони денари. 

Антонио Крстевски

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/sovremen-servisen-centar-na-jsp-vo-gjorche-petrov
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #888 Posted: 07-Apr-2012 at 23:28


СОВРЕМЕН СЕРВИСЕН ЦЕНТАР НА ЈСП ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ


Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, градоначалникот на Општина Ѓорче Петров, Сокол Митревски и  директорот на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, Мишо Николов, денеска /06.04.2012 година/ ја пуштија во употреба реновираната хала на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, којашто е преадаптирана во современ сервисен центар за автобуси.

- Оваа хала којашто ја пуштаме во употреба е реновирана во современ сервисен центар  со капацитет истовремено да опслужува најмалку 5 единечни или 3 зглобни автобуси, а за да може да се сервисираат и двокатните автобуси е зголемена висината.  Во наредните месеци треба да се реновира и втората хала којашто ќе биде опремена со современа перална, а за реализација на овој проект Градот од Буџетот одвои 15 милиони денари - изјави градоначалникот Трајановски.

Во оваа реновирана хала  заменети се влезно/излезните врати со нови роло-алуминиумски врати, на електричен погон, со рачно и далечинско управување и со сигурносни сензори за заштита од незгоди, коишто овозможуваат брз и безбеден проток на возилата.Поставен е  современ уред за проверка на  системот за кочење со оперативен систем за целосна детекција и графички приказ на сите податоци од оваа област. Монтиран е систем за замена на различни флуиди во автобусите што опфаќа соодветни резервоари, пумпи и систем за електронска евиденција.Ископани се долнителни попречни канали-џепови, на два од постојните канали за специфични механичарски работи и изградена е нова просторија за техничко-административниот персонал којшто ќе работи во сервисот.

Директорот на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, Мишо Николов,   истакна дека со отворањето на овој сервис, што е опремен со современ систем за контрола на маслото и соодветни резервоари за негово складирање, ќе се продолжи векот на автобусите, и нагласи дека ова е прва инвестиција во  халите на ЈСП од 1995 година наваму. 










http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4956&mid=482&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #889 Posted: 13-Apr-2012 at 23:45
ЈСП НИKАKО ДА ВОВЕДЕ ЕЛЕKТРОНСKА НАПЛАТА

Старите апарати голтаат и кинат билети



Возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ е обновен, но во автобусите останаа старите и амортизирани поништувачи на билети. Овој стар систем на наплата, наместо електронски, веќе не функционира како порано. Апаратите често се расипуваат и им задаваат маки на скопјани. Патниците сведочат дека во нив постојано се заглавуваат билети, а често и непрописно кине билети за едно или повеќе возења. Во напорите на корисниците да ја извлечат картата од апаратот, се создаваат застој и турканици не само во внатрешноста туку и на улица, бидејќи автобусот подолго се задржува на станицата. Често може да се слушнат и викотници и расправии меѓу возачите и патниците. Расипаните поништувачи граѓаните ги чини нерви и дополнителни трошоци.

Никој не им ги враќа парите

- Kога се качив во автобусот со број „57“ во населбата Бутел, на еден граѓанин му се заглави билетот и не можеше да го извади од апаратот. Мораше да купи нов, кој потоа му беше поништен од возачот. Така му рече возачот, за да не го фати контролор и да биде принуден да плати дополнителна казна. Истото се случи и на наредната станица, бидејќи тие што се качија не знаеја дека апаратот е расипан - раскажува скопјанката Зорица Здравевска, која вели дека вакви ситуации има речиси секој ден.

Ана Неделковска, која мора да менува неколку автобуси до своето работно место, раскажува дека апаратот целосно ~ уништил картичка за десет возења.

- Билетот чини 250 денари. Отпрвин ми се заглави. Kонтролорот, кој беше во близина, ми помогна да ја извадам, но кога успеа да ја извлече таа се искина на половина, со што стана неупотреблива - вели Неделковска.

На ден - 20 дефекти

Kорисниците се револтирани од ваквото искуство во автобусите на ЈСП. Оние што често користат јавен превоз велат дека никој не им ги намирува таквите двојни трошоци. Возачите само креваат раменици, објаснувајќи им дека тие не се виновни.

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, признава дека имаат проблем со поништувачите. Обелодени дека дневно им се расипуваат по 20 апарати.

- Kупивме 50 поништувачи кои се користени неколку години, но сепак се понови од постојните. Гоставивме во сите видови автобуси. Во двокатните, во украинските и во постарите. Тие се од италијанско производство, но ни ги продаде македонска фирма за два милиона денари. Останаа уште 270 стари, кои често се расипуваат - изјави директорот.

Поради тоа што голем број од поставените поништувачи им прават проблеми на граѓаните, тој рече дека она што им останува е редовно да ги поправаат дефектните.

- Имаме мобилни екипи кои се обидуваат на лице место да го отстранат дефектот. Оние што не можат да се поправат во самиот автобус, се носат во нашиот сервис - објасни тој.

Само лани за поправка на поништувачи раководството потрошило 60.000 денари, што според Николов и не е голема сума.

Она што со години раководството на ЈСП го најавува како новина, уште од 2008, а никако да се воведе, е системот на електронска наплата со ваучери. Дури пред неколку месеци на тендер беше избрана фирма со која ЈСП допрва треба да потпише договор за приватно-јавно партнерство, но, според директорот, сѐ уште не е изминат рокот за жалби за останатите што конкурирале на повикот. Според замислата, фирмата треба да инсталира нов систем во 450 автобуси, како и да постави 40 апарати за издавање билети на автобуските постојки.

Што се однесува до приватните превозници, тие воведоа електронски картички и читачи уште во 2008 година. Но и покрај тоа, системот не профункционира комплетно во сите автобуси, со што не успеа да се реализира онака како што беше најавен.

Анела Петрова

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=B59EF80E9F1AD74BA94BC36717D43C8C
------------------------------------------------------------------

Доколку се чита меѓу редови на болдираниот текст, станува јасно зошто се одолговлекува воведувањето на електронската наплата. Еден половен италијански поништувач чини 650 евра(!), а Мишко го купува од македонска фирма!? Словачката „ЕМ тест“ пред повеќе од 7 месеци на тендер беше избрана како најповолен понудувач за воведување на системот на електронска наплата. Според тоа, рокот за жалбени постапки е одамна изминат (обично овие постапки не траат подолго од 2 месеца дури и кога стигнуваат до Управниот суд). Значи Мишко и компанија свесно одолговлекуваат за да можат да купат уште некој половен поништувач од некоја наша квази-фирма по нереална цена. Во меѓувреме ЈСП тоне во долгови кои се приближуваат кон цифрата од 8 милиони евра.

Класичен пример за корупција.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #890 Posted: 15-Apr-2012 at 10:02
Долгот на ЈСП - Скопје е пресметуван врз основа на неговата загуба плус субвенциите што ги добива или пак се работи за минус којшто е создаван низ годините?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #891 Posted: 15-Apr-2012 at 22:53
Originally posted by BOJAN

Долгот на ЈСП - Скопје е пресметуван врз основа на неговата загуба плус субвенциите што ги добива или пак се работи за минус којшто е создаван низ годините?

За периодот 2008 - 2010 ЈСП добил субвенции во износ од околу 4,7 милиони евра. За истиот период и покрај субвенциите остварил загуба од околу 2,4 милиони евра. Тоа кумулативно изнесува над 7 милиони евра реална загуба. Ова е само за покривање трошоци за тековно работење. Кога ќе се додадат и долговите кон доверители, во билансната сметка за 2010, евидентирани се околу 3,8 милиони евра вкупно непокриени загуби.

http://www.jsp.com.mk/Upload/dokumenti/IZVESTAJ%20JSP%20SKOPJE%202010.pdf

На тоа треба да се надодаде и загубата од околу 800.000 евра за 2011. За жал, иако изготвен, Финансискиот извештај на ЈСП за 2011 сѐ уште не е објавен на нивната веб страна.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #892 Posted: 20-Apr-2012 at 23:09
Луѓе дали некој има инфо што се случува со МИНИ-АВТОБУСИТЕ ??
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #893 Posted: 20-Apr-2012 at 23:49
^

Има вести неколку страници поназад. Мини-автобусите пристигнаа уште во јануари и ги пратија на хомологација. Ама досега не сум видел некој од нив по улициве а најголем дел од времето го поминувам во Скопје.
Back to Top
aleksovski View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 29-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote aleksovski Quote  Post ReplyReply #894 Posted: 21-Apr-2012 at 15:09
Жолтите минибуси се распоредени во општините низ Македонија за превоз на ученици. А црвените ни јас ги немам видено
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #895 Posted: 08-May-2012 at 14:12

Ако имаш автомобил, вози се бесплатно со трамвај!


Објавено на: 08.05.2012


"Цените на бензинот се луди - качувајте се веднаш!" Вака пишува на плакатите поставени на сите трамвајски постојки во Лајпциг, каде се одржа интересен маркетиншки, но и еко експеримент.

Градските власти им понудиле на сите сопственици на возила да го да го користат градскиот транспорт и тоа бесплатно. Без посебни дозволи, туку само со сообраќајната книшка на нивниот автомобил. Експериментот беше во сила скоро една недела, а бесплатно можеше да се вози не само сопственикот на возилотото, туку и членовите на неговото семејство. Ова е со единствена цел да се наведат граѓаните да користат градски превоз, бидејќи е поевтино и „почисто“.


Во период на рекордно високи за последните десет години цени на горивата, експериментот беше повеќе од успешен. Истиот тој беше поддржан и од некои организации кои излегоа со финансиски извешати, кои велат дека секое семејство автомобилот го чини годишно 6.200 евра, а претплатата за градски превоз излегува 563 евра. Во празнични денови и викендите претплата важи за двајца возрасни и до три деца. Втор плус во Лајпциг е дека со трамвај може да се стигне на секое место во градот, што не важи за автомобилите.

Дали мислите дека ваков експеримент ќе функционира и во Скопје со новите градски автобуси?

Извор: Авто Плус

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #896 Posted: 08-May-2012 at 14:26

Само надевај се. Зарем ЈСП повторно ти наплаќа билет, ако пред тоа нивните искршени поништувачи го уништат, па така ти се фаќа цена од 70 денари, колку што е билетот од Куманово до Скопје. Гледаш какви подмолни методи применуваат, а ти очекуваш да спроведат некој експеримент кој се покажал успешен во Германија?

Edited by phenomenon - 08-May-2012 at 14:28
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #897 Posted: 09-May-2012 at 22:33
Луѓе има ли некој инфо што се случува со мини-автобусите што се најавени уште во февруари дека ќе треба да почнат да се сообраќат во март !!!!!???
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #898 Posted: 09-May-2012 at 23:41
Вчера поминав низ Автокоманда и го видов овој автобус кај постарата градинка која е веднаш до трговскиот центар Автокоманда.

Очигледно овој мини-автобус е наменет за велешани, бидејќи има велешки регистарски таблички, и тоа од новите.



Edited by Dexter26 - 09-May-2012 at 23:46
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1742
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #899 Posted: 10-May-2012 at 20:28
Originally posted by Dexter26

Вчера поминав низ Автокоманда и го видов овој автобус кај постарата градинка која е веднаш до трговскиот центар Автокоманда.

Очигледно овој мини-автобус е наменет за велешани, бидејќи има велешки регистарски таблички, и тоа од новите.



Dexter26 ne mislev na ovie ovie se donacijata za opstinite !!!! Mislev na ovie Crvenite sto gi ima nekolku posta nanazad sto se slikani vo garazata na JSP a se kupeni so golemiot tender na Vladata i se prefrleni na JSP i bea najaveni deka vo mart ke pocnat da se soobrakat !!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3651
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #900 Posted: 19-May-2012 at 14:25

2012-05-15 - Macedonia accept China school bus and purchased another 202 buses

www.chinabuses.org: It was reported that on May 14th, the prime minister of Macedonia said that, " The school bus donated from China have very good quality, and now the school bus have worked on the whole county. Because we trust China manufacturer, and the government Macedonia had purchased 202 units school buses to improved our public traffic conditions."

Last November, a piece of news about China donation 23 units school buses to Macedonia had caused a very big uproar. It is reported that his visit is to attract investment. There are several familiar companies of China which had cooperative relationship with Macedonia at infrastructure and communication fields. " our two countries still exist less investment problem for each other. " said from the Mr.Ji President of CCPIT.
http://www.chinabuses.org/news/2012/0515/article_5273.html


Originally posted by theMac3donian

Ќе ни се налутат обичните Кинези.

30.11.2011 - http://blip.tv/ntdtv-daily-news/20111129-cn-02_chinese-regime-scorned-for-school-bus-donation-to-macedonia-v2-5780191

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.268 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.