|
![]() |
|
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
|
Post Reply
|
Page <1 6970717273 90> |
| Author | ||
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#1401 Posted: 22-Sep-2011 at 15:29 |
|
Идеја која за Скопје ќе беше најдобра од сето ова што ни се случува. |
||
![]() |
||
Александар
Senior Member
Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply
#1402 Posted: 22-Sep-2011 at 16:05 |
|
Ни на западу то не најављују возачи, већ постоји сниљена најава станица. За те потребе се обично унајме спикери са тв станица, а најава се реализију или уз помоћ GPS-а или прорачуном удаљености где уређај мери од почетне станице. Најједноставнији систем је где возачи притискају тастер и тако активирају следећу најаву: Овде се може чути најава у нашем трамвају: http://www.youtube.com/watch?v=n7H0Ef5LqHo Загреб http://www.youtube.com/watch?v=vb-4B1oBwgI Edited by Александар - 22-Sep-2011 at 16:06 |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1403 Posted: 22-Sep-2011 at 17:30 |
|
Јас говорам за моето лично искуство во градски автобус во Германија. Одлично помнам дека го прашувавме возачот на која станица треба да се симнеме за да стигнеме до конкретните адреси на кои се сместивме, бидејќи не сместуваа по куќи и станови. Возачот не знаеше добро англиски, но одлично помнам дека на секој од нас ни кажа дека откако преку микрофон ќе го изговори името на таа и таа конкретна станица, треба да се симнеме и да одиме по таа и таа конкретна улица или по тој и тој конкретен булевар за да стигнеме до таа и таа конкретна адреса. Инаку, да, во трамвајот на секоја станица не говори возачот преку микрофон, туку се слуша аудио снимка, а во некои трамваи имаше и монитори на кои се емитуваа реклами и слично, но кога трамвајот ќе застанеше на станица, на мониторите беа прикажувани слики и мапи од конкретната станица. Edited by Dexter26 - 22-Sep-2011 at 17:30 |
||
![]() |
||
Александар
Senior Member
Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply
#1404 Posted: 22-Sep-2011 at 20:54 |
|
|
ОК, можда. Али мораш да признаш да је мучно да возач треба баш сваку станицу да најави. Приметих да је и у Скопљу иста фирма ”КентКарт” добила тендер за нови тикетинг сервис, код нас су већ поечли са уградњом валидатора и они изгледају овако. На њима се исписује следеће стајалиште, а екран је осетљив на додир. Претпостављам да ће и у Скопљу бити слично, ако не и исто, јер је то иста фирма.
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1405 Posted: 22-Sep-2011 at 20:58 |
|
|
ооој... Топ ќе бидат ако бидат вакви...
|
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1406 Posted: 22-Sep-2011 at 23:19 |
|
Погрешно си информиран. Турската фирма КентКарт учествуваше на тендерот, но не го доби тендерот. Тендерот го доби словачката фирма Ем Тест. ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Александар
Senior Member
Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply
#1407 Posted: 23-Sep-2011 at 00:23 |
|
|
Хвала на исправци! Видео сам да пише на њиховом сајту, па сам мислио да су они добили, али прочитах да се ради о приватном превознику у Скопљу:
http://www.kentkart.com/en/international_projects.aspx |
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1408 Posted: 23-Sep-2011 at 01:05 |
|
Да, овие картички се користат во автобусите на приватните превозници во Скопје, но за жал, не сите приватни превозници ги користат, од наједноставна причина бидејќи не се обврзани на тоа. А што е уште полошо, некои приватни превозници користат свои билети, така што кај приватните превозници никако да се случи една иста smart картичка, односно еден ист билет да може да се користи во било кој од автобусите на приватните превозници. |
||
![]() |
||
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply
#1409 Posted: 23-Sep-2011 at 01:24 |
|
а се работи за многу ефективен начин на наплата кој решава повеќе проблеми и е поволен за неговите корисници... штета |
||
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1410 Posted: 23-Sep-2011 at 06:50 |
|
|
Добро бе зарем новиве двокатни автобуси имаат и филтер за мочка
??????????????????
|
||
![]() |
||
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#1411 Posted: 23-Sep-2011 at 07:09 |
|
|
Веројатно се мисли на АdBlue (течен раствор на уреа од 32,5%) кој се користи во каталиштичка редукција за намалување на емисијата на азотни оксиди од согорувањето на дизел моторите,
|
||
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1412 Posted: 23-Sep-2011 at 11:06 |
|
|
Не знам за уреа, но знам дека македонскиот литературен израз за течноста која секој од нас ја исфрлува таму каде што и кралот оди сам, е урина, а не уреа.
Edited by Dexter26 - 23-Sep-2011 at 11:06 |
||
![]() |
||
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1413 Posted: 23-Sep-2011 at 11:20 |
|
|
Да, ама уреа е состојка што се содржи во течноста како што знам, ама ај да не ја затеруваме во микробиологија
|
||
![]() |
||
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#1414 Posted: 23-Sep-2011 at 20:47 |
|
|
Edited by FoSsiL - 23-Sep-2011 at 20:47 |
||
|
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1415 Posted: 24-Sep-2011 at 15:38 |
|
|
Двокатен градски автобус кој сообраќа од Транспортен Центар до Средно Водно, познат под името на превозната линијата на која сообраќа Милениумски Крст.
![]() Го прашав возачот дали има кондуктер, односно второ лице вработено во ЈСП Скопје за да се вози со него и да го одржува редот во возилото додека возачот го вози автобусот, возачот ми кажа дека вози сам и дека никој не му помага во одржувањето на редот во возилото. Му верувам, бидејќи во повеќе наврати се имам возено со двокатна 2-ка и со двокатна 50-ка и имам забележано дека никој не им помага на возачите во одржувањето на редот во автобусот, особено во осигурувањето на горниот кат од патници кои стојат. А сега и ова со употреба на двокатни градски автобуси на превозната линија Милениумски Крст Бог нека им е на помош на возачите кои ќе сообраќаат на оваа превозна линија со двокатни градски автобуси, на Водно има кривини и вртења до бескрај, а да не зборувам па за дрвјата чиишто гранки редовно ќе мора да се сечат. Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 15:40 |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#1416 Posted: 24-Sep-2011 at 15:49 |
|
|
лудост е со двокатен на Водно,кај двојната `S`јас не би се возел во нив
|
||
![]() |
||
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply
#1417 Posted: 24-Sep-2011 at 16:02 |
|
|
Што зборите бе неможе да се превртат овие автобуси ни кај тоа "Ѕ". Во прашање е сега малце навиката на овие автобуси кај нас беа стереотип.
|
||
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#1418 Posted: 24-Sep-2011 at 17:25 |
|
Не може да се превртат под услов да не бидат оптоварени, особено на горниот кат. Но во сликите кои ги закачив во пост #1366, прикажани се скопските навики, а бидејќи возачот мора да вози и не може истовремено да застанува среде планина за да ги симнува патниците кои стојат на горниот кат, под знак прашалник е безбедноста во скопските двокатни градски автобуси при вакви скопски навики. Дали скопските двокатни градски автобуси не може да се превртат при качување кон средно Водно со патници кои стојат на горниот кат и го оптоваруваат возилото ? Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 17:26 |
||
![]() |
||
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#1419 Posted: 24-Sep-2011 at 19:42 |
|
|
јас не би се возел во преполнет двокатен,ако е полупразен ОК,ако не друг пат
|
||
![]() |
||
UrbanFreak
Senior Member
Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply
#1420 Posted: 24-Sep-2011 at 22:30 |
|
|
Што е пролемот со дисплеите на овие автобуси? Често се расшмњрљани и нечитки. И самиот фонт кога се чита е нејасен од далеку, како да се преболдирани буквите.
|
||
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
Post Reply
|
Page <1 6970717273 90> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |