build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Надземни и подземни пешачки премини
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 02-Apr-2009 at 23:58
Originally posted by La Linea

Поправете ме ако грешам, но нели надвозник(возат коли) е една работа, а натпатник(преминуваат пешаци) друга? За тие што не знаат, кај Бит-пазар ќе се гради натпатник за кој што пишува во статијава.
не знам дали натпатник би било правилно, но надвозник сигурно не е.
Се сомневам дека воопшто имаме официјална стандардизирана терминологија за овие работи.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 15-Apr-2009 at 05:49
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 15-Apr-2009 at 05:57
нема превод на општинската страница али скопчав дека чини 160.000 евра
 
хмммм акцент медиа донатор  Roll%20eyes  крајниот резултат да не биде влајко v2.0 ....еве на што мислам (слика на кловер)
 
 
 
 
 
 
 
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 15-Apr-2009 at 12:50
kade e tocno lokacijata?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 15-Apr-2009 at 14:34
Колку што се гледа на булевар е, а чим е во општина чаир, тогаш е бит-пазар локацијава.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 15-Apr-2009 at 16:47
Ама буни тоа што булеварот е 2х2,  мада јасно е дека кај нас сигурно ретко кој би се претргнал рендерите да бидат верни на тоа што ќе се гради...

@ Vardar
Ја делам твојата сомничавост во врска со „донаторот“


Edited by Cloverstack - 15-Apr-2009 at 16:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 15-Apr-2009 at 16:56
Да нема забуни сигурно се работи за бит-пазар...
http://www.cair.gov.mk/newsadmin/preview.php?id=203
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 15-Apr-2009 at 19:07
Неколку забележки имам кон овој проект:
1) Оваа локација е скоро центар на градот, со огромна фрекфренција на луѓе - зарем подземен пешачки премин нема да е и естетски и функционално поприфатливо и соодветно решение. Бит Пазар не е отворен простор во предградие како во Влае да го истрпи ова чудо.
2)Второ јасно се гледа на рендерот дека цевката е замислена да биде во цилиндричен вид и ПРОЗИРНА - според мене чиста лага и манипулација доколку се има в предвид чива "донација" е истиот.
3) Кој е прв официјален јазик во Република Македонија прашувам јас??? Немам ништо против двојазичноста и правата на малцинствата но Мкедонците се мнозинство во Македонија како и нивниот јазик е најшироко употребуван од страна на СИТЕ!!!

Edited by pbanks - 03-May-2009 at 18:13
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 21-Apr-2009 at 00:56

Надвозник на Бит-пазар

За десетина дена на Бит-пазар ќе започне изградбата на надвозникот што го планираше подолг период Општина Чаир. Стартот на градежните зафати го одложија проблеми со подземниот катастар, кои се и причина за ревидирање на проектот што го изработи фабриката за монтажни елементи „Карпош“. Надвозникот треба да се протега од аптеката на „Зегин“ на другата страна од булеварот „Крсте Мисирков“ до продавницата за грнчарски производи. Должината на надвозникот ќе биде 75 метри со висина од 4,5 метри и уште три до врвот.

Од Општина Чаир велат дека поради опасноста од оштетување на подземните инсталации биле разгледувани две варијанти според кои би можело да се изгради овој надвозник. Едната е темелите да влезат под водоводните цевки за да не дојде до нивно оштетување, а другата странично да се постават и да се поврзат со греда.

„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами. Фабриката ’Карпош‘ многу брзо ќе ги постави монтажните елементи. Временските услови ќе бидат битен фактор само околу бетонирањето на темелите на надвозникот. Општина Чаир веќе има издадено дозвола за градба“, вели Омер Фејзи, раководител на Одделението за урбанизам во Чаир.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=E720C30E00E2E041A15A9A70ECD5E2FC
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 21-Apr-2009 at 03:28
„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами
 
 
Инвеститор, концесионер, донатор ... сеедно Roll%20eyes Bash  (само за џабе им го дале, една од најпрометните локации а испаѓа акцент дава само 16,000 евра годишно)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 21-Apr-2009 at 03:47
Вардар како ги израчуна 16000 евра годишно?! Како и да е, не е битно зашто ионака ќе прејде во сопственост на општината за десет години. Ако мислиш дека се многу десет години, тогаш ОК, јас не се слагам, мислам дека е прикладен временски период.


Edited by lslcrew - 21-Apr-2009 at 03:50
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 21-Apr-2009 at 08:24
@lsl  
 
Сеуште нема превод на општинската страна Roll%20eyes али ако разбрав убаво се работи за инвестиција од 160,000 евра / 10 год. користење рекламен простор ... му доаѓа како 16,000 годишно. Инаку ако веќе се решиле да залепат еден куп реклами на надвозникот барем општината да добиеше некој денар во џеб и да поправи некоја улица итн. ( сигурно некој си ги наполнил џебовите ама ај да не шпекулираме)  Не сум експерт ама види колку наплаќа акцент медиа
 
 
еве и еден аматерски пример.  билборд 5мх2.4м за 4 недели е 250-1250 евра (незнам колку би добиле на битпазар али се работи за доста прометна локација)  должината на надвозникот е 75метри (толку пишувашњ во статијата на утрински), ако сакаат максимално да го искористат просторот можат да закачат 30 вакви билборди  (заедно од двете страни) што значи месечно од 7500 до 37500, а годишно од 90,000 до 450,000 евра. Да добиваше општината одреден процент од овие приходи ај, ама вака изгледа ко чиста кражба.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 21-Apr-2009 at 09:11
vardar, ама на општинската страна никаде не сретнав информација дека ова ќе биде десет години, него едноставно пишува само дека проектот вреди 160000 евра и другото само онака набројано безбедност на патници, нема да пречи на возилата околу висината и тоа.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 21-Apr-2009 at 09:16

„Инвеститор на надвозникот е ’Акцент медија‘, која ќе го добие на користење од десет години за поставување реклами.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=E720C30E00E2E041A15A9A70ECD5E2FC
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 21-Apr-2009 at 09:25
ShiftyRunaway
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 21-Apr-2009 at 15:59
Бравос ајде почнете да заличи тој дел малку и да се осигураат пешаците во тој дел.
Само сепак не знам дали ќе го користат како што треба, поточно дали ќе го користат или уште на диво ќе поминуваат.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
gko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gko Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 22-Apr-2009 at 22:48
За жал, очигледно е и во овој случај надвозникот ке се направи за џабе. Средишното зеленило е веќе поставено, и сега пешаците повторно си проагаат без проблем, дури не ни имаат ограда за прескокнување. Единствен начин да функционира ова во тој дел од градот, беше да се постави и ограда во средината на жардињерите, но кај нас не е важна функционалноста на проектите. И да, надвозникот нема да изгледа вака бидејки ќе биде покриен со реклами.
Се молам да грешам, ама ....
Ме теши само фактот што барем прават нешто таму
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 23-Apr-2009 at 08:50
РИЗИЧНО Е МИНУВАЊЕТО НИЗ ПОДЗЕМНИКОТ КАЈ „КОНТИНЕНТАЛ“
Таванот на преминот пред уривање

Испукани ѕидови, пропаднат таван и голем број вирчиња од водата што постојано капе од таванот, е состојбата во која се наоѓа подземниот премин во близина на хотелот „Континентал“. Опасноста од негово попуштање секој ден е се пореална, а за решавање на проблемот надлежните институции се уште не преземаат ништо. Овој премин се смета за еден од најкористените во Скопје. Низ него секојдневно поминуваат стотици граѓани и студенти поради тоа што во непосредна близина се наоѓаат студентскиот дом „Стив Наумов“ и неколку факултети. Во подземниот премин работат и десетина дуќани, чиишто сопственици се жалат дека поради состојбата во која се наоѓа луѓето се повеќе го одбегнуваат, па тоа влијае и врз нивната работа. - Секојдневно поминувам низ преминот и тој се повеќе и повеќе се распаѓа. Иако станува збор за прометно место каде што секогаш има луѓе, јас, сепак, последните неколку дена избегнувам да поминувам низ него затоа што се плашам да не ми падне таванот врз глава “ вели Кристина, студентка на Природно-математичкиот факултет. Таа објаснува дека поради тоа што се плаши да ризикува и да поминува оттука за да го скрати патот, принудена е да пешачи или од кај Бит-пазар или, пак, да влегува од Автокоманда за да стигне до Факултетот. Од Општина Гази Баба тврдат дека не знаат дека тој е во многу лоша состојба, иако подземниот премин се наоѓа само на десетина метри оддалеченост од општинската зграда. Од Секторот за сообраќај на Град Скопје велат дека се запознаени со тој проблем и во моментов се уште се испитуваат причините што довеле до таквата лоша состојба. - Најверојатно водата што прокапува е последица на обилните врнежи кои го зафатија градот во изминатиот период, затоа што после направените проверки се покажа дека водоводната мрежа која поминува низ преминот е сосема во ред “ велат од Град Скопје. Оттаму објаснуваат дека најпрвин екипите што се на терен и ја следат состојбата со подвозникот треба да подготват документација за состојбата во која се наоѓа преминот и истата да се поткрепи со фотографии. - Со вака изготвената документација потоа доколку е потребно ќе се подготви проект за санација на подвозникот “ додаваат од Секторот за сообраќај на Град Скопје.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1683&ArticleID=112198
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 08-Jun-2009 at 13:14
Со глава у Влајко...уствари ѕид!!!

„Влајко“ ќе се спасува со странски донации


Градоначалникот Јакимовски има намера да го заврши проектот што го почна, а пари ќе обезбеди од донации, преку јавноприватно партнерство, како и од општинскиот буџет

%20
Донации од странски институции и организации, финансирање преку јавноприватно партнерство и повторно одвојување пари од буџетот на општината Карпош ќе му помогнат на натпатникот „Влајко“ да заживее онака како што било предвидено. Од кабинетот на градоначалникот Стевчо Јакимовски истакнаа дека натпатникот „Влајко“ сам по себе бил атракција, но тој сé уште не бил довршен.

- Потребно е да се направи градежно доекипирање. Најпрво е предвидено во најскоро време да се активираат лифтовите, да се изградат ескалаторите, да се отстранат проблемите со прокиснувањето, како и да се завршат работите околу климатизацијата и вентилацијата. Сето ова ќе се плати од буџетот на општината, преку јавноприватно партнерство, а најголемиот дел пари ќе бидат донации од странски организации и институции што го поддржуваат завршувањето на натпатникот „Влајко“ - изјавија од кабинетот на Јакимовски.

Според идејата на градоначалникот, натпатникот „Влајко“ ќе заживее откако во неговите простории ќе се вселат одредени општински делови на месните заедници Влае 1 и 2, Карпош 4, Долно Нерези, Злокуќани и Бардовци.

- Одредни поднесоци што граѓаните на Влае 1 и 2, Карпош 4, Долно Нерези, Злокуќани и Бардовци ги доставуваат во општината Карпош ќе можат да се примаат во „Влајко“, односно од овие месни заедници и населби жителите да можат од поблиску да комуницираат со администрацијата, а не да одат дури до општинските простории. Како резултат на овие активности, очекуваме зголемен интерес за закупување деловен простор од комерцијалниот сектор во делот на услугите, како и од невладините организации - велат од општината.

Изградбата на натпатникот „Влајко“ траеше од 2002 до 2006 година, а општината ја чини 1,2 милион евра. Донација од УСАИД беа лифтовите и нивната монтажа. Идејата за изградба на „Влајко“ потекна по повеќегодишните барања на жителите од Влае 1 и 2. Прво требало да се направи подземен премин, но тоа не било можно затоа што на тоа место поминува главниот цевковод за водоснабдување од изворот во Рашче. Градежните работи ги изведуваше фирмата „Гранит“, а челичната конструкција ја направи фирмата „Металец“ од Прилеп. На натпатникот има вкупно 16 деловни простории. Проектот го изработил Јован Стефановски-Жан, поранешен главен градски архитект.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=68944639261&id=14&prilog=0&setIzdanie=21706
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 08-Jun-2009 at 13:46
Најдобро што може да се направи е да се соберат странски донации и да се сруши ова чудо со тие пари.

Уствари... доколку собираат донации за таа цел и самиот ќе дадам пари.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.154 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.