build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1241 Posted: 28-May-2011 at 01:32
Originally posted by stratus

Не можеа ли барем да го измијат пред отварање


Знаат дека кога тогаш ќе заврне.
Ќути што го средија пред да „дојава“ споменикот.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1242 Posted: 30-May-2011 at 19:01
Originally posted by Supervisor


Не верувам во твоите коментари искрено
Ќе поминам па ќе дадам оценка.


Помина?

Признавам, критиката ми беше доста строга, ама дупката (која веројатно и ме испровоцира) си е реална.

Барем тротоарите кај ТЦ Буњаковец се пониски сега, и позгодни се за кратки паркирања.

Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #1243 Posted: 31-May-2011 at 16:02
Kruzen tek MTG

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1244 Posted: 07-Jun-2011 at 20:39
http://kurir.mk/republika/skopje/31735-Skopje-prerasnuva-vo-evropska-metropola

Не знам дали сум ја луд, или живеам у друг град, ама метропола не се станува со реновирање на булевари од кои деноноќно се шири мирис на свеж измет од запрежните коли, а и булевари кои имаат очајни тротоари, па искривување, какво што е кај НБРМ на лентата за автобусите, искривувања кои се појавија уште наредниот ден по асфлатирањето. Не знам, можда некој друг ќе се согласи со видеово, ама Скопје со вакво нешто е само милиметар плус од станување метропола.
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #1245 Posted: 07-Jun-2011 at 20:44
Originally posted by N23

http://kurir.mk/republika/skopje/31735-Skopje-prerasnuva-vo-evropska-metropola

Не знам дали сум ја луд, или живеам у друг град, ама метропола не се станува со реновирање на булевари од кои деноноќно се шири мирис на свеж измет од запрежните коли, а и булевари кои имаат очајни тротоари, па искривување, какво што е кај НБРМ на лентата за автобусите, искривувања кои се појавија уште наредниот ден по асфлатирањето. Не знам, можда некој друг ќе се согласи со видеово, ама Скопје со вакво нешто е само милиметар плус од станување метропола.


Самиот си контрадикторен, кажуваш дека Скопје не може да биде метропола поради состојбата со и околу булеварите,  а од друга страна викаш дека метропола не се станува со реновирање на булевари. Немој да ме сватиш погрешно ама ни еден град не бил метропола од секогаш туку метропола се станува со тек на време а како еден од побитните белези на град метропола секако дека се булеварите!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1246 Posted: 07-Jun-2011 at 20:49

Епа баш сум јасен. Значи само со турање асфалт се замачкува очи, реновирање е ако е целосно. Цело е кога има се, а тоа е и сите пропратни елементи на секој булевар да се средени. Апсолутно метропола не се станува преку ноќ, ама метропола не се станува нит со улици, зашто на само 1 км од центарот се наоѓаат диви живеалишта кои се таму 30 години, неподнослива смрдеа, стари автобуси, народен менталитет на кој не му е гајле за градот, импровизации и сл. Ај да не предолжам да редам зашто ќе затера темава у погрешен котекст.
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #1247 Posted: 07-Jun-2011 at 20:58
Никаде не е спомнато дека Скопје веќе е метропола,а и насловот на самото видео е Скопје прераснува во европска метропола... Диви живеалишта и бездомници има и во Париз и Њујорк па никој не оспорува дека тие се светски метрополи. И не би се сложил дека на народот не му е гајле секако дека има исклучоци но лично мислам дека многу скопјани си го сакаат и почитуваат својот град.
ПС не го споредувам Скопје со Париз и Њујорк туку само давам пример!


Edited by OBX - 07-Jun-2011 at 20:58
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1248 Posted: 07-Jun-2011 at 21:41
Па јас зборам дека не ни прераснува. Тоа е хипотетичка ситауција, реално земено Скопје прераснува во метропола цел свој животен век. Ама градови како Париз и Њу Јорк ја имаат во најголем дел потребната инфраструктура. Јас ради пропаднатите и испокршени тротоари у Скопје, на 3-4 месеци купувам нови патики, затоа што едини превоз ми е пешадијата. Ние неаме основни работи средено. Да се изгради Јужен булевар па можеби би можеле да кажеме дека прераснува во метропола. Вака е само неколку скалила погоре од урбана паланка. На крајот на краиштата ова е мое мислење, затоа што премногу си го сакам Скопје и добивам хистерични напади кога ќе видам што све се дешава со него. Ја тука прекинувам, ептен ни отиде темава у друг колосек.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1249 Posted: 13-Jun-2011 at 18:50
Zar ne planira nekoj da napravi fotosesija od rekonstruiranite ulici niz Skopje?
Ne se raboti za sitni zafati tuku golemi zafati
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1250 Posted: 13-Jun-2011 at 23:49
my Macedonia лето е, прво тие што се средношколци имаат сега матури, тие што се на факс имаат јунска а сите останати се некаде на одмор да се ладат, нормално е да бројот на нови постови до кај 15 август биде намален

Се извинувам за дигресија
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1251 Posted: 17-Jun-2011 at 18:37

Презентиран план за одржлив транспорт на Скопје

17.06.2011 | Македонија | Извор: Макфакс
Предлог-планот за одржлив транспорт на главниот град, изработен во рамки на проект на ЕУ, „Civitas Renaissance“ денеска беше презентиран пред стручната јавност во просториите на Град Скопје.

Основна цел на планот е да се дефинира визијата за идниот развој на одржливиот транспортен систем. Според професорот од техничкиот факултет од Битола Никола Крстановски потребно е да се активираат капацитетите за градење политика за одржлив транспортен систем, а планот треба да послужи при изработка на Генерален урбанистички план и Детални урбанистички планови и сообраќајна студија.

Во планот предвидени се девет мерки меѓу кои се, координирано планирање на намена на земјиште и транспортниот систем, унапредување на јавниот градски патнички превоз, унапредување на велосипедски и пешачки сообраќај, управување со паркирање, мерки за смирување со сообраќајот, воведување на еко такса како мерка за одржлив урбан транспортен систем и управување на товарниот сообраќај.
Крстановски смета дека постои слаба поврзаност меѓу урбанистичкото планирање и сообраќајот, а сообраќајот е директна последица на урбаниот развој.

„Во Скопје градени се цели станбени зони во кои не е предвидена нова сообраќајница или цели трговски комплекси без да се понуди сообраќајно решение“ - вели Крстановски.

Како пример тој го наведе трговскиот центар „Буњаковец“ или пренамената на бројни станбени објекти во продавници или обложувалници каде не е решено паркирањето. Според Крстановски во јавниот градски превоз најбитно е да се одреди категоријата на трасата по која евентуално би поминувал трамвај или метро.

Стручњаците сметаат дека проблем во сообраќајот во Скопје се приградските линии, кои според нив не треба да доаѓаат до Транспортниот центар, туку да има и источен терминал.
Во врска со паркирањето тимот од техничкиот факултет од Битола кој го изработи планот  за одржлив транспортен систем, смета дека треба да се преиспитаат цените и политиката на паркирањето и да се обезбедат максимум паркинг места.

Според нив воведувањето на еко такса во центарот на градот би го намалил сообраќајот за три до пет проценти и би го зголемило патувањето со јавен превоз.

„Преку европската мрежа „Civitas“ и преку проектот „Ренесанса“ разменуваме искуства и знаења со нашите партнери во проектот, правиме промоција на одржливите концепти за мобилност, се со цел развој на нова култура на мобилност во нашите градови. Конкретно, Град Скопје своите намери ги насочува кон проекти фокусирани кон енергетската ефикасност, примена на алтернативни горива, заштита на животната средина и планирање на одржлив транспорт“ - истакна Трајановски.

