build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Јавен автобуски превоз (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1301 Posted: 18-Dec-2015 at 23:23
Gradskiot javen prevoz treba da e besplaten, kako vo Talin. I taka JSP e zagubar pa sekoja godina cica od drzavniot budzet milionski sumi.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1302 Posted: 19-Dec-2015 at 00:13
Епа, тој загубар, прави Панорамско тркало како капитална инвестиција

Инаку, најновото им е дека нема ништо да се смени до 1 мај, некако случајно датумов се помести после, како гласање да ќе има тогаш, чудно
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1005
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #1303 Posted: 19-Dec-2015 at 05:38
Ова ме присети кога на баба ми (и сите други) и стигна барање за наново да го закупи гробното место на дедо ми (иако го направила,направиле) тоа уште порано...но не,требаше наново да се искешира,овој пат околу 5 илјади денари.
Тогаш ми текна од каде вадат пари за проекти како опростување на долговите на посиромашните граѓани и слично.

Така и ова,треба некој да плати за превозот на пензионерите и сега најново на студентите.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1304 Posted: 19-Dec-2015 at 06:28
мене цените ми се ок, не е ок тоа што системот е невидена мешаница од цени кои очигледно некој произволно си ги наредил...
дури и мене сега не ми се некои работи јасни
1. што значи дневен или неделен билет? колку сакаш се возиш во тој временски период? ако е така, тогаш цената е во ред и е поевтина од досегашната
2. зошто цената за плаќање со мобилен е поголема?
3. каде ќе може да се набават картичките? дали сите билетари на ЈСП ќе ги издаваат? и зошто на никому не му смета фактот што на целото подрачје на градов има вкупно помалку од десет билетари, а огромен број на автобуски постојќи?
4. ова е можда малце поглупо прашање, ама како знаеме дали одреден патник го куцнал својот билет за време на возењето?

проблемот со наплатата во јавниот превоз беше во се, освен во тоа дали била електронска или не... поентата на модернизацијата е да се намали потребата од контролори, да се ослободат возачите од таа обврска и да не се прават гужви при влез во автобус

од сите ствари што можевме да ги копираме од други градови, ги ископиравме нивните обележја, а ваквите системи не...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1305 Posted: 19-Dec-2015 at 12:04
Originally posted by ehrlich

Епа, тој загубар, прави Панорамско тркало како капитална инвестиција

Инаку, најновото им е дека нема ништо да се смени до 1 мај, некако случајно датумов се помести после, како гласање да ќе има тогаш, чудно
Pak so pari od drzavniot budzet i po naredba na...
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1306 Posted: 19-Dec-2015 at 15:59
Мислам дека темава за како функционира системот на плаќање со електронска картичка ја имам веќе елаборирано поназад. И тогаш кога пишував се сеќавам дека потполно истите неразбирања за придобивките на тој систем што беа реплицирани од други членови ги читам и во последниве две страници.
Значи принципот кој е применет во ценовникот е многу сличен ако не и малтене ист на тој што се применува во Бризбен и Мелбурн. Сиднеј сега е во процес на етаблирање на систем на плаќање со електронска картичка.
Имено кога се воведоа електронските картички цените кои беа постоечки се задржаа како цени кои ќе се наплаќаат со картичките додека цените за билет кај шоферот (и ова важи само за автобускиот превоз, за воз и трамвај не се издаваа веќе класични билети) беа покачени за да стимулира употребата на електронските картички.
Еднаш кога ќе се етаблира системот и повеќето патници ќе ги користат картичките ќе приметите само како ќе ве нервира кога некој ќе сака да купи карта кај шоферот пото само ќе ви одолговлекува патувањето. Ова е од мое лично искуство.
Е сега мислам дека имам образложение за тоа што претставува дневен или неделен "билет".
Имено може тоа да се реши на два начина. Првиот кој е покомплициран е да се активира картичката за дневен или неделен билет преку инсталираните посттерминали или за персонализирантите картички преку интернет. Вториот и многу поедноставен систем е поставување на горна граница на колку може некој да потроши од електронската картичка дневно, односно неделно. Имено според ценовникот ако потрошите 150 денари во денот за возења, секое наредно возење во денот би ви било бесплатно односно секое возење после четвртото во денот ви е бесплатно. Соодветствено ако во неделата достигнете до сума од 500 денари секое наредно возење во неделата ќе ви е бесплатно. Тоа би дошло на пример ако четири дена по ред користите од електронската картичка колку за дневна карта, тогаш возењата во наредните три дена од неделата ви се бесплатни.
Тоа се два функционални модели за кои знам и се имплементирани успешно.
Како што и порано елаборирав а и сега укажав драстично повисоката цена за билетите кај шоферите е само и само да се стимулираупотребата на електронската картичка. А цената за електронската картичка е симболична со оглед на тоа дека ќе биде користена повеќе години.
Ова може горазјаснува првото прашање на забеган.
За второт прашање можам само да шпекулирам дека поскапа е цената бидејќи се вкалкулирува услугата што ја наплатува мобилниот оператор.
За третот прашање, веќе имаше пишано за дистрибутивната мрежа, имено решение кои е застапено и во Австралија. Непресонализирантите картички се достапни како во билетарите така и во локалните тобакоа, додека за персонализираните треба да се иде кај официјалните билетари. За персонализираните карти искрено мене ми е малку непотребен фактот да треба да се стави слика. Тука во Бризбен ти купуваш картичка која има свој сериски број и ако сакаш да ја персонализираш само идеш на интернет и внесуваш свои податоци за картичката која ја користиш. Тоа ти овозможува и да наместиш автоматски да ти се надополнува картичката со одреден износ кога ќе се испразни со тоа што ќе ја поврзеш со твојата лична сметка.
Забеган одговорот на твоето последно прашање е многу едноставно. Контролорите ќе бидат снабдениу со електронски читачи кои ја отчитуваат картицата исто како инсталираните читачи на автобусите и им покажуваат на контролорите кога е последниот пат кога си ја отчитал картата, на која станица и евентуално на кое возило или линија.
Тука најверојатно има уште еден детаљ кој не ми е мене баш најасен. Никаде не се спомнува дали и при излегување треба да се отчита картичката. Ова е потребно за системот да знае дали станува збор за возење само во зона 1 или и зона 2 (градска и приградска). Јас се сомневам дека ова и ќе биде така само не е образложен овој детаљ. Исти така со овој начин на читање на картицата најверојатно ќе постои и паричен пенал ако не се отчита картичката при излегување од автобусот. Вака е барем во Австралија.
Во однос на информацијата дека е поместен датумот за новиот ценовник (тука имплицитно се мисли на поскапиот билет купен кај шоферот) за мај само покажува дека заборавиле да дадат тест период во кој народот ќе се навикне на новиот систем. Најверојатно тест периодот и бил планиран, ама бидејќи политичариве наши се "таленти" излгеда се избрзале да покажат дека прават нешто добро. Па отпосле сфаќаат дека се избрзале кога ги гледаат негативните реакции на нардот, кои секагаш ќе постојат кога се менува добро познат систем. Народот, а особено кај нас е скептик во поглед на промена кон понови технологии. Само сетете се колку време помина додека се научи народот да користи дебитни картички наместо да носи секогаш кеш во џеб.
Се на се основниот концепт на имплементација на електронската картичка е во рамките на тоа што е застапено во светот. Е сега постојат технички детали кои се нејасни или за кои постојат поедноставни решенија а се резултат на неискуството на ЈСП а до некаде и на фирмата добитник на тендерот за електронските картички.
Еден доказ за ова е фактот дека читачите се специјално дизајнирани и произведени само за нас, а сум сигурен дека со едноставна адаптација на читачи кои се применуваат во други поголеми метрополи и кои се произведуваат во многу поголеми броеви би поминале поевтино и ќе осигураат многу поевтини разервни читачи бидејќи со тек на вереме самите читачи ќе почнат да се расипуваат (5/10 години) и ќе треба да се набавуваат нови.
Во однос на цените воочливо е дека нема некои премногу големи заштеди ако се користата дневни, неделни или месечни карти. Имено јас тргнувам од точката каде секој секој што користи јавен транспорт најмалку ќе треба да искористи две возења дневно (кон и од работа/факултет/школо) во текот од пет дена во неделата. Во овој случај ќе се потрошат 70-80 денари на ден односно 350-400 денари на недела, односно 1500-1700 денари на месец. Од тука се гледа дека ретко кој од тие што редовно го користат јавниот транспорт ќе имаат некоја придобивка со дневната, неделната или месечната карта.Во однос на картата за десет возења во рок од 15 дена за 250 денари е малку во конфликт со неделната карта. Ако идеме по системот на ограничување колку може да се потроши електронската картичка, тогаш имплементација на билетот од 10 возења би била следнава, ако се навршат 7 возења во период помалку од 15 дена тогаш следните три возења се бесплатни, со можност за повеќе безплатни возења ако во меѓувреме се постигне условот за дневна карта. И тука се јавува конфликт со неделната карта. Тоа значи дека многу поретко ќе се постигнува условот за неделна карта. Ако ова го ставиме во моделот на користење на јавниот транспорт кој го наведов погоре, тогаш е се гледа дека картата од 10 возења е поевтина алтернатива на неделната и де факто се гледа дека постоењето на таа карта за 10 возења се базира на погорниот модел (5 дена по две возења од и кон работа). Што е поинтересно е и фактот дека со оваа карта е поевтино да се користи јавниот транспорт отколку да се набави месечна карта.
Како и да е воведување на ситемот на наплаќање со елетронска картичка овозможува многу лесен и брз начин на менување и прилагодување на цените како и моделите за поевтини цени при редовно користење на јавниот транспорт (дневни, неделни, 10 возења). Со елетронската картичка нема да има потреба повеќе од тендери за печатење на класични билети а со тоа и долгорочно ќе се намалат расходите на ЈСП.
А ЈСП како и секое претпријатие за јавен транспорт нема никогаш да биде профитабилно и ќе има потреба да биде субвенционирано од градот. Бризбен има еден од најскапите цени за карти во свет за јавен транспорт и покрај тоа претпријатието има потреба од субвенции. Но тоа не значи дека јавниот транспорт треба да биде бесплатен, бидејќи тоа не би било фер спрема тие што нередовно го користата јавниот транспорт. Тие веќе допринесуваат за функционалност на претпријатието преку данокот што го плаќаат. Фер е тие што навистина го користат јавниот транспорт да плаќаат поголем удел во одржувањето на претпријатието, и тој поголем дел доаѓа во форма на билети кои се наплаќаат.
Идејата за комплетно бесплатен јавен транспорт, што всушнот значи комплетна финансиско одржавање на претпријатието од страна на градот односно даночните обврзници има смисла и оправданост само таму каде што над 80% од населението редовно го користи јавниот транспорт и економијата на градот е доволно јака за тоа.
Во целава анализа комплетно го игнорирам моментот "Тркало" на Вардар бидејќи самиот проект и идејата тоа да биде под финансиски и технички менаџмент на ЈСП се според мене сулуди.

Edited by mirakuliks - 19-Dec-2015 at 16:40
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1307 Posted: 20-Dec-2015 at 11:40
Originally posted by mirakuliks

Бризбен има еден од најскапите цени за карти во свет за јавен транспорт и покрај тоа претпријатието има потреба од субвенции.


Moжеби има еден од најскапите билети во светот (иако и тоа е релативно, кажи кој е соодносот на цената на билет за едно возење во споредба со просечната плата во Бризбен), но затоа има:

- BUZ service, Free loop bus и CityGlider bus service(http://www.brisbane.qld.gov.au/traffic-transport/public-transport/buses)

- CityCat, CityHooper и CityFerry (http://www.brisbane.qld.gov.au/traffic-transport/public-transport/citycat-ferry-services)

- Queensland rail city network (https://www.queenslandrail.com.au/forcustomers/stationsmaps/maps)

Скопје има САМО автобуски превоз. Нема ни трамвај, ни тролејбус, ни вотербус, ни ферибот, па дури ни приградска железница.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1308 Posted: 20-Dec-2015 at 12:57
Vo zemja so 30% nevrabotenost, so 2000 den. socijalna pomos, so sistem vo koj se e koncentrirano vo glavniot grad, taka sto sekoe utro od vnatresnosta se upatuvaat stotici avtobusi i nekolku pati poveke avtomobili kon Skopje, i so JSP koe i onaka cica ogromni sumi od drzavniot budzet, javniot gradski prevoz treba da bide besplaten.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1309 Posted: 21-Dec-2015 at 03:37
превозот не мора да е бесплатен, сосема реални се и цениве што ги имаме... проблемот е во тоа каде одат тие пари и што точно се прави за да се оправда таа наплата, освен тоа што те носат од точка а до точка б

значи ја за таа карта се тепам со пензионери во автобус, и тоа е само еден од милијарда проблеми
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1310 Posted: 21-Dec-2015 at 15:55
I mene cenive mi se ok, no ima ranlivi kategorii na luge koi ne mozat da kupat bilet a javniot prevoz treba da bide za site dostapen.
PS: Toa so penzionerive e nevidena glupost a site znaeme so kakva cel.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1311 Posted: 21-Dec-2015 at 17:55
Цената на единечен билет мора да биде поскапа за да се стимулираат граѓаните да користат електронски картички.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1312 Posted: 21-Dec-2015 at 18:33
Originally posted by alexsend

Цената на единечен билет мора да биде поскапа за да се стимулираат граѓаните да користат електронски картички.



Aко веќе сакаат цената на билетот да биде поскапа, нека воведат експресни линии со минибусеви како во Белград (како Ѓорче Петров -Драчево, Ѓорче Петров-Илинден, Радишани-Драчево, Радишани-Сопиште, Волково-Ново Лисиче) кадешто билетот ќе биде 60 денари и ќе се купува исклучиво во возилото, а не тука да ми измислуваат топла вода и да ми градат вртелешки.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1313 Posted: 10-Jan-2016 at 22:17
дали е воведен новиот тарифен ситем систем или нема абер уште?
и дали некој знае дали тарифите кои ги има на сајтот на ЈСП се конечните?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1314 Posted: 10-Jan-2016 at 23:38


Воведен е како не, ама како што реков и претходно до 1 мај (кхкх, до избори) ќе важат и старите карти. Инаку, картички со едно возење купени во билетарници, кои беа 30 денари, повеќе нема да има можност да се купат во нив, односно не постојат, само со купувања кај шоферот (35 денари). Само картите со десет возења се уште постојат.

Иако мене се уште не ми е јасен до крај тарифниот систем и планирам да си продолжам со велосипед секаде каде што е можно, избегнувајќи ги ЈСП на секој можен начин, кои продолжуваат со своето неодговорно работење.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15196
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1315 Posted: 21-Jan-2016 at 16:33
Промовиран системот за автоматска локација на возила од јавниот градски превоз

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и директорот на Јавното сообраќајно претпријатие(ЈСП)-Скопје, Игор Јанушев, денеска го промовираа функционирањето на Систем за автоматска локација на возила од јавниот градски превоз.



„Со воведувањето на овој модерен Систем за автоматска локација на возилата и електронска наплата Градот Скопје и неговите граѓани ќе добијат побрз и поквалитетен градски превоз. Системот за електронска наплата веќе го промовиравме и тој успешнио функционира, а денеска со директорот Јанушев го промовираме работењето на контролниот центар во кој се следат автобусите во реално време, дали се запазуваат пропишаните возни редови, односно за секој автобус има една линија на која се следи неговото движење, дали има доцнење или потреба од негова замена доколку има дефект. За реализација на овој проект Градот Скопје и Јавното сообраќајно претпријатие -Скопје издвоија околу 3 милиони евра и очекуваме со него да се намали потрошувачката на гориво и да се зголеми квалитетот на превозот што ќе придонесе и за зголемување на бројот на патници во автобусите. Како што веќе најавивме со воведувањето на електронската картичка во автобусите на ЈСП ќе имаме и точна информација за бројот на патници на одредени линии и до колку има потреба ќе интервенираме за да им овозможиме на граѓани побрз и поквалитетен градски превоз, односно редовен, сигурен и точен превоз, а од месец мај очекуваме во овој систем да се вклучат и приватните превозници“, истакна градоначалникот Трајановски.



Директорот на Јавното сообраќајно претпријатие -Скопје, Игор Јанушев, потенцираше дека овој најмодерен систем ќе им овозможни точна информација на граѓаните и ќе ја оптимизира работата на ЈСП, односно ќе придонесе за се подобар превоз на граѓаните.

Системот за автоматска локација и електронска наплата треба да биде инсталитан во 500 автобуси од јавниот градски превоз, во 385 на ЈСП и во 115 автобуси на приватни превозници, соопштија од Град Скопје.



Овој систем претставува моќна алатка за следење на автобусите во реално време, запазување на пропишаните возни редови, како и овозможување на благовремени корекции и намалување на времето на чекање согласно со моменталните случувања во сообраќајот на градските улици, како и добивање реална слика за бројот на превезените патници по категории.

ЈСП СКОПЈЕ системот ќе може да го користи за димензионирање на превозните капацитети по линија, како и за автоматско генерирање на возните редови, а сево ова во голема мера ќе придонесе за подигање на квалитетот на превозните услуги, зголемување на бројот на патници, како и зголемена наплата.



Со воведувањето на овој систем патниците ќе имаат големи придобивки поради навремено добивање информации поврзани со патувањето, односно на автобуските стојалишта ќе има 50 троредни информациони дисплеи за пристигнување на автобусите, испраќање СМС порака преку која патникот ќе добива информација за неколку следни пристигнувања на автобус на бараната линија, преку веб апликација на која покрај времето на пристигнување на одреден автобус на одредена постојка, ќе биде на располагање и т.н. планер на патување со користење исклучиво на јавниот превоз, како и бесплатна телефонска линија 0 800 115 за сите информации поврзани со јавниот превоз.

Преку системот ќе се врши управување на возилата во мрежата на линии, контрола на работата на возачите и спроведувањето на планираниот возен ред, можност за навремено и ефективно реагирање од организаторот на превозот во непредвидени ситуации во сообраќајот и подигнување на нивото на безбедност на возачите и патниците.

http://www.mkd.mk/makedonija/skopje/promoviran-sistemot-za-avtomatska-lokacija-na-vozila-od-javniot-gradski-prevoz
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2652
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1316 Posted: 21-Jan-2016 at 17:26
Вели:

Системот за електронска наплата веќе го промовиравме и тој успешнио функционира, а денеска со директорот Јанушев го промовираме работењето на контролниот центар во кој се следат автобусите во реално време, дали се запазуваат пропишаните возни редови, односно за секој автобус има една линија на која се следи неговото движење, дали има доцнење или потреба од негова замена доколку има дефект.

A потоа вели:

Со воведувањето на овој систем патниците ќе имаат големи придобивки поради навремено добивање информации поврзани со патувањето, односно на автобуските стојалишта ќе има 50 троредни информациони дисплеи за пристигнување на автобусите, испраќање СМС порака преку која патникот ќе добива информација за неколку следни пристигнувања на автобус на бараната линија, преку веб апликација на која покрај времето на пристигнување на одреден автобус на одредена постојка, ќе биде на располагање и т.н. планер на патување со користење исклучиво на јавниот превоз, како и бесплатна телефонска линија 0 800 115 за сите информации поврзани со јавниот превоз.

Дали оваа значи дека патниците нема да имаат информации да ја следат рутата на автобусите во реално време, односно таа ќе им биде достапна само на вработените во контролниот центар на ЈСП?

Инаку, еве како се следат движењата на автобусите во реално време на Исланд (aпдејт на локацијата на секои 15 секунди):

http://www.straeto.is/english/live-bus-map/
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1317 Posted: 23-Jan-2016 at 00:59
конечно профункционира системот за најава на постојќи на некои линии, барем 5-ка и 15-ка го имаат... претпоставувам нешто поврзано со веста погоре?

инаку, ова што го спомнува phenomenon би било добро за корисниците кај нас, затоа што во возниот ред пишува време на тргнување од почетна станица, ама не и време на пристигање на конкретната постојка, па треба сам да пресметуваш дали автобусов доаѓа за 15 минути или пола саат, ако не си чест корисник на таа линија
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1318 Posted: 23-Jan-2016 at 16:09
Функционира и во двојка, а веројатно и во други автобуси, ама за жал се уште не во сите автобуси и не секогаш.

Инаку, тоа е најголемата глупост од страна на ЈСП, многу помали градови имаат едноставни табели на секоја автобуска кога пристигнува автобусот на таа дадена автобуска, мислам дека не е некоја научна фантастика да се одреди кога е автобусот на секоја автобуска.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1319 Posted: 23-Jan-2016 at 16:55
Originally posted by zabegan

конечно профункционира системот за најава на постојќи на некои линии, барем 5-ка и 15-ка го имаат... претпоставувам нешто поврзано со веста погоре?

инаку, ова што го спомнува phenomenon би било добро за корисниците кај нас, затоа што во возниот ред пишува време на тргнување од почетна станица, ама не и време на пристигање на конкретната постојка, па треба сам да пресметуваш дали автобусов доаѓа за 15 минути или пола саат, ако не си чест корисник на таа линија

 
Благодарам за потсетувањето забеган.
 
Мислам дека заборавив да го објавам ова во декември 2015, а можеби па за да не ги урочам овие од ЈСП Скопје намерно не сум го објавил.
 
Во декември 2015, иако не се возев со автобусот, сепак од надвор се слушна дека во единечен нископоден ЛАЗ кој сообраќаше на линија 16, кога застана на автобуската постојка, на звучниците беше спомнато името на автобуската постојка.
 
Инаку, името на постојката не го спомна возачот преку микрофонот, туку автоматски се пушташе аудио снимка. Немој да ме држиш за зборот, но мислам дека беше гласот на Бранка Станковска, но и да не беше таа, дефинитивно беше женски глас. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 23-Jan-2016 at 16:55
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1320 Posted: 23-Jan-2016 at 19:07
Originally posted by Dexter26



Originally posted by zabegan

конечно профункционира системот за најава на постојќи на некои линии, барем 5-ка и 15-ка го имаат... претпоставувам нешто поврзано со веста погоре?

инаку, ова што го спомнува phenomenon би било добро за корисниците кај нас, затоа што во возниот ред пишува време на тргнување од почетна станица, ама не и време на пристигање на конкретната постојка, па треба сам да пресметуваш дали автобусов доаѓа за 15 минути или пола саат, ако не си чест корисник на таа линија
 Благодарам за потсетувањето забеган.  Мислам дека заборавив да го објавам ова во декември 2015, а можеби па за да не ги урочам овие од ЈСП Скопје намерно не сум го објавил.  Во декември 2015, иако не се возев со автобусот, сепак од надвор се слушна дека во единечен нископоден ЛАЗ кој сообраќаше на линија 16, кога застана на автобуската постојка, на звучниците беше спомнато името на автобуската постојка.  Инаку, името на постојката не го спомна возачот преку микрофонот, туку автоматски се пушташе аудио снимка. Немој да ме држиш за зборот, но мислам дека беше гласот на Бранка Станковска, но и да не беше таа, дефинитивно беше женски глас. Big%20smile
и мене ме потсети на Бранка
инаку, една замерка ми е што разгласот е многу тивок и се меша со радиото, ама ај да речеме дека е чекор напред
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.383 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.