![]() |
![]() |
![]() |
Авиосообраќај (статистики) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 70> |
Author | ||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
SKP - Октомври: 142.901 патници или +7,76%
Сумарно: Јануари - Октомври 1.402.289 патници или +14,52% Edited by Obedineta Makedonija - 09-Nov-2016 at 16:13 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
|
Можно е аеродромот во Охрид да има само 205 патници во октомври?
|
||
![]() |
||
Марко СВ.Н. ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
![]() Не е можно од каде ти е таа бројка ? |
||
![]() |
||
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
|
На страницата на ТАВ денес објавија бројки и заедно за Скопје и Охрид е 151 877 патници. Некој мора да прави грешка.
|
||
![]() |
||
Марко СВ.Н. ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
На portline си стои 151 672 за Скопје,е сега ако помешале нешто тоа е друго.
|
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Crap.
![]() http://www.exyuaviation.com/2016/11/alitalia-to-suspend-skopje-flights.html Edited by Tranquilis - 08-Nov-2016 at 09:11 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Многу лоша вест.... ![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
FlytheSky ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
![]() ![]() |
|
Ал Италија си оди од Скопје, веста не е лоша, веста е катастрофална. Ебате Виз Ер, нема асална авиокомпанија од скопски аеродром. Само Австријан.
Edited by FlytheSky - 08-Nov-2016 at 12:16 |
||
Критичар за критика
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Јас верувам дека ако има побарувачка (чим до сега Алиталија леташе).... Визер ќе успее да ја рестартира рутава.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Нема и нема. Жалам. ![]() |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Искрено јас уште се чудам за потегот, изминатите 2 години летав 5пати транзит преку Рим и авионите беа скоро фул(факт е дека по излегување од автобусот 60-70% се упатуваа кон транзит), и не ми е јасно зошто од еднаш укинување.....
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Zalno. Mislam deka stvarno e vreme za edna makedonska avio kompanija da se pojavi so direktni letovi za London (Heathrow), Frankfurt, Minhen, Rim i Moskva. Loso e da sme zavisni samo od Wizz Air.
|
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Македонска? Си размислил на тема колку располагаме со стручен кадар и колкави би биле режиските трошоци? Авио компанија не е плукни/залепи. Впрочем, да имаше каков било смисол ваков потег тоа до сега ќе беше обелоденето како резултат на истражувањето за кое беше ангажирана консултантска компанија. Се согласувам дека би било убаво да сме подобро поврзани, но се сомневам дека во моментов постои капацитет да се поддржи домашна иницијатива. Само погледни ги регионалните мали компании и ќе ти стане јасно колку има сметка да се почнува од ново. Edited by Tranquilis - 08-Nov-2016 at 16:41 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
FlytheSky ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
![]() ![]() |
|
Нека обрне внимание на Адрија, Кроација и Бугарија Ер, од регион, да видиш во каква загуба се.(Сите многу стабилни политички и силни држави). Во многу голема, летаат само зашто се државни. Има и други работи за кои не би зборел посебно за Мак зашто е ограничена во поглед на своја авиокомпанија...
Edited by FlytheSky - 08-Nov-2016 at 20:57 |
||
Критичар за критика
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Zdravo Tranquilis, tebe dlgo vreme te pratam na forumot (se glede deka sum veke 6 godini tuka prijaven samo sto mnogo retko pisam ![]() ![]() |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува. Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот. Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови. Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски. Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии. За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж. Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија. Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток. |
||
![]() |
||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|
Впечатокот воопшто не е погрешен. Твојот и постот на Phalanx се добар вовед во здрава и позитивна дискусија на темата. Првиот чекор е да се соочиме со своите ограничувања, а потоа може да се стават некои бројки и развојни рамки на хартија зад опциите “домашен оператор со know-how поддршка од партнер„ и “поддржана директна линија кон Европски центри„. Сигурен сум дека ова веќе било сторено како дел од консултантскиот извештај, но се зависи од тоа дали има капитал кој ќе се нафати на ризикот, за кого примарниот бенефит би бил - претпоставувам - позитивен публицитет. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
![]() |
||
Марко СВ.Н. ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
![]() ![]() |
|
Поправено од portline за Октомври имаме 142901 ...
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Корекции на бројките за Октомври, Portline два месеци по ред утињаат па преправаат ![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
Imas pravo. Trendot ode nakaj LCC. Mojta ideja e da se postavi edna makedonska aviokompanija po model na edna niskobudzetna aviokompanija sto gi povrzuva Skopje i Ohrid so glavni gradovi. Naprimer pred malko Ryan Air bazira eden avion vo Frankfurt (FFM), glavniot aerodrom vo Germanija, za da moze da bide po konkurenten. Ako napravime i nie edna niskobudzetna aviokompanija so cel da se povrzame so Frankfurt, Amsterdam, Minhen, London, Moskva i.t.n so ceni ne povisoki od 50€ (bez bagaz i slicno), siguren sum deka ova kompanija ke moze da prizivee. A i loso e sto me zavisni samo od WizzAir, treba malce konkurencija. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 70> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |