![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 90> |
Author | ||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|
Од кога па им веруваш на новинарите. Според нив, споменикот на Александар во терминалот е 1,5м висок... |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() За жал, денес со глобализацијата и масовните медиуми, брзо и лесно се забораваат најважни работи, што и да се случи утринава или напладне, при враќање попладне или навечер накај дома, во автомобилот или во автобусот го имаш радиото со музиката која е тука да те развесели, а дома ги имаш филмовите и телевизиските серии кои исто така се тука за да те развеселат, а се разбира, тука се и компјутерот, Интернетот и се разбира, социјалните мрежи, кои исто така се тука за да те развеселат, така што, веќе утре ќе заборавиш што важно се случило денес. За жал, на денешните луѓе памет им влегува во глава дури кога ќе почнат да ги чувствуваат последиците од својата негрижа за тоа што го имале, а го изгубиле, или сеуште го имаат, ама ризикот да го изгубат е голем. Edited by Dexter26 - 08-Sep-2011 at 10:50 |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
@Ma,тоа е страшната вистина не само за Санос,туку за целата наша транзиција во деведесетите од која сеуште патиме и не можеме да се опоравиме,наместо да се направи пресруктуирање на фабриките и понудување на продажба тие се обезвреднија,се дадоа на луѓе што никогаш и не планираа да ги работат туку само ги раскрадоа и толку. |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
|
Da sozdades nestoo trebaa goodini i godiini, no za da go unistiis veke e mnogu polesno nas "biznismen" vo otpad ke ti go prodade za staro zelezo i resen problemot...
![]() ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Ајде малку да броиме, нови автобуси има 149 на број, плус автобусите МАН-Санос да се барем 40 исправни, плус 50-тина зглобни автобуси се сосема доволно за покривање на целиот град. Ме интересира зошто сеуште сообраќаат единечните стари автобуси на Икарус и на Санос и дали наредниот период ќе се изнагледаме различни марки автобуси на скопските улици?
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Интересно ,вчера и денес панорамски Јутонг на редовни линии (на сликава 15А).Најверојатно поради топлото време.
![]() извор:autobusi.net/forum/ |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Кабриолет автобуси. СУПЕР!
|
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
кинеските се многу подобри од украинските автобуси и подобро ке беше наместо украински да купат кинески едноподни, според тоа што го видов на 8 септември кога беше бесплатно возењето
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
А најдобро ќе беше кога веќе наеднаш се купуваат автобуси да се купеа само единечни и зглобни ЈУТОНГ еднокатни автобуси и да не му ја мислиме дали ќе имаат капацитет да одговорат на бројот на патници во главниот град. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Голем дел од човековото битисување е животот да биде не само ефикасен, туку и убав. Естетиката е необјаснив порив, но е присутен во сите нас, за жал глобалиацијата која не бутка во продуктивност, ефективност, профитабилност, ја уништува естетиката. Заради овој факт, подобро двокатни, бидејќи животот е повеќе од ефикасност, капацитет итн. Треба да има и малку радост, мерак.... ќеф. И баш ми е мило што се купија автобуси, не само за превоз, него и за ќеф. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Крале, без да се навредиш. но по нелогичен па дури и наивен став немам одамна прочитано! Освен естетика, која е присутна само до некоја мера и е целосно инкорпорирана во дизајните на Мерцедис, МАН, Ирибус или Соларис, навистина мора да се гледа и ефективноста затоа што тоа е примарната задача на системите за јавен превоз!
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Нема да се навредам. Ја разбирам современата опседнатост со ефикасност, но тоа е убиствено за душата на човештвото. Не се работи за наивност - него напротив, за длабоко обмислување на суетноста на современото животарење кое ни се нуди како рај на земјата. Дизајнот на двокатните е просто речено ПРЕКРАСЕН. Само во неколку дена што вртат низ градот - изнудија толку насмевки, погледи... неочекувана радост. Ќеф и мерак. Што се однесува до нивната функционалност, прилично добро си ја вршат и таа работа. Прават многу помало закрчување во сообраќајот од дуплите, имаат солиден капацитет и нудат удобен превоз. Се ова ги прави фантастичен избор - иако и јас лично бев скептик. |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Ова однапред се знаеше односно претпоставуваше, имено дури своевремено и и водителите од Top Gear бараа конечно да ги вратата двокатните во лондон и да се ослободат од зглобните, точно ради колку зглобните го заглавуваат сообраќајот. Е сега дали оваа карактеристика е побитна од капацитетот на превезени патници по час во еден сообраќајен систем каде што нема друга алтернатива на јавен транспорт освен автобуси е друга приказна. Естетика секогаш може да се инкорпорира и во многу поефикасни решенија. Edited by mirakuliks - 11-Sep-2011 at 11:04 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
А да ја погледнеме и другата страна на медаљот, подобро е да сообраќаат на 5-10 минути зглобни автобуси или двокатни на секои 2-5 минути во сообраќајниот шпиц. Што повеќе ќе прави гужва според вас? |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Двокатни на 5, наместо дупли на 10. Еве земи пример кај Мавровка автобуската, често се закрчува кога ќе се паркира дупли, па уште 1-2 автобуси пред/зад него, до толку што веќе не може да се врти во десно од Бит Пазар накај Мост. Со двокатниот сообраќајот зад автобуската ќе си тече нормално. А вакви тесни грла кои се закрчуваат со дуплите има БЕЗБРОЈ во Скопје. Да не зборувам дека кога дупли се престројува од една во трета лента, тоа е барем едно дополнително чекање на семафор за 10-20 коли. Со тоа, се зголемува загадувањето, се намалува проточноста, а да не зборам за нивото на тензија во градот. |
||
![]() |
||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|
не знаете да се радувате за ништо
![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Јас сметам дека сепак е подобро во сообраќајот да има 1 еден зглобен автобус отколку два автобуси кои прават дупла гужва во патниот сообраќај. Дека се модерни и дека не загадуваат тоа е точно, но колкави ќе бидат трошоците во однос на број на ангажирани возачи, гориво и др. тоа допрва ќе бидиме. Јас сум скептик дека загубите на ЈСП - Скопје и понатаму ќе растат на годишно ниво. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Сето тоа е точно krale, двојните градски автобуси предизвикуваат сообраќаен метеж, двокатните градски автобуси ќе помогнат во растеретувањето на метежот, но едноставно нивниот капацитет не е задоволителен како што е капацитетот на двојните градски автобуси. Или Скопјево треба да почнеме да го празниме и да воспоставиме фиксна цифра на жители, како на пример 350000 за колку што го проектирал Кензо Танге, или ајде со сила 600000 жители, од кои 500000 да бидат жители на Скопје, а останатите 100000 да бидат студенти, средношколци, привремени работници, сите 100000 да потекнуваат надвор од Скопје и да не живеат во Скопје откако ќе си ги завршат своите обврски во градот, во такви околности, ќе ни бидат доволни двокатните градски автобуси. Но во вакви околности, со над 800000 жители и плус над 200000 кои секојдневно поминуваат низ градот, не само од цела Македонија, туку и од странство, двокатните градски автобуси нема да ги задоволат потребите на Скопје, повеќе од потребни ни се и двојните стари канти, особено сега, кога поради нередовни плаќања кон украински ЛАЗ, актуелната влада на Република Македонија ги откажа единствените 4 нови двојни нископодни градски автобуси кои ги имаше нарачано. Дури и обиколницата која неодамна беше пуштена во употреба, ја користат исклучиво тие кои доаѓаат од странство, а домашниве ја игнорираат и возат низ градот без потреба и придонесуваат за зголемување на метежот, иако многу полесна и побрза алтернатива им е да поминат низ обиколницата. Edited by Dexter26 - 11-Sep-2011 at 13:10 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Загубите се друга работа. А околу зглобните автобуси, мислам дека тие се најлошо решение, и треба да се користат ИСКЛУЧИВО на многу фреквентните линии. Буквално пола од гужвата ја прават тие. Инаку јасно е дека двокатните сами по себе нема да го решат сообраќајниот проблем во Скопје. Втор чекор треба да биде ФИЗИЧКО ОДВОЈУВАЊЕ на жолтата лента. Тоа ќе биде дополнение кое ќе го забрза, па дури и ќе го направи атрактивен јавниот превоз. Така, ако еден даблкдекер сообраќа во текот на денот 20 пати на релацијата прва-последна, со физичко одвојување ќе може да сообраќа 30 пати. Со тоа, за 50% го зголемуваш капацитетот на сообраќање. Второ, што не смее да се заборави е дека КВАЛИТЕТОТ на превозот е ДРАСТИЧНО зголемен наспроти зглобните автобуси. Во нив, 80% од патниците стојат, а 20% седат. Во двокатните тоа е обратно, а имаат сличен капацитет како едно-спратните. Тоа е голема придобивка. Трето, естетиката на единечен и двоспратен, ама со ништо не е споредлива. Едноставно двокатните се ИКОНА на градот - фантастично решение во секој поглед. Изненаден сум колку генијално испадна, иако бев скептик. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |