|
![]() |
|
Аеродроми |
|
Post Reply
|
Page <1 6061626364 124> |
| Author | ||
Bobi
Newbiе
Joined: 31-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1221 Posted: 25-May-2011 at 17:41 |
|
|
Забеган само да знаешдека МРИА може да слета на 10-тина аеродроми низ светот.(не заради должината туку заради ширината на пистата.
|
||
![]() |
||
Bobi
Newbiе
Joined: 31-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1222 Posted: 25-May-2011 at 17:45 |
|
|
А незнам колку од вас знаат дека продолжетокот на пистата ќе се користи само за полетување,а слетувањето ќе си биде како и до сега.Бидејки навигациските средства ќе останат каде што се,а од нив највеќе зависи каде ќе слета авионот(поготово во магла).
|
||
![]() |
||
OBX
Newbie
Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1223 Posted: 25-May-2011 at 18:40 |
|
Ова од сигурни извори ти е или твоја претпоставка? Затоа што јас мислам дека системот за навигација многу лесно може да се приспособи на потребите на новата писта односно без воопшто физички да се преместува може само да се нацентрира (така лаички да се изразам) |
||
![]() |
||
Bobi
Newbiе
Joined: 31-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1224 Posted: 25-May-2011 at 18:58 |
|
|
Дефинитивно!!!
Бидејќи конфигурацијата на теренот не го дозволува "центрирањето"!!! |
||
![]() |
||
OBX
Newbie
Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1225 Posted: 25-May-2011 at 19:21 |
|
Не би се сложил, Во погорниот пост пишав дека без физичко поместување би се нацентрирал, не гледам како конфигурацијата на теренот не би го дозволила тоа... Инаку како што некаде поназад на форумов е објаснето од постручни лица се работи за ILS(Instrumental landing system) којшто според она што го гледам низ нетов се поставува непосредно пред пистата, ако идеш на гоогле еартх и го погледнеш нашиот аеродром ке видиш дека токму од каде што завршува новиот дел на пистата почнува илс-от, и од тука не гледам причина зошто не би можел да се користи...http://en.wikipedia.org/wiki/Instrument_landing_system |
||
![]() |
||
Bobi
Newbiе
Joined: 31-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1226 Posted: 25-May-2011 at 19:38 |
|
|
Незнам со што се занимаваш но ти кажувам дека не е така како што мислиш.
|
||
![]() |
||
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#1227 Posted: 25-May-2011 at 19:46 |
|
|
Нели има врска со тоа од каде почнува приодот при слетувањето? Колку што сфаќам јас не може премести опремата поназад (за да може да се слетува на почетокот на пистата), бидејќи ILS-от е поставен за да овозможи слетување според определена траекторија, па доколку се помести 500-800 метри поназад, може ќе треба да се искалкулира нова траекторија, а теренот околу аеродромот не го дозволува тоа. Така некако, или врска немам што зборувам?
|
||
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
OBX
Newbie
Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1228 Posted: 25-May-2011 at 19:49 |
|
|
Тотален лаик сум во оваа област,но според она што го имам прочитано тука на форумов и низ интернетов мислам дека не си во право... доколку те интересира оди на темава http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1105&PN=1 има доста интересни информации околу ова...
|
||
![]() |
||
Bobi
Newbiе
Joined: 31-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1229 Posted: 25-May-2011 at 20:21 |
|
|
Гитардемон е во право тоа е тоа што јас го зборував.Од таа причина ќе остане таму каде што е.
|
||
![]() |
||
OBX
Newbie
Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1230 Posted: 26-May-2011 at 02:18 |
|
|
Никој од нас не е во право затоашто ILS-то сепак се поставува на крајот на пистата...
|
||
![]() |
||
Bobi
Newbiе
Joined: 31-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1231 Posted: 27-May-2011 at 09:13 |
|
|
тукму така НО ако Glideslope-от се помести поназад да авионите допират порано на писта тогаш ќе бидат блиску да планините кога ќе бидат сеуште во воздух а тоа не е дозволено.
|
||
![]() |
||
markoboj
Newbie
Joined: 20-Mar-2011 Location: Praha Online Status: Offline Posts: 33 |
Quote Reply
#1232 Posted: 27-May-2011 at 21:33 |
|
|
Здраво,
Фотографии од 04.05.2011.
Инаку летав и на 25.05.2011, без можност да сликам , ама ова се активностите: - кај терминалната зграда веќе се гледаат скелетите на рампите за патници,
- цел објект од надвор е финиширан, и на кровот ставиле име Александар Велики ко на стариот. - Започнати се земјените работи и тампонирањето на паркингот и пристапниот пат. До Октомври, а богами и Септември сигурно ќе биде готов. Многу се брзи, баш се радувам што ќе слетам наскоро на него. Еве и две од птичја перспектива, од целиот аеродром (04.05.2011)
Edited by markoboj - 27-May-2011 at 21:49 |
||
|
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
|
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#1233 Posted: 27-May-2011 at 21:38 |
|
Super!!!!!
|
||
![]() |
||
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1234 Posted: 27-May-2011 at 22:13 |
|
|
Ednas prasav ama aj pak
MNOGU ME INTERESIRA STO LI E OVAA GOLEMA POVRSINA NA KRAJOT OD AERODROMOV (PRETPOSTAVUVAM DEKA E PARKING ZA VOENITE LETALA BIDEJKI DIREKNO E POVRZAN SO PISTATA) ![]() Edited by vladegf - 27-May-2011 at 22:15 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1235 Posted: 28-May-2011 at 00:10 |
|
|
@ markoboj
![]() @ vladegf И јас исто мислам, не гледам што друго би можело да биде... |
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#1236 Posted: 28-May-2011 at 11:13 |
|
Тој паркинг со другиот каде што се гледаат хеликоптерите и зградата која очигледно е нова се на АРМ. Него дали добро гледам дека продолшението на пистата е веќе асфалтирано? Дополнително од оваа перспектива се гледа колку новиот терминал со паркингот е поголем од стариот, кој имено на сликава се губи во споредба со новиот..... Аха и да јас летам на 21и накај Скопје, така да ќе се потрудам да мавнам некој кадар. Update: Од сликата се гледа дека тоа проширувањето на продолжениот крај на пистата е пресликан од другиот крај. За поточната функциона на тие „терминални“ проширувања, мислам дека најдобро може некој да ни објасни што има пилотска дозвола. ![]() Edited by mirakuliks - 28-May-2011 at 11:31 |
||
![]() |
||
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#1237 Posted: 28-May-2011 at 11:25 |
|
|
Da asvaltirano e
![]() Koga doagjas?21 Juni? Jas ako imam srekja kje letam nakaj skopje inace ohrid, jas letam vo 9.Juli sto znaci se pocesto kje ima taze sliki od ,,strancive,, ![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1238 Posted: 28-May-2011 at 13:26 |
|
Таман работа некој од Абу Даби кон Лондон да менува авион во Скопје, па макар Скопје да беше и трансфер аеродром од светска класа ![]() Скопје може да биде трансфер аеродром помеѓу европски и блискоисточни дестинации, само доколку има врски со релативно помали аеродроми, пожелно на двете страни, кои се разбира немаат директна врска, а Скопје би одговарало од географски аспект. На пример ако некој сака да лета од Киев до Александрија, или од Аман до Венеција, или од Кувајт Сити до Стокхолм... Но за таква работа неопходно е на нашиот аеродром да има голем број добро избрани дестинации и добро темпирани термини. Исто така не може да се занемари регионалната конкуренција - Истанбул, Софија, Белград, Загреб... практично за секој пар градови кои може да ги опслужува Скопје, има барем еден друг регионален конкурент кој може да парира од географска гледна точка.
![]() Мислам дека овие проширувања се за вртење на поголеми воздухоплови за 180 степени, односно дека веројатно главниот "taxiway" нема да се продолжува за разлика од пистата. |
||
![]() |
||
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#1239 Posted: 28-May-2011 at 15:46 |
|
Па ако идеме по логика на пресликување ќе има само дополнителна асфалтирана врска со тој крај доволна само за возила а не за летала. |
||
![]() |
||
kitkiritki1
Newbiе
Joined: 28-May-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1240 Posted: 28-May-2011 at 22:55 |
|
![]() ![]() Edited by kitkiritki1 - 28-May-2011 at 23:03 |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 6061626364 124> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |