![]() |
![]() |
![]() |
Автопати и експресни патишта (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 50515253> |
Author | |
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Да, до Градско имаше автопат кога излеговме од СФРЈ. Делот Гевгелија-Граница мислам дека не постоеше и дека се изгради во 90те. Прилично сум убеден дека 98 година го имам возено. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Неготино-ДемирКапија е правен негде почеток на 2000-ти. Еве вест за отворање на последната (трета) фаза:
https://time.mk/cw/3c4eb4e988/negotino-i-demir-kapija-se-spoija-so-avtopat.html |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Значи до сега:
Граничен Премин Табановце 2001 Табановце - Куманово 2011 Куманово - Миладиновци 1979 Миладиновци - Петровец 1979 Петровец - Катланово 1979 Велес - Катланово 1980 Велес - Градско 1991 (поточно малку после железничкиот мост)* Стоби - Неготино 1999 (почнува каде што завршува делницата Велес - Градско, а можеби завршувала овде: https://goo.gl/maps/FigANyyDgwHi92iXA) Неготино - Демир Капија - 2005** Демир Капија - Смоквица 2018 Смоквица - Гевгелија 2006 Гевгелија - Граница со Р.Грција 1999*** *Едниот коловоз на делницата Велес - Градско (обиколницата на Велес) бил првично изграден како магистрала со 2 ленти. Може да се види овде многу убаво: https://goo.gl/maps/A1bRu9t6SgS5HFZJ9 На другиот мост пишува Бетон - 1973, што ни укажува дека Велес всушност имал обиколница уште во 1973-та година, па во 1991 била надоградена во автопат. **Е сега за Неготино - Демир Капија јас како што прочитав на еден друг сајт кој што има вест од 2013-та година за тоа колку километри автопат, каде и кога било изградено пишува дека 16 километри од Неготино до Демир Капија биле пуштени во 2005-та година, а не 6.6 километри. Или имаат од time.mk некоја грешка направено, или пак можеби фазно се пуштала таа делница па во целост се отворила до крајот на 2005-та година. Бидејќи на Google Earth убаво гледам на историската сателитска снимка од 8/31/2003 година, барем од тоа што може да се види во голема резолуција е дека делот после село Тремник па се до Демир Капија е во градба. Значи логично е во целост оваа делница да била завршена во 2005-та година. ***За оваа последна делница, впрочем имам и две слики кои што успеав да ги најдам од постари дискусии на skyscrapercity форумот, се гледа како се надоградувала делницата кај Гевгелија: ![]() ![]() Значи за делот кај Гевгелија, првично се до кај доцните 70-ти, рани 80-ти единствена врска према граничниот премин Богородица била преку овој мост: https://goo.gl/maps/WjY6vwFTVnnzCRz66 Па дури подоцна некаде во 80-те е граден еден дел од автопатот до Гевгелија па во 99-та во целост надограден во Автопат. Погледнете на street view и ќе видите за мостот преку вардар дека едниот дел е постар (постара ограда) во споредба со другиот. Самиот граничен премин Богородица е сигурно изграден некаде во 70-те што се потврдува со ова видео: https://youtu.be/zVtks0egWaI А можеби и мал дел од автопатот до самиот граничен премин бил изграден некаде во 80-те (зборам за нешто помалку од киломатар должина). Еве го и вебсајтот од каде што добив информации за доста од делниците: https://faktor.mk/faktografija-site-makedonski-vladi-z Статијата е објавена во 2013-та година. Секако ако нешто не е точно овде, ќе го корегирам, слободно напишете дали до сега се што е напишано е точно. Би било добро и да дознаеме кога биле овие автопатски делници започнати со градба. Ако сака некој да се нафати да бара по службен весник како што објаснив, слободно може да почне од 72 па се до 78-ма година, сигурно има нешто запишано кога се почнало со градба на првите автопатски делници. |
|
![]() |
|
laziale ![]() Groupie ![]() Joined: 06-Feb-2018 Online Status: Offline Posts: 94 |
![]() ![]() |
re: 'А можеби и мал дел од автопатот до самиот граничен премин бил изграден некаде во 80-те (зборам за нешто помалку од киломатар должина).'
Nemashe avtopat se do 99ta godina na delnicata od Gevgelija do granicata, beshe dvonasocen "avtopat" koj pominuvashe pokraj motelot Vardar |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Smokvica-Gevgelija e graden vo vtorata polovina na 90-tite... del Gevgelija-Bogorodica vo 80-tite, a Veles-Gradsko pocetokot na 90-tite... Glavniot del od avtopatot graden vo Jugoslavija e Kumanovo-Veles vo dolzina od 63km na koj vo edniot pravec e iskoristena starata magistrala koja do den denes nema treta lenta za zastanuvanje.
|
|
![]() |
|
Cheezy ![]() Newbiе ![]() Joined: 28-Apr-2023 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2 |
![]() ![]() |
Налетав сосема случајно на видеово од 1978 година, а се работи за тоа како се одвивала градбата на автопатот "Братства јединства".
Сигурен сум дека ќе ти помогне во истражувањето што го правиш. Линк: https://youtu.be/kf0BRaKaLnk П.С. Делот каде што се кажува за автопатот во Македонија почнува на 16:05 минута од видеото. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Во контекст на хронологијата на изградба на автопатишта низ МК.
Барајќи податоци за фрекфентност на мк патишта налетав на овој прилог кај што вели дека Тетово-Гостивар бил пуштен октомври 1996. https://meta.mk/avtopatot-tetovo-gostivar-poln-so-dupki-kje-se-proektira-negovata-rekonstrukczija-vo-2022-godina/ |
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Почнато е и со Велес - Градско да се реновира или не? Некаде прочитав на некој портал, ама не беше прецизирано дали за автопатот или регионалниот пат. Инаку делот од Демир Капија па се до клучка Неготино (само едниот дел) е во реконструкција.
|
|
![]() |
|
Bistro ![]() Senior Member ![]() Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
https://kanal5.com.mk/poradi-asfaltiranje-zatvorena-za-soobrakjaj-delnicata-veles-gradsko/a584384 Регионалниот пат ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Коцевски: Наскоро одлука за Бехтел и Енка – ТВ21 дознава: Идната Влада ќе бара укинување на една делница
Многу брзо е можна јавнообвинителска одлука за случајот со Бехтел и Енка, најави државниот јавен обвинител Љупчо Коцевски. Обвинителството за гонење на организиран криминал и корупција отвори предмет за изборот на фирмите кои треба да вршат надзор на градбите на коридорите 8 и 10Д. Обвинителството го испитува и првиот склучен договор кој потоа беше поништен, но и вториот кој потоа беше распишан. Коцевски во емисијата 360 степени вели дека во договорот има многу нелогичности, а еден од елементите во постапката е тоа што фирмата Електросолушн која беше избрана да врши надзор ја добила лиценцата за работа за само неколку дена за време на тендерот и покрај тоа што таа фирма претходно се занимавала со проиводство на долна облека. „Се работи таму за конзорциум од три фирми кои што се испитуваат а досега има некои нелогичности во договорот, се преземаат дејствија и јас сметам дека можеби набрзо Јавното обвинителство се излезе со јавнообвинителска одлука. Има нелогичности во однос на договорот, има таму една фирма што не била како фирма….не работела тоа“, вели Љупчо Коцевски. За сето време и додека траеја склучувањата на договорите за изградбата на коридорите од страна на Бехтел и Енка, но и сега, од ВМРО-ДПМНЕ укажуваа на сериозни пропусти и недоследности во целиот проект. Претседателот на партијата и иден мандатар Христијан Мицкоски пред две недели најави дека има две опции за договорот, да го раскине или да се репреговара, што според него втората е поприфатлива. Неофицијално дознаваме дека идната Влада ќе бара продолжување на договорот од сегашните 5 на 10 години за да се растерети товарот на буџетот и дополнително скратување на проектот, односно една делница воопшто да не се гради. За ова во денешното издание на Дејли клик на ТВ21 говореше и Антонио Милошоски кој оцени дека идната власт ќе има тешка задача околу договор, но најави и одговорност за претходните функционери. Владата ќе има една тешка задача, но сигурен сум дека ќе се обиде да ја исполни, а тоа е да се поканат високи претставници на оваа компанија Бехтел и Енка која што е мултинационална корпорација, но во секој случај како држава сигурно ќе не испочитуваат да отвориме еден разговор за можно дополнување или преразгледување на овој договор со Бехтел и Енка. Ваквото можно репрограмирање или дополнително преговарање на овој договор не ја исклучува одговорноста на одредени претходни функционери“, вели Антонио Милошоски. Договорот со изградбата на коридорите 8 и 10Д беше потпишан на 8 март минатата година кој опфати изградба на четири автопатски делници во должина од 110 километри и која треба да чини 1,3 милијарди евра https://mk.tv21.tv/kotsevski-naskoro-odluka-za-behtel-i-enka-tv21-doznava-idnata-vlada-ke-bara-ukinuvane-na-edna-delnitsa/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
И сега, што ќе ни изгради оваа нова влада од автопатишта и експресни патишта? Знам имаше еден член на SSC форумот кој што имаше детално образложено што е во план да се изгради / проектира до 2028. Може некој тоа на мапа да го исцрта?
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
. ![]() Може да ставиш линк од објавата на SSC форумот? Од она што можев да го видам во програмата, до 2028 не се ветува изградба на нови поголеми проекти, само проектирање. Се планира да се завршат автопатите Кичево-Охрид и Блаце-Скопје и експресните патишта Градско-Дреновска Клисура и Ранковце-Крива Паланка. Од проектите кои се готови, но уште не се почнати со изведба, се предвидува да се изгради експресниот пат Битола-Меџитлија и обиколницата на Ресен (на ниво на експресен пат). Не е јасно само за автопатот Кичево-Букојчани, по сѐ изгледа дека не е целосно готова проектната документација, иако во програмата се спомнуваат некои технички карактеристики. Од проектирање се планира изготвување на проекти за автопат Катланово-Велес и експресни патишта Велес-Прилеп, Струмица-Ново Село, Струмица-Смоквица, Битола-Ресен, Ресен-Охрид, Требеништа-Косел, Кавадарци-Неготино, Кочани-Делчево и Радовиш-Струмица.
|
|
![]() |
|
Templar7 ![]() Newbiе ![]() Joined: 22-Mar-2024 Online Status: Offline Posts: 7 |
![]() ![]() |
Убаво е да се прават нови проекти, но прво според мене треба да се стави фокус на рехабилитација и одржување на постоечката патна инфраструктура. Подобрување на патната сигнализација, подобрување на безбедноста, поставување на статични радари и сл.
На пример во околината на Скопје кај што има и најголема фрекфенција на собраќакај постоечката патна инфрастуктура е во очајна состојба. Нема ни еден пристап до градот како што треба. Скопската обиколница е класична ораница, клучката кај Хиподром приклучоците се полоши од некој селски локален не асфалтиран пат. Пристапите од стана на Куманово и Велес катастрофа. Средната лента тотално не употреблива. Од Миладиновци до Куманово ко да сурфаш на бранови кога возиш толкави вдлабнатини има. Делот кај аеродромот исто личи ко Ким Јон Ун да тестирал ракети на него. Лично пре би возел по средена и одржувана магистрала него ли по некој запуштен афтопат кај што во секој момент може тркало да ти одпадне од дупки и нерамнини. Edited by Templar7 - 28-Jun-2024 at 10:12 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Видео од реконструкцијата на автопатот Тетово - Скопје на делот пред Скопје, проект на Јавното претпријатие за државни патишта.
https://www.facebook.com/NikoloskiA/videos/891913865699789 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Дали некој ги има мапите каде точно би поминувале новите автопати од Бехтел и Енка? Заедно со клучки, тунели итн... Или сѐ уште се тајна?
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Ако не се лажам, според динамиката на еден колонијален договор каков шо имаме со Бехтел, трасата сé уште е тајна и за Бехтел и за Владата.
![]() |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Edited by user8642 - 19-Nov-2024 at 18:03 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Од ЅЅС форумот...
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Мислам дека недостасува експресниот пат Битола - Меџитлија, кој е во фаза на планирање, но не можам да најдам точна информација. Доколку не е така, поправете ме.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
1. Едно време се збореше и за експресен пат Струмица - Валандово - Миравци
2. Според просторен план има многу повеќе планирано како на пример автопат Велес - Прилеп. 3. Дали ек-Ју типот на профил 2+1 е планирано да се прецртаат во ½+1+1+½ како другите магистрални патишта во Македонија. На пример Куманово - Страцин, Битола - Ресен - Охрид, Радовиш - Струмица, итн... |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 50515253> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |