build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1341 Posted: 05-Oct-2011 at 13:05

Кружните текови ги збунија граѓаните

Имајќи предвид дека во практика се покажа дека граѓаните не ги владеат добро правилата за возење по кружен тек, од Градот најавуваат дека до крајот на оваа недела ќе промовираат спот и летоци

Не е комплицирано да се вози по кружен тек, но по изградбата на турбораскрсницата кај Католичка црква, на дело се виде дека возачите често се збунуваат и не знаат кој има предност при влез во него, сметаат градските власти. Поради тоа, кон крајот на оваа недела, од Градот најавуваат дека ќе промовираат телевизиски спот и летоци. Со него ќе се едуцираат граѓаните за прописите кои се учат уште при полагање на возачки испит, но практиката покажа дека ретко кој обраќал внимание на оваа лекција.

Помалку сообраќајни незгоди

- Основно правило е тоа дека тој што се наоѓа во кружниот тек има предност, а тој што влегува мора да ги пропушта тие што веќе се во него. Во кружниот тек важи десното правило, се пропуштаат возилата што доаѓаат од десната страна. Ова важи за кружните текови кои имаат повеќе од една лента - објасни Тоше Јанев, портпарол во Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата.

Јанев вели дека статистички нема големи сообраќајни незгоди, поради тоа што движењето во кружниот тек се одвива релативно бавно. Се случува возачите да се збунат, но повеќе незгоди се регистрираат на која било друга раскрсница во градот. И во Републичкиот совет, рече тој, ја разгледуваат можноста за попрецизен облик на кампања, иако, според Јанев, нема некои сложени правила за возење низ кружните текови.

Во 2012 година нови кружни раскрсници

И бројките од МВР потврдуваат дека е многу побезбедно да се вози во кружен тек отколку на раскрсница со семафори бидејќи возачите се принудени да возат побавно.

- Во изминатиов период кружните текови дадоа позитивни резултати. На кружниот тек кај атоличката црква се случија пет сообраќајни незгоди, кои завршија само со материјални штети. Целта на кружниот тек е да обезбеди поголема проточност и безбедност на сообраќајот. Главно возачите ги почитуваат сообраќајните правила, ја намалуваат брзината и на тој начин се постигнува саканиот ефект - изјави Лиза Бендевска, портпарол во СВР Скопје.

Градските власти за наредната година најавуваат планирање и реализација на нови кружни раскрсници. Сега за сега е познато дека ќе почнат со изградба на онаа на улицата 4 Јули во Ѓорче Петров, а преостанатите ќе бидат познати по усвојувањето на Буџетот на Град Скопје за 2012 година.

Според Зоран Мицевски, раководител на автошколата на АМСМ, со проблем ќе се соочат оние возачи што не обрнале доволно внимание при полагањето на возачкиот испит.

- Треба да се внимава при престројувањето од една во друга лента и притоа да се вклучи трепкачот. Со воспоставување на кружниот тек нема застој во сообраќајот. Целиот Источен блок е решен со кружен тек - вели Мицевски.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=7223E6CD9B62124F9D4C5253B0262F17
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #1342 Posted: 05-Oct-2011 at 13:17
uste sega gledam kako ke izgleda slikata na ulicava po otvaranjeto, koga site trotoari i ostrovi ke bidat nakiteni so vozila... mi se place kako dozvoluvaat da dojde do toa.. i na ilindenska, i k. ohridski trotoarite se haos
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1343 Posted: 05-Oct-2011 at 14:47
- Основно правило е тоа дека тој што се наоѓа во кружниот тек има предност, а тој што влегува мора да ги пропушта тие што веќе се во него. Во кружниот тек важи десното правило, се пропуштаат возилата што доаѓаат од десната страна.

- Тоше Јанев, портпарол во Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата.


Bonk
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1344 Posted: 05-Oct-2011 at 15:29

Што човек да каже после ова. Каков коментар да даде?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #1345 Posted: 05-Oct-2011 at 15:51
Познавајќи ги новинариве какви се, ништо чудно да не е пренесена изјавата како што треба. Нема да е првпат...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1346 Posted: 05-Oct-2011 at 20:12
знаев, едноставно намераваат да ги настегаат кружниве текови и кај што треба и кај што не требабез воопшто размислувајќи под шаролата дека биле побезбедни и попроточни, барем такво претчувство даваат ваквите текстови Doh

и не знам дали треба да се коментира колку идиотски е властите да ги образоваат граѓаните преку телевизија за сообраќајни правила... па добро бе, за чабе ли полагале за возачка... си постои полиција за тие работи Bash
се што требаше да направат властите е официјално да го најават започнувањето и отварањето на кружниот тек и да се постави соодветна сигнализација за кружен тек и патокази
разбирам дека ретки се ваквите кружни текови во земјава и дека треба време народ да се привикне на нови услови, но до толку не сме неписмени
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1347 Posted: 05-Oct-2011 at 21:08
Originally posted by Cloverstack

- Основно правило е тоа дека тој што се наоѓа во кружниот тек има предност, а тој што влегува мора да ги пропушта тие што веќе се во него. Во кружниот тек важи десното правило, се пропуштаат возилата што доаѓаат од десната страна.

- Тоше Јанев, портпарол во Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот на патиштата.


Bonk
Не гледам ништо спорно/контрадикторно во оваа изјава. Кој е веќе во кружниот тек има предност. Внатре пак во кругот, бидејќи има 2 ленти, важи правило дека ако си во внатрешниот круг предност има оној од надворешниот при излегување од кружниот тек.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1348 Posted: 05-Oct-2011 at 21:51
Точно.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #1349 Posted: 06-Oct-2011 at 08:23
Originally posted by zabegan

и не знам дали треба да се коментира колку идиотски е властите да ги образоваат граѓаните преку телевизија за сообраќајни правила... па добро бе, за чабе ли полагале за возачка... си постои полиција за тие работи


Да, би било јако сега Владата да организира бесплатни курсеви за возење во кружен тек. :-)

Инаку, иако се очекуваат проблеми/прекршоци на турбокружниот тек, немам видено сообраќајна полиција да стои во близина. Или не им се работи или се тотално некоординирани со оние кои најавуваат едукација. Подобра едукација од ловење прекршители и нивно предупредување, а подоцна и казнување - нема!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1350 Posted: 06-Oct-2011 at 10:03
Е сега на Гологанов треба да има почесто полиција. Луѓето се научени на оваа улица да може да застанат на кратко, до сега можеше ама сега веќе не. А сепак го прават тоа и ја кочат цела лента. Истото се случува и карши тобако во аеродром правец накај железничка, а неколку пати имам забележано и на Илинденска како си застанал човекот и го оставил возилото на улица.
Има 2 решенија: или почести патроли од полиција, и казни. Или да си набавам хамер

Сум за кампања за доописменување за кружните текови, сите сме сведоци дека многу луѓе незнаат како се вози.

Edited by alexsend - 06-Oct-2011 at 10:04
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1351 Posted: 14-Oct-2011 at 14:28

Украсна канделабра на кружниот тек на Париска

На средишниот дел на кружниот тек на улиците Париска и Варшавска „никна“ украсна канделабра. Таа е поставена на постамент, а на врвот има четири светилки




- Просторот околу канделабрата хортикултурно ќе се уреди, ќе се постави и систем за наводнување, а сето тоа ќе чини околу 1,8 милион денари. Во најкраток временски рок кружниот тек ќе биде пуштен во употреба - соопштија надлежните од општината Карпош.

На овој кружен тек останува да се направат четирите островчиња и да се постават знаците. На терен ќе работат екипи на фирмата „Анизор“.

Главната цел е да се олесни сообраќајот, бидејќи оваа локација е прометна, има две училишта и градинка. По неговата изградба улицата Париска ќе се асфалтира на потегот од кружниот тек до поранешната фабрика „Алумина“.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=101411104261&id=14&prilog=0&setIzdanie=22405
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1352 Posted: 14-Oct-2011 at 14:59
Ух, „проектов“ навистина ми буди лоши спомени од транзицијава кои рака на срце овие години ги подзаборавивме кога е во прашање самата релизација динамика.

1. Слушаме за овој кружен тек веќе неколку месеци а ова што е изведено на терен веројатно се прави за недела дена преку сила.
2. Фазна изработка за еден ваков банален „проект“? Еве една цела фаза за поставување украсна канделабра па уште тоа си доби новинарски запис. Патетично
3. Тек ќе правеле во други фази островчиња, хортикултура, асфалтирање...

Па со кого се зезааат овие?

Информацијава е директ за нишката „Грандиозни“ зафати
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1353 Posted: 14-Oct-2011 at 15:43
За вакви проекти и незнам зашто воопшто идеа на ова решение на пробивање на стариот асфалт па некаква хортикултура кога едноставно нема потреба за тоа. Ова треба да е само едно мало маалско сообраќајно функционално решение, што до некаде и е, но има полесен и попрактичен начин.



И не само за тука туку и за други раскрници што во иднина планираат да ги преправат. Па дури и вака може да се постават некакви "рабници" како гумените препреки и некоја жардиниера за цвеќе. Така раскрницата ќе остане флексибилна и лесно пренаменлива со една кофа боја. Вака како што овие од општината работат, се трошат џабе. Не дека којзнае колку се потрошиле за некое вакво раскрсниче, ама флексибилни решинија претпочитам.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1354 Posted: 14-Oct-2011 at 15:46
Аман веќе со овие споредби и слики од "Eвропа и други градови". Ова горе е толку лоша избедба што може многу лесно да се случи сообраќајка. Кружниот тек кај Ѓорѓи Димитров е ОК само доколку во истиот има две ленти како што има и главната улица која го сече.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1355 Posted: 14-Oct-2011 at 15:52
Да, мене баш тоа ми беше мотивот, да пуштам слика од којзнае каде и да викам дека е тоа добро решение само затоа што е од странство. Па баш јас заради такви работи имам реагирано неколку пати тука на форум.

Предлогот е за флексибилно сообраќајно решение каде лесно ќе може раскрницата од кружен тек да се пренамени во обична или обратно. Затоа и пишав рабници и жардиниери во кружна форма на средина , нормално монтажни, зашто и мене ми изгледаше на несигурно решение само круг кој кај нас и така брзо ќе се излиже и нема ништо да се познава. Значи дискутираме за сообраќајното решение, не за сликата од каде била.


Edited by lslcrew - 14-Oct-2011 at 15:53
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1356 Posted: 14-Oct-2011 at 16:26
и онака треба да се прошири целата раскрсница за да се пренамени во кружен тек и најверојатно да се смени асфалтот кога веќе се интервенира, па не гледам голема потреба од вакво нешто
исто така, самата инсталација на рабници и зеленило и нивно отстранување не е некоја голема филозофија или потрошувачка
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #1357 Posted: 14-Oct-2011 at 16:58
"Украсната канделабра е поставена на постамент, а на врвот има четири светилки."
Траги-комика жими се, не дај Боже некој ден срце некој ќе го фати од смеење од вакви глупости.RollinCrazy
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1358 Posted: 15-Oct-2011 at 19:36
Crazy   @  веста од Нова Македонија


А во врска со муабетот дека кружниот тек требалло да има повеќе ленти...
Со оглед дека Париска ќе остане како и досега слепо да завршува кај Алумина, реално веќе нема никаква потреба улицата да има 4 ленти (освен класично проширување кај крстосницата со Партизанска). Со тоа нема потреба ни кружниов тек да има повеќе ленти, а се надевам дека „вишок“ лентите на Париска и формално ќе ги пренаменат за паркирање, бидејќи ионака за тоа се користат.

Сите овие работи се условени од проблем кој лежи на друго место:

Originally posted by Cloverstack

Наместо ул. Париска (профил 2х2 и која е дел од една оска која сега поаѓа дури од кај салата Борис Трајковски) да продолжува право кон клучка со Јужен булевар (и со тоа да биде пандан на ул.Лондонска кај ТЦ Олимпико), овде имаме нагло завршување и возење цик-цак по маалски улички. Плус тоа на ул.Прашка ќе се формираат две крстосници на 30 метри оддалеченост. Еве скица како ќе изгледа сето тоа:






Додуша во ГУП-от не е предвидено ул.Париска да се пробие до Јужен Булевар, но во околности кога имаме целосно редефинирање на овој простор (вклучувајќи и отстранување на објектот кој стоеше на трасата), и плус припрема на нов ГУП, мене ми изгледа екстремно глупаво да не се направи ништо во врска со ова. Но изгледа на нашата затапена администрација и е најлесно да не „комплицира“ премногу и работите да ги истурка по линија на помал отпор, а без да погледнат ни подалеку од сопствените носеви... слично како и со новите урбанистички планови за Касарната во Битола и уште цел куп такви примери.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1359 Posted: 19-Oct-2011 at 23:14

БЕЗРЕДИЕ И САМОВОЛИЕ НА ТРАНЗИТНИОТ БУЛЕВАР

Пластичарската улица како Бејрут

Иако со четири ленти, и иако булеварско решение, „Никола Kарев“ во Чаир личи на тесна маалска улица по која одвај се разминуваат возила, камоли два камиона. Важи за брза транзитна сообраќајница, бидејќи без да навлегува во градот води кон Kосово, но и кон градовите во западниот дел на Македонија. Посетителите на дуќаните со години возилата ги паркираат пред продавниците, односно на коловозот, а со тоа го блокираат сообраќајот во должина од два километра.



Ретко кој почитува правила

Пешаците се посебна приказна, мора сами да се снаоѓаат и да се грижат за себе. Тротоари има, ама не за нив, туку им служат за продажба на с` и сешто на локалните трговци, кои својата стока ја изложуваат на јавните површини, а со тоа го попречуваат движењето.

Она што е најголема опасност за учесниците во сообраќајот се испаркираните возила на коловозот од двете страни на оваа улица, позната како пластичарска. Неодамна, тоа беше и причина за тешката несреќа во која животот го загубија четири лица, кога со своето возило во движење удрија во автобус што бил паркиран на втората лента.

Kоментарот на дел од граѓаните е дека, кога можат, претпочитаат да ја избегнуваат оваа улица. Особено поради фактот што по неа се движат тешки товарни возила. Сметаат дека тамошните жители и трговци со своите навики создаваат хаос, кој се одразува и во сообраќајот. По пешачките површини се распослани пластични маси, столови, лустери, килими, градинарски производи, па и автомибилски гуми. Дури и камиони. И совесните возачи, поради ова, се принудени да не ја почитуваат патната сигнализација и правилата за возење.



Чувари го обезбедуваат асортиманот и ноќе

- Во 11 претпладне има метеж како да е шпицот во четири часот кога сите со своите возила се враќаат од работа. Две ленти од коловозот се секогаш зафатени од паркираните возила, од тротоарите никнуваат како пешаци така и автомобили. Пешаците самоуверено ја пресекуваат улицата, дури и кога се далеку од пешачките премини - смета Маја П. од населбата Автокоманда.

Жители од населбата под Kале раскажуваат како асортиманот останува на тротоарите и ноќе, а обезбедување се чувари најмени од сопствениците на дуќаните. Никој не им ја одзема.

- Се вози лудо. Не знам до кога градот и полицијата ќе толерираат ваква состојба. Безредието, особено самоволието на голема група граѓани го прави реонот да личи на Бејрут. Не треба да н` чуди доколку се случи уште потрагична несреќа - смета граѓанинот Ѓорѓи Л.

Лета Барџиева

 

СВР Скопје: Полицијата казнува, а исто и УЈП

Според Лиза Бендевска, портпарол во Секторот за внатрешни работи-Скопје, полицијата си ја врши работата, а исто и останатите државни институции. Само во летниот период, УЈП и Пазарната инспекција им изрекле 120 казни на пазарџии што ги попречуваат јавните површини со своите артикли.

- Според член 11 од Законот за сообраќајот, забрането е продавање производи на јавен пат и казната чини 300 евра, што сепак не е малку. Од „Градски паркинг“, со асистенција од МВР, редовно одат на оваа улица и креваат непрописно паркирани возила со Пајак-службата - тврди Бендевска.

Од Градот се оградија од моменталниот хаос и немили случки. Преупатија за одговорност на МВР. Според Одделението за односи со јавноста, работа на градската власт е само поставување на сигнализацијата, а за с` друго е надлежна полицијата.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=0CFCB52CDDD0B04284BBA325A1182C1C
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1360 Posted: 25-Oct-2011 at 11:04
Не доагам често во Скопје, но кога и да дојдам главата ме заболува од сообраќајните гужви. За среќа други ме возат, бидејќи не верувам дека сам ќе се снајдам, а и многу се нервирам во сообраќајот.
Прво што забележувам е се повеќе и повеќе семафори! Мое мислење е дека ги има премногу и го гушат протокот на возила. Тие неколку кружни текови што се направени, кај Континентал, во Ѓорче Петров и др, се полн погодок. Дали би бил изводлив кружен ток кај Економски факултет? Тука се вкрстуваат правците север-југ и исток-запад, мислам дека тоа е најголемото тесно грло.
Подземната улица, зошто на Илинденска а не на Партизанска? Ми се чини дека на Партизанска би била покорисна.
Пластичарска.... не знам што да кажам за неа. Не ми текнува ниеедно добро и одржливо решение за таму, освен по секоја цена да се избегнува.

И кога веќе еднаш ќе почне да се работи на воведување трамвај?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.992 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.