build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 15-Mar-2009 at 12:34

izvini ne znaevLOL, mislev deka se sto e drzavno moze da se cepka od gradacalnikotOuch no sepak.......

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 15-Mar-2009 at 13:33
Еве ги и тогашните анализи и предвидувања

Транспортниот центар на Скопjе

Транспортниот центар Скопjе претставува, од една страна, дел на Скопскиот железвички jазол, предвиден со rенералниот урбанистички плав на Скопjе, а од друга страна - тoj е интегрален дел на усвоеното урбавистичко решение на центpanиото градско подрачjе. Основната идеjа при разработката ва проектот на скопскиот железиички јaзол беше да се овозможи непречено одвивање на железничкиот сообраќаj со јасна диференциjациjа на патничкиот од товарвиот сообраќaj, а притоа градското подрачje да се ослободи за непречен развоj на сите функции, посебно на комуникациите.

Транспортвиот центар Скопjе ги обединуваа трите главни видови оообраќj: железничкиот, автобускиот и поштенскиот, и претставува влезна точка во централното градско подрачjе, со оглед на тоа дека во неговата оска кон градот се оформува rpaдcкaтa порта на Скопjе.

Решението на Центарот предвидува поставување на десет колосеци со 5 покриени перони, наменети за железнички сообраќаj на мостовска конструкциjа долга 700 метри, а шините ќе бидат поставени на 10,5 метри височина спрема околниот терен. Издигнувањето на колосеците ќе овозможи продолжувањe на четири градски сообраќаjници за поврзување на двата дела на градот. Вака замислен Транспотрниот центар претставува извор на движења и активности кон Гpадcкaтa порта и придонесува за непречен развоj на градските функции. Под мостовската конструкциjа се офомува простор во два нивоа со три наменски диференцирани дела, и тоа:

-    централен дел, оформен по оската на rpaдcкaтa порта, наменет за главната патвичка железничка станица за град Скопје;
-    на северната страна се оформува простор за сообраќаjна Пошта II и cnужбен простор за железнички намени, и
-    на jужната страна се оформува простор за меѓyградската автобуска станица.

Bкупнaтa површива на покриениот простор, според намената, е

   -    Железничка станица            21.500 м2
   -    Сообраќајна пошта              10.600 м2
   -    Автобуска станица                 3.300 м2
                              Или вкупно:     35.000 м2

По делот на обjектот се оформува подрумски дел за комуникации и инсталации коj изнесува. 17.600 метри квадратни.

Транспортвиот центар ќe опфати вкупно 54.000 метри квадратни затворен простор и 33.000 метри квадратни површина покриени перони. Мостовската конструкциjа ќе ги носи колосеците и се протега на 700 метри должина и ќe се изгради од пренanрегнат и армиран бетон. Само во неа. ќe бидат вградени вкупно околу 70.000 метри кубни бетон, со околу 11.000 тони железо. Овде не се земени предвид секундарните конструкции за оформување за трите дела под мостовската конструкциjа. Транспортниот центар Скопjе ќe се реализира во две фази.

Во првата фаза ќe се изгради мостовскатаa конструкциjа со простор за железничката станица и ќe се обезбедат потребните функции на сообраќаjната пошта и на меѓунaродната автобуска станица. Изградбата на Транспортвиот цевтар е од посебна важност за нашиот град. Oвoj обjект спаѓа мегу неколку капитални објeкти кои на ново Скопjе ќe му дадат нова градска атмосфера и физиономиjа, а ва центарот одново ќe му ja вратат старатa важност и живост.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 15-Mar-2009 at 13:44
Макетата на патничката железничка станица Скопје според Кензо Танге



Јооој, драстичне ли ралике Nuts
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 15-Mar-2009 at 13:58
И еден документ за градбата на транспортниот центар


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 15-Mar-2009 at 14:25

По делот на обjектот се оформува подрумски дел за комуникации и инсталации коj изнесува. 17.600 метри квадратни.

Владимир ова подрумскиот простор дали е изграден? од она што го знам за  железничка, подрум и да има сигурно не е 17.600 м2,  бидејќи истиот е можно да се протега само под поштата но не и кон главниот  влез на станицата. значи од проектов уште од старт се отстапило, имам информација дека уште на почетокот згрешиле 5-6 кои  ги закопале на потегот на под самите перони и на булеварот под станица. 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 15-Mar-2009 at 14:32
Originally posted by beTon

... Владимир ова подрумскиот простор дали е изграден? ...

Ни во сон,
нашите стручњаци тогаш но како и сега им покажале на тие тамо како треба
!
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 16-Mar-2009 at 18:35
Originally posted by beTon

имам информација дека уште на почетокот згрешиле 5-6 кои  ги закопале на потегот на под самите перони и на булеварот под станица. 
5-6 што?


Владимир, драгоцени документи Applause
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 16-Mar-2009 at 20:58
Во текот на градбата


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 17-Mar-2009 at 00:11

Originally posted by Cloverstack

Originally posted by beTon

имам информација дека уште на почетокот згрешиле 5-6 кои  ги закопале на потегот на под самите перони и на булеварот под станица.
5-6 што?

сум ги изел збороите попат, 5-6 мртовци (мртви столбови), згрешени во стандардите, послаба марка на бетон покажеле пробите, па од страв ги турнале. ова информација ми е од човек од Бетон главниот изведувач на станицата. 

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 23-Mar-2009 at 19:04
Originally posted by Vladimir P

Макета од железничката станица во СкопјеМеѓу останатото од макетата се гледа дека целиот перон требал да биде покриенЕдина слика која до сега пронајдов, но се надевам со трпение ќе искочи нешто повеќе


БИ МЕ РАДУВАЛО ОВАА МАКЕТА ДА СЕ ПРЕТВОРИ ВО ЈАВЕ
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 23-Mar-2009 at 19:25
Би изгледало (опасно добро) Х 1000 ако цел е покриен...

Но кое фајде од тоа? За волкав покрив не треба архитекти и инженери да кажат дека цената би била огромна. Ова јаве е сосема непотребно. На транспортниот центар сеуште му фали најосновното одржување, а тек после би збореле за довршување и комплетно покривање!
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 25-Mar-2009 at 08:42
Делот каде требале да бидат лифтовите, но кој сега се далеку вон патничкиот простор.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 25-Mar-2009 at 10:00

Ги нема олуците во кои некогаш се собирала водата

Под Транспортниот центар не се поминува, бидејќи од сите страни тече вода која се слева од пероните на железничката станица, негодуваат граѓаните кои секојдневно се возат со автобусите што стојат под транспортниот центар. Тие велат дека покрај бетонските столбови ги нема олуците во кои некогаш се собирала водата и сега од горната платформа зјаат големи отвори низ кои тече вода точно над тротоарите по кои се движат луѓето. Водата деновиве замрнала, а огромните мразулци што висат претставуваат опасност за минувачите. Водата се собира на тротоарите и во вечерните часови замрзнува, па, бидејќи во овој дел нема ниту светилки често се случува патниците, брзајќи по автобусот, да паднат и да скршат рака или нога.

...

Утрнски - 09.03.2005

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 03-Apr-2009 at 02:31
1.Ме интересира дали некој знае или па има некоја официјлан листа на сите нови железнички станици кои ќе се појават на картата нма Македонија со изградбата на пругите према Бугарија и Албанија?!

2.Дали некој од вас случајно има проект или евентуално рендери по кој би се граделе новите станици и ли дали воопшто има некоја тенденција да се иде на сличност со другите станици, веќе постојните.

3. Дали за пругата према Албанија, во деловите каде што трасата се поклопува со старат пруга за Охрид, и ако има такви делови од трасата, дали на овие делови ќе може старите станици (ако упте постојат) да се искористат?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 03-Apr-2009 at 13:33
Originally posted by lslcrew

1.Ме интересира дали некој знае или па има некоја официјлан листа на сите нови железнички станици кои ќе се појават на картата нма Македонија со изградбата на пругите према Бугарија и Албанија?!

Многу далеку сме од тоа, ние уште ја немаме прочистено трасата ... Инаку на трасата кон Бугарија има некој станици, кој се во руинисана состојба, и оправката би коштала повеќе неголи градба на нови.

Originally posted by lslcrew

2.Дали некој од вас случајно има проект или евентуално рендери по кој би се граделе новите станици и ли дали воопшто има некоја тенденција да се иде на сличност со другите станици, веќе постојните.

Се е кажано во првиот одговор

Originally posted by lslcrew

3. Дали за пругата према Албанија, во деловите каде што трасата се поклопува со старат пруга за Охрид, и ако има такви делови од трасата, дали на овие делови ќе може старите станици (ако упте постојат) да се искористат?!

Буквално сите тие станици скоро не постојат

П.С. веќе имам неколку типа на станици од таа траса ставено во CAD кој на некој начин биле исти или слични, па се надевам ќе искочи некоја макета
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 03-Apr-2009 at 13:38
Originally posted by Vladimir P


Многу далеку сме од тоа, ние уште ја немаме прочистено трасата ... Инаку на трасата кон Бугарија има некој станици, кој се во руинисана состојба, и оправката би коштала повеќе неголи градба на нови.

Чекај малку, а тие станици се ново-градени или па се останати од некој апредходно-постоечка пруга?! Колку што знам немало пруга.


Буквално сите тие станици скоро не постојат
Да не случајно ти се наоќа некоја слика?! Зашто тие објекти не би се користеле во други цели, немора да се станици?!



Edited by lslcrew - 03-Apr-2009 at 13:39
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 03-Apr-2009 at 15:14

Дали има можност Старата Железничка станица од ништо комплетно да се сруши, гледајќи по разурнатите столбови и другите оштетувања?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 03-Apr-2009 at 19:47
Originally posted by maestro


Дали има можност Старата Железничка станица од ништо комплетно да се сруши, гледајќи по разурнатите столбови и другите оштетувања?

Од внатре се комплетно санирана со армирано бетонска решетка,
едино овие мали делови кој штрчат во случај на некој поголем земјотрес, недај боже.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 03-Apr-2009 at 19:51
Трасата Куманово - Бељаковци која беше пуштена на 26-03-1956 год. а сега заборанена и руинирана и трасата и станиците

Куманово - станица



Лотате - стојалиште



Куманово Ново - станица - Некогаш користена ко станица - руинирана



Перо Чичо - станица - вселени некој .. со отпад околу !!??



Шупљи Камен - станица



Клечевци - стојалиште



Довезенци - стојалиште


фото Слободан Илич

Белљаковци - станица



Edited by Vladimir P - 03-Apr-2009 at 19:52
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 03-Apr-2009 at 21:45
Некогаш планирани станици и стојалишта на пругата кон Бугарија, дали тоа сеуште важи !!??

Куманово
Лопате
Куманово Ново
Перо Чичо
Добросане
Шупљи Камен
Клечевци
Довезенци
Белјаковци
Довезенце
Коњух
Димонце
Видим
Куклица
Талашманце - Кетеново
Тополовик
Туларево
Живалево
Железница
Кратово
Г. Кратово
Мушково
Крвачко
Кнежево
Дренак
Бандера
Станци
Дурачка Река
Крива Паланка
Варовиште
Дрење
Жидилово
Узем

*
болд се станици, а останатите стојалишта

И датум на праговите - пругата која пропаѓа




Edited by Vladimir P - 03-Apr-2009 at 21:53
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.