build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 16-Dec-2012 at 15:54
епа тунел не се копа меѓу темели, туку подлабоко... ако веќе го гледаме тоа вака, засегнати се и објектите кои се наоѓаат на два-три метри од трасата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 16-Dec-2012 at 16:04

Немора да значи... само добри потпорни ѕидови и може да се оди на ниво од 5-6 метри... 

Да не се лажеме... се што е подлабоко од тоа е назамисливо за нашиве....

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 16-Dec-2012 at 17:10

А инаку трасава за која зборам... широчината (односно растојанието од објект до објект) е 15тина метри.... што е повеќе од доволно... 

еве како го замислувам... 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 16-Dec-2012 at 17:47
па кога веќе ќе се пробива тунел, освен ако нема разлика во нивоата во земјиштето, дали ќе биде пет или десет метри под земја, исто е
инаку површинско копање не доаѓа во обзир, освен на делницата од банките до Холидеј ин
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 17-Dec-2012 at 02:25
Originally posted by FoSsiL

Јас неможам да сфатам како е можно за обичен трамвај... не е ни ЛРТ... да се потрошат 250 милиони евра...

Нема што особено да се сфаќа, се навикнаа цените на сите проекти да ги множат неколкукратно од реалната цена и огромната разлика да ја ставаат во џеб, а ние се навикнавме сето тоа да го прифаќаме како да не е ништо особено. Крадењето на вакви проекти не е ништо ново и којзнае колку шокантно во најголем дел од светот, ама ако во најголем дел од светот се краде 5% или 10%, кај нас често реалната цена се множи со х5 или х10.

И за многу помалку од 250 милиони евра, во проектот апсолутно може да се вклучи и тунелот под плоштад, и тоа не само за трамвај туку комплет со булевар 2х2 и со сите пропрати нишани. Наместо тоа ни спремаат најпрост и најпримитивен, застарен и надминат концепт на трамвај кој комплетно ќе се движи по постоечките улици. Не е проблем само кражбата која е навистина огромна, туку всушност уште поголем проблем е што со ваков лошо осмислен проект ќе му биде нанесена немерлива штета на сообраќајот и развојот на градот. Ваков каков што е предлогот, дефинитивно не треба да се гради, па макар некој да ни понуди да ни го изгради бесплатно!

Јас давам 100% подршка за воведување на трам/ЛРТ во Скопје, но секако тоа треба да биде добро и одговорно осмислен проект, а не само уште еден било каков проект кој треба што побргу да се истурка по секоја цена, како алиби за да може огромни суми народни пари да исчезнат во непознат правец. 




Originally posted by Dare

... Па зависи како гледаш на работите... Јас мислам дека оваа сума е прилично ниска да не кажам џабе у споредба со арапиве, Al Sufouh Tram во Дубаи .. пази прајс таг за 10.7km:

While the total length of the Al Sufouh Tram is 14.7km, the first phase of the route will be 10.7km long and will cost $1.08bn. It will be built between Jumeirah Walk and the Mall of the Emirates...хахахахахахахаха

Ама топ трамвај, ко у Бордо, без кабли.. За 100 милиони по километар, треба да лета трамвајов ...
Не знам што има зад кулиси кај Арапиве, ама за споредба се разбира не може да стане збор. Настрана тоа што кај шеициве во Дубаи важат други правила и цени, туку уште побитно Al Sufouh Tram е засебна и денивелирана траса, плус треба да се изградат три комбинирани станици со метрото, плус напојувањето како што спомна е по системот од Бордо без жици... И којзнае уште што не смислиле...



А кај нас за што треба да се потрошат 250 милиони? За концепт на трамвај од 19-ти век!   Wallbash





Originally posted by FoSsiL

Земајќи го тунелот под плоштад Македонија како најголема причина зошто не сакаат да се нафатат на ЛРТ-опцијата... бидејќи незнаат како да пројдат под зградите во околината на сквер Јадран... Мислам дека најприфатливо решение би било ова... еден вид компромис... со тоа што тие две мали куќички кај второто вртење... мора да бидат жртви... 

По оваа траса... можат да одат со cut&cover по цела нејзина должина... Барем се додека не насадат уште нешто во Мал Ринг па и оваа траса да се искомплицира....



Далеку од совршено решение, но во оваа ситуација би било премија  Thumbs%20Up
И повторно ни приближно проектот реално не би чинел 250 милиони евра туку далеку поевтино.

Се разбира друг клучен предуслов за успешен трам/ЛРТ проект во Скопје е максимално можно ползување на средишна траса долж булеварите.



Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 17-Dec-2012 at 02:44

За тоа се има едноставно решение... кратење по една лента од двете страни на булеварот... и доволно простор за трамвај... и станици... 

А со стеснувањето на булеварот... иако на почетокот ќе биде мета на негодување и револт.... мислам дека доста би придонело за популаризирање на јавниот превоз... 

Но од друга страна пак... кога би се имплементирал брз трамвај по Партизанска... постоечките автобуски линии би се ликвидирале... со што таа крај десна лента ќе биде ослободена за останатите возила... Не дека автобусите се движеа по неа стриктно... но како и да е... со трамвај ситуацијата би била чиста... Нема каде да бега... 

Но под услов.... трасата да е оградена.... односно физички одвоена од коловозите... 

Тоа е најевтината варијанта....

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 17-Dec-2012 at 09:08
Воопшто не мора да се жртвува лента на Партизанска. Се разбира за вистински ефикасен и брз трам/ЛРТ кој со самото тоа ќе привлече многу патници и ќе го растерети автомобилскиот сообраќај и ќе го замени автобускиот, дури и одземање на лента би било сосема оправдано, затоа што таа лента за ЛРТ би имала многу поголем капацитет за превоз на луѓе отколку обична коловозна лента, а воедно и превозот би бил далеку поекономичен од многу аспекти, во споредба со автомобилскиот и автобускиот.

Но да се вратам на Партизанска и зошто одземање на лента всушност не би било потребно. Коридорот на Партизанска е широк минимум 40 метри дури и на најтесните делови. Тоа е сосема доволно за булевар 2х3 со средишна трамвајска траса со два колосеци и станици:

Коловозите таму се широки по 10,5 метри, значи вкупно 21 метар. Средишниот дел помеѓу коловозите е широк 5,5 метри, а се останато (цели 14 метри дури и кај најтесните грла) отпаѓа на тротоари, пешачки патеки, странични жардињери и сл. Некаде поназад во нишкава презентирав дека 8,5 метри широчина се сосема доволни за да се протне вистински ефикасна, средишна двоколосечна траса со висок капацитет. Значи доволно би било средишниот дел да се прошири за само 3 метри, со тоа што коловозите би се поместиле по 1,5 метри странично, одземајќи го тој простор од тротоарите. Но со оглед на широчината на тротоарите таму, тоа нема ни да се почуствува.




Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 17-Dec-2012 at 15:19
И ете речеме дека ќе го направат тоа, ќе ги потрошат тие пари и ќе му дадат на некој златна кокошка на долги години, што сме направиле?
Имаме 1 линија трамвај. И? Сме го решле главниот проблем во СК?
Тоа е најмудрото решение што го предлагаат експертите? или нема екперти
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 17-Dec-2012 at 15:25
jas mislam deka ako veke se zrtvuva edna lenta taa da bide ogradena obavezno megutoa upotrebliva i za avtobusi, bidejki ako ima tramvai sekoi 5 minuti ke stoi celo vreme prazna, vaka ke bide super iskoristena, a i konecno ke dobieme normalni trotoari(a mozebi i velosipetski pateki)

Edited by xnx - 17-Dec-2012 at 15:25
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 18-Dec-2012 at 06:04

Инаку еве нешто што најдов на страната на Град Скопје...

ОГЛАС


ЗА ДОДЕЛУВАЊЕ НА ДОГОВОР ЗА ВОСПОСТАВУВАЊЕ НА ЈАВНО ПРИВАТНО
ПАРТНЕРСТВО ЗА ПРОЕКТИРАЊЕ, ИЗГРАДБА, ФИНАНСИРАЊЕ СТОПАНИСУВАЊЕ И
ТРАНСФЕР НА ТРАМВАЈСКИ СИСТЕМ ЗА ПРЕВОЗ НА ПАТНИЦИ ВО ГРАД СКОПЈЕ КОЕ СЕ
ОСТВАРУВА КАКО КОНЦЕСИЈА ЗА ЈАВНА РАБОТА
Број002/2012


ДЕЛI: ЈАВЕН ПАРТНЕР

I.1 Податоци за јавниот партнер

I.1.1 Име на јавниот партнер: Град Скопје

I.1.2 Адреса на јавниот партнер: бул. “Илинден“бр. 82, 1000 Скопје

I.1.3 Контакт тел. 02 3297 310, 02 3297 222,
е-пошта. javninabavki@skopje.gov.mk, факс02 3297 292
интернет страна- www.skopje.gov.mk

I.2 Категорија на јавниот партнер
ГРАД СКОПЈЕ

ДЕЛ II: ПРЕДМЕТ НА КОНЦЕСИЈА

II.1. Назив на предметот на Концесијата: 
ПРОЕКТИРАЊЕ, ИЗГРАДБА, ФИНАНСИРАЊЕ, СТОПАНИСУВАЊЕ И ТРАНСФЕР НА
ТРАМВАЈСКИ СИСТЕМ ЗА ПРЕВОЗ НА ПАТНИЦИ ВО ГРАД СКОПЈЕ

II.2. Природа и обем на концесијата:
• Проектирање на трамвајска инфраструктура за трамвајска линија1(еден)
• Изработка на оценка на влијание врз животната средина/елаборат за заштита на
животната средина;
• Изградба на трамвајска линија1 со должина на траса од12.1 км(24.2 км во два правци);
• Изградба на трамвајски станици, депо и друга потребна инфраструктура;
• Набавка на најмалку22 (дваесет и две)трамвајски возила;и
• Стопанисување и одржување на трамвајската линија1 за целиот период на
 

Договорот за јавно приватно партнерство.

Договорот за воспоставување на јавно приватно партнерство(ЈПП) се доделува по пат на отворена постапка, со објавување на оглас, а согласно одредбите од Законот за јавните набавки (“Службен весник на Република Македонија“ бр.136/07,130/08, 97/10, 53/11 и185/11), Законот за концесии и јавно приватно партнерство(“Службен весник на РМ Република Македонија“ бр.6/12) и донесените подзаконски акти. 
Договорот за јавно приватно партнерство ќе се воспостави како концесија за јавна работа и се склучува за период од 35 години, сметано од денот на потпишувањето на истиот. 

II.3. Објаснување за оправданоста на доделувањето на концесијата и назначување на целите: 

Оправданоста од доделување на Договорот за ЈПП кое ќе се воспостави како концесија за јавна работа, произлегува од потребата за воведување на нов концепт на организирање на јавниот превоз на патници на подрачјето на град Скопје, кој значително ќе го подобри квалитетот, брзината, ефикасноста, безбедноста и одржливоста на постоечкиот јавен превоз на патници во градот Скопје. Со воведување на трамвајска линија се очекува зголемување на бројот на граѓаните кои би го користеле јавниот градскиот превоз.
Договорот за ЈПП ќе се реализира според моделот: проектирање-финансирање-изградба-стопанисување-трансфер(DFBOT).

VI.5. СТАНДАРДИ ЗА СИСТЕМИ ЗА КВАЛИТЕТ

VI.5.1. За да се квалификува како способен за извршување на предметниот Договор за ЈПП од аспект на стандардите за системи на квалитет, понудувачот треба да ги исполнува следниве стандарди:

−ISO 9001:2004 сертификат или еквивалентен сертификат

VI.6. СТАНДАРДИ ЗА УПРАВУВАЊЕ СО ЖИВОТНАТА СРЕДИНА

VI.6.1 За да се квалификува како способен за извршување на предметниот Договор за ЈПП од аспект на стандардите за управување со животната средина, понудувачот треба да ги исполнува следниве стандарди: 

−ISO 14001:2004 стандард за животна средина. 

VII. КРИТЕРИУМИ КОИ ЌЕ БИДАТ ПРИМЕНЕТИ ПРИ ДОДЕЛУВАЊЕ НА ДОГОВОРОТ

Критериуми за доделување на Договор за јавно приватно партнерство:

1. Инфраструктура                                                                            максимум 26 бодови
2. Предлог возила                                                                              максимум 24 бодови
3. Ниво на услуга                                                                               максимум 20 бодови
4. Јавен придонес и субвенции                                                         максимум 30 бодови

Еве го целиот оглас 

Оглас за трамвајски систем


Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 18-Dec-2012 at 17:20
Originally posted by xnx

jas mislam deka ako veke se zrtvuva edna lenta taa da bide ogradena obavezno megutoa upotrebliva i za avtobusi, bidejki ako ima tramvai sekoi 5 minuti ke stoi celo vreme prazna, vaka ke bide super iskoristena, a i konecno ke dobieme normalni trotoari(a mozebi i velosipetski pateki)

Тоа би било голема грешка. Со физичкио одвоена странична лента по која би се движеле и автобуси и трамваи, само би настанала гужва и хаос, а автобусите би биле спречени да ја искористат својата флексибилност за да заобиколат доколку има потреба. Но мислам дека е уште поголема грешка воопшто да се размислува за жртвување на странична лента во било каква форма, доколку има друга алтернатива, а има.

Физички одвоена траса да, ама средишна и ексклузивно за трамвај.

Еве уште неколку предности на таквата траса:
Еве на пример тоа што би се градело средина би било на „купче“ што очигледно значи побрза и поефтина изградба, а исто така полесно и поефтино одржување. Би значело и полесна изведба на денивелација (и сега, и доколку некогаш се прави дополнителна). Исто така пругите лесно би можеле да се поврзат на одредени интервали со што би се овозможило привремено да се помине на другата страна за да се заобиколи некој непрооден сегмент (расипан трамвај, незгода, оштетена пруга или електрична мрежа...). Од сообраќаен аспект има една точка на вкрстување наместо две што би било случај доколку е странично. И физичкото одвојување на средишно поставена траса од околниот простор и сообраќај е полесно изводливо и поубаво би изгледало. Плус тоа средишно поставување директно ќе не стимулира да изградиме повеќе подземни и надземни пешачки премини.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 30-Dec-2012 at 05:36
Добив повратен меил од Виалто Консалтинг!
Еве го во целост:

Почитуван г-не,

Ви благодарам за Вашиот е-маил. Со задоволство ќе Ви одговорам на вашите прашања ама пред да го направам тоа би Ве замолил да се претставите од која компанија/институција доаѓате и за целта и намената на информациите кои ги барате од мене.

Поздрав


Gjorgjievski Kristijan

При што од мене беше изрично напоменато дека сум заинтересиран граѓанин. Нелогично ми е информации да се претставуваат само на институции, притоа вакви од јавен интерес.
Инаку за среќа за 1 час поаѓам за Будимпешта, така што во понеделник ќе им се огласам директно во нивните простории на Ваци ут! Се надевам дека ќе добијам прилично добри одговори и ќе ви ги пренесам по празниците.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 30-Dec-2012 at 15:11
Originally posted by Andrej_LJ


Инаку за среќа за 1 час поаѓам за Будимпешта, така што во понеделник ќе им се огласам директно во нивните простории на Ваци ут! Се надевам дека ќе добијам прилично добри одговори и ќе ви ги пренесам по празниците.

WOW Андреј
За ваква работа вреди да се постираат и „лајв апдејти“, а не да чекаме до после празниците  Smile
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 06-Jan-2013 at 09:31
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Andrej_LJ


Инаку за среќа за 1 час поаѓам за Будимпешта, така што во понеделник ќе им се огласам директно во нивните простории на Ваци ут! Се надевам дека ќе добијам прилично добри одговори и ќе ви ги пренесам по празниците.

WOW Андреј
За ваква работа вреди да се постираат и „лајв апдејти“, а не да чекаме до после празниците  Smile


За жал морам да ве разочарам (како што и јас самиот бев длабоко разочаран). На 31ви кога се огласив на нивното седиште испадна дека си прогласиле колективен (како и поголемиот дел на Будимпешта) и останав пред врата. На 2ри за жал не ми остана време бидејќи тогаш тргнувавме назад за Љубљана.
Останува втората опција, повторен опит за стапување во контакт со Г-динот Георгиевски, со надеж дека овој пат комуникацијата ќе се одвива побрзо. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 06-Jan-2013 at 11:23
Originally posted by Andrej_LJ

Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Andrej_LJ


Инаку за среќа за 1 час поаѓам за Будимпешта, така што во понеделник ќе им се огласам директно во нивните простории на Ваци ут! Се надевам дека ќе добијам прилично добри одговори и ќе ви ги пренесам по празниците.

WOW Андреј
За ваква работа вреди да се постираат и „лајв апдејти“, а не да чекаме до после празниците  Smile


За жал морам да ве разочарам (како што и јас самиот бев длабоко разочаран). На 31ви кога се огласив на нивното седиште испадна дека си прогласиле колективен (како и поголемиот дел на Будимпешта) и останав пред врата. На 2ри за жал не ми остана време бидејќи тогаш тргнувавме назад за Љубљана.
Останува втората опција, повторен опит за стапување во контакт со Г-динот Георгиевски, со надеж дека овој пат комуникацијата ќе се одвива побрзо. 




Би ти препорачал да се претставиш единствено како заинтересиран граѓанин за проектот или пак најдобро како студент на некој од Сообраќајните факултети низ Европа. Го знаеш тој фазон, правам семинарски труд, во моментов Скопје е актуелно, ве молам помогнете ми со одговори на моите прашањаBig%20smile.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 06-Jan-2013 at 15:11
"Andrej_LJ", od iskustvo ti kazuvam deka od taa rabota nema nisto da izleze. Daj Boze da gresam, no se somnevam vo toa. Duri i da stapis vo kontakt vo bilo koja forma, krajnoto resenie za tramvajot ke go donese "digitronot" a ne najdobrata opcija za gradot. Ti toa go pravis cisto so iskreni nameri, a tie za cist profit. Duri i da se vklopuva tvojata ideja/predlog/proekt, se plasam deka istiot moze da ti bide "ukraden". Takov slucaj i' se sluci na edna moja prijatelka vo oblasta na turizmot, koja bese izberena za najdobra studentka na eden unuverzitet vo Germanija. Licno se sokirav koga mi raskaza za nejzinoto iskustvo so drzavnite instirucii vo Ohrid... Sepak mnogu sreka i uspeh...!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 29-Jan-2013 at 19:59

Go figure out what I did here... LOL  



Edited by FoSsiL - 29-Jan-2013 at 20:02
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 04-Apr-2013 at 01:29
Продолжен рокот на тендеров до 24 април...изгледа непланиранот втор круг избори за Коце си го направи своето Big%20smile
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 08-Apr-2013 at 22:21
Дали можеби некој има информации дали има воопшто пријавени фирми на тендеров?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15197
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 24-Apr-2013 at 13:11
Норвешка компанија заинтересирана за стопанисување со скопскиот трамвај

Норвешкиот конзорциум ПЈ Скурдал и Метнит групација се заинтересирани за јавно приватно партнерство со градот Скопје за проектирање, изградба, финансирање и стопанисување на трамвајскиот систем во Скопје.

На денешниот рок за понуди до Градот Скопје пристигнала само една понуда.

Од градот велат дека се работи за обемна документација која што ќе треба да се евалуира подолг период. Засега не се откриваат детали за доставената понуда. Колку пари понудила оваа копманија и каков е проектот ќе биде познато по разгледувањето на документацијата.

Во огласот за јавно приватно партнерство беше наведено дека Концесионерот што ќе се избере е должен да набави 22 трамвајски восилиа, да ја проектира трамвајската траса која што е предвидено да биде во должина од 12,1 километри, однсно 2,4 километри во двата правци, да изгради трамвајски станици, депоа и да стопанисува со системот во согласност со рокот нведен во договорот, однсно следните 35 години. Понудувачот треба да поседува соодветни сертификати за квалитет и заштита на животната средина, во последните три години да има остваренои приход од 700 милиони евра и најмалку 4 склучени договори за трамвајски или метро системи.

Претходно од градот известија дека интерес за оваа нивестиција покажале неколку странски фирми од Франција, Хрватска, Полска Чешка и Германија, иако сега има само една понуда.

Оваа инвестицијата се проценува дека ќе изнесува 243 милиони евра. Во следните 35 години освен Градот, со 50 проценти ќе учествува и Владата. Во првите 4 години ќе се одвојат по 16 милиони евра, 3,4 милиони евра годишно од четвртата до деветата година, 1,3 милиони евра годишно од деветата до триесет и петтата година. Се уште не е одлучено со колкав процент во финансирањето ќе учествува приватниот партнер.

Трамвајот ќе го поврзува источниот и западниот дел на градот, односно од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, минувајќи низ центарот – со вкупна должина од околу 24 км во двете насоки и фреквентна временска рамка од 3-6 минути.

http://faktor.mk/archives/44251
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.