|
![]() |
|
Електрични локомотиви |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 15> |
| Author | ||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#121 Posted: 02-Dec-2011 at 21:59 |
|
|
Zoki,
Тешко да се овие Еas
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
zookisk
Senior Member
Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply
#122 Posted: 03-Dec-2011 at 00:21 |
|
|
Eas бугарски се овие Владимир дефинитивно....почетни бројки 31 52 540...кај нас доаѓаат редовно...
|
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#123 Posted: 03-Dec-2011 at 00:28 |
|
|
Колку може максимално еден вагон да биде впрегнат измеѓу, мислам колку тона може да влече позади што ќе се пренесува преку него?
|
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#124 Posted: 03-Dec-2011 at 00:50 |
|
Зависи од типот на ваганот, отприлике од типот Eas ~50-60 тони носивост, а ако мислиш колку вагони можат да се закачат, тоа зависи од должината на влезно-излезните места т.е. колосеците на станиците. Иначе максималнато дозволено оптоварување на електричната локомотива МЖ 462 до 2185 тона |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply
#125 Posted: 03-Dec-2011 at 00:52 |
|
|
А од радиусите на пругата зависи некако за да нема превртување? Еднаш мислам дека овој муабет го имавме, ама сега не се сеќавам каде е, да не го барам?
А бројката преведено во вагони колку тоа значи, од најчесто користените типови. Зашто низ Америка знаат да се појават некои кобасици. Кај нас колку била најдолгата ако имаш таков податок? |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#126 Posted: 03-Dec-2011 at 01:17 |
|
|
Ајде вака по сликовито.
Колосекот во Гевгелија е отприлике 600 м, вагонот Eas е дог 14 м, значи дека нашата максимална „кобсица“ може да биде помалку од 40 вагона + лок. Има и друг проблем бидејќи имаме еднонасочна пруга, сите места за разминување би морале да бидат со таја должина. Од ова испаѓа проблем е инфаструктурата а не локомотивите и вагоните. Иначе не е проблем за должина на „кобасицата“, спомна Зоки дека на крај са додава уште една лок и можеме да влечеме „амерички“, ако оние предходни услови се исполнети. |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#127 Posted: 03-Dec-2011 at 13:15 |
|
|
Според германските нормативи „по Нојферт„ од ‘90-ти години, должината на еден воз е ограничена со бројот од оските од возот и тоа:
- за патнички возови, до 60 оски по воз (за сите делови од возот) - за теретни возови, до 150 оски по воз. Во меѓувреме, можна е промена или корекција на погоре наведеното. |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#128 Posted: 03-Dec-2011 at 15:22 |
|
Јасно има уште многу норми, закони, можности, ... А твојот пример е таа математика - за теретни возови, до 150 оски по воз. ---> 36 вагони + локомотива Но еве уште еден промер На коридор X максимум бруто товар максимум е 1400 t, а должина на композицијата 520 m, 80 km/h Но сигурно тоа не важи на пример на пругата кон Кочани каде долниот стој - пругата неможе да го поднесе тој притисок (затоа тамо не иде лок 661 која е со тежина 112 t) |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#129 Posted: 05-Dec-2011 at 12:19 |
|
|
Колкава е носивоста од пругата кон Кочани и кое е објаснувањето за нејзината градба со помала носивост?
|
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#130 Posted: 05-Dec-2011 at 14:28 |
|
И мене ме заинтересира, оти знам пред неколку години имаше слики од 661-4ХХ во Кочани...не вервам да била празна...најверојатно слабиот сообраќај и неодржување на пругата ?
|
||
![]() |
||
Тркало
Senior Member
Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply
#131 Posted: 05-Dec-2011 at 14:34 |
|
Ja најдов 661-408 на 22.7.2008 во Кочани со товарен воз.
Извор:http://balkan.fabian-vendrig.eu/ |
||
![]() |
||
MIKI1
Senior Member
Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
Quote Reply
#132 Posted: 05-Dec-2011 at 15:19 |
|
|
Штом пругата кон Кочани држи „кенединка„, тогаш нема проблем, не?
Во Македонија, најголемите должини од возови, кои до сега ги имам видено, се следните: - за патнички воз: 11 вагони+локомотива (4 оскена електрика) - за теретен воз: 24 вагони+локомотива (6 оскена дизелка). Ова го велам по мое сеќавање, може да има и други комбинации. |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#133 Posted: 05-Dec-2011 at 17:14 |
|
|
Одговорот е во нишката Дизел локомотиви.
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=118196&SID=7ed91b2dz3af7e3eeb1d9f68dc833z6b#118196 |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#134 Posted: 05-Dec-2011 at 20:39 |
|
Goren-dolen stroj na pruga...? |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#135 Posted: 05-Dec-2011 at 21:21 |
|
Моја грешка - горен строј - шини, прагови, спојни прибор, ... |
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
tomo441
Newbiе
Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
Quote Reply
#136 Posted: 05-Dec-2011 at 23:22 |
|
HAAAAAA.... Brgu se popravi...pozz |
||
![]() |
||
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#137 Posted: 06-Dec-2011 at 05:18 |
|
|
Томо, помагај бе брат, ме остави мене сам за сите одговори.
|
||
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#138 Posted: 07-Dec-2011 at 00:35 |
|
|
@ Тркало
Прекрасна фотографија си нашол ![]()
Еве да „појачаме“ малку ![]() Првата композиција е со 31 вагон, втората со 26. Обете се снимени на станицата Драчево и се влечени од електрични локомотиви класа 441 и 442 (колку да се рече дека сме онтопик со дискусијава... ![]() 1 2 Edited by Cloverstack - 07-Dec-2011 at 00:39 |
||
![]() |
||
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#139 Posted: 18-Feb-2012 at 23:18 |
|
|
Еве една убава фотка направена во далечната 1989 година
![]() Патем, дали оваа 441-510 тогаш била на ЖТП Скопје и ако да, која е нејзината понатамошна судбина? До кога била во функција и во каква состојба е сега, ако е сеуште жива?
|
||
![]() |
||
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#140 Posted: 19-Feb-2012 at 17:56 |
|
|
Им припаѓа на Српски желзеници. Делумно рекаросирана па целосно ремонтирана:
2007
http://www.railfaneurope.net/pix/rs/electric/441/orange/501-718/441-510_Resnik.jpg 2011
http://jstrains.sk/albums/userpics/10033/441_510-441_075_Bratislava-RD-vychodne_04032011.JPG |
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 56789 15> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |