build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1321 Posted: 13-Sep-2011 at 20:21
Originally posted by zabegan


Originally posted by krale

Ахаха.... леле луѓе дај средете се.

„Ми кажа другарка, на едно девојче и се слошило во двокатен“... абе ај од вакви анегдоти више...

Погоре беше поставена по стоти пат сликата со „изгубениот“ простор до возачот. Тоа не е изгубен простор, бидејќи таму и не треба да има седишта, никој не треба да го блокира видикот на возачот. Пошто си ја знаеме „културата“ ова е идеално решение.

И уште една „анегдота“ дека 2-3 дена чекале автобус, затоа што бил двокатен, и чекал следен. Епа знаеш шо другар, да не пуштам сега видо снимки од метро станици, од Лондон (не мора од азијатите) кајшто 2-3 пати не можеш да влезеш во метро, па го чекаш следното. НОРМАЛНО е да има ситуации во кои треба да се почека следен автобус. Доброто е што чекале само 30 минути, зашто ако бил автобусот зглоен, ќе чекале дупло повеќе, и ќе оштетеле по пат и други учесници во сообраќајот ,правејќи дополнителна гужва.
не знам како тоа ти се гади од анегдоти за тоа како им се слошувало на луѓе, а не помислуваш на фактот дека на ќошот кој си го искоментирал, наместо седиште, ќе дојде врата а позади ќе има седишта, едноставно е...


Ако знаеш да читаш, ќе видиш дека реков дека зголемен капацитет од ПЛУС ДВА, е многу помалку важен од безбедноста. Ќошето НЕДОЗВОЛУВА блокирање на погледот на возачот, кој му е неопходен за безбедно движење низ сообраќајот. Знаејќи си ја нашата култура, каде луѓето стојат на врата и блокираат поглед, најдобро е ова решение, практично тоа да биде невозможно.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1322 Posted: 13-Sep-2011 at 20:25
Originally posted by krale

Originally posted by zabegan


Originally posted by krale

Ахаха.... леле луѓе дај средете се.

„Ми кажа другарка, на едно девојче и се слошило во двокатен“... абе ај од вакви анегдоти више...

Погоре беше поставена по стоти пат сликата со „изгубениот“ простор до возачот. Тоа не е изгубен простор, бидејќи таму и не треба да има седишта, никој не треба да го блокира видикот на возачот. Пошто си ја знаеме „културата“ ова е идеално решение.

И уште една „анегдота“ дека 2-3 дена чекале автобус, затоа што бил двокатен, и чекал следен. Епа знаеш шо другар, да не пуштам сега видо снимки од метро станици, од Лондон (не мора од азијатите) кајшто 2-3 пати не можеш да влезеш во метро, па го чекаш следното. НОРМАЛНО е да има ситуации во кои треба да се почека следен автобус. Доброто е што чекале само 30 минути, зашто ако бил автобусот зглоен, ќе чекале дупло повеќе, и ќе оштетеле по пат и други учесници во сообраќајот ,правејќи дополнителна гужва.
не знам како тоа ти се гади од анегдоти за тоа како им се слошувало на луѓе, а не помислуваш на фактот дека на ќошот кој си го искоментирал, наместо седиште, ќе дојде врата а позади ќе има седишта, едноставно е...


Ако знаеш да читаш, ќе видиш дека реков дека зголемен капацитет од ПЛУС ДВА, е многу помалку важен од безбедноста. Ќошето НЕДОЗВОЛУВА блокирање на погледот на возачот, кој му е неопходен за безбедно движење низ сообраќајот. Знаејќи си ја нашата култура, каде луѓето стојат на врата и блокираат поглед, најдобро е ова решение, практично тоа да биде невозможно.
абе јас добро читам, ти си тој што треба да размисли Smile
на местото каде што е засекот, на нормален автобус има врата и заедно со целосна шофершајбна, дава многу повеќе целосна прегледност одколку минијатурните прозорчиња и „хаубата“ LOL
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1323 Posted: 13-Sep-2011 at 20:25

Oх леле...   


Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1324 Posted: 13-Sep-2011 at 21:29
Ние двокатните автобуси ги гледаме само од аспект на патниците, а не и од аспект на товарот што треба да го понесе ЈСП и Град Скопје. Двокатните автобуси ќе возат и претставуваат и те како подобра варијанта од стариве Икарус и Санос автобуси. Проблемот е зошто не се нарачаа барем 40 зглобни автобуси за сметка на дел од двокатните автобуси.

Според сегашнава состојба, зглобните автобуси се во многу лоша состојба и во наредните години ќе се исклучуваат од јавниот превоз, а ќе нема што да ги замени. Возењето на два двокатни на сметка на еден зглобен ќе значи трошење на двојно повеќе бензин, двојно повеќе шофери, а јас пак ќе повторам дека ЈСП - Скопје работи со загуби.

Обновувањето на возниот парк ја решава удобноста на патниците, но нема да може да ги реши горливите проблеми со јавниот превоз во Скопје.

Edited by BOJAN - 13-Sep-2011 at 21:35
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1325 Posted: 13-Sep-2011 at 22:08
Originally posted by BOJAN

Ние двокатните автобуси ги гледаме само од аспект на патниците, а не и од аспект на товарот што треба да го понесе ЈСП и Град Скопје. Двокатните автобуси ќе возат и претставуваат и те како подобра варијанта од стариве Икарус и Санос автобуси. Проблемот е зошто не се нарачаа барем 40 зглобни автобуси за сметка на дел од двокатните автобуси.

Според сегашнава состојба, зглобните автобуси се во многу лоша состојба и во наредните години ќе се исклучуваат од јавниот превоз, а ќе нема што да ги замени. Возењето на два двокатни на сметка на еден зглобен ќе значи трошење на двојно повеќе бензин, двојно повеќе шофери, а јас пак ќе повторам дека ЈСП - Скопје работи со загуби.

Обновувањето на возниот парк ја решава удобноста на патниците, но нема да може да ги реши горливите проблеми со јавниот превоз во Скопје.

во се потполно се согласувам, никој не ја согледува и таквата логика за жал Thumbs%20Up
баш тоа го зборам кога ќе кажам дека инвестицијава е донесена без никаков план за подобрување на превозот, туку само едноставно е донесена Ohno

единствено не можам да се согласам дека двокатниве автобуси се удобни... едноставно не се, па дури и да немаше гужви, премногу се мали за да бидат пријатни, а тоа што има поголем простор за седење, не менува ништо, баш напротив, целиот простор го прави потесен, помалку ефикасен и неудобен
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1326 Posted: 13-Sep-2011 at 22:34
Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:



Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1327 Posted: 13-Sep-2011 at 23:06
Originally posted by kultuzin

Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:



Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34


Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1328 Posted: 13-Sep-2011 at 23:16
Точно така, поради подвижната 3 и 4 оска радиусот на вртење на овие автобуси е само за 5% поголем од оние нормалните 18 метарски зглобни автобуси. Инаку овие се долги скоро 25 метри. Со оглед на тоа и фактот дека имат капацитет од 185 особи (стоење + седење) би биле одлична опција за Партизанска на пример , под улов повторно да се монтират жолтите ленти.

Edited by kultuzin - 13-Sep-2011 at 23:18
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1329 Posted: 13-Sep-2011 at 23:58
жолтата трака кај нас ќе профункционира кога наши космонаути ќе се качат на Марс-нема шанса со балкански менталитет
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1330 Posted: 14-Sep-2011 at 00:04
За 10 дена сите двокатни на улица



Старите автобуси ќе возат во градовите во внатрешноста или ќе одат на отпад

Сања Наумовска



За десетина дена сите двокатни автобуси ќе се најдат на скопските улици. Деновиве, само 40 автобуси се распоредени на градските и на приградските линии, а останатите 28 етапно ќе ги заменуваат старите и дотраени возила. Двокатни автобуси ќе има на вкупно 22 линии низ градот, онаму каде што тоа го дозволуваат условите на сообраќајниците.

Иако беше најавено дека даблдекерите нема да возат на линиите број „50“ и „57“, бидејќи нема да можат да влезат на постојката во подрумот на Градскиот трговски центар, од Јавното сообраќајно претпријатие велат дека за овие автобуси ќе биде направена нова автобуска станица спроти Градската болница.

По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси.

„Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“.

Тој објаснува дека доколку градовите од внатрешноста не покажат интерес за старите автобуси, дел од нив ќе бидат понудени во странство, а веројатно е дека стотина, кои се во најлоша состојба, ќе завршат како старо железо на отпадите.

Николов информираше дека од идната недела двокатни автобуси ќе сообраќаат на линиите: „3“, „3-б“, „4“, „4-а“, „5“, „7“, „7-б“, „9“, „15“, „16“, „17-а“, „19“, „21“, „21-а“, „22“, „24“, „35“, „41“, „50“, „57“, „59“, „65-в“. Истовремено на сообраќајниците ќе се појават и 39 нископодни единечни автобуси од украински ЛАЗ, со што, вели Николов, возниот парк на јавното претпријатие ќе биде подновен со вкупно 107 нови возила. Тоа е повеќе од третина од вкупниот број автобуси кои дневно се вклучени на градските и на приградските линии.
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=CA2E181FCE5039458E59E4C475869D66
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1331 Posted: 14-Sep-2011 at 00:10
Originally posted by mirakuliks


Originally posted by kultuzin

Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:

Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34
Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички.


Па не е работата дека зглобниот не може да сврти по мали и тесни улички, него по стоти пат дека прави ГУЖВА и го ЗАКРЧУВА сообраќајот. Затоа се овие автобуси за улици каде што автобускиот превоз се води низ прави булевари со одвоени ленти за автобуси, или пак мали гратчиња со мал сообраќај, или пак со забранет сообраќај за друг вид на возила, освен автобуси.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1332 Posted: 14-Sep-2011 at 00:11
Originally posted by gjoko

жолтата трака кај нас ќе профункционира кога наши космонаути ќе се качат на Марс-нема шанса со балкански менталитет


Ќе функционира со физички препреки. Само да се поквалитетни и да видиш.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1333 Posted: 14-Sep-2011 at 01:04
Originally posted by krale

Originally posted by mirakuliks


Originally posted by kultuzin

Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:

Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34
Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички.


Па не е работата дека зглобниот не може да сврти по мали и тесни улички, него по стоти пат дека прави ГУЖВА и го ЗАКРЧУВА сообраќајот. Затоа се овие автобуси за улици каде што автобускиот превоз се води низ прави булевари со одвоени ленти за автобуси, или пак мали гратчиња со мал сообраќај, или пак со забранет сообраќај за друг вид на возила, освен автобуси.

Според сликава мислам дека не е проблем за Партизанска ,Jaне Сандански ,АВНОЈ ,Кочо Рацин ,Гоце Делчев ,Александар Македонски ,Илинденска ,...па и Првомајска.

Градски превоз во Ахен ,Германија.Популација ~ 250.000


Edited by Тркало - 14-Sep-2011 at 01:13
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #1334 Posted: 14-Sep-2011 at 10:29
Во време на шпиц ми се чини дека само вакво нешто може да помогне во Скопје. Со тоа што е капацитетот на автобусот поголем се намалува бројот на потребни автобуси а со тоа и закрчувањето на сообраќајот. Ставот дека  „сообраќајот се закрчува од дводелните автобуси“ е проблематичен. Двоспратниот автобус завзема помалку простор и собира помал број на патници. За истиот број на патници што може да се превезат со еден дводелен автобус потребни се два даблдекери, а со тоа сообраќајот е „позакрчен“ поради нивната употреба и воздухот е позагаден поради тоа што се повеќе на број.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1335 Posted: 14-Sep-2011 at 12:08
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=13&eventId=80090
 
Еве како им е на нашинците во внатрешноста на Македонија, во патнички вагони.
 
Убаво вели krale, товарни вагони за нас, па и тоа како само ќе ги снема гужвите по автобусите.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #1336 Posted: 15-Sep-2011 at 07:46
Товарни вагони се потребни за неспособните организатори на превозот а не за народот.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1337 Posted: 15-Sep-2011 at 08:47
Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1338 Posted: 15-Sep-2011 at 10:25
Originally posted by krale

Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.


Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1339 Posted: 15-Sep-2011 at 11:27
Немојте сега со двозглобни автобуси. Ќе им текне на нашите да ги набават,како замена за трамваи!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1340 Posted: 15-Sep-2011 at 12:26
Originally posted by kultuzin

Originally posted by krale

Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.


Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки.


Не сум тука за да се докажувам со луѓе или да се расправам.

Значи вакви автобуси се погубни за густ и тесен сообраќај како скопскиот. Немаме ниеден булевар со повеќе од 3 ленти, а најчесто улиците се (реално) со 1-2 ленти, бидејќи има и паркирани/застанати возила итн. Вакви автобуси ќе бидат покољ да се движат во шпиц.

Затоа мое мислење да се огради жолтата лента како следен ПРИОРИТЕТЕН а релативно ефтин проект. И тоа со физичка препрека.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.492 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.