![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5859606162 90> |
Author | |||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
а тогаш како би станал нископоден ако моторот остане каде што е сега? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
а кажи ми ти на мене каде виде дека јас напишав нископоден? автобусот ке си остане средноподен само ке има нов модерен изглед |
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
Јас само реплицирав на Тркало,и ништо повеке, бидејки човекот даде предлог за нископодни а не за средноподни. Али нема везе, Живели ![]() |
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
нископодни нема никакви шанси да се направат туку само може да се модернизираат во нивниот изглед и ништо друго, дури може да се направе и некој ретро дизајн од санос с200 и санос с115 автобусите кои по доагањето на сите лаз-ови и кинези ке одат во топилница. јас во моите млади денови ![]() |
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Eве пример како во Ниш го работат ова (мислам дека се средноподни).Преработки од старите Саноси и Икар(б)уси.Само тие го викаат Нибус (Ниш Експрес сами си произведуваат возила),макар шо на надворешен изглед само маската и задниот дел е сменет.Грди се многу,ама вршат работа.
Преработен Икарбус ![]() Икарбус преработка во троосовинец ![]() Мислам дека е 15 метарски ![]() Изворот добро познат ![]() Edited by Тркало - 02-Jul-2011 at 20:30 |
|||
![]() |
|||
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
||
Ova ti e kako da se ozenis so baba,da ja nasminkas i da vikas grda e ama vrsi rabota,ha,ha,ha.
|
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Искрено ова е шкарт работа. Само старо железо.
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
тоа што работи нибус е само џабе трошење на пари, ние на нашите санос-и ако има некои паметни луге во ЈСП тогаш ке ги средат да имаат изглед на некој нов автобус а висината на подот и не менува некоја работа како во изгледот така и во користењето на автобусот. новиот санос што вози низ скопје е истотака средноподен
|
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||
Значи не ни треба којзнае што само средување на каросеријата(крпење и фарбање), моторот (ремонт и замена на некои делови) и ентериерно средување (седишта, светилки, вентилација) и со тоа имаме пристоен автобус за користење во следните неколку години со инвестиција која не е многу голема.
|
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
Многу се грди овие од Ниш. Претерано ни дизајн ни бутур
![]() |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Ова да го напишеше на аутобуси.нет Нишлии жив ќе те изедеа ![]() А во право си грди се упм ,мене ми личат на некои руски модели од 80-те,особено вториов(предницата). Па уште и да се возиш во нив колку се бучни,ајде за градски така - така мали растојанија се.Се имам возено во Србија 2 пати со туристички Нибус на линија од 5 и пол сати и еднаш Ск-Ни,звучна изолација нула. А Саносиве од ЈСП можат многу лесно да се средат,имаме екстра мајстори овде.Нова лимарија,клима и звучна изолација и ко нови се. Edited by Тркало - 03-Jul-2011 at 02:06 |
|||
![]() |
|||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
||
Така, ние живи ќе се изедеме меѓусебно за нашите нови, какви што се (сепак далеку од нишкиве), а они нека се гордеат со нивните.... Не знам... ова нашево самопотценувачко е веќе нешто перверзно. Не велам да не се даваат мислења. Ама гледам некои корисници, бога ми ...има разлика помеѓу конструктивно давање мислења на нормален начин и сеење жолч. Таа разлика е токму она што треба да се ископачи кај нас, тоа е тумор злоќуден.
Edited by Граѓанин - 03-Jul-2011 at 03:16 |
|||
![]() |
|||
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
||
Ја их зовем франкенштајни, па унаказише аутобусе. У реду је урадити ремонт, али оставити дизајн какав јесте! Да су их само средили и оставили овакве (слика), по мени би било пуно боље него што направише ово
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||
Договор за нови 15 кабрио автобуси веројатно од понеделникнедела, 03 јули 2011, 20:41- „...Комисијата за спроведување на јавната набавка изврши евалуација на понудата доставена од страна на компанијата „Јутонг“ при што беше констатирано дека истата е прифатлива и ги исполнува критериумите предвидени со тендерската документација“ Понудите за тендерот за двокатните кабрио автобуси се отворија на 26 Мај, 10 дена пред изборите. Единствено беше заинтересирана фирмата од која претходно, токму преку Транспорт, Владата купи 202 автобуси двокатни автобуси со ретро дизајн. Иако целата набавка се одвиваше за време на предизборната кампања од министерството објаснуваат дека добиле позитивно мислење од антикорупциска дека се е законски бидејќи проектот бил дел од годишната програма. Според условите во договорот, скопјани ќе се возат под чадор во автобус најрано идното лето. Дел од 15-те нови возила се наменети и за Охрид. http://www.time.mk/read/NONE/1f753d8a8d/index.html |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Двокатниот автобус на принуден одмор
Автобусот повеќе е во гаража отколку на улица, бидејќи двајца возачи заминале на одмор Деспина Трајковска Двокатниот автобус деновиве принудно повеќе е паркиран во гаража отколку што ги вози скопјани. Невообичаено, причина за тоа не е ниту дефект ниту, пак, редуциран возен ред, туку двајца од тројцата возачи што го должат токму овој автобус заминале на одмор. Така, даблдекерот, кој сообраќа исклучиво на „15А“, на услуга на патниците е само во една смена, а потоа истата траса продолжува да ја вози друго „обично“ возило. Надлежните велат дека по ваква летна шема автобусот ќе вози најдоцна до идната недела. Принудниот одмор на даблдекерот патниците го регистрираа кон крајот на минатата недела. Една скопјанка во петокот два пати се возела на релација резервирана за „15 А“ и во двата наврата вели дека се возела со „обичен“ единечен стар автобус. „Точно е дека двокатниот автобус периодов поретко е на улица. Не го реализира целиот возен ред, бидејќи тимот возачи што е обучен за ова возило и практично го должи не е во целост, поточно двајца од тројцата возачи се на одмор. Така, принудени сме да го пуштаме автобусот да вози само во една смена, бидејќи недозволиво е возачот сам да ја истера цела дневна шема, односно да вози речиси 19 часа без прекин. Сепак, сметам дека во случајов нема никаков пропуст што би бил на штета на патниците, оти линијата се одржува но комбинирано со друго ‘обично‘ возило“, објаснува Мишо Николов, директор на ЈСП. Тој посочи дека даблдекерот во сообраќај се вклучува наутро од 6,15 часот и денот го завршува еден час претпладне. Потоа на „15А“ се пушта друго возило. Целата дневна шема „дабледекерот“, најавува Николов, се очекува да почне да ја реализира најдоцна до понеделник, кога на работа се очекува да бидат сите тројца возачи ангажирани на ова возило. Од ЈСП велат дека ситуацијата воопшто не е невообичаена, односно не гледаат причина зошто одредени возачи не би биле задолжени само за двокатниот или било кој друг автобус. „Ние, всушност, неодамна одлучивме новите автобуси да не ги вози кој ќе стаса, односно на некој начин ги задолжуваме возачите со возилото, бидејќи сметаме дека така подомаќински ќе се однесуваат кон него. На пример, еден автобус им е даден на располагање на тројца возачи и токму тие во секое време ќе бидат одговорни за возилото во секој поглед. Таа одлука веќе се потврдува дека е оправдана и корисна за нас“, вели Николов. За него, случајот со двокатниот автобус, кој е редуциран токму поради тоа што возачите не се искоординирале за користење на годишниот одмор, е изолиран случај. Уверува дека такво нешто во иднина нема да се случи ниту со двокатниот автобус ниту, пак, со некој од новите автобуси. # http://www.time.mk/read/6791099e26/386922759a/index.html Уште еден ВИЦ на ЈСП. Се прашувам само што ќе се случи кога на есен ќе пристигне првата пратка од 67 автобуси? |
|||
![]() |
|||
Бомба ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-Jun-2011 Location: DE Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
тогаш пак истите тројца возачи ке го задолжат тие 67 автобуси ![]() ![]() |
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Претпоставувам дека kultuzin целеше на следниотв дел од написот
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
Двокатните автобуси „пловат“ кон Скопје
24.07.2011 - 14:48 | Бизнис Двокатните автобуси „пловат“ кон Скопје. Од пристаништето во Хонг Конг 68 – те новопроизведени автобуси тргнаа за Македонија. Ова се снимките од товарањето на автоbусите на бродот Гранде Сиера леоне. Патешествието ќе трае еден месец. Двокатните автобуси ќе бидат испорачани на едно од грчките пристаништа кон сrедината на август, а потоа во неколку тури ќе бидат транспортирани во Македонија. Испораката треба да заврши до 25 август. Очекувањата се дека по скопските улици ќе почнат да сообраќаат од септември. Ова е само дел од набавката. До 2013 година во земјава треба да приситгнат уште 130 – тина вакви авотбуси, од кои 15 се отворени, наменети за панорамски разгледувања. Скопските автобуси нема да се возат никаде на друго место, дизајнирани се само за Скопје во ретро стил, како автобусите што се возеле пред педесетина години. Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани. Автобусите се прозведени во фабриката Јутонг во Кина, најголемиот производител на автобуси во Азија. Од големата набавка на автобуси за ЈСП, досега во земјава пристигна еден двокатен автобус, а ќе ги има вкупно 202, и уште 80 нови нископодни автобуси. Освен тоа ќе има и 16 минибуси, со што целосно ќе се обнови возниот парк на јвното претпријатие. http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/dvokatnite-avtobusi-%E2%80%9Eplovat%E2%80%9C-kon-skopje |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5859606162 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |