|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 4445464748 90> |
| Author | ||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#901 Posted: 15-Mar-2011 at 15:30 |
|
|
Како така наеднаш почна да се мисли за комфорот на граѓаните. На граѓаните кои до вчера се возеа во 'рѓосани автобуси, во кои дуваше провев од сите страни, во кои врнеше внатре, во прашина и ѓубре до колена, во кои се возеа како добиток.
Сега на прво место се става комфорот на патниците. И тоа над функционалноста, над капацитетот на патници и над потрошувачката на гориво.
Што мислите зошто? Мене ми беше многу чудно ова на почетокот, но откако добро размислив дојдов до следниот заклучок:"Намената за која се предвидени двокатните автобуси има јасно одредена цел. Ако со сите сили, некој се труди да го достигне комфорот на градските автобуси, тоа има одредена цена "
И таас екако ќе биде наплатена.
Двокатните автобуси ќе бидат главниот адут на ЈСП да ја дуплира цената на градскиот превоз.
И после некој ќе рече - не биле функционални. Гледате дека и тоа како ќе бидат функционални.
|
||
![]() |
||
sanos_a
Senior Member
Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
Quote Reply
#902 Posted: 15-Mar-2011 at 19:56 |
|
|
потрошувачката зависи од многу фактори а како најбитни се линијата на која вози и бројот на патници што се превезуваат на таа линија. може да е потрошувачката на двокатните 50 литри ама дали тоа се однесува на полн со 80 патници или празен автобус? дали таа потрошувачка се однесува на долги релации или на кратки релации?
|
||
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#903 Posted: 16-Mar-2011 at 21:13 |
|
|
Продолжуваме со прегледот што нудат останатите кинески компании:
1. HENGTONG CKZ6123N (троосовински, три врати, 12080/2530/3330, до 55 седишта) 2. YOUNGMAN JINP6137G (троосовински, три врати, 13700/2550/3076, до 47 седишта) 3. YOUNGMAN JINP6180G (зглобен, 18000/2550/3450, до 59 седишта) 4. ZHONGTONG LCK6180G (според мене - визуелно најубав,зглобен, 3 врати, 17990/2540/3260, до 60 седишта) 5. CHANGLONG YS6180G (зглобен, 18000/2550/3170, до 46 седишта) Извор: http://www.busofchina.com |
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#904 Posted: 16-Mar-2011 at 22:57 |
|
|
Oвие ЈангМен или како и да се викаат - копија на Неоплан .Ивеко моторот му е плус.
А последниов предницата MB CapaCity интересно Scania Euro 4 мотор...браво
A Zhongtong ептен оригинален во изглед,џоа воз.И агрегативе скроз непознати ,исто проблем предната врата шо е единечна и големата близина на втората и третата врата до *хармониката* Edited by Тркало - 16-Mar-2011 at 23:01 |
||
![]() |
||
Djole88
Senior Member
Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply
#905 Posted: 17-Mar-2011 at 17:22 |
|
|
Македонија собира лондонско искуство за двокатните автобуси
Делегацијата на македонското Министерство за транспорт, на ЈСП Скопје и на „Македонија сообраќај“, која престојува во дводневна работна посета на Лондон, го проучува искуството на британскиот главен град во користењето на двокатните автобуси во градскиот сообраќај - Целта на нашата посета е да се испитаат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивната експлоатација, изјави денеска директорот на ЈСП Мисо Николов. Според неговото објаснување делегацијата од Македонија настојува да ги сподели сознанијата што градските власти на Лондон ги имаат во организирањето на јавниот превоз со користење на двокатни автобуси. Николов смета дека мошне е важно ЈСП-Скопје да знае што е она што ги тера луѓето да ги сакаат овие автобуси повеќе од еднокатните, што го покажува лондонското искуство. Домаќините во разговорите ги увериле гостите од Македонија дека тоа се должи на поголемата удобност што овие возила ја имаат, можноста наеднаш да примат повеќе патници од малите автобуси, како и нивниот придонес во растоварувањето на сообраќајот на градот. - Во Скопје, каде веќе од есен ќе има двокатни автобуси во градскиот превоз, е многу важно да го има долгогодишното искуството на Лондон во организацијата на линиите, во обезбедувањето да нема турканици, преполни возила и неудобно патување, но и во начинот на сервисирањето на возилата, вели Николов. За време на својот престој, македонската делегација ќе ја посети компанијата „Транспорт оф Лондон“, фабриката за двокатни автобуси „Александар Денис“, како и фабриката на мотори за двокатни автобуси од англиско производство. Во октомври оваа година, првите 67 автобуси на два ката треба да пристигнат во Скопје, од вкупно 202 колку што вкупно се набавени и кои ќе се испорачуваат во текот на 2012 и 2013 година http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=63644 Си прошетаа и до Лондон на име на автобусите
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#906 Posted: 17-Mar-2011 at 23:39 |
|
Ако ништо друго, барем ќе си се прошетаат низ Лондон, но ако не се вратат без ама баш никаков сувернир, дали ќе се вратат барем со некаков памет во глава, или ќе се вратат буквално без ништо ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#907 Posted: 18-Mar-2011 at 15:13 |
|
Целиов текст е ![]() Уште еден еклатантен пример на тотално бескорисно новинарство. Edited by Cloverstack - 18-Mar-2011 at 15:14 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#908 Posted: 19-Mar-2011 at 01:30 |
|
Точно, но вакви и слични фактори влијаат на потрошувачката на секое возило. Си има стандарди за просечна потрошувачка преку кои може да се вршат споредби на разни модели во исти услови. Нам ни требаат тие бројки, а благодарение на ужасната нетранспарентност и неодговорност која владее, тешко дека ќе ги добиеме, или пак во најмала рака тешко дека ќе бидат веродостојни. Сепак, иако сум жесток противник на двокатниве ретро кинези, мислам дека сосема нереално изгледа дека потрошувачката од 50 литри се однесува на иста работа како наведената потрочувачка на 12-метарскиот ЛАЗ (24 литри) или било кој сличен автобус. Но од друга страна реално е и дека потрошувачката на двокатниот Јутонг е поголема од онаа на обичен автобус со штедлив мотор. На прво место тука е масата на возилото, кое кај двокатниот е јасно поголема. За „каминс“ моторот може само да претпоставуваме, но од она што може да се прочита по интернетов, генерално тој производител не е баш познат по штедливи мотори. Значи и номинално (возило vs. возило), Јутонг-от очигледно има осетна компаративна слабост кај потрошувачката. Кога на ова ќе додадеме дека капацитетот за патници му е помал и дека на станици ќе се задржува подолго, потрошувачката во споредба со остварениот ефект ќе му биде уште послаба страна. Можеме да шпекулираме дали разликата ќе биде 20%, 30%, 40% или 50%, сите тие бројки би биле слепо нагаѓање, но која и да е бројката, дефинитивно е многу сериозна разлика која преточена во долгогодишно функционирање на 200 автобуси е рамна на цело едно богатство. Во категоријата потрошувачка на гориво секој процент прави незанемарлива разлика, а камо ли десетици проценти. |
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#909 Posted: 19-Mar-2011 at 22:25 |
|
|
Ako navistina na kinezite im e tolkava potroshuvachkata, togash ova pochnuva da mi izgleda kako de javu na neshto od pred 10 godin koga za policijata se nabavija eden kup krajsleri...za po 10 godini da se opametat i za novi maricida gi nabavat ekonomichnite VW transporter dizelashi.
Edited by mirakuliks - 19-Mar-2011 at 22:27 |
||
![]() |
||
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#910 Posted: 22-Mar-2011 at 12:21 |
|
|
СП УЧИ ОД ЛОНДОН КАКО ДА ГИ ОДРЖУВА НОВИТЕ КИНЕСКИ ВОЗИЛА
Двокатните автобуси ќе се мијат на англиски начин Првиот двокатен автобус во градот треба да почне да вози следниот месецГрижата за двокатните автобуси во Скопје ќе биде по урнек на Лондон. Правила за одржување на новите кинески возила, од кои дел треба да пристигнат до крајот на годината, ЈСП "Скопје" за викендов ги учеше во Лондон, при посета на тамошното градско претпријатие. Најголем акцент при размената на искуството бил ставен врз хигиената на автобусите, односно начинот на нивно миење, но и на сервисирање на возилата, замената на масло, изгледот на гаражите, како и низа други тековни активности. Заинтересираноста на раководството на ЈСП дури сега да собира идеи, на само неколку месеци пред доаѓањето на двокатните автобуси, според нив, воопшто не е задоцнета, бидејќи сега било време да се испраксираат пред новата задача. "На есен ќе имаме двокатни автобуси во градскиот превоз и многу е важно да го имаме долгогодишното искуството на Лондон во организацијата на автобуските линии, во справување со турканиците, неудобните патување, но и во начинот на сервисирањето на возилата. Целта на нашата посета беше да се испитат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивна уптреба", изјави директорот Мишо Николов. На почетокот на месецов Кинезите го испорачаа на тест првиот двокатен автобус.Тој сe уште се наоѓа на анализа кај експерти во ЈСП"Скопје" и Машински факултет, по што од следниот месец официјално треба да биде пуштен да вози на градските улици. Дизајнот на двокатните возила е ист како на скопските автобуси од '50-тите и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, по 40 на двата ката. Можност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат. Сите 202 автобуса треба да бидат во Скопје до крајот на 2013 година, а првите 67 до крајот на годинава. http://vest.com.mk/?ItemID=2EB28C4A2D65FC428524CA8FCA53F757 |
||
![]() |
||
stratus
Senior Member
Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
Quote Reply
#911 Posted: 22-Mar-2011 at 19:32 |
|
|
Еве го на хомологација:
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#912 Posted: 22-Mar-2011 at 21:54 |
|
|
Се надевам дека ќе вози со патници, а не празен.
|
||
![]() |
||
Ljubopitko
Newbiе
Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#913 Posted: 24-Mar-2011 at 14:17 |
|
|
Здраво на сите,
После едногодишно пратење на вашиот форум кој btw е одличен, решив и јас да се приклучам и да споделам со сите вас слики и информации за "билдерски" теми. По занимање сум машински инженер и работам во фирма која се занима со сервис на " heavy dutu" машини. Бидејки сум навлезен во проблематиката на дизел мотори можам да ви потврдам дека моторите Cummins кој ке се вградуваат во кинескиве автобуси се едни од најквалитетните мотори на пазарот и најприсутните ( освен во МК). За многумина можеби се непознати бидејки Cummins , за разлика од Iveco, scania, volvo и др. прави само мотори а не и комплетна машина ( автобус, камион, багер и сл.) но верувајте се работи за многу издржливи мотори. Толку за прв пост се читаме и во другите теми |
||
![]() |
||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#914 Posted: 24-Mar-2011 at 14:24 |
|
|
Dobredojde Ljubo,ubavo sto se prikluci covek sto e direktno povrzan so ovaa problematika.
Jas vednas imam edno prasanje,dali imas odgovor kolku e potrusuvackata na ovie motori,zatoa sto imase informacii od 20 do 50l? |
||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#915 Posted: 24-Mar-2011 at 14:38 |
|
|
Поздрав и од мене Ljubopitko.
Добро е да имаме што повеќе членови кои имаат стручни знаења за областите кои ги опфаќаме. Се надевам дека ќе придонесеш многу за форумот, и ќе стекнеш уште повеќе знаења. |
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#916 Posted: 24-Mar-2011 at 15:18 |
|
|
шоуто продолжува
http://www.time.mk/read/7bcbfcaf83/db600cee85/index.html |
||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
Ljubopitko
Newbiе
Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#917 Posted: 24-Mar-2011 at 15:26 |
|
|
фала за поздравите, добро ве најдов сите.
Во врска со потрошувачката најважно е да се каже дека за градски автобуси таа се мери во литри на моточасови , а не во лит/км - па најверојатно затоа тука крузат различни бројки. Јас не би лупал бројки бидејки све зависи од раб. зафатнина на моторот, KW и од тоа колку автобусот би стоел во место "запален" колку би бил товарен, па и од шоферот. Јас лично не сум чул некој да се пожали од cummins, баш напротив. ( ама цумминс мотори сум срекавал само за во градежни машини не и во автобуси.) Еве два примера за потрошувачка на цумминс кој ги најдов сега на нет. http://stnonline.com/home/press-releases/1426-blue-bird-cummins-isb-powered-school-bus-demonstrates-better-fuel-economy http://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvatsko-trziste-osvajaju-jeftini-kineski-autobusi/397628.aspx |
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#918 Posted: 24-Mar-2011 at 15:28 |
|
|
“Да ги чуваме новите автобуси”.
Паметна работа. Само уште да се почитува и да функционира. Но и ова е добар почеток. |
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#919 Posted: 24-Mar-2011 at 15:36 |
|
Ова со потрошувачката не го знаев,сигурно од таму идат големите разлики во претходните информации. |
||
|
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
N23
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply
#920 Posted: 24-Mar-2011 at 16:21 |
|
|
Паметна работа е за охрид да има панорамски, барем на потегот бул туристичка до градиште или св. наум. Се друго е џабе фрлена пара. А додека молат од железница да се дадат пари за нови возови, владата вика нема пари. Ова од блиски ифнормации од железница дека во многу наврати се барало пари за нови возови. И чисто сумљам дека од ЈСП барале вакви автобуси.
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 4445464748 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |