build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 28-Dec-2010 at 15:36
БАВНО ОДИ РЕШАВАЊЕТО НА СООБРАЌАЈНИОТ ХАОС ВО ГРАДОТ
Кружните текови во Скопје се вртат во круг

Роза Петкова


Кружниот тек на влезот во општината Ѓорче Петров, најверојатно, ќе го чека 15 март, терминот кога се пуштаат асфалтните бази за да се заврши, а од истиот датум треба да почне и изградбата на ротондата кај гимназијата „Ѓорѓи Димитров“. Застојот во градежните работи за првиот кружен тек градските власти го објаснуваат со врнежливото време поради кое се одложува првичниот рок, а не сакаат да кажат кој е новиот термин до кога се очекува крајот на изградбата. - Неповолните временски услови во текот на оваа есен значително придонесоа да се одложат предвидените термини за изградба на кружниот тек. Преголемата концентрација на влажни и на дождливи денови ги попречија финалните работи за формирање на тампонските слоеви на ротондата, а со тоа го одложија и асфалтирањето - велат од одделението за односи со јавност на Град Скопје.
Додека Градот чека да поминат врнежливите денови, граѓаните мораат да поминуваат по кал и по вирови од двете раскопани страни. Во општина Ѓорче Петров велат дека тие редовно фрлале крупен чакал на трасите, за толку што можат да го олеснат минувањето на жителите. - Работите не се целосно сопрени, туку сега се прави десната лента, во правец од Ѓорче Петров кон центарот. Ископани се двете страни, само сега не може да се асфалтира затоа што не работат асфалтните бази. Очекувам кружниот тек кај трговскиот центар „Планет“ да биде готов до крајот на март, а наредната година ќе се изградат уште две ротонди. Во првата половина на 2011 година треба да се заврши кружниот тек кај црквата „Св. Петар и Павле“ што беше договорено на последната средба на градоначалниците Сокол Митровски и Коце Трајановски. Другиот кружен тек ќе биде малку подолу, во делот каде што се сечат Македонска војска и улицата Ѓорче Петров - вели Момо Николовски, портпарол на Општина Ѓорче Петров. Според него, Општината цела година размислувала дали да стави семафори на овие две крстосници или да го реши сообраќајот со кружен тек, затоа што со изградбата на дел од булеварот Македонска војска се вози од сите страни и настанува хаос. Во Град Скопје, кои треба да бидат инвеститори и на двете ротонди на Македонска војска, велат дека засега имаат идејно решение за кружниот тек кај црквата „Св. Петар и Павле“ и веќе е во постапка изработката на изведбеното решение. Исто така, градот работи на изнаоѓање на нова локација на постојната Противпожарна бригада, која ќе се премести во непосредна близина. Жителите на општината одамна реагираат за преселбата на зградата на Противпожарна, затоа што со пробивање на булеварот овој објект пречи во прегледноста на сообраќајот.
Кружниот тек кај средното училиште „Ѓорѓи Димитров“, кој го најави општината Карпош, ќе почне да се гради напролет.
- За кружниот тек на крстосницата меѓу улиците Варшавска и Париска, Општина Карпош има обезбедено одобрение за градба, како и елаборат за привремена измена на режим на сообраќај. Од МВР имаме добиено и одобрение за привремената измена на режимот на сообраќај, меѓутоа неговата важност е дури од 15 март 2011 година кога почнува градежната сезона - вели Виолета Цветковска, портпаролка во Општината.
Горлива точка за скопјани е и крстосницата кај Католичката црква, за која одамна се ветува дека ќе се реши со кружен тек, но неа градските власти ќе ја прават заедно со проширувањето на улицата Митрополит Теодосиј Гологанов, кое се најавува за следната година.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2203&ArticleID=153829
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 28-Dec-2010 at 15:36

Улиците тесни, аеродромци бесни

Аеродром ќе доживее сообраќаен колапс ако се остварат сите урбанистички желби на градоначалникот Ивица Коневски за 2011 година, тврдат сообраќајните инженери во ИМПУМА. Според новите детаљни урбанистички планови, во Аеродром се планира изградба на околу 100 станбени и деловни објекти, училишта, градинка, болница и други придружни содржини, кои неодамна градоначалникот ги претстави со 3Д-анимација пред потенцијалните инвеститори. Ако се реализираат сите градежни желби, ќе се доселат уште најмалку 15 илјади граѓани и ќе има уште толку дневни посети поради трговските центри и болницата.

Аеродром и без жителите што ќе се населат во планираните објекти е затнат. Кога времето е врнежливо се создава колона од семафорите кај Мајчин дом до Железничката станица, која се влечка половина час и повеќе, с` додека не се растовари утринскиот шпиц. Непотребно се троши бензин со стоењето во место, се загадува околината, а нервозните возачи што брзаат на работа често предизвикуваат и сообраќајни незгоди.

Според експертите од ИНПУМА, во моментов единствено булеварот Јане Сандански води кон центарот на градот. Останатите придружни булевари, како Србија, Кузман Јосифовски – Питу, не го олеснуваат сообраќајниот метеж, туку само го надополнуваат.

- Точно е дека сега целиот сообраќај од Аеродром до центарот на градот оди единствено по булеварот Јане Сандански. Но, според генералниот урбанистички план - ГУП, предвидено е булеварот АВНОЈ да се прошири за уште две коловозни ленти и да поминува покрај салата МЗТ, па со мост преку реката Вардар да излезе кај топланата Исток. Потоа треба да излезе на булеварот Гоце Делчев кај Скопски саем. Тоа е едно од сообраќајните решенија како граѓаните од Аеродром да стигнат до центарот на градот, до Бит-пазар, факултетите, судовите. ГУП нуди уште едно решение. Предвидена е уште сообраќајница кај фабриката „Раде Кончар“, која ќе води кон Кисела Вода и кон тој дел од градот. Постоеше и проект со кој се предвидува улицата Владимир Комаров, која сега е еднонасочна и не го растоварува метежот, да се пушти во спротивната насока, поточно кон центарот на градот, а потоа по сообраќајниците кај „Скопјанка“ да се оди во два различни правца. Таму има еден сообраќаен чатал кој би можел да придонесе за растоварување на сообраќајниот шпиц - вели Благоја Тагасовски од ИМПУМА.

Од Општина Аеродром не ги споменуваат сообраќајните решенија предвидени со ГУП-от, туку велат дека метежот и не е така неподнослив.

- Во текот на 2010 година беа проширени и комплетно реконструирани булеварите Видое Смилевски - Бато и Србија. Во текот на 2011 ќе се работи проект за проширување на булеварот Трета македонска бригада, кој е планиран да се реализира во 2012 година. Во 2011 планираме да ги прошириме и реконструираме улиците во Горно Лисиче, како и голем број други сервисни улички. Навистина не веруваме дека булеварот Јане Сандански е единствената сообраќајница во нашата општина што води кон центар. Тука се булеварот Трета македонска бригада и булеварот АСНОМ (АВНОЈ) - велат од кабинетот на Коневски.

Според последниот попис од 2002 година, во општина Аеродром живеат 72.009 жители, а според нашите пресметки, во моментов има околу 80.000 жители.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=A1D5D1B30854E44B8A881AEFA84FACFC
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 28-Dec-2010 at 20:43
Вака. На кратко да направам една анализа. Со афтомобил мислам дека е потребно помалку од десет минути од Бисер до Транспортен. Јас со автобус, најчесто во шпицот кога се возам, не трае подолго од 15 минути до Транспортен. Но сепак тука во предвид се автобусите и семафорите, кои автобусот неможе да ги фати во зелен бран, бидејќи мора да остане на автобуска најмалку 15-20 сек.

Но во секој случај мислам дека реализацијата на АВНОЈ ќе биде огромен плус за цел Аеродром. Како и оној сегмент за кој зборуваше и лсл пред некое време. Значи сакам да кажам дека Аеродром сега, доста добро се справува со сообраќајот и мислам дека Јане Сандански, како еден од најдобрите булевари во цела држава е доволно широк и со голем капацитет да се справи со возилата денес. Сепак мене ми се трн во око, раскрсниците кај Веро, кај Мек Доналдс, кај Мајчин дом, кај Три Бисери и со Владимир Комаров. Мислам дека ако се средат некако тие. Дали подземно или со некои други сообраќајни решенија, мислам дека проток на возила би се забрзал за најмалку двојно. Но во секој случај, и да се случи тоа, ништо не правиме ако сообраќајната мрежа и раскрсните кај Транспортен не се подобри. Сакам да кажам дека ако се овозможи непрекинат, колку што е можно, проток на возила, Јане Сандански може и сам да се снајде со овој предвиден наплив од сообраќај.

Но, правило е пред да се градат населби, многу објекти, или слично како што е оваа идеја со 2011, сепак прво треба да се мисли на инфраструктурата, па потоа на изградба на објектите. Се надевам дека ќе го имаат тоа во предвид, колку и да Јане Сандански има капацитет. Па и не станува збор само за булевари.

Моја проценка е дека Јане Сандански, дневно се искористува од 40-60% од вкупниот негов капацитет. Ноќе тоа се сведува на 5-10%.

А АВНОЈ. Тој нуди многу големи предности. Заедно со Гоце Делчев и неколку сообраќајни решенија за него, тие би претставувале експрес до Карпош.


Edited by FoSsiL - 28-Dec-2010 at 20:43
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 28-Dec-2010 at 20:50
Постоеше и проект со кој се предвидува улицата Владимир Комаров, која сега е еднонасочна и не го растоварува метежот, да се пушти во спротивната насока, поточно кон центарот на градот, а потоа по сообраќајниците кај „Скопјанка“ да се оди во два различни правца. Таму има еден сообраќаен чатал кој би можел да придонесе за растоварување на сообраќајниот шпиц - вели Благоја Тагасовски од ИМПУМА.
Го разбира некој ова?


Навистина не веруваме дека булеварот Јане Сандански е единствената сообраќајница во нашата општина што води кон центар. Тука се булеварот Трета македонска бригада и булеварот АСНОМ (АВНОЈ) - велат од кабинетот на Коневски.
Е да, тука е, ама засега на хартија... не е исто нели...
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 29-Dec-2010 at 12:58
Аеродром и без жителите што ќе се населат во планираните објекти е затнат. Кога времето е врнежливо се создава колона од семафорите кај Мајчин дом до Железничката станица, која се влечка половина час и повеќе, с` додека не се растовари утринскиот шпиц. Непотребно се троши бензин со стоењето во место, се загадува околината, а нервозните возачи што брзаат на работа често предизвикуваат и сообраќајни незгоди.
____
Овој дел ме воодушевува. Имало гужва во сообраќајниот шпиц. Па како да нема кога одеднаш има голем проток на возила. Можеби за тие пола саат треба да се направи булевар со 16 ленти? Се нервирам кога новинарите претеруваат. А инаку баш би било добро да се продолжи булеварот АСНОМ. Парите што ќе се земат од земјиштето и комуналиите нека се вложат во инфраструктура...
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 04-Jan-2011 at 12:23

Плус две нови коловозни ленти на Бит-пазар


Булеварот Крсте Петков Мисирков, кој минува низ Бит-пазар, ќе добие уште две ленти, по една од двете страни, исклучиво за градските автобуси  
 
%20  

 Екипи ангажирани од општината Чаир ги уриваат трафиките, што се наоѓаат на тротоарите од двете страни на Бит-пазар. Времените објекти мора да се урнат за да се прошири коловозот.


- По уривањето на трафиките ќе почнат градежните зафати за проширување на сообраќајницата. Тоа се планира за почетокот на март - изјави Омерферзи Биљами, раководител на секторот за урбанизам во општината Чаир.

 
   
Автор: С.Ј.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1411842451&id=14&prilog=0&setIzdanie=22174


Edited by my Macedonia - 04-Jan-2011 at 12:24
Back to Top
Baze95 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Baze95 Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 12-Jan-2011 at 11:49
За која раскрсница поточно се работи?!
Back to Top
Baze95 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Baze95 Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 12-Jan-2011 at 11:50
За таа на Бул. Александар Мак.
Back to Top
B.amer View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Jan-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote B.amer Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 14-Jan-2011 at 00:53
Постои едноставна формула - модел за предвидување на обемот на сообраќајот
Истиот вклучува моментален сообраќај - пренасочувања, перспективен период, ниво на развој и уште нешто факточиња...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 14-Jan-2011 at 09:39


Во контекст на кој пост?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 14-Jan-2011 at 12:51
НЕРЕШЕНО ПАРКИРАЊЕТО КАЈ РУСКА АМБАСАДА
Пиринска блокирана од возила

Жителите на Пиринска во центарот на градот секојдневно мака мачат за да излезат со возило од улицата. Велат дека речиси во секое време тука има сообраќаен хаос поради тоа што не е соодветно решено паркирањето на службените возила на руската амбасада и на ОБСЕ, кои тука имаат свои простории. Во тесната уличка може да се излегува само од едната страна, преку премин кој води на улицата Ленинова, а спротивниот крај е затворен со заштитни столпчиња и оттаму не може да се поминува со возило. Од Град Скопје, кои се надлежни за сообраќајниот режим во метрополата, три дена немаат одговор на прашањето како ќе го решат проблемот на жителите бидејќи единствениот службеник што одговара на прашањата по интернет во овој период е на одмор. Останува жителите и натаму сами да се снаоѓаат затоа што, очигледно, никој од надлежните не смета дека е потребно да се занимава со нивните мали и обични проблеми.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=2215&ArticleID=154626
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 03-Mar-2011 at 14:21

Никнаа нови семафори на Бит-пазар

Новата сигнализација е заради дополнителна безбедност на пешаците

Два нови семафора никнаа деновиве од двете страни на булеварот „Крсте Мисирков“ на Бит-пазар, непосредно пред пешачкиот премин кај некогашната стоковна куќа „26 Јули“. Иако новата сигнализација е недалеку од семафорите пред Судска палата, според сообраќајните експерти, таа ќе помогне во регулирањето на сообраќајот, бидејќи токму на тој дел несигурни се и пешаците и возачите.

Од Градот потврдуваат дека поставувањето на семафорите на Бит-пазар се прави заради дополнителна заштита на пешаците и подобрување на проточноста на сообраќајот на оваа френквентна сообраќајница. Од Одделението за односи со јавноста објаснуваат дека во тек е инсталирањето на семафорите, а со оглед на тоа дека веќе е поставена комплетната инсталација, наскоро тие треба да бидат ставени во пробна работа.

Поставувањето на семафорите се изведува во координација со Градскиот инспекторат и МВР, а ќе биде покриено од средствата за тековно одржување на сообраќајната сигнализација. Од Градот велат дека навреме ќе ги известат возачите за терминот кога семафорите ќе бидат вклучени, кои ќе бидат вклопени во зелениот бран на „Крсте Мисирков“.

„Овие семафори, како и оние кај Пинтија и кај Цементраница ’Усје‘ треба да го регулираат сообраќајот, бидејќи токму на овие три локации небезбедни се и пешаците и возачите. На Бит-пазар беше потребно да се постават семафори заради пешачкиот премин по кој поминуваат граѓаните, кои натоварени со торби од пазар не можат да одат до новоизградениот надземен премин. Поставувањето на семафорите заедно со градежниот дел ќе чини 600.000 денари“, објаснува Синиша Ивановски, директор на ЈП „Улици и патишта“. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=5E87BB04CCF10D4EA82620F7395BADD6
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 03-Mar-2011 at 15:09
Па нели токму поради ова направија надземен премин? Кој сега ке им се качува по преминот ако има семафор?

Edited by UrbanFreak - 03-Mar-2011 at 15:44
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 03-Mar-2011 at 15:34
Надвозниот премин се користи највеке од сите премини во Скопје, јас поминувам секој ден и гледам дека се користи, но не викам дека нема и такви подобранци што прерипуваат низ оградата,али семафорите се далеку за разлика од надвозникот,и тука навистина семафорите се многу корисни,бидејќи они се навикнаа да поминуваат улица а колите секој пат застануваа и се правеше гужвата,мислам дека е добра идејата за семафорите.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 03-Mar-2011 at 15:43

@mitatos

Колку се оддалечени семафорите од преминот?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 03-Mar-2011 at 16:21
Сигурно има 150 или 200 метри.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 03-Mar-2011 at 16:21
Originally posted by mitatos

Надвозниот премин се користи највеке од сите премини во Скопје, јас поминувам секој ден и гледам дека се користи, но не викам дека нема и такви подобранци што прерипуваат низ оградата,али семафорите се далеку за разлика од надвозникот,и тука навистина семафорите се многу корисни,бидејќи они се навикнаа да поминуваат улица а колите секој пат застануваа и се правеше гужвата,мислам дека е добра идејата за семафорите.


Се согласувам, меѓутоа ова треба да е времено решение кое треба во најскоро време да биде заменето со втор надвозник.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 03-Mar-2011 at 16:23
Mислам дека втор надвозник нема да има, али како што гледам ке има проширување на улицата.

Edited by mitatos - 03-Mar-2011 at 16:23
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 03-Mar-2011 at 16:45
Знам дека не се планира втор надвозник. Но мислам дека е нужен.

За проширувањето, мислам дека ќе биде делумно само, колку за автобусите да можат да пријдат и излезат без да пречат во сообраќајот.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 05-Mar-2011 at 22:33
Од пешачкиот премин до надвозникот има всушност само 135 метри што мислам дека е премалку за нов надвозник кај сегашниот премин. Доколку според пешачките токови има логика да се прави надвозник, ама на дополнителни 50-60 метри накај Мавровка, тоа ми изгледа океј.

Што се однесува до семафорите, теоретски да, тие би требало да ја зголемат проточноста на сообраќајот, особено доколку интервалот за возилата биде доволно долг. Но тоа е теорија... Доколку пешаци преминуваат и кога им е црвено, тогаш инвестираме токму во зголемување на проблемот. За тоа каков ќе биде исходот, веројатно клучно ќе биде (не)присуството на сообраќајна полиција, а досегашното искуство не ме прави баш премногу оптимист.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.922 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.