![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 69> |
Author | |||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Да, неколку иљади волти дефинитивно ќе ти го упропастат денот
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Svabo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 03-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||
Апропо првиот пост на овој форум, ќе додадам дека МЖ Транспорт е во тежок колапс. Работа нула, презапосленост огромна, а на свој грб ја влече и Инфраструктура. Набавките на резервни делови е сведена на нула, само да не се случи нешто како во Црна Гора пред некоја година.
Завчера во товарна некој машиновозач претерал и излегол десетина метри надвор од колосекол и поебал еден Норвешки товарен вагон. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||||||
Друже, мислам дека синдикатите во рамките на железници треба сериозно да реагираат на оваа тема. Граѓаните премалку знаат за овие работи, но работниците во компанијата треба да се бунат, па и да штрајкуваат ако треба. Се сеќавам дека пред неколку години машиновозачите ја намалија брзината на возовите поради лошата инфраструктура.
Ако се појавуваат слични проблеми, треба да се интервенира. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||||||
Конечно си најдоа оправдување, во летото бројот на патници е намален
![]() Мислам дека овој пат нема ни да прашуваат дали е потребно или не кратење, мислам дека сега сигурно ќе кратат возови и тоа на сите релации. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
||||||||||
Vladimir! Ovoj znak e KRAJ NA IZOLIRAN PREKLOP. Inaku se postavuva zaedno so znakot POCETOK NA IZOLIRAN PREKLOP (preku 2 stolba) i oznacuva mesto od koe treba da se vozi so isklucen glaven prekinuvac i spusten pantograf, DOKOLKU delot preku koj se pominuva e isklucen od napon. Ova se slucuva SAMO koga na odreden del od kontaktnata mreza se vrsat nekoi popravki. Sto se odnesuva do napojuvanjeto, se vrsi preku EVP (elektro vlecni potstanici) koi zimaat napon od 110 kv dalnovod i ja transformiraat vo 25 kv. Za da se odvojat EVP edna od druga,na odredeni mesta pomegu niv, kontaktnata mreza se deli so t.n. sekcionari.Pominuvanjeto preku niv e so zadolzitelno isklucen gl. prekinuvac, a na odredeni delnici i so spustanje na pantografot. Tomo441 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
А како ондак со исклучен прекинувач и со спуштен пантограф возот се напојува?! Или од инерција пошто е залетан, има некои акумулатори, или како?!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Добредојде Томо441
Ме интересира колкави се тие секционари, на колкаво меѓусебно растојание се отприлика и што би се случило кога не би дошло до исклучување и спуштање на пантограф. Веројатно не ја разбрав добро целава работа, па нејасно ми е зошто воопшто да има напојување на тие сегменти, зошто едноставно да нема физичко рздвојување помеѓу две ЕВП? |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||
Еве сега го имаме Томо441 кој многу работи ќе ни објасни во делот на чистата стучност на се што трча по шини, а богами тука ни е и за изработка на макети.
Добро ни дојде ![]() |
|||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
||||||||||
Tocno taka - pod inercija, odnosno so zalet. M-vozacot treba sekogas da go ima vo predvid rastojanieto koe treba da go "preleta" so isklucena lokomotiva.Tuka posebno treba da vnimava na usponot , odnosno padot na prugata i na otporot koj se javuva vo krivini. Ova se odnesuva posebno za onie delovi kade sto treba da se pomine od eden do drug izoliran preklop a negovata dolzina moze da bide i preku 1000 m. Tomo441 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||||||||
Сега е полесно, го имаме Томо
![]() |
|||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
||||||||||
Ako te interesira na koja dalecina se postavuvaat EVP- tie se na postaveni na dalecina od 60-70km. Samite sekcionari prestavuvaat fizicko razdvojuvanje na dve EVP, kako i razdvojuvanje na kontaktnata mreza na dva ili poveke dela napojuvani od edna EVP. Ova e taka napraveno vo slucaj da ima potreba da se iskluci odreden del, ne se iskluciva celata KM (kontaktna mreza). Inaku,koga masinovozacot ke primeti gubenje na napon, dolzen e da zavede BRZO KOCENJE i da go zapre vozot na sto pokratok pat.Dosega za sreka i blagodarenie na navremenoto isklucuvanje na napon od strana na CDU (Centar za Dalecinsko Upravuvanje) izbegnati se nekolku nemili nastani (npr. VOZ NA VOZ). Samiot sekcionar e malo parce, pa i rastojanieto od znakot ISKL.GL.PREKINUVAC do znakot VKL.GL.PREKINUVAC iznesuva okolu triesetina metri. Ako na ovie mesta ne se iskluci gl. prekinuvac, moze da dojde do ostetuvanje na vlecnata oprema na lokomotivata, pred se na transformatorot. Vo Makedonija, na sekcionari ne se spusta pantografot. Da receme vo Srbija i nagore, na sekcionarite postojat i izolatori na samoto jaze po koe lizga pantografot, pa za da ne dojde do zapnuvanje na pantografot na tie izolatori i negovo krsenje, zadolzitelno e spustanje na istiot. Kako sto napisav predhodno, vo MK pantografot se spusta samo koga se pominuva na izoliran preklop (pod zalet),za da ne dojde do prespojuvanje na delot koj e pod napon so iskluceniot del, kako ne bi doslo do nesakani posledici (povreda ili smrt) na lugeto koi rabotat na iskluceniot del. Ako nesto ne e jasno -prasajte. tomo441 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Е сега Томо ме интересира ова. Со оглед на тоа што повеќе секционари се напојувани од исти ЕВП како тука е поврзана инсталацијата помеќу, односно како се дистрибуира струја до средните секционари, пошто очигледно секционарите не се врзани во никаква сериска врска пошто може да се исклучуваат одделно. А пошто секционарите кои се врзани на исто ЕВП вероватно и напонот е во фаза?! Па ако е така тогаш не би требало да има оштетување на трансформаторите од појава на високи напони поради десинхронизирани во фаза секционари, пошто не е можно да настанат фазни разлики меќу секционарите. Ај ако можеш обајсни како иде целата инсталација од ЕВП до ЕВП, како се постигнува исклучување на средните секционари и од кои причини конкретно настануваат оштетувања на трансформаторите?!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
tomo441, благодарам за исцрпниот одговор
![]() Тргав од претпоставка дека ЕВП напојуваат многу помали делници и дека секционари има само помеѓу две ЕВП, па затоа ми беше чудно... Инаку ме изненади податокот за должината на ЕВП делниците. Со оглед на должината на електрифицираните пруги во Македонија, претпоставувам дека кај нас има само 4-5 електро влечни потстаници... или грешам? |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
||||||||||
Da ne se pravam mnogu pameten... svati go toa vaka : stavi edno crevo na dve cesmi i pusti voda od dvete... Rezultatot ti e poznat... Vprocem mozeme na ovaa tema da debatirame mnogu no za toa moze i site od forumov da se sobereme Tomo441 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
||||||||||
Vo MK ima 3 EVP ... Vo Miladinovci, Lisice i Zgropolci. Tie se za cela trasa na koridor 10 niz MK. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||||||
Јас имам едно прашање. Што се тие бетонските со врата, поставени покрај пругата на секој километар или нешто (мислам дека се влез за подземја, но не сум сигурен), дали се тие за струјата? Бидејќи ги гледам само на електрични пруги, и само во Македонија (во Грција немам видено).
|
|||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
||||||||||
Baram po netov da najdam nesto za toa....Bezuspesno!!!
Da imav skener ke prilozev i nekoi shemi i skici pa ke bese pojasno. Ke najdam nacin toa da go prikazam niz slika... tomo441 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
tomo441 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 21-Feb-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9 |
![]() ![]() |
||||||||||
Toa se kukicki vo koi se smesteni uredite i elektronikata za kontrola na APB (Avtomatski Pruzen Blok). Dobro si primetil deka se naogaat pokraj elektrificiranata pruga , zatoa sto kaj nas APB ima samo na prugata Tabanovce-Gevgelija (do Klisura). Napraven e APB-to do Gevgelija , no se ceka na pustanje TELEKOMANDATA, pa togas i natamu ke moze da se soobrakaat vozovi vo blokovno rastojanie. Za sega soobrakajot pomegu Klisura i Gevgelija se odviva na megustanicno rastojanie i toa : Klisura-Miravci i Miravci -Gevgelija. E sega , sto znaci ova....? Ako prviot voz e trgnat od Klisura ,vtoriot vozot koj od Klisura treba da trgne prema Miravci, NE SMEE da trgne se dodeka ne se dobie odjava od Miravci deka prviot voz pristignal.Kaj APB-to e poinakva situacija. Da receme: Klisura-Miravci ima 5 bloka. Stom prviot voz go napusti prviot blok, signalot za vtoriot voz avtomatski se postavuva vo polozba" Dozvoleno vozenje" i ovoj moze celo vreme da go "prati". Uste ednas, tie "betonski kukicki" se krov nad glava na uredite koi gi kontroliraat sistemite na APB. Pozdrav, Tomo441 |
|||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |