build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 13-Mar-2011 at 00:59
Originally posted by UrbanFreak

Еве мала споредба според податоците кои успеав да ги најдам претежно на нашиов форум:
Модел ЈУТОНГ ЛАЗ
Ед Цена 160.000 125.000
Макс бр.патници 80 100
Цена по патник 2.000 1.250
М2 32 27
М2 по патник 0,40 0,27
Потрошувачка гориво л/100км 50 24
Потрошувачка по патник 0,625 0,24
Извори:

 
Доколку податоциве се точни, а претпоставувам дека се, тогаш значи единствената предност на двокатните градски автобуси од кинески Јутонг кон единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ е удобноста за патниците, бидејќи повеќе простор за патникот значи повеќе удобност, но не верувам дека се исплати за толку пари и за толкава потрошувачка на гориво и по патник.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 13-Mar-2011 at 10:59
Еве Ma вика дека кинескиве ќе трошеле од 18-24 литри.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 13-Mar-2011 at 20:30

www.Cummins Every Time - On-Highwey - Euro Truk&Bus - ISB

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 13-Mar-2011 at 21:42
Логично е на двоспратен автобус тежината да му е поголема.Ако е поголема тежината да е појак и моторот за да е подвижен.Ако е појак моторот,поголема е потрошувачката.Кога еден туристички автобус со ДАФ мотори (се сметаат за најекономични автобуски мотори) не би потрошил под 22 литри ,тешко дека ова за ова железово би се потрошило помалку и то од Каминс кој не е омилен мотор ниту меѓу производителите ,ниту меѓу автобуските компании ,баш ради потрошувачката.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 14-Mar-2011 at 03:23
Originally posted by Ma

 phenomenon
 
 
Значи, тебе ти е важно автобусите да бидат двокатни, иако ние немаме улици за нив.
   Тебе ти е важно само да биде запазено максимално дозволеното оптоварување на оските, макар автобусите биле и 10 метри /ne se 10 tuku 10,6m/, макар имале капацитет и од 50 / misllis 80, aj ne krati / патници.
   Ако немаме / imame /инфраструктура за двокатни, ако немаме /imame/ улици и надвозници за нив, ако немаме доволен простор да оставиме за пристојна висина на горниот кат /toj e napraven za da sedis/, за кој фалус купивме двокатни автобуси /za da sedis i da se  vozis?/
   Дали ти ќе се возиш во автобусите, или ќе се возиш на пробното возење, а потоа ќе одиш со кола./i ednoto i drugoto /
    А Скопјаните ќе ја сркаат манџата што им ја запрживте /posle srkanje mandza kako sto kazuvas, barem ke sedanat koga ke se vozat /?. Ќе се возат со двокатниот во 57, во 2, во 41, /i na drugi linii/во утринските и попладневните шпицеви./barem nema da vezbaat stoenje i javanje, a pomalku kariki i razboj kako sto im preporacuvas/
Автобусите ќе се задржуваат барем по 5 минути на секоја станица, додека патниците од горниот кат да се пробијат низ толпата за да се симнат. /po mal e kapacitet i tolku nema da im treba/
Ќе бидат кубани, влечени, газени, ударани, фаќани за задник и слично /mislis vo tie avtobusi sto imaat 70% prostor za kariki i razboi/А да извозат цела линија, на автобусите ќе им треба два часа./ a dosega vozea pola cas/Но што ни е нам гајле, ние и така ќе се возиме со кола./ koj ti brani sedi i vozi se vo dvokatni /
не знам која е поентата на оваа реплика, само кажуваш дека автобусите едвај исполнуваат услови на градот, жителите и улиците по кои ќе возат, а тоа не значи дека се добри за јавниот транспорт, туку дека ќе функционираат само, а се друго е терање инает, и од твоја, и од страна на phenomenon
всушност со твоиве постови ти не ни објаснуваш на кои начин двокатните автобуси се подобар избор од други автобуси, туку само дека треба да ги прифатиме
Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 14-Mar-2011 at 03:30
Денес (недела) на МТВ 1 одеше информација дека од утре (понеделник) во употреба и сообраќај ќе бил пуштен двокатниот автобус. На која линија ќе биде пуштен немаше информација.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 14-Mar-2011 at 07:47
Originally posted by Ma

Eden od parametrite na izbor na vozilata za upotreba vo urbana sedina e uslovite sto gi dava patnata infruktura  . Problemarikata vo taa svera na zakonodavstvo bara i ogranicuva zaradi zastita na patnata infrastruktura preku zakonite /koi gi branam/  kalku tocno  smee / moze / da iznesuva osovinskoto opteretuvanje  na podlogata - patot.
Vo Makedonija toa e 6500kg na predna oska  i 11500kg na zadna oska ili vkupno 18000kg.
Vo svetot ne postoi proizvoditel koj vo standardni uslovi i po prifatlivi ceni ke napravi dvokatno 12m vozilo so vkupna masa od 18000kg i raspored na masi koi zakonot gi trzi.
Zatoa sosema normalno vozilo vo vakva izvedba da e pokratko, a vo slucajov po informaciite sto tecat toa e vo klasa 10,6m.
Originally posted by Ma

Kolku sto primetuvam na slikite pod mrtviot prostor
ima nekakva vraticka. Od moite skromni poznavanja i rabota vo eden servis, mozebi toj ne e prazen-mrtov.

Сосема сум свесен дека има и законско и практично ограничување колкава маса може да се натовари на икс оски, во случајов две. Но не само што тоа е најмногу изразена слабост токму кај двокатните двоосовински, туку работите и не се баш точно такви какви што ги опиша. Дури и ако се држиме само за двокатни двоосовински (што воопшто не го прифаќам) ретро-кинезот е инфериорен. Еве објаснување:




Овој берлинскиов има две оски и е долг 11,75 метри, а не 10,6 колку што е нашиот. И кај германскиов немало потреба со сила да се преместува некаква содржина што би се сместила испод некаква ретро хауба, за просторот испод нејзе формално да не бил мртов. Овие две работи го прават капацитетот за патници на германецов за 20% поголем од капацитетот на ретро-кинезот (патем овој моделов од берлин е веќе заменет со модел со уште поголем капацитет)

За ретро хаубата кај нашите јутонзи сосема е јасно зошто е исфорсирана... ретро изглед, тоа е нејзината единствена намена. Апсолутно нема дилеми дека е вештачки насадена и без никаква вистинска потреба. Инаку зошто ни еден друг современ автобус не е таков?

За должината на автобусот можни се две објаснувања:
- Одбрана е помала должина ради поизразен ретро изглед
- Одбрана е помала должина затоа што дозволеното осовинско оптоварување кај нас е помало од она во Германија на пример, па морало вкуппната тежина да се редуцира со кратење на автобусот. Но во тој случај значи нашата инфраструктура и регулатива уште во старт биле неповолни за двокатни двоосовински автобуси, па зошто побогу упорно и со глава низ ѕид се одело со таков избор?

Но без разлика која од овие двете е вистинската причина (а можеби и двете), резултатот е катастрофален.


Originally posted by Ma

Voziloto ne moze da bide tro-osovinsko i 12m , a istoto da bide napraveno od eden segment
Баш напротив, може да биде едноделно троосовинско и дури подолго од 12 метри (што е и целата поента на дополнителната осовина). Претпоставувам максималната должина за ваков тип на возило кај нас како и во најголем дел од Европа е 15 метри. Исто како овој новиов 15-метарски „берлинчанец“, со многу респектибилен капацитет за 128 патници (60% повеќе од нашите ретро-кинези):




Originally posted by Ma

Od kapacitet na patnici zavisi minimum zakonski potrebni vrati.Zakonodavecot ja limitiral dolnata granica za broj na vrati , a vo svetot nema kompanija i korisnici koja napravila ili pobarale vozila razlicni od minimumot ,osven ako ne se aerodromski.
Еве го повторно стариот берлинчанец, кој секако не е аеродромски автобус. Според табелата за минимален број на врати која токму ти ја посочи, овој спаѓа баш во истата категорија како нашиот ретро-кинез, ама еве наместо минималлните две, има три врати:



И конечно, целава оваа дискусија ја водиме во рамки на двокатните. А што станува со обичните, двоосовински и троосовински, или пак со зглобните. Направил ли некој анализа кои модели се најприкладни за скопските услови и во кој бројчан сооднос? Ова се разбира е чисто реторичко прашање...



Originally posted by Ma

Vkupnata korisna  povrsina koja e na raspolaganje na patnicite kaj  dvokatnite YUTONG vozilata so /10,6m /  od okolu 35m2 / presmetuvajki gi dvete platformi / i taa e pogolema od korisnata povrsina kaj LAZ vozilata so dolzina od 12metri koja iznesva okolu 27m2. 
Toa predstavuva znacajna razlika koja vo ponatamosni anlizi za koristenje na istiot e vo znacitelna prednost.Ako toa se presmetuva kako: 35m2/ 80 patnici = 0,4375 m2 po patnik, za razlika od 12m LAZ koja iznesuva: 27m2/100patnici = 0,27m2 po patnik.Ovaa sostojba ukazuva i ako dvokatnoto voziloto e pokratko za 1,4m od 12m LAZ voziloto , toa da  ima 80% pogolem prostor po patnik.Koja e prednosta na dvokatniot, so vakva ubedliva pogolema  korisna povrsina po potnik.Maksimalen broj na sedista, odnosno, sedenje pri toa da ne  bidat  naruseni funkciite na voziloto. I tie podatoci vo procenti se sledni :60sedenja/80kapacitet=0,75%, toa znaci deka 75% od max.kapacitetot e ispolnet so sedenje, za razlika od 12m LAZ vozilo koe iznesuva: 31sedenje/100kapacitet= 0,31%.Bidejki kvalitetot na voziloto se opredeluva prema brojot na mestata za sedenje toa e ubedliva prednos na dvokatniot vo odnos na 12m  LAZ voziloto.Pogolemiot vnatresen kapacitet po patnik a so toa i broj na sedenje se osnovni parametri pri utvrduvanje na kvalitetot na uslugata.Prostorot za stoenje ne e merka za kvalitet, zatoa sto istiot e iznuden i se naoga vo zona na premini kaj dvete vozila. Ako se napravi sporedba toj izgleda vaka:25stoenja/80kapacitet=0,25% , odnosno , 69stoenja/100 kapacitet= 0,69%.
Ovie podatoci ukazuvaat deka osnovnite prednosti za kvalitet pripagaat na dvokatniot.
Имам многу замерки на изнесеново:

Пред се зборуваме за јавен превоз. Капацитетот е клучен параметар, додека овие соодноси што ги истакнуваш се прилично подолу на листата на приоритетите. За разлика од капацитетот кој ќе го видиш ударно во било кој каталог, овие соодноси барем јас никаде не сум ги сретнал дека биваат вака истакнати. Да се разбереме, не велам дека се неважни, ама да се ставаат на прво место, тоа нема никаква логика. Не може да се прескокне капацитеот и веднаш да се премине на обезбедување на комфор. Џабе таков обид да се обезбеди комфор, доколку јавниот превоз не функционира ефикасно и економично. Џабе на некого да му нудиш квалитетно високо образование, а нема завршено основно и средно образование.

Но дали ретро-кинезиве го обезбедуваат макар тој комфор што го истакна...
- Прво не е баш правилно површината на горната платформа на двокатниот да се изедначува со површината на долната платформа на обичен автобус, поради фактори како достапност и функционална флексибилност.
- Второ, нивото на комфорот кој го опишуваш не може да се наметнува независно од другите околности. Ниту сме богата држава за на таков луксузен начин да гледаме на јавниот превоз (а и многу побогати држави не го гледаат јавниот превоз низ таа призма), ниту имаме доволно автобуси за да форсираме помал капацитет за сметка на комфор. Но ти велиш дека бројот на седишта бил основно мерило за квалитетот на возилото. Да се вратам на побогатите... Зарем тие купуваат неквалитетни возила? И зарем ние со нашата кратка черга сепак испаднавме најпаметни па така едноставно си обезбедивме највисок квалитет?
- Трето, дури и комфорот воглавно ќе остане само во теорија. Кога нема гужва, и во двокатниот Јутонг и во обичниот ЛАЗ (или било кој таков модел) човек ќе се вози прилично комфорно. Но кога ќе навали маса патници Јутонг-от не само што ќе биде понекомфорен од алтернативите, туку многу почесто нема да може задоволително да си ја врши основната намена. И не само како поединечни автобуси, туку целата флота на ЈСП извесно ќе има многу сериозен проблем со вкупниот капацитет со кој ќе може да се справи. Фаворизирајќи некаков комфор на хартија, преку игнорирање на капацитетот, е само уште една индикација дека во овој ретро филм не се мислело баш за реалноста.
- Конечно, повторно и во овој контекст треба да ги земеме во предвид должината на конкретниов Јутонг и неговата ретро-хауба. Поголем капацитет можеше да се обезбеди дури и со исти соодноси на простор/патник и седење/стоење. И повторно е јасно дека битно било само ретро-филмањето.


Originally posted by Ma

Informacija za potrosuvacka na gorivo za tip na motor CUMMINS Euro V, koj e vgraden vo dvokatnite so raboten volumen od 6,7 litri ne tocna. Taa se dvizi od uslovite na ekploatacija od 19 do 24litri na 100km
Се разбира, не сум ја мерел потрошувачката, но овој податок не можам да го прифатам. Потрошувачката на двокатниот Јутонг не може никако да биде помала од единечниот ЛАЗ, или било кој друг автобус од таа категорија, со пристоен мотор. Пред се масата на двокатниот е поголема. Потоа иако не е премногу битно при помали брзини, сепак донекаде се одразува и аеродинамиката. Моторот е Cummins... Со мало пребарување на нет (ради објективност избегнувајќи го сајтот на Cummins и сајтовите на нивните партнери/застапници), не се добива баш претерано светла слика за овој производител, особено во делот на потрошувачката. Всушност самиот факт дека воглавно се орјентирани на америчкиот пазар, прилично многу кажува за тоа каква штедливост може да се очекува од нивните мотори во споредба со европски мотор. Кога на сето ова ќе се додаде дека двокатниот Јутонг има осетно помал капацитет за патници, потрошувачката по превезен патник сигурно не е симпатична бројка.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Патем, настрана од автобусиве, морам да ти забележам за следново.

Најпрвин се претстави како стручњак, како човек кој е детално запознаен со двокатниве кинези и како човек кој (цитирам) со години апсорбирал аргументи на оваа тема. А и без тоа од дискусијата стана јасно дека на некој начин си инволвиран во работава со двокатниве.

Но чуден пресврт се случи токму откако побарав да ги споделиш техничките карактеристики и други подетални информации за конкретниов модел на автобус... Прашањето беше изигнорирано и почнаа вакви коментари:


Originally posted by Ma

Kolku sto primetuvam na slikite pod mrtviot prostor
ima nekakva vraticka. Od moite skromni poznavanja i rabota vo eden servis, mozebi toj ne e prazen-mrtov.
Originally posted by Ma

a vo slucajov po informaciite sto tecat toa e vo klasa 10,6m
Originally posted by Ma

Za sreka dvete vozila imaat skoro ednakov  vozen podvoz i toa e dobar start. Taka kazuvaat vesnicite





Edited by Cloverstack - 14-Mar-2011 at 14:27
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #888 Posted: 14-Mar-2011 at 15:47
zabegan
.......... а тоа не значи дека се добри за јавниот транспорт,..............
_____________________________________________________________-
 Moite argumenti gi kazav vo prehodnite postovi.Replikata so phenomenon e bez pravi primeri i toj samo taksativno nesto negira- opsti konstatacii. Kolku samo da negira, pa poaga od nemanje infrastruktura do cesanje zadnici, ne mislejki pti toa, tie zadnici kaj ke se smestat - sednat vo prevozot.Negoviot odgovor na mojot post bese korekten.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #889 Posted: 14-Mar-2011 at 16:01
@MA
Твојата поента(со сите постови) е бранење на еден имбецилен,безумен проект-двокатни автобуси.Ти мислиш дека се добри,повеќето мислат дека не се.А ти изгледа сакаш сите да ги убедиш дека проектот кинески двокатни автобуси е фантастичен?Кои градови во Европа користат двокатни автобуси?Колку се на број?
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #890 Posted: 14-Mar-2011 at 17:05
Cloverstack
Znam deka si star forumas, bidejki forumot so ovoj naslov  go pratm od negovoto pojavuvanje. Eden period duri bese mrtov / kako haubata/ i ne konstruktiven.
Овој берлинскиов има две оски и е долг 11,75 метри, а не 10,6 колку што е нашиот.
___________________________________________________________________
 
Veke, koga go repliciras moeto mislenje, iskazi go celosno i ne go skratuvaj!  Eden golem argument sto go pisav, a ti go preskakas toa e " po prifatliva cena ".
Infrastrukturata  - patistata vo Germanija, zakonski dozvoluva pogolemo  opteretuvanja i od tamu e proizlezeno ova resenie.Tro-osovinecot / 13,7m /e  resenie na  problemot na proizvoditelot na izrabotka na 11,75m- skapo vozilo so primena na lesni materijali / aluminium i specijalni celici, koi proizvodstvo go cinat nekonkurentno / i toa posiroko na pazarot  nema komercialen efekt. Udvoena zadna / dava moznost / za primena na standardna tehnologija so primena na standardni i eftini materijali a pri toa da bidat zadovoleni zakonskite baranja i moznos da se napravi vozilo so pogolem kapacitet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Овие две работи го прават капацитетот за патници на германецов за 20% поголем од капацитетот на ретро-кинезот
________________________________________________________________________
 
Sosema normalno
 
______________________________________________________________________
 
Најпрвин се претстави како стручњак, како човек кој е детално запознаен со двокатниве кинези и како човек кој (цитирам) со години апсорбирал аргументи на оваа тема. А и без тоа од дискусијата стана јасно дека на некој начин си инволвиран во работава со двокатниве.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tezok zbor e nekoj da se narece  "strucnjak".Jas licno takvo vo ni eden moj post ne sum izjavil.Mozebi , jas imam poseben interes za ovaa kategorija na vozila i za niv, sekogas sum postuval od toa sto e iskazano vo glasilata a posebno moznostite sto gi dava internetot. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Za ostanatata diskusija i mislenja ti ostanuvam dolzen, no toa go ostavam za ponatamu .
 
 
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #891 Posted: 14-Mar-2011 at 20:04
Originally posted by Sale SK

@MA
Твојата поента(со сите постови) е бранење на еден имбецилен,безумен проект-двокатни автобуси.Ти мислиш дека се добри,повеќето мислат дека не се.А ти изгледа сакаш сите да ги убедиш дека проектот кинески двокатни автобуси е фантастичен?Кои градови во Европа користат двокатни автобуси?Колку се на број?

 
Со сета почит Sale SK, но од каде дојде ти до заклучокот дека повеќето мислат дека двокатните градски автобуси не се добри ?
 
Ќе може ли со конкретна бројка да ги дефинираш тие "повеќето" ?
 
Дали тие "повеќето" сме само ние кои дискутираме на форумов, или во тие "повеќето" спаѓаат и жителите на Скопје, или можеби уште подобро, жителите на Македонија ?
 
На крајот на краиштата, овие автобуси не се платени само со парите на нас скопјани, туку се платени со парите на сите граѓани на Македонија, а јас верувам дека секој граѓанин на Македонија заслужува да знае каде, на што и зошто биле потрошени неговите/нејзините пари од буџетот.
 
Но конкретно ме интересира од каде дојде ти до заклучокот дека повеќето мислат дека двокатните градски автобуси не се добри ?


Edited by Dexter26 - 14-Mar-2011 at 20:05
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #892 Posted: 14-Mar-2011 at 20:34
Jas mislam deka kineskive ke se pokazat duplo pokvalitetni od ukrainskite. Pred nekoj den gledav kako se farbani ukrainskive odpozadi i ne licea na nisto, i plus pozadi zadnoto levo trkalo na istiot avtobus ( vajda vraticka za motorot) imase isteceno ulje po karoserijata...
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #893 Posted: 14-Mar-2011 at 22:16
@Dexter 26
Другар,до таков заклучок сум дошол и од Формов и од разговор со луѓето од Скопје.Точно е дека цела Македонија ги плаќа тие автобуси,ама мислењето на некој од Пехчево или Демир Капија за сообраќајот во Скопје не ми е многу битен.Не мислам нормално во навредлив контекст,туку во практичен.
А единствена причина зошто не ги сакам двокатниве автобуси е тоа дека се нефункционални(примаат малку патници,скапи се).Со тие пари можевме да купиме дупло повеќе единечни или зглобни автобуси и да го решиме проблемот со превозот.Ама стварно да го решиме,реално.
Кај нас децава се тепаат во Железара(во автобуси),а ти ме прашуваш што имам против двокатни?Двокатна 2-ка за Сарај???Па таму се бодеа за некоја утакмица пред 2-3 недели.
Ако сакаш да бидам до крај искрен,за мене двокатните автобуси се обична пљачка и немаат врска со потребите на граѓаните.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #894 Posted: 14-Mar-2011 at 22:34
Previous
 
Единствено за нефункционалноста можам да се согласам со тебе.
 
Барем според досегашните податоци, дефинитивно скапи се автобусите, а и нивната побарувачка е огромна, е сега колку е точно ова за побарувачката не сум 100% сигурен.
 
Огромна е разликата помеѓу 50 литри на 100 километри според податоците објавени во пост #876, и 18-24 литри на 100 километри според Ma, како што вели гитардемон во пост #882.
 
И дефинитивно повеќе се обрнува внимание на удобноста, односно на просторот кој му се отстапува на секој патник, наместо на капацитетот, односно на максималниот број на патници колку што ќе можат да патуваат во автобусот.
 
Но на крајот на краиштата, автобусите треба да служат за транспорт на патници, а не на стока, така да, иако капацитетот е незадоволителен дури и за мене, сепак ЈСП Скопје ќе може да го реши ваквиот проблем доколку внимателно и организирано ги координира своите автобуси на конкретните линии во оној временски период од денот кога на истите тие линии има огромна гужва.
 
Што се однесува до тепачките, извини ме, но не верувам дека автобусите се причината за тепачките.
 
Колкав е паметот и интелигенцијата на одредени луѓе, тоа си е нивни проблем, за кој не верувам дека можеме да го решиме ни со нови автобуси, ни со ништо.
 
Што се однесува до пљачката, се согласувам дека цената е претерано висока и дека овој ретро изглед и не беше толку неопходен за Скопје.
 
А што се однесува до потребата на граѓаните од ваквите автобуси, ти самиот си кажа дека твоето лично мислење е дека не им се потребни на граѓаните.
 
Ти благодарам бидејќи беше искрен и на крајот потенцираше дека станува збор за твоето лично мислење, а не за мислењето на "повеќето".


Edited by Dexter26 - 14-Mar-2011 at 22:39
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #895 Posted: 14-Mar-2011 at 22:49
Ама ЈСП воопшто не е ни прашан за било што.Нив им дадоа автобуси,овие демек рекоа фала.Никој нит ги прашал нив-ЈСП,нит ги прашал граѓаниве.Одлучил некој да потроши пари,ги потрошил и толку.Никаков план,никаков долгорочен проект...Ја сум прилично убеден дека тие двокатни автобуси нема ни да стигнат во Скопје.Исто така сум убеден дека целиот проект двокатни автобуси е една обична пљачка на народни пари.

ПС Биди ми поздравен,имаме различно размислување можеби,ама добро е да има различни размислувања.Можеби така ќе дојдеме до некоја совршена средина.Поздрав.
ППС Сепак мислам дека повеќето луѓе од Скопје се против двокатни автобуси.Ако не веруваш направи анкета на Форумов.

Edited by Cloverstack - 15-Mar-2011 at 02:06
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #896 Posted: 14-Mar-2011 at 23:14
Previous
 
Што се однесува до пристигнувањето, се согласувам со тебе, и јас сум навикнат да бидам скептик за многу работи се додека истите не пристигнат.
 
Бев скептик и за единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, кои почнаа да пристигнуваат баш во 5 до 12.
 
И јас лично не верувам дека двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ќе почнат да пристигнуваат во 2011, но официјално, властите тврдат дека автобусите треба да почнат да пристигнуваат најдоцна кон крајот на ноември 2011 и почетокот на декември 2011.
 
Кога ќе дојдат ноември 2011 и декември 2011, под услов автобусите сепак да не почнат да пристигнуваат, е тогаш ќе можеме уште помасовно да дискутираме за тоа кога и дали воопшто истите ќе пристигнат.
 
Добро е тоа што се соочуваме со најразлични предизвици, и токму затоа добро е тоа што не сите сме ЗА и не сите сме ПРОТИВ двокатните градски автобуси за Скопје, баш како што велиш ти, за да дојдеме до некоја совршена средина, иако според моето лично мислење, совршеноста едноставно не постои.
 
ПС Биди ми и ти поздравен Cheers


Edited by Cloverstack - 15-Mar-2011 at 02:07
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #897 Posted: 15-Mar-2011 at 04:55
Originally posted by Ma

Veke, koga go repliciras moeto mislenje, iskazi go celosno i ne go skratuvaj!  Eden golem argument sto go pisav, a ti go preskakas toa e " po prifatliva cena ". Infrastrukturata  - patistata vo Germanija, zakonski dozvoluva pogolemo  opteretuvanja i od tamu e proizlezeno ova resenie.Tro-osovinecot / 13,7m /e  resenie na  problemot na proizvoditelot na izrabotka na 11,75m- skapo vozilo so primena na lesni materijali / aluminium i specijalni celici, koi proizvodstvo go cinat nekonkurentno / i toa posiroko na pazarot  nema komercialen efekt.
Пред се, цитатот е целосен, ништо не е скратено.

И изгледа ти промакнува мојата поента. Не дека пристапот ни беше многу штедлив, ама во секој случај аргументот за цената на „издолжување“ на двоосовински двокатен е во исти кош со другите. Односно без разлика кои се причините и ограничувањата, на крајот важен е резултатот кој го добивме - десетметарски автобус со капацитет за 80 патници. Јасно е дека двоосовински двокатни автобуси се најлошиот можен избор за нашите услови. И уште дополнително ги осакативме со неразбирливо инсистирање да имаат ретро хауба. Која е логиката во сето ова?

Екстремно неодговорно е за темел на јавниот превоз во Скопје да бидат одбрани автобуси со капацитет за 80 патници. Уште понеодговорно тоа што од истиот производител за многу помали пари можевме да купиме автобуси со поголем капацитет, помала потрошувачка на гориво и помалку други главоболки (компарирам со истиот производител не затоа што го фаворизирам, туку за споредбата да биде најочигледна)



Originally posted by Ma

Udvoena zadna / dava moznost / za primena na standardna tehnologija so primena na standardni i eftini materijali a pri toa da bidat zadovoleni zakonskite baranja i moznos da se napravi vozilo so pogolem kapacitet.
Зарем го негирав ова? Баш напротив, прашањето ми е зошто троосовинските не се земени во предвид. Можеби затоа што троосовинскиот не може да го исполни „круцијалниот“ услов за ретро изглед? Тоа ли е пристапот со кој го планираме и градиме јавниот превоз?



Originally posted by Cloverstack

Овие две работи го прават капацитетот за патници на германецов за 20% поголем од капацитетот на ретро-кинезот
Originally posted by Ma

Sosema normalno
Нормално е тоа што поради тие фактори капацитетот на ретро-кинезот е таков осакатен. Но воопшто не е нормално што ние си скроивме таков автобус.



Originally posted by Ma

Tezok zbor e nekoj da se narece  "strucnjak".Jas licno takvo vo ni eden moj post ne sum izjavil.Mozebi , jas imam poseben interes za ovaa kategorija na vozila i za niv, sekogas sum postuval od toa sto e iskazano vo glasilata a posebno moznostite sto gi dava internetot.
Без лутење, но овој пресврт е сосема неубедлив. Уште од самиот влез во дискусијата настапи како стручен на ова поле (ајде еве нека биде познавач, ако стручњак сега го чуствуваш како товар). Исто така инволвираноста со двокатните јутонзи е повеќе од очигледна. Па дури и на два пати гарантираше дека двокатниот јутонг бил во „топ класа“. Медиумите и гласилата да ги оставиме на страна, од таму не може да се дознае практично ништо корисно... и тоа е приказна за себе, нетранспарентноста во целава работа е фрапантна, а сигурно не е случајна... зошто таква нетранспарентност ако е се како што треба да биде?

Инаку лично не се сомневам во твојата стручност (и ја почитувам), но воопшто не сум убеден во твојата објективност.



Originally posted by Ma

Za ostanatata diskusija i mislenja ti ostanuvam dolzen, no toa go ostavam za ponatamu .
Во ред, стрплив сум.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #898 Posted: 15-Mar-2011 at 10:43

Дали е таксативно негирање следново:

Споредба со Yutong Doubledecker prototype (10,6  m, двоосовински, 80 патници):
 
1.  Yutong ZK6180HG
ZK6180HG
Technical Data
Specification
Dimensions(mm) 18000*2550*3150
Passenger Capacity 0-0
G.V.W.(kg) 28000
Fuel Consumption(L/100km) 50
Luggage Compartment(m3)
Max. Speed(km/h) 80
Chassis
Chassis Zhengzhou Yutong Bus Co., Ltd.
Manufacturer  
Steering ZF 8098
Engine ISLE+ 300B( ISLe290 30 as optional)
Gearbox ZF 6HP604C or VOITH D864.3E
Suspension Air suspension
Clutch
Body
Seats 46+1 
Heating Webasto as optional 
System ntegral power steering, steering wheel adjustable
Air KELIN or Thermo King or Carrier (50000Kcal/h capacity) as optional
Conditioner  
Audio/Video VDO MP3 player 

2. Yutong ZK6126HGA
Specification
Dimensions(mm) 11990*2550*2970
Passenger Capacity 0-0
G.V.W.(kg) 17800
Fuel Consumption(L/100km) 38
Luggage Compartment(m3)
Max. Speed(km/h) 85
Chassis
Chassis Zhengzhou Yutong Bus Co., Ltd.
Manufacturer  
Steering ZF 8098,(RHD as optional)
Engine ISB6.7E5285B ( ISLE4 280B as optional)
Gearbox ZF 6HP504C
Suspension Air suspension
Clutch
Body
Seats 29+1 
Heating WEBASTO as optional 
System ntegral power steering, steering wheel adjustable
Air KELIN 38000Kcal/h capacity
Conditioner  
Audio/Video VDO MP3 player 
 
3. Man Lion's City GL (капацитет до 165 патника)
 
Data sheet   Lion's City GL
Length 18.750 mm
Width 2.500 mm
Height 2.880 mm
Wheelbase 5.875 mm / 6.770 mm
Overhang 2.700 mm / 3.405 mm
Headroom¹ 2.318 mm
Height raised floor 370 mm
Luggage compartment -
Entrance height 320 mm / 340 mm / 340 mm
Axle load² 7.245 kg / 10.000 kg / 11.500 kg
Gross vehicle weight 28.000 kg
Engine Euro 4: 250 HP, 310 HP
EEV: 320 HP, 360 HP
Gear box 4-speed automatic gearbox or 6-speed automatic gearbox
Seating Up to 55 scheduled-service seats
Equipment Attractive materials and colours, bright interior, comfortable body-contoured seats, padded standing passenger areas, curved handrails, space for pram and wheelchair, steeples low-level entrances, ergonomic driver's area
¹ Standing height is clear dimension between doors 1 and 2
² Axle load at front / rear (drive axle) / rear (trailing axle)

 4. Mercedes CapaCity Bus:

Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Standing height 2.313 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Weights
Curb weight [3] 18.050 kg
Max. gross vehicle weight [4] 32.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 45 lt
Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Standing height 2.313 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Weights
Curb weight [3] 18.050 kg
Max. gross vehicle weight [4] 32.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 45 lt
Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Standing height 2.313 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Weights
Curb weight [3] 18.050 kg
Max. gross vehicle weight [4] 32.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 45 lt

5. Mercedes Conecto Aticulated

Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 LA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2.000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF Ecomat 2 Plus 6 HP 602 C (6 speed)
Bore/Stroke 128/155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Axles
Front axle MB VO 4/39 CL - 7,5 - 2 air bellows, 2 shock absorbers
Centre axle ZF AVN 132 - 4 air belows, 4 shock absorbers
Rear axle ZF AV 132/80 - 4 air bellows, 4 shock absorbers
Brakes
Service brake Electropneumatic, dual circuit, dry air, wear adjustment
Bus stop brake Standard
Parking brake Acts on the drive axle, spring actuator
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 41+1
Standing passengers (standard) 108
Total passenger capacity 149
Dimensions
Length 17.940 mm
Width 2.550 mm
Height 3.076 mm
Standing height At front 2.302, at rear 2.022 mm
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -3 -
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Front overhang 2.705 mm + 50 mm windscreen wiper overhang
Rear overhang 3.400 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Rim 7,5 x 22,5
Turning circle 22.822 mm
Weights
Front axle 7.000 kg
Centre axle 10.000 kg
Drive axle [1] 11.000 kg
Max. gross vehicle weight [2] 28.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 46 lt

6. Volvo 7700 ( 95 патника (12 m), 150 патника (18 m))

 
Type: D9B, 6 Cylinder in line, Diesel
Displacement: 9 L
Horsepower: 265(360)1900 hp/RPM
Torque: 1180.1/1200-1500 lb-ft/RPM (1600/1200-1500 Nm/RPM)
 

Features:

 

CO2 Emissions Euro4 & Euro5
Gearbox Automatic Transmission, 6 Speed
Model
 
Model Availability
 
 
 
12 and 18 Meters
Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm


Edited by pbanks - 15-Mar-2011 at 10:49
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #899 Posted: 15-Mar-2011 at 11:14

Originally posted by phenomenon

Specification

Dimensions(mm)

18000*2550*3150

Passenger Capacity

0-0

G.V.W.(kg)

28000

Fuel Consumption(L/100km)

50

 

phenomenon, дали можеш да ни го дадеш изворот, од каде ја симна спецификацијата за Yutong автобусите? Бидејќи и јас дојдов до ист податок, а Ма негираше дека потрошувачката била толку голема, па да дојдеме конечно до релевантниот податок.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #900 Posted: 15-Mar-2011 at 11:22

    Ќе одиш на www.yutong.com. Сајтот е кинески. Горе десно ќе одиш на English.

    Потоа ќе одиш на Products&technology. Под него ќе ти се појави City bus. Го бираш бараниот модел на автобус. Кликаш на него и кога ќе ти се отвори нов прозорец, одиш на Technical data.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.988 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.