Според него, преку овој План се очекува да се дефинира визијата за идниот развој на одржливиот транспортен систем во Град Скопје преку предвидување иновативни стратегии и решенија за управување со сообраќајот со цел обезбедување подобри услови за живот на граѓаните.

http://daily.mk/cluster3/d858ce21cb6f11d067e2528eadebe256/783690
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1252 Posted: 17-Jun-2011 at 23:48
На кое дереџе стигна Скопје - битолчани да му го кројат “идниот развој на одржливиот транспортен систем“ ...
Како некои кои живеат во град од 95,000 жители ќе знаат како да се планира одржлив транспорт за град со седумпати повеќе жители???
Тоа е како да им дадат задача на Скопјани да направат план за одржлив транспорт за Пекинг ...

Edited by vlatko.mk - 17-Jun-2011 at 23:49
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1253 Posted: 18-Jun-2011 at 00:04
Нема врска тоа... професор си е професор...

Само мене ми е несигурно ова... Вака звучи убаво, но дали ќе се реализира?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1254 Posted: 18-Jun-2011 at 00:48
Originally posted by vlatko.mk

На кое дереџе стигна Скопје - битолчани да му го кројат “идниот развој на одржливиот транспортен систем“ ...
Па кој да го крои? Единствена научна институција во земјава која се занимава со сообраќај во потесна смисла е техникиот факултет во Битола, односно отсекот за сообраќај и транспорт.
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #1255 Posted: 18-Jun-2011 at 01:41
Случајно отворив.Влатко незнам кој ти е проблемот со Битолчани и зошто го сфаќаш тоа како "дереџе" за Скопје. Тезата дека незнаат , неразбират професорите дека се од помало место од скопје не ти држи вода ама ич. Лугето дури студирале и се усовршувале сигурно учеле за сообраќанјни решениja и за места многу поголеми од Скопје.
Иначе Техничкиот Факултет од Битола при крај е и со изработката за студијата за Битола

Edited by JOE - 18-Jun-2011 at 01:42
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1256 Posted: 19-Jun-2011 at 01:43
Немам ништо против - малку на шега го кажав тоа - сепак мислам дека за вакво нешто треба да се искористат експерти од средини каде се применуваат различни видови на трансорт - луѓе кои освен теоретско имаат и практично знаење и имаат сретнато и решавано слични проблеми.

Ако остане ваква работата од се најавеното ќе се реализира само ЕКОтаксата со цел да се сливаат повеќе пари во градската каса ...

Edited by vlatko.mk - 19-Jun-2011 at 01:46
Back to Top
truckerinsoul View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Sep-2010
Location: 0
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote truckerinsoul Quote  Post ReplyReply #1257 Posted: 19-Jun-2011 at 03:41
Originally posted by vlatko.mk

На кое дереџе стигна Скопје - битолчани да му го кројат “идниот развој на одржливиот транспортен систем“ ...
Како некои кои живеат во град од 95,000 жители ќе знаат како да се планира одржлив транспорт за град со седумпати повеќе жители???


извини другар, али ова твоето како навреда иди, цитирам " битолчани да му го кројат идниот развој" , дека зборуваш во множина, оти битолчани какви се? улави, глупи?? битолчанец сум, од моја гледна точка така те сваќам
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1258 Posted: 19-Jun-2011 at 06:28
   Прашање до Битолчаните:
   Дали можат да изготват студија за сообраќајно растоварување на Куманово? Ако биле овде,ќе знаат сигурно колку горлив е тој проблем кај нас.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
truckerinsoul View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Sep-2010
Location: 0
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote truckerinsoul Quote  Post ReplyReply #1259 Posted: 20-Jun-2011 at 11:48
Originally posted by phenomenon

    Прашање до Битолчаните:
   Дали можат да изготват студија за сообраќајно растоварување на Куманово? Ако биле овде,ќе знаат сигурно колку горлив е тој проблем кај нас.


ке се обратиш до "Технички Факултет" битола, отсек за собракај и транспорт, на улица " Иво лола рибар" бб, а не до битолчани
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1260 Posted: 21-Jun-2011 at 00:39
На изведувачот на Васил Аџиларски искрено му посакувам никогаш повеќе да не добие јавен тендер, ниту пак било каква друга изградба од поголемо значење, па чак ни асфалтирање на тротоари.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 2.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.