![]() |
![]() |
![]() |
Бул. Љубљанска (+ Мост од Карпош 4 кон Злокуќани) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5678> |
Author | |
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
изградбата на булеварот Љубљанска чија реализација започнува денес. Согласно проектот се работи за ново булеварско решение на улица Љубљанска, со поврзување на нов мост на реката Вардар од таканаречен тип “extradosed bridge”.
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/CityofSkopje |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
од твитер
![]() |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Една од поголемите урбанистички утки на 21ви век во Скопје.
|
|
![]() |
|
nikolakoco ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Dec-2021 Online Status: Offline Posts: 58 |
![]() ![]() |
Не сум архитект, ниту градежен инженер. Ама ме интересираат ваквите проекти па дали може да објаснеш што е проблемот со мостот?
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Ова е втор сообраќаен мост кој моментално не води никаде (првиот е мостот на булевар АСНОМ кој завршува во Ќерамидница и којзнае кога ќе се пробие булеварот натаму). Ако и овде не се пробие набрзо булеварско продолжување, тогаш ваквите слепи мостови за ништо нема да ни служат, освен за украс. Ете, ова е моето видување.
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Не знам дали почнаа со работа и од северната страна, но од јужната, од кај Илинденска веќе се работи. Не би требало да има толку пречки овде за разлика од Ќерамидница затоа што на трасата нема ниту еден објект. Впрочем, веројатно е дека овој проект целосно ќе се заврши пред булевар АСНОМ.
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
И да го пробијат во рок, планот е да се врзе со ул. Скупи. Значи таму ќе направи сообраќаен метеж до бескрај (две ленти во две насоки) а сите посетители на Сити Мол логично е да го користат мостот. Доколку нешто плански се правеше, по мое мислење треба со надвозник да ја помине улицата Скупи, па со тунел во брдото на археолошкиот локалитет, и по најкратка траса да се врзе со булевар Словенија. Вака излегува, правиме нешто ама и сами не знаеме што и зошто. Накратко тоа е мое видување за овој проект кој е многу сличен на мостот во Аеродром како што спомна Џоле.
|
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Можеби од јужна почнале ради што е полесно. Не знам дали археолошки ископувања се спроведоа и дали зафршија? За вакви проекти во непосредна близина на локалитет се знае одамна дека треба со ископувања да се почне со време. Нешто ко да наслушнав дека допрва ќе се почнува, што во најмала рака би фатило 1.5 година Edited by hcitrS - 23-Feb-2024 at 10:04 |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Значи сега да не го користиме мостот додека не се направи и надвозник и Словенечка цел булевар?
![]() Уствари главната улога на мостов сега за сега е од Бардовци да направи Карпош5, да не мора "елитата" да поминува од кај аутосервисите кога ќе иде накај CityMall. |
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
Па за почеток доволно е МИДА раскрсницата малку што ќе се растерети и што тие жители таму (Бардовци, Злокуќани и индиректно Ѓорче) ќе добијат уште една врска со градот.
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Еве да почекаме, нека го направат па ќе видиме што ќе се случува кај кружниот тек кај Тојота и самата улица Скупи.
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Carpe diem
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
od fb
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Копнале нешто деновиве кај зградата на Елена Лука, ќе видиме дали ќе се поврзе со мостот во скоро време:
![]() Мостот: ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
![]() Edited by stef4o - 09-Jun-2024 at 14:48 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
МОСТОТ „ЉУБЉАНСКА“
![]() Најновиот мост во Карпош 4 е комплетно изграден и е подготвен да се пушти во сообраќај. Асфалтиран е просторот по мостот, сè до оградите на дворовите на првите куќи што ќе се уриваат. Овој мост треба да ја поврзе улица „Љубљанска“ во Карпош 4 со улицата „Скупи“ од другата страна на реката Вардар, со што се скратува патот од Карпош до Злокуќани и Бардовци. Иако изграден, и овој мост во моментов не води никаде. Дополнителен проблем се јавува што се случува на терен една иста парцела да биде во сопственост на повеќе лица, а се случува и да има одредени спорови меѓу сопствениците за даден имот, поради што дополнително се усложнува целосната постапка. Доктор Ристо Цицонков, редовен професор на Машинскиот факултет – Скопје, вели дека овој мост е комплетно изграден со подарени пари и, како готов објект, му се дава, „како на тацна“, на Градот Скопје (и на државата), ама не може да се стави во функција, бидејќи Градот не изградил пристапни улици поради проблеми со експропријацијата на земјиштето. Градењето мост преку река не е едноставна и лесна работа. Бидејќи често се шетам на тој дел од кејот на Вардар, бев сведок на изградбата на мостот. Каква разлика. Гледав како работат околу седуммина работници, но беше вклучена градежната механизација (два големи крана, булдожер и др.). Изведувач на работите беше ГП „Гранит“. Изградбата на мостот траеше околу две години и заврши во јануари 2024 година. Очекував некое свечено отворање пред парламентарните избори, но не се случи тоа ниту тогаш ниту денес. Веројатно, актуелните политички актери согледуваат дека заслугата ја има некој друг – вели Цицонков. Со пуштањето на мостот во функција и со пробивањето на улицата „Љубљанска“, професорот смета дека придобивките ќе бидат уште поголеми кога ќе се продолжи патот до булеварот „Словенија“, односно до Јадранската магистрала, со што ќе се растовари клучката со булеварот „Никола Карев“ и булеварот „8 Септември“. – Изградбата на овој мост беше најавена пред неколку години, со целосно финансирање од ТАВ (6,2 милиони евра), како компензација за неизградениот каргоаеродром Штип. А, од почетокот на донесувањето на одлуката за градење на мостот досега поминаа четири-пет години. Зарем тоа не е доволно време да се регулираат имотноправните односи?! Ова ме асоцира на т.н. мост на Шилегов, кој ја поврзува населбата Аеродром со населбата Ќерамидница, преку реката Вардар, изграден во 2022 година, а не може да функционира, бидејќи не може да се направи улицата што ќе минува низ Ќерамидница, поради нерасчистени имотноправни работи – констатира Цицонков. Тој вели дека сега и најновиот мост ја има истата судбина како мостот „Михајло Апостолски“ и не може да служи ниту за ловење риби, бидејќи нема пристап ниту за луѓето, значи, не може пеш да се помине. Но, за овој мост има надеж наскоро да биде пуштен во сообраќај, бидејќи од јужната страна веќе се работи на пробивање на улицата „Љубљанска“. Согласно со проектот, се работи за ново булеварско решение на оваа улица, со поврзување на новиот мост на реката Вардар од таканаречен тип „extradosed bridge”. Следно би било поврзувањето на булеварот, преку мостот, до улицата „Скупи“. https://www.vecer.press/11izgradeni-mostovi-no-nema-ulici-da-gi-povrzat/ |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
Дебакл
![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Најновиот мост на Вардар меѓу Карпош и Злокуќани е готов, но целосно нефункционален
Мостот во Карпош 4 кој треба да ги поврзе улиците Љубљанска и Скупи, ја доживува истата судбина како оној во општина Аердордом. Поради нерешените имотно правни прашања граѓаните можат само да ги гледаат но не и да ги користат мостовите. „На мостот на кој се наоѓа зад мене има 4 коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки, но ниту пешаците ниту велосипедистите а најамлку авотмобилите немаат пристап до него. На него може да се качите само преку оваа импровизирана скала.... “ Скалата на мостот, која е целосно небезебдна, е ставена од случајни минувачи, бидејќи истиот иако се незавршени сите градежни актвиности не е соодветно заграден. На терен од страната на улицата Љубљанска забележливи се некакви градежни работи, но улица поврзана со мостот и по неколку месеци работа нема. Од другата страна пак мостот завршува во куќите во населбата Злокуќани. Пред околу две години, по стапувањето на функција, градоначалничката Арсовска посочи дека експропријацијата е главен проблем и за мостот кој треба да ги поврзе улиците Љубљанска и Скупи, и оној кој треба да ја поврзе општина Аеродром со Керамидница. „Таму има 70 моменти, само 36 се на Република Македонија и останатите се во приватна сопственост и тие исто така ќе треба допрва да се регулираат значи таму правата не се разрешени.“ - Данела Арсовска. Каква е ситуацијата во моментов и до каде е решавањето на проблемите прашавме и деенеска во Град Скопје но одговор не добивме. Професорот Ристо Цицонков оценува дека е потребна законска измена која не само во оваа туку во сите слични ситуации во иднина ќе овозможи упростување на процесот на експропријација. „Мора тука нешто да се превземе со проблемот со експропријација таа постпака некако да се упрости евентуално да се сменат некој законски акти и да се овозможи поефикасна експропријација и побргу завршување не само на овој мост и пристапните улици туку и на ниво на цела земја има проблем со овој процес... “-изјави Ристо Цицонков – професор Машински факултет Скопје. Градските власти за изградба на овој мост во 2021 година добија средства од Владата преку програмата на ТАВ. Мостот чини над 6 милиони евра. Пред точно една година тогашниот премиер Димитар Ковачевски изврши увид во градежните активности и ветуваше дека иститот ќе биде пуштен во употреба до крајот на 2023, но градот да ги заврши пристпаните улици. https://kanal5.com.mk/najnoviot-most-na-vardar-megju-karposh-i-zlokukjani-e-gotov-no-celosno-nefunkcionalen/a653307 |
|
Carpe diem
|
|
![]() |
|
ElfGT ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 29-Jul-2024 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 35 |
![]() ![]() |
Биваше некој идиот да испроектира ваков кретенизам???
Што е ова, видечи мост со тунелски портали превртени наопаку? Па на што се се штанцаат дипломи во оваа наша бедна државичка??? |
|
Се се сведе на фаќање сеир на туѓа мука
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5678> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |