build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 60>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 30-Jun-2008 at 05:31
Von tema e, ama ne mozev da ostanam ramnodusen, uzivajte:

http://www.youtube.com/watch?v=pl62sJCwYNM
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 07-Jul-2008 at 07:52
Готова подлога на јужниот булевар






Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 07-Jul-2008 at 08:00

Mislam deka ima poveke mesta vo toa podracje kade sto ima gotova podloga za trasiranje na LRT. Fina idejaThumbs%20Up

Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 07-Jul-2008 at 15:09
Да, само што ЛРТ трасата треба да оди во средина на Јужен Булевар и заедно со булеварот да е денивелирана.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 07-Jul-2008 at 15:18
Da i za toa samiot bulevar treba da bide gotov.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 07-Jul-2008 at 15:27


Па не баш, би требало да е готов ископот и надвозниците. Ама да не навлегувам во детали, и онака секогаш сум се држел до тоа дека ЛРТ и некои алки во примарната сообраќајна мрежа мора да се градат заедно. На крајот на краиштата никој не ни е крив што сме имале тенденција важни големи проекти да одложуваме до недоглед - јужен до сега требало три пати да биде готов. Битно да не продолжиме понатака со таков пристап.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 22-Aug-2008 at 14:35
Ете некакво објаснување од каде воопшто им потекнува идејата за траса по крајните десни ленти...

ВО СЕПТЕМВРИ ЌЕ СЕ ИЗБИРА ПРОЕКТАНТ ЗА ТРАМВАЈОТ
Два километра од пругата ќе се почнат до Нова година
Градските власти велат дека со тендерската документација дадени се куси рокови за да се изработи проект за трамвајската линија на потегот од Ново лисиче до Центар

Тендерот за проектант кој ќе го работи проектот за изградба на трамвај ќе заврши кон средината на следниот месец, а градските власти најавуваат дека во декември ќе почнат со изградба на трамвајското депо во Ново Лисиче и првите два километра од пругата. Од првата трамвајска линија во Скопје, која треба да се движи од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, годинава ќе се работи на делницата од Ново Лисиче до Центар.
Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај во Градот, вели дека со тендерската документација дадени се куси рокови за изработка на проектот и дека во декември треба да почнат со изградба на депото, кое е лоцирано на недоградениот автобуски терминал на последна 5-ка и 15-ка во Ново Лисиче.
"Со проектот треба да се дефинира линијата од Ново Лисиче до Центар, која треба да се движи по крајната десна лента на улиците. Решивме пругата да се прави по крајната десна лента, бидејќи не може да се движи по средишниот дел поради столбовите кај Транспортен центар. Освен депото, до крајот на годината треба да почнеме со првите два километра од пругата и ќе почнеме од Ново Лисиче", вели Христовски.
Првата делница од трамвајската линија ќе биде долга 10 километри и ќе почнува од депото во Ново Лисиче, потоа ќе се движи по булеварите Видое Смилевски - Бато и Јане Сандански, ќе излезе кај Транспортниот центар, а оттука покрај НБРМ ќе продолжи по улицата Васил Аџиларски кај Дрводекор, покрај ГТЦ ќе излезе на булевар 11 Октомври кај Градска болница. Од тука трамвајот ќе мине покрај Зелено пазарче и кај Црвен крст линијата ќе се врати назад кон Аеродром. Долж трасата треба да има 22 стојалишта за трамвајот, а во тие делови на коловозот ќе има ограда висока 80 сантиметри, за да се спречи диво паркирање на автомобили и диво претрчување преку коловозот.
"Во буџетот се одвоени доволно средства за започнување на градежните работи, а за довршување на трасата и за набавка на трамваите, германскиот консултант Франк Вајндорф што го ангажираше Градот, веќе работи на тоа да се обезбедат средства преку поволни кредити и донации од ЕУ фондовите", вели Христовски.


http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155975&idg=8&idb=2456&rubrika=Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 22-Aug-2008 at 15:54

Ги имав на ум тие столбови, ама според ГУП трасата не треба да поминува по К.Ј.Питу, туку кај приградскиот терминал, каде може на други начини да се реши...
А ако поминува по К.Ј.Питу (во голема мерка оправдана измена), стално сум викал дека треба да поминува под земја и директно да продолжува во тунелот под плоштад. Знам дека е скапо, ама е оправдано - таа оска е `рбет на градот а веќе е преоптоварена. И денеска има ужасна гужва на двете крстосници кај железничака (а краткиот сегмент помеѓу нив во шпицовите не може да го абсорбира целиот сообраќај). Како ли ќе биде за неколку години со пораст на сообраќајот, поготово со трамваи на постоечките сообраќајни ленти, не сакам ни да помислам.
Единствен лек би било под итно да се ангажираат за изградба на булеварот што треба да ги спојува АВНОЈ и Гоце Делчев. Ако не, ова тесно грло кај железничка тотално ќе рикне. А колку е реалистично да очекуваме да се покрене проект како врската помеѓу АВНОЈ и Гоце Делчев не знам, ама после толку долго запоставување на примарната сообраќајна мрежа, нормално е дека све се натрупа и сега не знаеме кај попрво да се свртиме...


а во тие делови на коловозот ќе има ограда висока 80 сантиметри, за да се спречи диво паркирање на автомобили и диво претрчување преку коловозот
Не разбирам, ограда помеѓу тротоарот и коловозот, или сакаат да ја оградат десната лента од остатокот на коловозот?!?
И едното и другото ми звучи глупо... Ограда помеѓу тротоарот и коловозот токму во делот кај станиците не треба да има, а ограда помеѓу сообраќајните ленти би била вистинска катастрофа - кога веќе ги сместуваат трамваите на сообраќајни ленти каде што се движат и автобуси и такси возила, мора да остават можност за заобилокување!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 22-Aug-2008 at 16:25
ubavo e sto ima novi vesti za tramvajot, pa se nadevam deka ke im dadat nekoj od ovie fondovite od EU pa za edno 2 godini da go doizgradat intenzivno ,taman i do togas i autobusite ke gi nabavat ))) uste ni fali i ulicite da gi asfaltirat i super ke bide )))

Edited by mitatos - 22-Aug-2008 at 16:25
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 22-Aug-2008 at 18:37
Подобро не ги прават ни првите два км. Во април ќе добиеме друг градоначалник кој сигурно ќе ја батали работава. Трамвајат на трифка е истот што сака да го направи владата со двокатни автобуси. Тоа депо што сакаат да го прават во Н.Л. подобро да биде дислоцирано депото од во К. Вода. во Н.Л.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 22-Aug-2008 at 21:01
Aвтобуси,еднокатни,двокатни,трамвај...уште метро и ќе нема да знаеме во што да се возиме побрзо Smile

Шалата настрана идејата е добра,ме мрзи да барам ама сигурно имате спомнато дека Скопје(тесен и долг) е многу погоден град за трамвај.Затоа го подржувам Трифун во ова.

НО,како што кај нас се се одолговлекува,се плашам дека можи и на трамвајот да му се случи истото.Затоа ако веќе се прави да се прави екпресно во најмал можен рок.

Не сакам да го гледаме Скопје во наредните десетина години со раскопани булевари.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 23-Aug-2008 at 00:03
Првиот трамвај во Скопје. Купен од Виена за 50 турски златни лири. Овој трамвај го влечеле 2 коња со шпедитерски тркала. Сообраќал на релацијата од Бурмали џамијата до паркот "Ислахане" и работел до 1910 или 1911 година.
Вториот трамвај бил сопственост на Општината и бил во употреба од 1909 до 1912 година, се движел по шини, а го влечел еден коњ.

http://skopjeodspomeni.com.mk/nastan.php?n=1
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 04-Sep-2008 at 13:43
Знаете што ми падна на ум, како можеле бе на Рефередум тогаш кога сакале да градат Трамвај нашиве селјаци гласале за НЕ  , колку биле прости овие постариве генерации hehe стварно се чудам кога ке размислам или можеби било некој фалсификат на гласови ? што мислите вие?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 04-Sep-2008 at 14:08
Originally posted by mitatos

Знаете што ми падна на ум, како можеле бе на Рефередум тогаш кога сакале да градат Трамвај нашиве селјаци гласале за НЕ  , колку биле прости овие постариве генерации hehe стварно се чудам кога ке размислам или можеби било некој фалсификат на гласови ? што мислите вие?


Сигурно немало фалсификат. Луѓето од населбите кои не ги тангирал трамвајот генерално гласале против.... барем јас така знам
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 04-Sep-2008 at 15:09
Многу ми е чудно како може такво нешто да се одбие, се секавам како помал во осумдесетите имаше некои таблоа со трамваји оти сите тогашни главни градови имаа само Скопје немаше , ама тоа било штета голема, здравје било поминало така ти е кога човек е неписмен Ohno
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 16-Sep-2008 at 00:51

Четири понуди за трамвајски систем во Скопје

Четири фирми доставија понуди на тендерот за изработка на основен проект за трамвајски систем и пруга во Скопје, соопшти вчера Одделението за односи со јавноста на Град Скопје. Понуди доставиле германската фирма „Планунгсбиро - Дрекер“, австриската „ВЦЕ - консалт ЗТ“, шпанската „Идом ингениерија и консулторија“, а четвртата е на група понудувачи (домашната „МАК 2000“, италијанските „Дот.инг“ и „Аксиома дизајн“ и бугарската „Проџект билдинг оф транспорт системс“).

Вредноста на доставените понуди е од 470 илјади до 1,33 милиони евра. Откога ќе се разгледа доставената документација, по што ќе се одбере најповолниот понудувач, а по рокот за жалби ќе биде потпишан и договор за изработка на трамвајски систем во Скопје. (Д.Р.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=E0DDB9FE5F162C4AB8466E14A7660E0C
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 01-Oct-2008 at 11:19
ОД МАРТ СТАРТУВА ПРОЕКТОТ ЗА ТРАМВАЈОТ
Италијанска или шпанска фирма ќе ги градат трасата и депото
За неколку дена треба да биде избрана фирмата која до ноември треба да го изгради депото, а до март и трасата од Ново Лисиче до Центар

Проектот за трамвајот во Скопје ќе го реализира шпанска или италијанска фирма. Градоначалникот Трифун Костовски вели дека веќе ги разгледуваат четирите пристигнати понуди, од кои најдобри услови понудиле шпанската фирма "Идом ингенериаа и конслуториа С.А". и групата изведувачи кои ги предводат италијанските "Џанкарло Боно - Долџаго" и " Аксиома Десин", бугарската "Проџект билдинг оф транспорт системс" и македонската "МАК 2000".
"Овие фирми понудија најдобри финансиски услови и во моментов ги правиме последните анализи која од нив да го добие проектот за изградба на трамвај. Станува збор за сериозни фирми. Шпанската го реализирала проектот за трамвајот во Мадрид, а италијанските фирми во Рим, Милано и Џенова", вели градоначалникот Костовски.
Според прогнозите на градоначалникот, градежните работи би требало да почнат многу брзо. Тој најавува дека за еден месец ќе биде изградено депото во Ново Лисиче, а до март, кога ќе бидат новите локални избори, во голема мера треба да биде изградена и првата делница на трамвајот од Ново Лисиче до центарот на градот.
"Наредниве 6 месеци ќе биде изведена првата траса и ќе набавиме пробни два-три вагони. Со тоа мојот наследник ќе го ставам во ситуација да не може назад, односно да мора да го заврши проектот, како што беше случајот со спортската сала која јас ја наследив од претходното раководство", вели Костовски.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=157643&idg=8&idb=2487&rubrika=Skopje

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 01-Oct-2008 at 11:24
"Наредниве 6 месеци ќе биде изведена првата траса и ќе набавиме пробни два-три вагони. Со тоа мојот наследник ќе го ставам во ситуација да не може назад, односно да мора да го заврши проектот, како што беше случајот со спортската сала која јас ја наследив од претходното раководство", вели Костовски.


Како прво премногу себично, детски, глупо и што све не, од страна на Трифун. Како второ на салата не треба да гледа како да сакал некој него да го заебе.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 01-Oct-2008 at 13:32

Трифун не размислува добро. Нема да е прв пат кај нас да се заборави започнат проект, а така ќе бидне и со трамвајот. Премногу се брза, без координација со државната власт и без кредитен аранжман од странство. Да не бидне проектов како пругата кон Бугарија, да почне па да се остави!

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 01-Oct-2008 at 13:46
Со тоа мојот наследник ќе го ставам во ситуација да не може назад, односно да мора да го заврши проектот


Дали со ова потврдува дека воопшто нема ни да се обиде да се бори за втор мандат? Дека беше лош градоначалник тоа мислам не е спорно, но бидејќи тој со тоа не се сложува и тврди дека со оглед на околностите не можело подобро да се сработи, нека се обиде да им ги објасни работите на граѓаните. Нејсе, се плашам да не добиеме и полош градоначалник во наредниот мандат...

Инаку проектот за брз трамвај е поставен на лоши основи и не треба да се „заврши“ така, туку со коренито реобмислување.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.646 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.