build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 15>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 02-Dec-2011 at 21:59
Zoki,

Тешко да се овие Еas

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 03-Dec-2011 at 00:21
Eas бугарски се овие Владимир дефинитивно....почетни бројки 31 52 540...кај нас доаѓаат редовно...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 03-Dec-2011 at 00:28
Колку може максимално еден вагон да биде впрегнат измеѓу, мислам колку тона може да влече позади што ќе се пренесува преку него?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 03-Dec-2011 at 00:50

Зависи од типот на ваганот, отприлике од типот Eas ~50-60 тони носивост, а ако мислиш колку вагони можат да се закачат, тоа зависи од должината на влезно-излезните места т.е. колосеците на станиците.

Иначе максималнато дозволено оптоварување на електричната локомотива МЖ 462 до 2185 тона
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 03-Dec-2011 at 00:52
А од радиусите на пругата зависи некако за да нема превртување? Еднаш мислам дека овој муабет го имавме, ама сега не се сеќавам каде е, да не го барам?

А бројката преведено во вагони колку тоа значи, од најчесто користените типови. Зашто низ Америка знаат да се појават некои кобасици. Кај нас колку била најдолгата ако имаш таков податок?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 03-Dec-2011 at 01:17
Ајде вака по сликовито.

Колосекот во Гевгелија е отприлике 600 м, вагонот Eas е дог 14 м, значи дека нашата максимална „кобсица“ може да биде помалку од 40 вагона + лок. Има и друг проблем бидејќи имаме еднонасочна пруга, сите места за разминување би морале да бидат со таја должина. Од ова испаѓа проблем е инфаструктурата а не локомотивите и вагоните.

Иначе не е проблем за должина на „кобасицата“, спомна Зоки дека на крај са додава уште една лок и можеме да влечеме „амерички“, ако оние предходни услови се исполнети.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 03-Dec-2011 at 13:15
Според германските нормативи „по Нојферт„ од ‘90-ти години, должината на еден воз е ограничена со бројот од оските од возот и тоа:

- за патнички возови, до 60 оски по воз (за сите делови од возот)
- за теретни возови, до 150 оски по воз.

Во меѓувреме, можна е промена или корекција на погоре наведеното.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 03-Dec-2011 at 15:22

Јасно има уште многу норми, закони, можности, ...

А твојот пример е таа математика
- за теретни возови, до 150 оски по воз. ---> 36 вагони + локомотива

Но еве уште еден промер
На коридор X максимум бруто товар максимум е 1400 t, а должина на композицијата 520 m, 80 km/h

Но сигурно тоа не важи на пример на пругата кон Кочани каде долниот стој - пругата неможе да го поднесе тој притисок (затоа тамо не иде лок 661 која е со тежина 112 t)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 05-Dec-2011 at 12:19
Колкава е носивоста од пругата кон Кочани и кое е објаснувањето за нејзината градба со помала носивост?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 05-Dec-2011 at 14:28
Originally posted by MIKI1

Колкава е носивоста од пругата кон Кочани и кое е објаснувањето за нејзината градба со помала носивост?



И мене ме заинтересира, оти знам пред неколку години имаше слики од 661-4ХХ во Кочани...не вервам да била празна...најверојатно слабиот сообраќај и неодржување на пругата ?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 05-Dec-2011 at 14:34
Originally posted by Тркало

Originally posted by MIKI1

Колкава е носивоста од пругата кон Кочани и кое е објаснувањето за нејзината градба со помала носивост?



И мене ме заинтересира, оти знам пред неколку години имаше слики од 661-4ХХ во Кочани...не вервам да била празна...најверојатно слабиот сообраќај и неодржување на пругата ?


Ja најдов
661-408 на 22.7.2008 во Кочани со товарен воз.

Извор:http://balkan.fabian-vendrig.eu/
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 05-Dec-2011 at 15:19
Штом пругата кон Кочани држи „кенединка„, тогаш нема проблем, не?

Во Македонија, најголемите должини од возови, кои до сега ги имам видено, се следните:
- за патнички воз: 11 вагони+локомотива (4 оскена електрика)
- за теретен воз: 24 вагони+локомотива (6 оскена дизелка).

Ова го велам по мое сеќавање, може да има и други комбинации.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 05-Dec-2011 at 17:14
Одговорот е во нишката Дизел локомотиви.

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PID=118196&SID=7ed91b2dz3af7e3eeb1d9f68dc833z6b#118196
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 05-Dec-2011 at 20:39
Originally posted by Vladimir P



Но сигурно тоа не важи на пример на пругата кон Кочани каде долниот стој - пругата неможе да го поднесе тој притисок (затоа тамо не иде лок 661 која е со тежина 112 t)


Goren-dolen stroj na pruga...?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 05-Dec-2011 at 21:21

Моја грешка - горен строј - шини, прагови, спојни прибор, ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 05-Dec-2011 at 23:22
Originally posted by Vladimir P


Моја грешка - горен строј - шини, прагови, спојни прибор, ...


HAAAAAA.... Brgu se popravi...pozz
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 06-Dec-2011 at 05:18
Томо, помагај бе брат, ме остави мене сам за сите одговори.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 07-Dec-2011 at 00:35
@ Тркало

Прекрасна фотографија си нашол  Cheers



Originally posted by MIKI1

Во Македонија, најголемите должини од возови, кои до сега ги имам видено, се следните:
- за патнички воз: 11 вагони+локомотива (4 оскена електрика)
- за теретен воз: 24 вагони+локомотива (6 оскена дизелка).

Еве да „појачаме“ малку Big%20smile

Првата композиција е со 31 вагон, втората со 26. Обете се снимени на станицата Драчево и се влечени од електрични локомотиви класа 441 и 442 (колку да се рече дека сме онтопик со дискусијава... 


1



2



Edited by Cloverstack - 07-Dec-2011 at 00:39
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 18-Feb-2012 at 23:18
Еве една убава фотка направена во далечната 1989 година

Патем, дали оваа 441-510 тогаш била на ЖТП Скопје и ако да, која е нејзината понатамошна судбина? До кога била во функција и во каква состојба е сега, ако е сеуште жива?

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 19-Feb-2012 at 17:56
Им припаѓа на Српски желзеници. Делумно рекаросирана па целосно ремонтирана:

2007


http://www.railfaneurope.net/pix/rs/electric/441/orange/501-718/441-510_Resnik.jpg

2011


http://jstrains.sk/albums/userpics/10033/441_510-441_075_Bratislava-RD-vychodne_04032011.JPG
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 15>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.406 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.