build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Св. Климент Охридски

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 07-Sep-2011 at 13:47
http://www.time.mk/

Пуштен во употреба булеварот “Св. Климент Охридски“

07. 09.2011 - 14:12:05
Пуштен%20во%20употреба%20булеварот%20“Св.%20Климент%20Охридски“
Во пресрет на Денот на независноста, денеска во центарот на Скопје беше пуштен во употреба и реконструираниот булевар “Св. Климент Охридски“, вреден 37 милиони денари.

Должината на булеварот изнесува околу 540 метри а истиот се протега од крстосницата со улицата “Мито Хаџивасилев Јасмин“ до крстосницата со булеварот “Илинден“.

Булеварот има по три ленти од двете страни, средишно зеленило како и реконструирани тротоари и рабници.

“Денешниот настан претставува уште еден во низата реконтриурани булевари меѓу кои што се “Илинден“, “Партизански одреди“, кружниот тек во Горче Петров, булевар “Србија“, “Метрополит Теодосиј Гологанов“ кој што е во изградба и многу други, кои што имаат за цел да го решат сообраќајниот хаос во главниот град“, изјави градоначалникот на град Скопје Коце Трајановски.

На пуштањето во употреба на булеварот присуствуваше и премиерот Никола Груевски кој нагласи дека се со цел да се подобри патниот и транспортниот сектор, обновени се 50 отсто од возниот парк на ЈСП Скопје, пуштен е во употреба новиот аеродром “Александар Велики“, денес се става во функција овој булевар, а утре ќе се пушти во употреба доградбата на автопатот “Александар Велики“ кај Табановце.

“Булеварите и улиците го добиваат посакуваниот изглед, а гушењето во сообраќајот станува минато“, истакна Груевски.

Груевски на настанот за следната година најави реконструкција на овој булевар од крстосницата со “Партизанска“ до Владата на Република Македонија.


Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 07-Sep-2011 at 19:23
Булеварот „Св.Климент Охридски“ свечено пуштен за сообраќај

Како дел од програмата за одбележување на празникот 8 – ми септември, денес беше пуштен во употреба проширениот и реконструиран булевар „Св.Климент Охридски“ од страна на премиерот Никола Груевски и градоначалникот на Скопје Коце Трајановски. Сообраќајницата доби по уште една нова коловозна лента во секоја насока, за сметка на некогашната средишна пешачка зона на булеварот, така што сега истата има шест коловозни ленти широки по 3,5 метри. Булеварот засега е проширен на потегот од раскрсницата со булеварот „Мито Хаџивасилев Јасмин“ до раскрсницата со булеварот „Партизански одреди“, иако во наредната фаза истиот треба да биде проширен до булеварот „Илинден“, зафат што ќе биде реализиран во текот на наредната година.



Со инвестицијата е поставен нов асфалт долж целиот проширен сегмент на булеварот „Св.Климент Охридски“, поставени се нови семафори на раскрсниците, а булеварот „Партизански одреди“ е проширен со уште една лента во насоката од Карпош кон Центар на раскрсницата со реконструираниот булевар. Покрај сообраќајницата, со овој зафат се реконструирани тротоарите со нови бехатон плочки, а поставена е и нова жардиниера на средината на булеварот широка пет метри. Во рамките на проектот е реконструираната и атмосферската канализација.



Иако булеварот не е целосно проширен според првичната најава, сепак финансиската конструкција за завршениот сегмент нарасна на 37 милиони од првичните 29 милиони денари наменети за проширување на целиот потег до раскрсницата со булеварот „Илинден“. Финансиските средства за овој проект ги обезбеди Градот Скопје, а проширувањето и реконструкцијата на оваа сообраќајница ја вршеше компанијата „Гранит“ од Скопје.


http://www.build.mk/?p=9522

1.


2.


3.


4.


5.


6.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 07-Sep-2011 at 19:33

  Ме интересира зошто е пробиен дел за вртење на лево и во двете насоки кај раскрницата со Димитрија Чуповски, кога тоа вртење, се гледа и по сликите... не е дозволено? А воедно и зошто не е дозволено тоа вртење на лево?

Дали знае некој?

Едит: Лево де, ги грешам понекогаш страните Но добро, го поправив Значи вртење на лево



Edited by FoSsiL - 07-Sep-2011 at 19:35
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 07-Sep-2011 at 19:56
и мене не ми е јасно - глупаво изгледа вака ...
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 07-Sep-2011 at 22:01
Решението за вртење лево да се остави простор, но да се забрани, е многу нелогично.

Јасно е зошто е забрането - да се забрза протокот на возилата. Но во проширен булевар, можеби тоа не е ни потребно? Треба веројатно пак да се дозволи вртење во лево.

Веројатно тоа и се планира, затоа е изведено вака, а во некоја фаза вртењето повторно ќе се дозволи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 08-Sep-2011 at 02:11
Добро бе, па за се ли вака ќе се фаќаме. Ќе може во иднина кога сакаме да го промениме режимот на раскрсницата со префарбување, сигурно нема да ги преместуваме и рабниците за секој режим посебно. Ова е најлогично решение и ме радува што конечно вака почна да се работи, некогаш стварно најнелогичното за некого е логично и обратно. Ова е најочекувано и функционално како што треба да биде сработено.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 08-Sep-2011 at 02:44

Не велам дека е лошо. Само прашувам која е причината. Која ти и даде и добар одговор. Но мислам дека вртењето лево треба да е дозволено. Поготово во насоката Св. Климент Охридски - НИП Нова Македонија, најмногу поради автобусите, кои би вртеле од тука за накај рекорд, за разлика од сега кога одат до Тифани, па по Даме Груев, вртат накај рекорд кај Палома Бјанка. 

Споредбено, многу подобро решение, а воедно и многу подобра раскрсница е таа на Климент Охридски, за разлика од онаа кај Палома Бјанка, поготово за автобуси. Мислам дека нема потреба автобусите да ја оптеретуваат таа раскрсница. И да се примени решението-замена кај Климент Охридски.

Но ова секој може да го согледа и е доста очигледно. Дури и нашите градски власти кои до пред некое време немаа поим од ништо, свесни се за оваа ситуација... зошто инаку би ги забраниле вртењата на лево на Климент Охридски.

Е сега, тоа ме интрегира. Која е причината, која најверојатно е оправдана и важна, но од друга страна воопшто неочигледна, за ситуацијата со сообраќајот во овој опфат, која е пак и повеќе од очигледна?


Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 08-Sep-2011 at 10:17
Od najubaviot bulevar vo Skopje, stana najgrdiot! Barem da gi nasadea toa drvcata.. Ili zbunce nekoe. I ne mi e jasno zosto ivicnjacite ne se kako novite na Partizanska? Za da imaat izgovor da gi prepravaat posle 2 godini??

Problemot na Skopje e betonot. Nema vozduh za disenje! I najrazvienite gradovi vo Evropa imaa problem so soobrakjajot, no toa ne se resava so BUKVALNO UNISTUVANJE na zeleniloto na smetka na prosiruvanje na ulicite - TUKU SE RESAVA SO KORISTENJE ALTERNAIVEN PREVOZ!

Taa ulica trebase da ostane kako sto bese. Tolku i' e kapacitetot i TOCKA.
A ako saka Koce da go ubrza prevozot - togas neka izgradi tramvaj na posebna lenta ili podzemna zeleznica.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 08-Sep-2011 at 10:36
Originally posted by ebivetre

Od najubaviot bulevar vo Skopje, stana najgrdiot! Barem da gi nasadea toa drvcata.. Ili zbunce nekoe. I ne mi e jasno zosto ivicnjacite ne se kako novite na Partizanska? Za da imaat izgovor da gi prepravaat posle 2 godini??

Problemot na Skopje e betonot. Nema vozduh za disenje! I najrazvienite gradovi vo Evropa imaa problem so soobrakjajot, no toa ne se resava so BUKVALNO UNISTUVANJE na zeleniloto na smetka na prosiruvanje na ulicite - TUKU SE RESAVA SO KORISTENJE ALTERNAIVEN PREVOZ!

Taa ulica trebase da ostane kako sto bese. Tolku i' e kapacitetot i TOCKA.
A ako saka Koce da go ubrza prevozot - togas neka izgradi tramvaj na posebna lenta ili podzemna zeleznica.


Tocno deka ne go izvedoa kako sto treba, posebno sto ne stavija novi zardineri, tuku stariot sistem. Ama da se kaze deka bese najubav bulevar - haha pa toa bese ziva katastrofa. Treba povtorno da se zasadat drvca, i da se podignat zardineri i ke bide ubavo.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 08-Sep-2011 at 10:48
Dobro Krale - sto e spored tebe ubav bulevar ako ovoj bil katastrofa - so stari lipi i komotno sredisno zelenilo?

Edited by ebivetre - 08-Sep-2011 at 10:49
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 08-Sep-2011 at 12:44
Originally posted by ebivetre

Dobro Krale - sto e spored tebe ubav bulevar ako ovoj bil katastrofa - so stari lipi i komotno sredisno zelenilo?


Абе не зезај тоа не беше зеленило, тоа беше трчи-трчи зеленило. Другото беше калишта, испокршени плочници итн.

Само разочарува што булеварот не е проширен во делот од Соборна до Влада. Не е пипнат во овој дел.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 08-Sep-2011 at 16:31
Ова сме го збореле, но мислам дека никогаш не сме го евидентирале со слика.

Џабе е ако ставаат аркади по оваа улица ако си тера оваа узурпација.




Edited by pbanks - 08-Sep-2011 at 16:32
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 08-Sep-2011 at 16:35
Originally posted by ebivetre

Od najubaviot bulevar vo Skopje, stana najgrdiot! Barem da gi nasadea toa drvcata.. Ili zbunce nekoe. I ne mi e jasno zosto ivicnjacite ne se kako novite na Partizanska? Za da imaat izgovor da gi prepravaat posle 2 godini??



Ако мислиж зошто не се изградија жардинерии, и мене тоа ме чуди.

Знаме дека тука и до сега пешаците претрчуваа каде стигнат, таа навика си опстојува на терен и веќе може да се види и после реконструкцијава.

Инаку не ми е јасно зошто шахтите се вака издигнати, дали е тоа можеби „основа“ за идното преправање за да се изгради жардинеријата?


Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 08-Sep-2011 at 22:20

07.09.2011 - Од почетокот на реконструкцијата на 8 јуни, за само три месеци, булеварот Свети Климент Охридски доби по три коловозни ленти во секоја насока, широки по 3,5 метри, средишно зеленило на чиешто место ќе се формира жардиниера и нови тротоари покриени со бекатон-плочки. Значајно е што на некои места каде што тротоарот беше многу тесен и речиси непрооден сега има прифатлива ширина од 1,5 метри. На проширениот дел од булеварот Свети Климент Охридски асфалтирана е површина од 13 423 квадратни метри, наместени се нови рабници во должина од 2 280 метри, а со бекатон-плочки е покриена површина од 2 350 квадратни метри - рече денеска Градоначалникот Трајановски.

Тој додаде дека со проектот се преуредени и постојните крстосници - на крстосницата со булеварот Партизански одреди се скратени пешачките острови со што булеварот Партизански одреди доби трета коловозна лента во насока кон центарот на градот. На крстосницата со улицата Димитрие Чуповски се уредени пешачките острови и е направен нов распоред на семафорските столбови.

- Во текот на градежните работи постојните подземни инсталации се дислоцирани под тротоарите. Постојната водоводна цевка (Ф 1.400 мм) е целосно заштитена со армирано-бетонска конструкција. Заменет е и 35 киловолтниот енергетски кабел и е дислоциран под тротоарот. За одведување на атмосферските води од новата сообраќајница се изведени дополнителни 42 сливници, а се заменети и оштетените капаци на 14 канализациски шахти. Проектот за проширување и реконструкција на булеварот Свети Климент Охридски Градот Скопје го заврши пред крајно определениот рок. На терен работеа екипите на градежната компанија „Гранит“. За реализација на овој капитален проект Градот Скопје одвои околу 37 милиони денари. Сакам да им се заблагодарам на моите сограѓани за разбирањето и трпението што го покажаа во текот на градежните работи на оваа сообраќајница, и на Владата на Република Македонија за безрезервната поддршка и на сите учесници во овој сложен проект.
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4480&mid=482&tabId=1&tabindex=0

20.08.2011 - Од „Паркови и зеленило“, задолжени за одржување на зеленилото, велат дека од Градот се' уште не донеле конечна одлука. Засега, единствено е истрасиран просторот на кој ќе се насади новото зеленило на проширената „Климент Охридски“. Додека се донесе конечна одлука за видот на дрвјата што ќе ги заменат липите, по должина на новиот булевар ќе има само трева.

„Градските власти се' уште не одлучија какви дрвја ќе садиме на посочениот потег. Единствено добивме налог во средишното зеленило, кое е широко околу 5 метри, да засадиме трева и тоа го завршивме неделава. Какви дрвја ќе има таму, не можеме да одлучиме, единствено ги препорачавме странските садници, претежно холандски, кои се калемени и ќе даваат посебен декор на новата улица“, вели Душан Авировиќ, директор на ЈП „Паркови и зеленило“.

Тој објаснува дека иако улицата е речиси готова, сепак, дрвјата ќе бидат засадени за не помалку од два месеца. Не само што од Градот допрва треба да одлучат дали сакаат таму да има јапонски цреши, шпанска елка, или некое друго од понудените странски дрвца, туку, како што посочува Авировиќ, дури наесен времето ќе биде погодно за садење. Единствено сигурно е дека дрвјата ќе бидат први од таков тип во Скопје. Кој вид и да се избере, ќе им дава специфичен изглед на улиците. Овие садници за разлика од досега садените по булеварите се поскапи и чинат околу 100 евра.

Од „Паркови“ гарантираат дека садниците ќе успеат на нашите климатски услови, а информираат дека ќе бидат засадени веќе оформени дрвца, што значи нема да биде потребно време да пораснат за да се добие саканиот ефект.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=E21AF8E714AAAC459A92C7B198411ECB



Edited by Max - 09-Sep-2011 at 11:33
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 09-Sep-2011 at 11:07
Originally posted by pbanks

Да не бараме „влакно во јајце сеа“, што би рекол едно од познатите build-ерски мислители...ќе си порасне трева (саванска) околу бетончето и убаво ќе биде...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 09-Sep-2011 at 11:22


Остај не, мрчатори Laugh
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 09-Sep-2011 at 11:27
Eve sto pisuva vo Vest vo vrska so sredisniot del:

"Заврши реконструкцијата на булеварот Климент Охридски и улицата Никола Вапцаров и двете во центарот. По Климент Охридски скопјани сега ќе возат по три коловозни ленти, односно со градежните работи изведена е уште по една коловозна лента во двата правци. Лентите се широки по 3,5 метри, поставени се нови рабници во должина од 2.280 метри, а со бекатон плочки се поплочени пешачките патеки. Изведено е и средишно зеленило на чиешто место ќе се формира жардиниера и каде треба да се насадат дрвца кои ќе се набават од Холандија.
Со проектот се преуредени и постојните крстосници. На крстосницата со булеварот Партизански одреди скратени се пешачките острови со што булеварот Партизански одреди доби трета коловозна лента во насока кон центарот на градот. На крстосницата со улицата Димитрие Чуповски се уредени пешачките острови и е направен нов распоред на семафорските столбови. Во текот на градежните работи постојните подземни инсталации се дислоцирани под тротоарите.
За реконструкцијата на булеварот Свети Климент Охридски Градот Скопје од буџетот одвои околу 600.000 евра."

Znaci sepak ke ima zardinerii i drvca. A ova go pisuvase i porano no ocigledno sme go ispustile. Inaku sto se odnesuva do zardinerii i sredisno zelenilo na bulevari mislam deka vo Makedonija toa ni e specijalnost. Mnogu retko se srekavat tolku ubavi zardinerii kako onie vo Skopje zatoa ke bese steta da go ostavea ovoj bulevar kako sto e sega.

Imase i komentar na temata vo vrska so delot na bulevarot od Soborniot Hram do Vladata. Citav nekade deka toj del ke se prosituva dogodina. Se izvinuvam za latinicata


Edited by kultuzin - 09-Sep-2011 at 11:27
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 09-Sep-2011 at 11:31
Единствено фали објаснување зошто жардинерата не се изведе сега, макар и не ги засадиле дрвцата Ohno
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 09-Sep-2011 at 12:57

Затоа што најверојатно рабниците нема ни да се тргаат, односно жардињерата би била после рабниците. Така е и кај сите булевари кои имаат жардињери. И многу е подобро, неможе асфалт па одма жардињерата, а вака асфалт-рабник-жардињера и поубаво а и побезбедно е.

Зошто не ги направиле со претходните градежни работи. Па најверојатно не им стоело во договорот. 

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 09-Sep-2011 at 13:39
вероватно бидејќи не се стигнати дрвцата(зеле и црвен јавор)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.