Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 6465666768 90> |
Author | ||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1301 Posted: 13-Sep-2011 at 13:39 | |
крале ако не ми веруваш не ми верувај... незнам дали и се случило... така ми кажа другарката... немора да е точно... јас не бев во тој автобус... но знам што се случуваше мојата 5ка двокатна... јас ставено слушалки и музика слушам кога пази од доле некој се дере, вика... вадам слушалките... незнам што се случуваше доле, ама на неколку пати слушав дерење... дали нешто се карале, незнам... ама поготово пензионерите се воопшто некултурни и се буткаат и на полн автобус, и изгледа на некој од младите им пукнал филм и почна да се дере... А околу анегдотите... те молам немој... нема ти да закасниш на школо јас ќе закаснам и мене ќе ми стават неоправдан... или некој друг за на работа, и ќе му скратат дневница... и не го споредувај Лондон... не ми е воопшто гајле што и како е во Лондон, што се случува... па нека и совршено или пак хаос.... добро или лошо... Мене ме интересира и ме засега тоа што се случува во мојот град... нешто што мора да се смени... Те молам да не почнуваме.... Едноставно двокатниве се голема Утка... можеби убаво изгледаат, ама за добар градски превоз се голема Утка.... Утка ни е целиот концепт/модел/претстава... како сакаш кажи го.... за градски јавен превоз... Edited by FoSsiL - 13-Sep-2011 at 13:40 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
polval
Senior Member Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
Quote Reply #1302 Posted: 13-Sep-2011 at 13:45 | |
А од кога станаа двокатните автобуси „Икона на Скопје“!? Можеби овие новиве ќе станат, старите двокатни се употребувани релативно кратко време, секако прекратко за да станат препознатлива глетка на Скопје. Ако веќе збориме за препознатлив скопски автобус тоа е дефинитивно „Лејланд“.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1303 Posted: 13-Sep-2011 at 14:06 | |
Мене ме нервира тоа што тие кои се повисоки од 170 cm не се качуваат на горниот кат, како да ќе скршат грб ако се наведнат малку или малку повеќе за да седнат, туку создаваат гужва на приземјето, поради што пониските кои сакаат да се качат на горниот кат доаѓаат до претпоставка дека горниот кат е полн, кога во реалност е речиси празен. Стојат покрај скалите, што предизвикува претпоставка дека автобусот е полн до врв, кога во реалност им текнало да застанат покрај скалите за да не бидат дел од гужвата, а горниот кат е речиси празен. Ама ете, и тоа е дел од нашата скопска култура.
Жал ми е за девојчето, но не знам дали факторот кој придонел за да и се слоши е тоа дека автобусот е двокатен, климатизацијата, или гужвата. Доколку седела на горниот кат можеби и се слошило поради климатизацијата, а многу лесно може да се затворат климатизационите отвори на горниот кат и да се отворат прозорците. Ако била на приземјето, а и се слошило поради гужвата, тогаш би требало барем да провери дали има место на горниот кат или да застане пред влезот, и онака никој не го почитува правилото за забрането стоење пред влезот, лично се уверив во тоа вчера, или како што ни налага скопската култура, да застане кај скалите, па на крајот на краиштата, гужвите во градските автобуси во Скопје се секојдневие, јас не верувам дека ќе се решат ниту со двокатните градски автобуси, ниту со двојните автобуси, скопска навика е да се фати првиот автобус кој ќе пристигне, како што спомна ти FoSsiL, ако задоцни ќе заработи неоправдан изостанок или намалена плата, затоа јас ја поддржувам идејата за трамвај, и во повеќе наврати имам спомнато 2 конкретни решенија за сообраќајниот метеж во Скопје и гужвите во автобусите: 1. Да се фиксира бројот на жители на градот на 350000 за колку што го проектирал Кензо Танге, или ајде со сила нека бидат 600000, така што 500000 ќе бидат жители на Скопје, а останатите 100000 ќе бидат студенти, средношколци, привремени работници кои ќе потекнуваат од други места во Македонија и откако ќе си ги завршат своите обврски во градот, на крајот од неделата, да си се вратат во своите родни места; Звучи сурово, па дури и по малку фашистички ? Е па, тоа ни следува кога дозволуваме бројот на жителите неконтролирано да расте, а не како резултат на бејби бум, односно не како резултат на зголемување на наталитетот, туку како резултат на тоа што граѓаните на источна и јужна Македонија ги напуштаат родните краеви и се селат во главниот град во потрага по работа и подобар живот. Кензо Танге го проектирал Скопје после земјотресот од 1963 да биде град за најмногу 350000 жители, според пописот од 2002 се гледа дека таа цифра е веќе надмината и изнесува речиси 500000 жители, а изминативе 5 години таа цифра порасна на 800000 жители и 200000 од надвор кои секојдневно поминуваат низ градот, речиси 1 милион луѓе во град проектиран за не повеќе од 350000 жители. 2. Ако првото решение е неприфатливо, тогаш трамвајот ќе биде само привремено решение за град кој неконтролирано расте во број на жители, метрото, односно подземната железница, е повеќе од клучен фактор за растеретување на сообраќајниот метеж и гужвите по автобусите. А ако девојчето има некаква фобија од двокатни автобуси, единствено решение што можам да го препорачам за тоа е - нека не се вози со двокатните градски автобуси, не знам за друго решение. Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 15:34 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1304 Posted: 13-Sep-2011 at 14:06 | |
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #1305 Posted: 13-Sep-2011 at 16:10 | |
Нема здрава логика по која може да се оправдаат двокатниве. А најголемиот дел од зафканциите е тој празен простор до возачот. Заради тој простор се губи простор, се поместуваат вратите после тркалата и се нарушува проточноста за купување карти од возач како во секој нормален автобус. За коефициентите на ефикасност оддамна зборуваваме и овие се дупло понеефикасни од единечните или хармоника. Коефициентот потрошувачка на час наспроти број на превени патници е коефициент за ефикасност на атобус во градски превоз. Дизајнот може и треба да биде релевантен дел од тоа што ќе набавиме, но не кога кефикасноста се намалува за два до три патии, туку само кога малку варира. Еднаш дадов предлог, еве пак ќе кажам, владата како нарачател итно да го замоли Јутонг за анекс на договорот за редизајн да пробаат да набават единечни од Јутонг ако треба и со доплата (кој апосле со ефиканоста на јавното сообраќајно претпријатие сигурно ќе се исплати), или ако не веќе нека го избацат тој некорисен простор кој и така би имало тука врати па видливост ана возачот не се нарушува.
|
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #1306 Posted: 13-Sep-2011 at 16:33 | |
Најпрво едно прашање до тебе - дали воопшто го користиш јавниот превоз или коментираш од аспект на граѓанин кој впечатокот го стекнува како набњудувач? Незнам тоа колку е нормално 30 мин да дремеш по станици зошто автобусот бил преполн - ама тоа не се случуваше со старите Саноси на истите тие линии - дури слободно можам да кажам дека превозот со нив беше и побрз поради помалото задржување на постојките како резултат на 3-те врати (1 влез + два излеза) - Кај кинескиве не се знае каде се влегува,а каде се излегува луѓето се газат меѓусебно за да дојдат до кабината на шоферот и да купат билет или пак за да се симнат и да излезат. Edited by vlatko.mk - 13-Sep-2011 at 16:36 |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #1307 Posted: 13-Sep-2011 at 17:16 | |
Верувам дека волку смешни коментари немало одамна на форумов. Од масовно иселување на 350000 скопјани, зашто биле над „проектираната бројка“, па до анекси на договори за менување на доброто со полошо, па се до нечии неоправдани заради двокатните.
Значи за се се криви двокатните. Браво. Само ќе кажам дека кога беа тие „супер саноси“ што толку редовно и брзо одеа, не ми паѓаше на памет да се качам во автобус. Сега, тоа ми е задоволство да го сторам. Значи еден патник кој користел сопствен превоз, сега повремено избира да не го користи. А токму тоа е главната поента на КВАЛИТЕТНИОТ ЈАВЕН ТРАНСПОРТ!!! Да се каже дека тој 1м2 што е зафатен во предниот дел е целиот корен на проблемот, не знам дали беше саркастично кажано или озбилно. Исто и тотално неосновани тврдења дека биле дупло понефикасни. Дај тогаш да воведеме товарни вагони, пошто по вашава логика тие се супер ефикасни, па макар во нив се потиш ко мајмун, се гужваш ко свиња, и се возиш како полжав. ШТО Е ТУКА СУПЕР??? Единствено што држи е околу наплатата во автобус, но тоа ќе се реши со електронската наплата. Така ќе биде движењето многу поефикасно. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1308 Posted: 13-Sep-2011 at 17:29 | |
Во нормален автобус, барем во западноевропските држави, возачот не продава билети, а верувам дека истата пракса можеме да ја искусиме и кај нас во Скопје, наместо да одиме во некоја од западноевропските држави за да ја искусиме истата таа пракса.
Сакаш да кажеш дека ова го нема кај старите канти и кај новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ ? Јас велам не, како жител на Скопје кој секојдневно го користи автобускиот превоз во градот, претежно од ЈСП Скопје, од приватните превозници се возам исклучиво во приватна 45-ка, а воопшто не ни помнам кога последен пат сум се возел во приватен автобус, бидејќи претежно се возам во автобусите на ЈСП Скопје. Гужви има и во старите канти и во новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, ти зборувам од искуство. А ако двокатните градски автобуси навистина се проблематични за работниците и учениците кои мораат рано наутро точно навреме да се појават на работа, односно во училиште, тогаш тука се старите двојни канти кои ЈСП Скопје и онака не планира да ги продаде како старо железо, напротив, планира да ги користи што е можно подолго во својот возен парк. Останува само да се надеваме дека ќе ги рекаросираат сите двојни канти како што веќе имаат направено со неколку, барем да бидат поудобни, па белким ќе им текне да ги климатизираат, иако не верувам дека ќе им текне да инвестираат во климатизација на старите двојни канти. А што е уште полошо, се почесто кај старите двојни канти забележувам дека имаат многу малку прозорци за отворање, особено при летниве горештини, па макар и во празна двојна канта да се возиш, чувството е полошо отколку во сауна, бидејќи едно е топлиот воздух во сауната, кој настанува како резултат на водената пареа, а друго е топлиот воздух во старите канти на ЈСП Скопје, кој настанува чисто како резултат на фактот дека нема ниту климатизација, ниту било каков провев, односно циркулација на воздухот во возилата, па дури и отворите од покривите на старите канти едвај се отвораат, некои прозорци и отвори од покривите се намерно заштрафени, за да не можат да бидат отворени. Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 17:49 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1309 Posted: 13-Sep-2011 at 17:54 | |
Не се криви двокатните воопшто. Ако сакаат и 500 нека набаваат. Лошо е тоа што со двокатните дуплите и единичните ќе се повлекуваат, заменети од двокатните, што не е адекватна замена. Сакам да кажам дека двокатните неможат да бидат примарен возен парк на ЈСП. Едноставно тоа не смее да се случи. Ќе доживее крах јавниот градски превоз. Зборот ми е, двокатните не се проблем сами по себе. Проблемот е тоа што ти е се предвидени како замена на дуплите и на единичните автобуси од возниот парк на ЈСП. Значи, заклучок е дека двокатните автобуси неможат да бидат главен носител на суштината на јавниот градски превоз во Скопје. Туку дека примарни секогаш ќе останат дуплите и единичните. Тука се прави грешката. Да беше пример 100 нови дупли и 100 нови единични, можат ако сакаат и 1000 двокатни да земат... колку за чалам... Двокатните можат да бидат само еден вид додаток, плус во градскиот превоз, кој ќе се надокнади на примарниот возен парк, со тоа што можат да се прават ротации, да се пуштаат дополнителни возила, зависи од потребата и од периодот во денот... Тогаш многу повеќе би придонеле за комфор, бидејќи во секој случај би ги олесниле другите автобуси.... Можат да се најдат и многу други намени... Незнам веќе што друго да ти кажам, џабе се натегаме... Но добро... ако мислиш дека двокатните ќе придонесат во градскиот превоз... добро... го почитувам тоа... Но мое мислење е дека сами неможат... дека тие неможат да бидат столбот... но дека можат да придонесат... можат, ама освен ако и дуплите и единичните се вклучени во превозот со најмалку по пола (100) од бројот на двокатните.... И мислам дека можеш да го сфатиш тоа и да го почитуваш.... Едноставно... дуплите и единичните ќе бидат докторите во операцијата... а двокатните ќе бидат асистентите и медицинските сестри... и тоа ќе биде, односно би било така ако имаме доволен број дупли и единечни.... значи ќе биде така се додека не се воведе ново превозно средство, како ЛРТ (трамвај), метро, ГЖ, ПГЖ, или некој друг систем на јавен градски превоз... кое/ј би ја преземал основата, столбот, од дуплите и единичните и би станало примарно превозно средство во јавниот градски превоз.... А организацијата, логистиката и управувањето на ЈСП и другите надлежни органи е исто така многу важна работа и зема голема улога во целукупниот впечаток и функционирање на јавниот градски превоз... и тука треба да има реформи... но засега тоа е друга и посебна, но сепак поврзана тема со оваа.... но еве да ја оставиме засега.... Edited by FoSsiL - 13-Sep-2011 at 17:54 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1310 Posted: 13-Sep-2011 at 18:10 | |
Очигледно не си добро информиран, FoSsiL. ЈСП Скопје не планира да ги користи двокатните градски автобуси како примарен превоз. ЈСП Скопје планира да ги задржи двојните автобуси, претпоставувам дека планираат да ги задржат само двојните автобуси од Санос, а не и двојните автобуси од Икарус, односно од Икарбус, бидејќи се престари, а истовремено, ЈСП Скопје планира да ги задржи и единечните автобуси од Санос со МАН шасија, произведени во 1997 и во 1998 година, вклучувајќи ги и двата најнови бели двојни автобуси исто така од Санос со МАН шасија, како и уште два или три понови бели единечни автобуси исто така од Санос со МАН шасија, еден со три влеза, а уште еден или уште два, не помнам точно, со два влеза. Овие најновиве бели автобуси од Санос со МАН шасија што ги спомнав не се нископодни, но се со нископоден влез, а се произведени во 1999 или во 2000 година, не помнам точно, можно е да се и понови. Се на се, ако се земат во предвид автобусите од Санос со МАН шасија, кои сигурно ги има над 50, моја претпоставка е дека ги има околу 80 или 90, не сум 100% сигурен, и ако на овие автобуси се додадат двојните автобуси од Санос, за кои негде читнав дека ги има над 100, ај песимистички да гледаме, нека бидат 50 двојни автобуси, под претпоставка дека во нив не спаѓаат двојните автобуси од Икарус, односно од Икарбус, новите нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, како и овие последниве бели кои ги спомнав, добиваш цифра од над 180 градски автобуси, што им дава предност на двокатните градски автобуси за само 20 автобуси повеќе, но моја претпоставка е дека сепак повеќе ги има двојни и единечни автобуси, отколку двокатни автобуси. Така да, FoSsiL, возниот парк на ЈСП Скопје и понатаму ќе се состои исклучиво од единечни и двојни градски автобуси, двокатните градски автобуси иако најнови, сепак ќе останат малцинство во возниот парк на ЈСП Скопје. Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 18:17 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1311 Posted: 13-Sep-2011 at 18:22 | |
Ај добро... Јас само кажувам што искусив од 6 Септември до денес, а што беше минатата учебна година... Но можам едно нешто со сигурност да тврдам. Откако ги пуштија новите двокатни и единечни ЛАЗ, многу поретко гледам 5 или 15 дупла. Или е двокатен, или е ЛАЗ или пак единичните Санос (МАН) автобуси... Кај се дуплите? Незнам, дали се прераспоредени на други линии, или се во депо или веќе се разградени... навистина незнам.... Но верувајте ги нема... Чат пат.... Ај за 15, мање више... иако таа ги собира сите ученици од Карев, Орце, Гуц, па дури некои од Корчагин и ЈБТ кои живеат во Аеродром.... Ама за 5ка.... Која е една од најважните линии во Скопје.... Нема смисла... Ти пуштиле во шпиц единичен Санос, или еве и ЛАЗ да е... за двокатните... тие па уште помалку собираат.... а на автобуска чекаат 100 души да се качат... И кажете ми која е логиката на тоа? Никаква.... И како да се качиш, да се возиш нормално, да не закасниш и слично? А друга работа... па еве крале анегдоти ги вика... Една двокатна и една дупла 5ка.... прва трга двокатната од Дексион... по некое време трга и дуплата... И од што е многу брза двокатната... двата автобуси... ќе ги видиш еден позади друг на Рекорд.... До Аеродром... дуплата веќе мин. 5 минути ако ништо друго и бега на двокатната.... Edited by FoSsiL - 13-Sep-2011 at 18:23 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #1312 Posted: 13-Sep-2011 at 18:24 | |
Вака сега на сите мора да ни е јасно дека никој автобус дури ни зглобните кои инаку неоспорно имаат поголем капцитете од двокатните, неможат да ја опслужа Ѓорче-Карпош-Центар-Аеродром трансверзалата, за таа трансферзала единствено решение е железничко решение со поголем капацитет. Друга работа, некој споман во лондон не влеггуваат во метро кога е преполно.....да така е АМА истата линија на метро доаѓа на секои 10 минути загарантирано. За разлика од железничкиот јавен транспорт автобускиот во која и да било земја ретко има поголема фрекфенција од еден автобус по линија на дадени 15 минути. Трета работа, системот на купување билети кај нас воглавно се сведува на товар на шоферите и тука настанува проблемот, доколку на попрометните станици имаш автомат за карти и повеќето кои го користат јавниот транспорт имаат месечни це ќе иде поглатко. Тука игра улога и одредената изградена култура за тоа. Кај нас со децении се негува културата картите воглавно да се купуваат кај шоферот и многу ретко да се размислува месечна карта, башка што нема на понуда кај нас дневна или неделна карта. Во однос на цитираната реплика на декстер. Грешка, ти можеш во секој автобус ов германија да купиш карта од шоферот, И да и во германија се откуцуваат билетите како кај нас. НО, во германија многу почесто се купуваат месечни карти, студентите добиваат семестарски, а учениците и пензионерите добиваат месечни по субвенционирани цени. Освен тоа повеќето кои им треба карта ја купуваат од автомат кој обично стио на пофрекфентите станици точно за да не се создава гужва кај шоферот за купување на карта. Јас сум во Германија веќе 7 години и од моето досегашно искуство со автобускиот превоз можам да кажам во просек само еден патник на секои 2 станици има потреба да купи карта кај шоферот. И точно поради тоа и покрај „старомодните“ билети кои се откуцуваат системот функционира без застои и гужви. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1313 Posted: 13-Sep-2011 at 18:30 | |
Само да се дополнам... И што е тажно... двокатната полна скроз... а дуплата едвај 20 души дали има... А и таа кога ќе се падне... еднаш во 2 саати... Туку... работата е што веќе додека се стигнат една со друга... Дуплата акумулирала све живо и диво... и после кога ќе влезе во Аеродром кога се празнат... џабе.. и два автобуси еден зад друг.. кога нема корист... истото и во обратна насока... Се случило знам... јас бев двокатна... негде кај Три Бисери дуплата беше скроз празна... И што ќе прави, не прошиша... ни станици ни ништо... ја зацепа до Ново Лисиче.... што ќе прави... некој да не се качува? не... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1314 Posted: 13-Sep-2011 at 18:33 | |
Ааа, ова е веќе споредување на брзина, возачите на двокатните автобуси не можат да си дозволат фурање како ќе им текне поради безбедносни причини, а истото треба да важи и кај двојните автобуси, но токму бидејќи не важи, кај речиси секој двоен автобус слушаме музика од хармониката на средината од автобусот, понекогаш си помислуваш дека ќе се разделат двете половини.
Извини
FoSsiL, но јас мислам дека во вакви околности како што ти спомнуваш во фората, двокатниот автобус, меѓу другото и побавен, сепак ќе се вози подолго време отколку двојниот.
Иако уште кај првата двокатна 15-ка неодамна сведочевме на дефект.
Се согласувам, прашање на култура е, затоа повеќе од потребни ни се тие автомати за купување на билети на станица.
Јас бев во Хановер, на саемот на Цебит 2007, за време на факултетските денови, и иако само 3 дена бев таму, кога се вратив во Скопјево, ми се гадеше од старите канти, бидејќи и 3 дена ми беа доволни за да се навикнам на трамвајот и автобусите, автоматите кои ги има на секоја станица, можеш со монети и банкноти да платиш како кај автоматите за кафе, а и со дебитна или кредитна картичка, билети кои важат за неколку дена, за недела дена, а мислам дека имаше и билети кои важат за месец дена, а по враќањето во Скопје, се соочувам со суровата реалност, 2 недели ми се гадеше од возењето со автобус. Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 18:48 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1315 Posted: 13-Sep-2011 at 18:38 | |
Јас ќе дадам еден краток заклучок без многу филозофирање, натегање и комплицирање: Нашиот јавен градски превоз е тотално раштиман, а двокатните автобуси воопшто нема да променат нешто многу, дури можат да направат поголема збрка. Без некаква суштинска промена, ќе имаме раштиман јавен градски превоз уште долго време. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #1316 Posted: 13-Sep-2011 at 19:22 | |
Oваа информација не е точна. Во многу градови одредени линии и во одреден шпиц период, доаѓаат и на секои 5 минути. Впрочем, еден јавен превоз станува КВАЛИТЕТЕН, не тогаш кога ќе има една тродупла 2ка на секои 40 минути, него кога ќе има 4 двокатни на секои 10. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1317 Posted: 13-Sep-2011 at 19:25 | |
Држи вода теоријата krale, ама дали ќе дочекаме таков квалитетен јавен превоз во Скопјево додека сме сеуште меѓу живите ? Edited by Dexter26 - 13-Sep-2011 at 19:27 |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #1318 Posted: 13-Sep-2011 at 19:28 | |
А зошто да не? Не треба да гледаме на набавката на двокатните само како подновување, туку и како зголемување на капацитетите на ЈСП. |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1319 Posted: 13-Sep-2011 at 20:08 | |
покрај се, ме фрустрира како коментираш во темава како никогаш да не си се возел во автобус, или барем никогаш не си го користел како примарно транспортно срадство за сите потреби, како одење на работа и на училиште, каде што не можеш да си дозволиш да касниш пола саат само поради тоа што во сите автобуси немало место игла каде да фрлиш и има уште една работа, кога веќе дискутираме за туѓите автобуси и метроа, во други нормални земји крале, тие метроа и автобуси се измислени уште одамна, кога популацијата била помала и потребите биле други, а денес се трудат што е можно повеќе да ги адаптираат... додека кај нас, најголемите промлеми, ко за инает, наместо да се решаваат, се саботираат уште од сам почеток престани веќе да се инаетиш по теми кои се „научно докажани“ само без врска, истово го правеше и во темата за подземната улица |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1320 Posted: 13-Sep-2011 at 20:17 | |
да, во сите земји автобус можеби доаѓа најмногу на секои пет минути, ама во тие земји граѓаните имаат избор, меѓу автобус, тролејбус, трамвај и метро линии во зависност од тоа каде патуваат и со која потреба кај нас целиот јавен транспорт ќе биде заснован на двокатни автобуси и единечни, без ниеден друг аспект на јавниот транспорт да биде променет, затоа и настануваат такви хаоси и гужви од јавниот транспорт и на крај никој не е задоволен и порадо би одел пеш од Драчево до Ѓорче... токму тоа покажува колкава е неозбилноста на луѓето кои инвестираат во вакви проекти и дека последно нешто што им е на памет развојот на превозот не може само така да си играме мајтап со Скопските автобуси надевајќи се на идни проекти кои треба да ги поправаат с*ањата кои ќе се направат денес јас уште претходно кажав, оправданијата кои им се изнаоѓаат на автобусиве, ќе беа легитимни само ако нивниот број беше значително поголем или пак се набавеа голем број други автобуси, но како и да е, идејата, основата на скопскиот градски превоз да бидат 300 двокатни автобуси е повеќе од катастрофална уште како идеја |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Post Reply | Page <1 6465666768 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |