![]() |
![]() |
![]() |
Електрични локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 15> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве ја денеска МЖ 441-754 на патничкиот воз i-R 3902 која ме собра од југ после еден прекрасно поминат истражувачки ден и безбедно ме донесе во Скопје ![]() ![]()
За жал од нејзе не успејав да пронајда ниту една фотографија од пред позарот кој потполно ја унушти. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Кога поточно изгорела? И како се запалила? Инаку еве и јас најдов фотка од 441-754 ама не знам дали е од после ремонтот или е постара 1 ![]() ... а еве ги и пропуштените 462-120 и 462-121 2 ![]() 3 ![]() Edited by Cloverstack - 06-Nov-2011 at 01:23 |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Една локомотива серија 461 се запалила негде во 90-тите години на пат од Трубарево за Табановци поточно негде кај Романовци поради претежок воз...Само незнам дали се работи за 461-118...
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Што се случило со „екстериерот“ на 441-044? Кога и зошто бил сменет?
...сега го нема оној страничниот фар: http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/ZELEZNICA/MZ%20eLoco%20pregled%2003.jpg) порано: ![]() Патем, од оваа слика гледам дека на оригиналните ЈЖ локомотиви тој фар бил плав (или можеби зеленкаст?). Знае ли некој која е неговата улога? ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() На поцетокот имало три светла; бело, црврно и зелено Подоцна се ослободуват од зеленото кое е отстрането или заменето со бело. При обнова се менуват во дводелни: бело и црвено И варијанта едноделн: само бела. Упс, за шемата на боење, немој да тражиш некоја логика, при секоја генерална оправка некој ја менува. П.С. И ден денес на обновените локомотиви ретко можеш да го видиш знакот на МЖ-Транспорт!!!??? Edited by Vladimir P - 25-Nov-2011 at 12:46 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
|
Zelenite svetla (vo kombinacija so pozicionite - beli) bile predvideni da oznacuvaat vozenje na slobodna lokomotiva (rezi), odnosno vozenje na lokomotiva koja patuvanjeto go vrsi sama bez vagoni. Vakvo zeleno svetlo se naogja na uste edna dizel-motorna garnitura (ne se sekjavam koja serija bese) so istoto znacenje- vo slucajov garnitura koja ne prevezuva patnici tuku soobraka do odredeno mesto prazna od X pricini. Sto se odnesuva do drugite svetla, belite (pozicioni) oznacuvaat celo na voz, crvenite-kraj na voz (lokomotiva) i kombinacija na crveni i beli (pozicioni) vozenje na voz po nepravilen kolosek. Ova poslednovo se koristi na "dupli prugi" (kaj nas gi nema), koga vozot se dvizi po nepravilen kolosek, odnosno po kolosek koj e predviden za obratna nasoka na dvizenje od nasokata na dvizenjeto na vozot. I za kraj- reflektorot ... toj e postaven povisoko od pozicionite svetla i zaedno so niv formiraat triagolnik, taka da vo temnica se razlikuva zeleznickiot od drumskiot soobrakaj Tomo441 |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Благодариме на информацијата Томо441...
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Томо, дали евентуално знаеш кој е резонот зошто кај 441 токму поновите подсерии 5 и 7 се „попрости“ на ова поле, односно имаат само бели светла.
И зошто сериите 461, 661 и 642/3 имаат по два високо поставени рефлектори? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() Не би тражел подлабока логика зашто се укинати зелените т.е. црвените светла. Така да во сите ЕКС-ЈУ стана непишано правило да секој прави нови „попрактични“ решенија а со тоа целиот возен парк да нема еден единствен стандард. И сега добиваме да на еден ист тип лок мора да се уклучи црвено што спомна Томо а на друга да неможе и да сакаш !!! Иначе двете горни светла - фарови се само за подобро осветлување, за разлика со едно стваро е многу слабо и замара. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
|
Na ponovite serii na lok 441 (rani osumdeseti) se vgraduvaat edinacni svetla poradi isfrlanje na tretoto zeleno svetlo i poednostavno servisiranje na farovite.
Inaku i ovie lokomotivi imaat vgradeni crveni sijalici za zavrsno svetlo, smesteni vo isto kukiste. Se raboti za istite kukista za farovi koi se vgraduvaat na lokomotivite 461. Za vgraduvanje na dva reflektora... Nemam drugo objasnuvanje osven, kako sto rece Vladimir, za podobra vidlivost. Kako i toa ne e nekoe resenie, govori faktot deka na novite lok. 462 se vgraduva eden reflektor. Sepak , dvata reflektora se popotrebni na dizelite (661;642/3) poradi vnatresno postavenite upravuvacnici i so samoto toa namalenata vidlivost. Tomo441 Edited by tomo441 - 27-Nov-2011 at 07:30 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
462-001 и 462-002 впрегнати
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Clov,
Прекрасни слики ![]() Овакви глетки даваат надеж дека сепак има бруто за носење. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Прекрасни фотки Кловер, каде ги начека овие две убавици
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() 41°59'51.50"N 21°33'42.22"E Инаку немаше премногу вагони, мислам до 20 беа... баш ме збуни зошто за таква композиција се впрегнати двете наши најмоќни локомотиви, прво помислив дека едната е само влечена, но пантографите им се дигнати и на двете ![]() |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Не мора да значи дека возот е тежок и со многу вагони за да бидат закачени две локомотиви т.е во случајов 462-002 е возна а 462-001 е запрега...Во одредени случаи се закачуваат две локомотиви еве на пример на релација Трубарево-Табановци затоа што назад од Табановци за Трубарево може да има два воза за отпрема и им се потребни две локомотиви и за да не одат за Табановци само локомотива а после 10 минути возот се закачуваат и се движат заедно...Инаку на еден воз може да има закачено максимум 3 локомотиви...две напред и една позади на крај на возот... ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Не знам зошто, дали дека потемна боја се или не е уште пропадната бојата на серија 462 подобри ми се тие локомотиви на изглед спрема 442
![]() А сликиве Кловер само за на календар на МЖ, секоја чест ![]() |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Во овој случај на сликава првата локомотива 462-001 (запрегата) го влече возот, а на 462-002 (возната локомотива) е кренат пантографот заради греењето во кабината...инаку како би работело греењето и би смрзнале машиновозачот и помошникот машиновозач... ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Уште еден OFF,
Може и да се овие страни вагони (за жал незнам од која серија се)натоварени со роба за која се потребни две лок. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Овие на сликава се Eas серија празни вагони сопственост на српски и бугарски железници...
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 15> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |