![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869 90> |
Author | |||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Ако знаеш да читаш, ќе видиш дека реков дека зголемен капацитет од ПЛУС ДВА, е многу помалку важен од безбедноста. Ќошето НЕДОЗВОЛУВА блокирање на погледот на возачот, кој му е неопходен за безбедно движење низ сообраќајот. Знаејќи си ја нашата култура, каде луѓето стојат на врата и блокираат поглед, најдобро е ова решение, практично тоа да биде невозможно. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
![]() на местото каде што е засекот, на нормален автобус има врата и заедно со целосна шофершајбна, дава многу повеќе целосна прегледност одколку минијатурните прозорчиња и „хаубата“ ![]() |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Oх леле... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Ние двокатните автобуси ги гледаме само од аспект на патниците, а не и од аспект на товарот што треба да го понесе ЈСП и Град Скопје. Двокатните автобуси ќе возат и претставуваат и те како подобра варијанта од стариве Икарус и Санос автобуси. Проблемот е зошто не се нарачаа барем 40 зглобни автобуси за сметка на дел од двокатните автобуси.
Според сегашнава состојба, зглобните автобуси се во многу лоша состојба и во наредните години ќе се исклучуваат од јавниот превоз, а ќе нема што да ги замени. Возењето на два двокатни на сметка на еден зглобен ќе значи трошење на двојно повеќе бензин, двојно повеќе шофери, а јас пак ќе повторам дека ЈСП - Скопје работи со загуби. Обновувањето на возниот парк ја решава удобноста на патниците, но нема да може да ги реши горливите проблеми со јавниот превоз во Скопје. Edited by BOJAN - 13-Sep-2011 at 21:35 |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
во се потполно се согласувам, никој не ја согледува и таквата логика за жал ![]() баш тоа го зборам кога ќе кажам дека инвестицијава е донесена без никаков план за подобрување на превозот, туку само едноставно е донесена ![]() единствено не можам да се согласам дека двокатниве автобуси се удобни... едноставно не се, па дури и да немаше гужви, премногу се мали за да бидат пријатни, а тоа што има поголем простор за седење, не менува ништо, баш напротив, целиот простор го прави потесен, помалку ефикасен и неудобен |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Бидејќи оваа тема е поактивна ќе го прострам и овде моето решение за високофреквнтните линии:
![]() Повеќе во врска со оваа тема: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=34 |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Од регистрацијата се гледа дека станува збор за автобус во гратчето Göttingen исклучително старо и култно гратче со многу стари и тесни улички. |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Точно така, поради подвижната 3 и 4 оска радиусот на вртење на овие автобуси е само за 5% поголем од оние нормалните 18 метарски зглобни автобуси. Инаку овие се долги скоро 25 метри. Со оглед на тоа и фактот дека имат капацитет од 185 особи (стоење + седење) би биле одлична опција за Партизанска на пример , под улов повторно да се монтират жолтите ленти.
Edited by kultuzin - 13-Sep-2011 at 23:18 |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
жолтата трака кај нас ќе профункционира кога наши космонаути ќе се качат на Марс-нема шанса со балкански менталитет
|
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
За 10 дена сите двокатни на улица
Старите автобуси ќе возат во градовите во внатрешноста или ќе одат на отпад Сања Наумовска За десетина дена сите двокатни автобуси ќе се најдат на скопските улици. Деновиве, само 40 автобуси се распоредени на градските и на приградските линии, а останатите 28 етапно ќе ги заменуваат старите и дотраени возила. Двокатни автобуси ќе има на вкупно 22 линии низ градот, онаму каде што тоа го дозволуваат условите на сообраќајниците. Иако беше најавено дека даблдекерите нема да возат на линиите број „50“ и „57“, бидејќи нема да можат да влезат на постојката во подрумот на Градскиот трговски центар, од Јавното сообраќајно претпријатие велат дека за овие автобуси ќе биде направена нова автобуска станица спроти Градската болница. По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси. „Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. Тој објаснува дека доколку градовите од внатрешноста не покажат интерес за старите автобуси, дел од нив ќе бидат понудени во странство, а веројатно е дека стотина, кои се во најлоша состојба, ќе завршат како старо железо на отпадите. Николов информираше дека од идната недела двокатни автобуси ќе сообраќаат на линиите: „3“, „3-б“, „4“, „4-а“, „5“, „7“, „7-б“, „9“, „15“, „16“, „17-а“, „19“, „21“, „21-а“, „22“, „24“, „35“, „41“, „50“, „57“, „59“, „65-в“. Истовремено на сообраќајниците ќе се појават и 39 нископодни единечни автобуси од украински ЛАЗ, со што, вели Николов, возниот парк на јавното претпријатие ќе биде подновен со вкупно 107 нови возила. Тоа е повеќе од третина од вкупниот број автобуси кои дневно се вклучени на градските и на приградските линии. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=CA2E181FCE5039458E59E4C475869D66 |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Па не е работата дека зглобниот не може да сврти по мали и тесни улички, него по стоти пат дека прави ГУЖВА и го ЗАКРЧУВА сообраќајот. Затоа се овие автобуси за улици каде што автобускиот превоз се води низ прави булевари со одвоени ленти за автобуси, или пак мали гратчиња со мал сообраќај, или пак со забранет сообраќај за друг вид на возила, освен автобуси. |
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Ќе функционира со физички препреки. Само да се поквалитетни и да видиш. |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Според сликава мислам дека не е проблем за Партизанска ,Jaне Сандански ,АВНОЈ ,Кочо Рацин ,Гоце Делчев ,Александар Македонски ,Илинденска ,...па и Првомајска. ![]() Градски превоз во Ахен ,Германија.Популација ~ 250.000 ![]() Edited by Тркало - 14-Sep-2011 at 01:13 |
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Во време на шпиц ми се чини дека само вакво нешто може да помогне во Скопје. Со тоа што е капацитетот на автобусот поголем се намалува бројот на потребни автобуси а со тоа и закрчувањето на сообраќајот. Ставот дека „сообраќајот се закрчува од дводелните автобуси“ е проблематичен. Двоспратниот автобус завзема помалку простор и собира помал број на патници. За истиот број на патници што може да се превезат со еден дводелен автобус потребни се два даблдекери, а со тоа сообраќајот е „позакрчен“ поради нивната употреба и воздухот е позагаден поради тоа што се повеќе на број.
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=13&eventId=80090
Еве како им е на нашинците во внатрешноста на Македонија, во патнички вагони. Убаво вели krale, товарни вагони за нас, па и тоа како само ќе ги снема гужвите по автобусите. |
|||
![]() |
|||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
||
Товарни вагони се потребни за неспособните организатори на превозот а не за народот.
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Овие тродупли автобуси можат да бидат соодветни само за Аеродром и Партизанска. Па дури и тука, само ако се изградат физички препречки за жолта лента - инаку и за таму не ги бива.
|
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Може поконкртно образложение на твојот став. Се изјасни но не остави простор за дискусија. Јас сум спремен да ти реплицирам со бројки. |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Немојте сега со двозглобни автобуси. Ќе им текне на нашите да ги набават,како замена за трамваи!
|
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
||
Не сум тука за да се докажувам со луѓе или да се расправам. Значи вакви автобуси се погубни за густ и тесен сообраќај како скопскиот. Немаме ниеден булевар со повеќе од 3 ленти, а најчесто улиците се (реално) со 1-2 ленти, бидејќи има и паркирани/застанати возила итн. Вакви автобуси ќе бидат покољ да се движат во шпиц. Затоа мое мислење да се огради жолтата лента како следен ПРИОРИТЕТЕН а релативно ефтин проект. И тоа со физичка препрека. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |