| 
  ![]()  | 
     | 
 
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) | 
 | 
 
    Post Reply  
   | 
  Page <1 6566676869 90> | 
| Author | |||
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1321 Posted: 13-Sep-2011 at 20:21 | 
 ||
   
   
   
 Ако знаеш да читаш, ќе видиш дека реков дека зголемен капацитет од ПЛУС ДВА, е многу помалку важен од безбедноста. Ќошето НЕДОЗВОЛУВА блокирање на погледот на возачот, кој му е неопходен за безбедно движење низ сообраќајот. Знаејќи си ја нашата култура, каде луѓето стојат на врата и блокираат поглед, најдобро е ова решение, практично тоа да биде невозможно.  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   zabegan  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1322 Posted: 13-Sep-2011 at 20:25 | 
 ||
   
   
   
 ![]() на местото каде што е засекот, на нормален автобус има врата и заедно со целосна шофершајбна, дава многу повеќе целосна прегледност одколку минијатурните прозорчиња и „хаубата“ ![]()  | 
 |||
| 
   
     
     Architects create dreams...politicians create nightmares
     
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   FoSsiL  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1323 Posted: 13-Sep-2011 at 20:25 | 
 ||
| 
   
   
    Oх леле...  | 
 |||
| 
   
     
     Македонија - Земја на чудата!
     
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   BOJAN  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1324 Posted: 13-Sep-2011 at 21:29 | 
 ||
| 
   
   
    
   Ние двокатните автобуси ги гледаме само од аспект на патниците, а не и од аспект на товарот што треба да го понесе ЈСП и Град Скопје. Двокатните автобуси ќе возат и претставуваат и те како подобра варијанта од стариве Икарус и Санос автобуси. Проблемот е зошто не се нарачаа барем 40 зглобни автобуси за сметка на дел од двокатните автобуси.
 
   
   
  Според сегашнава состојба, зглобните автобуси се во многу лоша состојба и во наредните години ќе се исклучуваат од јавниот превоз, а ќе нема што да ги замени. Возењето на два двокатни на сметка на еден зглобен ќе значи трошење на двојно повеќе бензин, двојно повеќе шофери, а јас пак ќе повторам дека ЈСП - Скопје работи со загуби. Обновувањето на возниот парк ја решава удобноста на патниците, но нема да може да ги реши горливите проблеми со јавниот превоз во Скопје. Edited by BOJAN - 13-Sep-2011 at 21:35  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   zabegan  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1325 Posted: 13-Sep-2011 at 22:08 | 
 ||
   
   
   
 во се потполно се согласувам, никој не ја согледува и таквата логика за жал ![]() баш тоа го зборам кога ќе кажам дека инвестицијава е донесена без никаков план за подобрување на превозот, туку само едноставно е донесена ![]() единствено не можам да се согласам дека двокатниве автобуси се удобни... едноставно не се, па дури и да немаше гужви, премногу се мали за да бидат пријатни, а тоа што има поголем простор за седење, не менува ништо, баш напротив, целиот простор го прави потесен, помалку ефикасен и неудобен  | 
 |||
| 
   
     
     Architects create dreams...politicians create nightmares
     
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   kultuzin  
   
   Senior Member  
   Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1326 Posted: 13-Sep-2011 at 22:34 | 
 ||
| 
   
   
    
   Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:
 
   
   
   
Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   mirakuliks  
   
   Senior Member  
   Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1327 Posted: 13-Sep-2011 at 23:06 | 
 ||
   
   
   
 Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички.  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   kultuzin  
   
   Senior Member  
   Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1328 Posted: 13-Sep-2011 at 23:16 | 
 ||
| 
   
   
    
   Точно така, поради подвижната 3 и 4 оска радиусот на вртење на овие автобуси е само за 5% поголем од оние нормалните 18 метарски зглобни автобуси. Инаку овие се долги скоро 25 метри. Со оглед на тоа и фактот дека имат капацитет од 185 особи (стоење + седење) би биле одлична опција за Партизанска на пример , под улов повторно да се монтират жолтите ленти. 
   
   
  Edited by kultuzin - 13-Sep-2011 at 23:18  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   gjoko  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1329 Posted: 13-Sep-2011 at 23:58 | 
 ||
| 
   
   
    
   жолтата трака кај нас ќе профункционира кога наши космонаути ќе се качат на Марс-нема шанса со балкански менталитет
    
   
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   gjoko  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1330 Posted: 14-Sep-2011 at 00:04 | 
 ||
| 
   
   
    
   За 10 дена сите двокатни на улица
 
   
   
  Старите автобуси ќе возат во градовите во внатрешноста или ќе одат на отпад Сања Наумовска За десетина дена сите двокатни автобуси ќе се најдат на скопските улици. Деновиве, само 40 автобуси се распоредени на градските и на приградските линии, а останатите 28 етапно ќе ги заменуваат старите и дотраени возила. Двокатни автобуси ќе има на вкупно 22 линии низ градот, онаму каде што тоа го дозволуваат условите на сообраќајниците. Иако беше најавено дека даблдекерите нема да возат на линиите број „50“ и „57“, бидејќи нема да можат да влезат на постојката во подрумот на Градскиот трговски центар, од Јавното сообраќајно претпријатие велат дека за овие автобуси ќе биде направена нова автобуска станица спроти Градската болница. По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси. „Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. Тој објаснува дека доколку градовите од внатрешноста не покажат интерес за старите автобуси, дел од нив ќе бидат понудени во странство, а веројатно е дека стотина, кои се во најлоша состојба, ќе завршат како старо железо на отпадите. Николов информираше дека од идната недела двокатни автобуси ќе сообраќаат на линиите: „3“, „3-б“, „4“, „4-а“, „5“, „7“, „7-б“, „9“, „15“, „16“, „17-а“, „19“, „21“, „21-а“, „22“, „24“, „35“, „41“, „50“, „57“, „59“, „65-в“. Истовремено на сообраќајниците ќе се појават и 39 нископодни единечни автобуси од украински ЛАЗ, со што, вели Николов, возниот парк на јавното претпријатие ќе биде подновен со вкупно 107 нови возила. Тоа е повеќе од третина од вкупниот број автобуси кои дневно се вклучени на градските и на приградските линии. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=CA2E181FCE5039458E59E4C475869D66  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1331 Posted: 14-Sep-2011 at 00:10 | 
 ||
   
   
   
 Па не е работата дека зглобниот не може да сврти по мали и тесни улички, него по стоти пат дека прави ГУЖВА и го ЗАКРЧУВА сообраќајот. Затоа се овие автобуси за улици каде што автобускиот превоз се води низ прави булевари со одвоени ленти за автобуси, или пак мали гратчиња со мал сообраќај, или пак со забранет сообраќај за друг вид на возила, освен автобуси.  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1332 Posted: 14-Sep-2011 at 00:11 | 
 ||
   
   
   
 Ќе функционира со физички препреки. Само да се поквалитетни и да видиш.  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   Тркало  
   
   Senior Member  
   Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1333 Posted: 14-Sep-2011 at 01:04 | 
 ||
   
   
   
 Според сликава мислам дека не е проблем за Партизанска ,Jaне Сандански ,АВНОЈ ,Кочо Рацин ,Гоце Делчев ,Александар Македонски ,Илинденска ,...па и Првомајска.  
Градски превоз во Ахен ,Германија.Популација ~ 250.000 ![]() Edited by Тркало - 14-Sep-2011 at 01:13  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   polval  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1334 Posted: 14-Sep-2011 at 10:29 | 
 ||
| 
   
   
    
   Во време на шпиц ми се чини дека само вакво нешто може да помогне во Скопје. Со тоа што е капацитетот на автобусот поголем се намалува бројот на потребни автобуси а со тоа и закрчувањето на сообраќајот. Ставот дека  „сообраќајот се закрчува од дводелните автобуси“ е проблематичен. Двоспратниот автобус завзема помалку простор и собира помал број на патници. За истиот број на патници што може да се превезат со еден дводелен автобус потребни се два даблдекери, а со тоа сообраќајот е „позакрчен“ поради нивната употреба и воздухот е позагаден поради тоа што се повеќе на број. 
   
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   Dexter26  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1335 Posted: 14-Sep-2011 at 12:08 | 
 ||
| 
   
   
    
   http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=13&eventId=80090 
   
   
  Еве како им е на нашинците во внатрешноста на Македонија, во патнички вагони. Убаво вели krale, товарни вагони за нас, па и тоа како само ќе ги снема гужвите по автобусите.  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   polval  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1336 Posted: 15-Sep-2011 at 07:46 | 
 ||
| 
   
   
    
   Товарни вагони се потребни за неспособните организатори на превозот а не за народот. 
   
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1337 Posted: 15-Sep-2011 at 08:47 | 
 ||
| 
   
   
    
   Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.
    
   
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   kultuzin  
   
   Senior Member  
   Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1338 Posted: 15-Sep-2011 at 10:25 | 
 ||
   
   
   
 Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки.  | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   phenomenon  
   
   Senior Member  
   Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1339 Posted: 15-Sep-2011 at 11:27 | 
 ||
| 
   
   
    
     Немојте сега со двозглобни автобуси. Ќе им текне на нашите да ги набават,како замена за трамваи! 
    
   
   
   | 
 |||
| 
   
     
     開始されていないだけの戦いが失われ、
 
   
   | 
 |||
![]()  | 
 |||
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #1340 Posted: 15-Sep-2011 at 12:26 | 
 ||
   
   
   
 Не сум тука за да се докажувам со луѓе или да се расправам. Значи вакви автобуси се погубни за густ и тесен сообраќај како скопскиот. Немаме ниеден булевар со повеќе од 3 ленти, а најчесто улиците се (реално) со 1-2 ленти, бидејќи има и паркирани/застанати возила итн. Вакви автобуси ќе бидат покољ да се движат во шпиц. Затоа мое мислење да се огради жолтата лента како следен ПРИОРИТЕТЕН а релативно ефтин проект. И тоа со физичка препрека.  | 
 |||
![]()  | 
 |||
    Post Reply   
   | 
  Page <1 6566676869 90> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum  |