![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6162636465 159> |
Author | |
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Знаат дека кога тогаш ќе заврне. ![]() Ќути што го средија пред да „дојава“ споменикот. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Помина? ![]() Признавам, критиката ми беше доста строга, ама дупката (која веројатно и ме испровоцира) си е реална. ![]() Барем тротоарите кај ТЦ Буњаковец се пониски сега, и позгодни се за кратки паркирања. ![]() |
|
![]() |
|
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
Kruzen tek MTG
![]() |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
http://kurir.mk/republika/skopje/31735-Skopje-prerasnuva-vo-evropska-metropola
Не знам дали сум ја луд, или живеам у друг град, ама метропола не се станува со реновирање на булевари од кои деноноќно се шири мирис на свеж измет од запрежните коли, а и булевари кои имаат очајни тротоари, па искривување, какво што е кај НБРМ на лентата за автобусите, искривувања кои се појавија уште наредниот ден по асфлатирањето. Не знам, можда некој друг ќе се согласи со видеово, ама Скопје со вакво нешто е само милиметар плус од станување метропола. |
|
![]() |
|
OBX ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Самиот си контрадикторен, кажуваш дека Скопје не може да биде метропола поради состојбата со и околу булеварите, а од друга страна викаш дека метропола не се станува со реновирање на булевари. Немој да ме сватиш погрешно ама ни еден град не бил метропола од секогаш туку метропола се станува со тек на време а како еден од побитните белези на град метропола секако дека се булеварите! |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() Епа баш сум јасен. Значи само со турање асфалт се замачкува очи, реновирање е ако е целосно. Цело е кога има се, а тоа е и сите пропратни елементи на секој булевар да се средени. Апсолутно метропола не се станува преку ноќ, ама метропола не се станува нит со улици, зашто на само 1 км од центарот се наоѓаат диви живеалишта кои се таму 30 години, неподнослива смрдеа, стари автобуси, народен менталитет на кој не му е гајле за градот, импровизации и сл. Ај да не предолжам да редам зашто ќе затера темава у погрешен котекст. |
|
![]() |
|
OBX ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Никаде не е спомнато дека Скопје веќе е метропола,а и насловот на самото видео е Скопје прераснува во европска метропола... Диви живеалишта и бездомници има и во Париз и Њујорк па никој не оспорува дека тие се светски метрополи. И не би се сложил дека на народот не му е гајле секако дека има исклучоци но лично мислам дека многу скопјани си го сакаат и почитуваат својот град.
ПС не го споредувам Скопје со Париз и Њујорк туку само давам пример! Edited by OBX - 07-Jun-2011 at 20:58 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Па јас зборам дека не ни прераснува. Тоа е хипотетичка ситауција, реално земено Скопје прераснува во метропола цел свој животен век. Ама градови како Париз и Њу Јорк ја имаат во најголем дел потребната инфраструктура. Јас ради пропаднатите и испокршени тротоари у Скопје, на 3-4 месеци купувам нови патики, затоа што едини превоз ми е пешадијата. Ние неаме основни работи средено. Да се изгради Јужен булевар па можеби би можеле да кажеме дека прераснува во метропола. Вака е само неколку скалила погоре од урбана паланка. На крајот на краиштата ова е мое мислење, затоа што премногу си го сакам Скопје и добивам хистерични напади кога ќе видам што све се дешава со него. Ја тука прекинувам, ептен ни отиде темава у друг колосек.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Zar ne planira nekoj da napravi fotosesija od rekonstruiranite ulici niz Skopje?
Ne se raboti za sitni zafati tuku golemi zafati ![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
my Macedonia лето е, прво тие што се средношколци имаат сега матури, тие што се на факс имаат јунска а сите останати се некаде на одмор да се ладат, нормално е да бројот на нови постови до кај 15 август биде намален
Се извинувам за дигресија |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Презентиран план за одржлив транспорт на Скопје17.06.2011 | Македонија | Извор: Макфакс
Предлог-планот за одржлив транспорт на главниот град,
изработен во рамки на проект на ЕУ, „Civitas Renaissance“ денеска беше
презентиран пред стручната јавност во просториите на Град Скопје.
Основна цел на планот е да се дефинира визијата за идниот развој на одржливиот транспортен систем. Според професорот од техничкиот факултет од Битола Никола Крстановски потребно е да се активираат капацитетите за градење политика за одржлив транспортен систем, а планот треба да послужи при изработка на Генерален урбанистички план и Детални урбанистички планови и сообраќајна студија. Во планот предвидени се девет мерки меѓу кои се, координирано
планирање на намена на земјиште и транспортниот систем, унапредување на
јавниот градски патнички превоз, унапредување на велосипедски и
пешачки сообраќај, управување со паркирање, мерки за смирување со
сообраќајот, воведување на еко такса како мерка за одржлив урбан
транспортен систем и управување на товарниот сообраќај. „Во Скопје градени се цели станбени зони во кои не е предвидена нова сообраќајница или цели трговски комплекси без да се понуди сообраќајно решение“ - вели Крстановски. Како пример тој го наведе трговскиот центар „Буњаковец“ или пренамената на бројни станбени објекти во продавници или обложувалници каде не е решено паркирањето. Според Крстановски во јавниот градски превоз најбитно е да се одреди категоријата на трасата по која евентуално би поминувал трамвај или метро. Стручњаците сметаат дека проблем во сообраќајот во Скопје се
приградските линии, кои според нив не треба да доаѓаат до Транспортниот
центар, туку да има и источен терминал. Според нив воведувањето на еко такса во центарот на градот би го намалил сообраќајот за три до пет проценти и би го зголемило патувањето со јавен превоз. „Преку европската мрежа „Civitas“ и преку проектот „Ренесанса“ разменуваме искуства и знаења со нашите партнери во проектот, правиме промоција на одржливите концепти за мобилност, се со цел развој на нова култура на мобилност во нашите градови. Конкретно, Град Скопје своите намери ги насочува кон проекти фокусирани кон енергетската ефикасност, примена на алтернативни горива, заштита на животната средина и планирање на одржлив транспорт“ - истакна Трајановски. Според него, преку овој План се очекува да се дефинира визијата за идниот развој на одржливиот транспортен систем во Град Скопје преку предвидување иновативни стратегии и решенија за управување со сообраќајот со цел обезбедување подобри услови за живот на граѓаните. http://daily.mk/cluster3/d858ce21cb6f11d067e2528eadebe256/783690 |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
На кое дереџе стигна Скопје - битолчани да му го кројат “идниот развој на одржливиот транспортен систем“ ...
Како некои кои живеат во град од 95,000 жители ќе знаат како да се планира одржлив транспорт за град со седумпати повеќе жители??? Тоа е како да им дадат задача на Скопјани да направат план за одржлив транспорт за Пекинг ... Edited by vlatko.mk - 17-Jun-2011 at 23:49 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Нема врска тоа... професор си е професор...
Само мене ми е несигурно ова... Вака звучи убаво, но дали ќе се реализира? |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Случајно отворив.Влатко незнам кој ти е проблемот со Битолчани и зошто го сфаќаш тоа како "дереџе" за Скопје. Тезата дека незнаат , неразбират професорите дека се од помало место од скопје не ти држи вода ама ич. Лугето дури студирале и се усовршувале сигурно учеле за сообраќанјни решениja и за места многу поголеми од Скопје.
Иначе Техничкиот Факултет од Битола при крај е и со изработката за студијата за Битола Edited by JOE - 18-Jun-2011 at 01:42 |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
Немам ништо против - малку на шега го кажав тоа - сепак мислам дека за вакво нешто треба да се искористат експерти од средини каде се применуваат различни видови на трансорт - луѓе кои освен теоретско имаат и практично знаење и имаат сретнато и решавано слични проблеми.
Ако остане ваква работата од се најавеното ќе се реализира само ЕКОтаксата со цел да се сливаат повеќе пари во градската каса ... Edited by vlatko.mk - 19-Jun-2011 at 01:46 |
|
![]() |
|
truckerinsoul ![]() Newbiе ![]() Joined: 17-Sep-2010 Location: 0 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
извини другар, али ова твоето како навреда иди, цитирам " битолчани да му го кројат идниот развој" , дека зборуваш во множина, оти битолчани какви се? улави, глупи?? ![]() ![]() |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Прашање до Битолчаните:
Дали можат да изготват студија за сообраќајно растоварување на Куманово? Ако биле овде,ќе знаат сигурно колку горлив е тој проблем кај нас. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
truckerinsoul ![]() Newbiе ![]() Joined: 17-Sep-2010 Location: 0 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
ке се обратиш до "Технички Факултет" битола, отсек за собракај и транспорт, на улица " Иво лола рибар" бб, а не до битолчани ![]() |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
На изведувачот на Васил Аџиларски искрено му посакувам никогаш повеќе да не добие јавен тендер, ниту пак било каква друга изградба од поголемо значење, па чак ни асфалтирање на тротоари.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6162636465 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |