build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-Dec-2011 at 15:24
А добро, каде ги цртаат графитите? Во депото Лисиче?  Зарем таму нема чувар, зарем може секој да влезе и да направи било каква штета?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-Dec-2011 at 15:47
И јас сакав да забележам дека за жал гледаме исклучителна кратковидност околу употребата на антиграфитно премачкување. Истата не е скапа а многу го олеснува одржувањето на возовите.
Што се однесува до чуварите, насекаде во депоата има чувари но обично се огромни и неможе да се гарантира целосна протекција на возовите. Кај нас незнам и дали депото е осветлено и дали има чуварска/контролна кула?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 21-Dec-2011 at 16:07
Originally posted by Cloverstack

А добро, каде ги цртаат графитите? Во депото Лисиче?  Зарем таму нема чувар, зарем може секој да влезе и да направи било каква штета?


Графитите ги цртаат во Битола и Гевгелија..поточно моторната гарнитура 712-101/102 го добила својот ''нов'' лик додека одмарала во Битола во текот на ноќта, и скоро 90 % од вагоните кои се исшарани ликот го добиваат од страна на одредена група на Битолски вандали кои немаат попаметна работа...Инаку 712-101/102 сообраќа на деловниот воз Пелагонија Експрес 541/540 скоро два месеци...


Edited by zookisk - 21-Dec-2011 at 16:10
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 22-Dec-2011 at 00:47
У кој термин од Скопје за Битола вози шпанецот? Да не е случајно сеа дел од Пелагонија Експрес? Неколку месеци неам користено воз за натаму + желба да се возам пак со Шпанецот, а и дека скоро ќе идам према Битола, па би било фино он да ме вози натака.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 22-Dec-2011 at 08:10
Шпанецот е Пелагонија Експрес...Тргнување од Скопје во 17:10 и пристигнување во Битола во 20:00. И наутро тргнување од Битола во 05:30 и пристигнување во Скопје во 08:11...
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 22-Dec-2011 at 19:29
Има сликка од Шпанецот од внатре? (реновираниот)
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 22-Dec-2011 at 19:45
На Владимир сликите




Мислам дека е овој
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 22-Dec-2011 at 19:46
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 02-Mar-2012 at 11:52
Originally posted by Vladimir P

еве дел

серија 712

погонски дизел мотори 2 x 261 kW,
Cummins NTA 855 R1 вкупно 522 kW
број на седишта 41 + 58 + 47 = 146,
инсталирана снага по патник 3.58 kW
максимална брзина 120 km/h,
тежина 980 kN,
должина 52.5 m.


Има ли некој информации до каде стигна постапката за набавка на нови мотори за дизел моторните гарнитури? Кога ќе пристигнат истите во Скопје, на кои „Шпанци“ е планирано да се вградат, дали можеби на 712-103/104 или на 712-105/106 или пак ќе одат директно во Колска, иако тоа ми изгледа нелогично бидејќи нарачател на моторите беше МЖ Транспорт.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 19-Mar-2012 at 12:18
Конечно убава вест од МЖ Транспорт. Склучен е договор за модернизација (поправка) на дизел моторната гарнитура 712-105/106. Договорот е со времетраење од 12 месеци, а истиот е склучен на 23.2.2012 година. Модернизацијата ќе ја врши Фабриката за шински возила „Колска“ од Велес, која воедно била и единствениот понудувач за завршување на работата. Се работи за постапка со преговарање без претходно објавување на оглас. Вредноста на склучениот договор изнесува 1.345.790 денари.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 23-Mar-2012 at 18:49
Внатрешноста на тазе реновираниот дизел моторен воз "Шпанец" 712-105/712-106...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Edited by zookisk - 23-Mar-2012 at 18:50
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 23-Mar-2012 at 19:26

Previous

ApplauseCheers

На која релација ќе го пуштат?

Одлична работа е завршена со поставувањето камери и лед-тв. Едини лош момент останува штофот на седиштата, никад асален да се одбере.

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 23-Mar-2012 at 19:43
Најверојатно ќе сообраќа на релација Скопје-Битола...Наскоро и 712-103/712-104 ќе се врати од мртвите и ќе ја видиме во сообраќај...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 23-Mar-2012 at 20:55
Еве уште неколку фотографии...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 23-Mar-2012 at 21:36
Браво одлично завршена работа! Реновираните и осовременети возови треба да станат секојдневие - нема да биде лошо железницата да добие и поддршка од владата за вакви и слични проекти!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 23-Mar-2012 at 22:53
Applauseи за оваа тура слики. Вака да се реновираа пред 4-5 години, а денес веќе да се купеа тие фамозни и долгонајавувани 5 гарнитури, сеа немаше да бидеме слепо црево, кога станува збор за железницата. Сепак ваквото реновирање ме радува дека и покрај се, ќе дојдат подобри денови за МЖ-транспорт. Cheers
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 23-Mar-2012 at 23:55
Zookisk, си ми го разубавил и така прекрасниот ден. Навистина со оваа реконструкција железница ќе понуди ниво на услуга со која ќе се задоволат високите европски критериуми за патување со воз. Ќе потрошам јас пари за ова, па макар и нека е само за возење до Битола . Честитки!

Edited by BOJAN - 23-Mar-2012 at 23:56
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 24-Mar-2012 at 00:56
Конечно нешто ново да се види и во железницатаApplauseCheers Само вака да продолжат и да има уште некој реконструиран воз.
Back to Top
shyes View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote shyes Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 24-Mar-2012 at 01:57
Супер, само вака да продолжат
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 24-Mar-2012 at 12:40
Фала ти многу за сликите зоокиск. Многу добар почеток е ова. Сега личи на воз, се разбира дека не е од најубавите ама ги задоволува македонските стандарти. Камерата е многу битно пошто може да се види кој пушел, кој скинал, кој демонтирал нешто итн. значи патниците ќе си пазат малку а другите ќе си јадат казна. Екранот е идеална идеа, но сепак сметам дека со тие пари може да се купуваат поубави навлаки за седиштата. Ама сепак, и јас да бев, ќе се одлучив за екранот Што фали во возот е дизајнот и бојите. Треба по отворени бој, изгледа малку депресивно но е далеку подобар од стариот лик. ПС: Вратата кај возачот, бравата изгледа ко да е дефект...    Инсче ќе има само во една страна Екран?

Edited by my Macedonia - 24-Mar-2012 at 12:43
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.