build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Скопски сообраќај (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6970717273 158>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1401 Posted: 19-Nov-2011 at 13:30

 

 

 

 

     

Еднонасочните улици се лек за сообраќајниот метеж


Општината Карпош засега има најфункционален еднонасочен систем, но и другите општини имаат позитивно искуство со ваквите улици, чиј единствен недостаток е можноста за возење со поголема брзина

 
 
%20  

Новиот режим ќе значи и поголема безбедност за пешаците

Растоварување на сообраќајот, обезбедување поголем простор за паркирање, поголем капацитет за вклучување на крстосница, зголемување на безбедноста на пешаците и на возачите се предностите на еднонасочните улици. Единствен недостаток е што возачите може да возат со поголема брзина, велат познавачите. Теоретски, еднонасочниот систем треба да е добро организиран, да има една улица во една насока, друга во спротивна и уште една улица што ќе ги поврзува овие две и треба да е двонасочна.
Локацијата и геометријата на уличната мрежа се клучни при воведувањето еднонасочен систем.

- Пред да се воведе еднонасочен систем потребно е да се направат испитувања и анализи дали ваквиот систем ќе го подобри или влоши сообраќајот. Еве, во Центар, улиците Мито Хаџивасилев-Јасмин и Железничка се еднонасочни, а се поврзани со булеварот Македонија, кој е двонасочен. Овој систем одлично функционира. Исто така и еднонасочниот систем во општината Карпош што е воведен по сервисните улички супер функционира - ни изјави Јован Христовски, сообраќаен инженер.

Надлежните од градот велат дека сообраќајот се уредува во согласност со сообраќајни студии, каде што секоја студија предвидува решение во согласност со сообраќајните потреби.

- Досега само на мал број сообраќајници има предвидено еднонасочен сообраќај, најчесто на дел од нив, како во случајот со Благоја Стефковски, која само во почетокот е еднонасочна, до надвозникот. Еднонасочен сообраќај од пофреквентните улица има на Мито Хаџивасилев-Јасмин во Центар. Овој режим се воспостави за растоварување на сообраќајниот метеж што се создаваше на овој потег - соопштија од градот.

Самата процедура за воведување еднонасочен сообраќај подразбира и добивање на позитивно мислење од МВР, по кое согласност дава и градот. Во моментов општината Карпош има најфункционален еднонасочен систем, каде што целиот простор меѓу булеварите Илинден и Партизански одреди е речиси решен на ваков начин.

- Еднонасочниот сообраќаен режим е корисен затоа што придонесува за растоварување на сообраќајот и обезбедува дополнителни паркинг-места на едната страна од лентата. Ние подготвуваме елаборати за еднонасочен сообраќај онаму каде што цениме дека е неопходно и потребно, како и по барање на граѓаните, доколку постојат услови за тоа - ни изјавија од општината Карпош.

И општината Центар во иднина планира да воведе ново сообраќајно решение со еднонасочни улици. Од неодамна улицата 29 Ноември е направена еднонасочна, а наскоро тоа ќе се случи и со повеќе други улици.

- Порачавме проект за еднонасочен сообраќај, кој планираме да зафаќа малку пошироко подрачје, но во прво време тоа да биде улицата Ленинова. Со градот изработивме ново сообраќајно решение за Дебар Маало 1 и Дебар Маало 2, со кое треба да се воведе еднонасочен сообраќај, кој заедно со зонското паркирање ќе го растовари сообраќајот и ќе ја зголеми безбедноста на пешаците и на возачите.
Разгледувањето на проектот е во завршна фаза и очекуваме многу скоро да го добиеме мислењето, за потоа да побараме и одобрување од градот - вели Јовица Ацковски, портпарол на општината Центар.

Во општината Кисела Вода преовладуваат двонасочните улици. Сообраќаен режим со еднонасочни улици е воведен на Вера Јоциќ, Иван Козаров, дел од Сава Ковачевиќ и неколку накрсни сервисни улици.

- Според досегашното искуство, еднонасочниот режим е подобар и обезбедува поголема проточност на возила. Иако граѓаните во почетокот имаа мали забелешки во однос на воведувањето на еднонасочниот сообраќај на горенаведените улици, во моментов нивните реакции се доста позитивни, бидејќи, според нив, еднонасочните улици се подобро решение за избегнување на сообраќајниот метеж - ни изјави Марјан Спасески, портпарол на општината Кисела Вода.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=111911912343&id=14&prilog=0&setIzdanie=22435
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1402 Posted: 19-Nov-2011 at 15:12
Какви се овие текстови. Се случува да некои вакви бисери се појават по весници каде мислат дека готово го најдоа решението универзално. Еднаш е дај ангро кружни токови, друг пат еднонасочни улици и така.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1403 Posted: 22-Nov-2011 at 19:39

Ќе се гра­ди под­зем­на ули­ца кај Со­бра­ни­е­то


Град­ски­те вла­сти рас­пи­шаа кон­курс за из­град­ба на под­зем­на при­стап­на со­о­бра­ќај­ни­ца кај кат­на­та га­ра­жа на ули­ца­та Да­ме Гру­ев, вед­наш зад Со­бра­ни­е­то

За­ин­те­ре­си­ра­ни­те фир­ми по­ну­ди­те тре­ба да ги до­ста­ват нај­доц­на до 20 ид­ни­от ме­сец, ко­га ќе би­де и јав­но­то отво­ра­ње на по­ну­ди­те.

Кат­на­та га­ра­жа кај Со­бра­ни­е­то ја гра­ди „Ма­ко­ил“, а во неа ќе има 225 ме­ста за пар­ки­ра­ње.

http://www.time.mk/read/NONE/4280a4de4c/index.html

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1404 Posted: 26-Nov-2011 at 17:00

Ако вртиш лево, вооружи се со трпение

Сообраќајните експерти препорачуваат сообраќајот да биде регулиран со семафори во посебна насока за право и лево за да не доаѓа до сообраќаен метеж





Црни леви точки

-Кај „Алумина“
-На булеварот Партизански одреди со улицата Бледски договор
-На Партизанска со Рузвелтова
-Кај Судот
-Повеќе крстосници во скопските населби

Вртењето налево стана вистински кошмар за голем број наши сограѓани, кои се жалат дека една навидум рутинска сообраќајна операција се претвора во долга и мачна чекалница. Во градот има десетина големи крстосници што се црни точки за вртење налево бидејќи во исто време се отворени и семафорите за лево и за право. Така оние што возат право лесно можат да поминат, но за оние од спротивната насока што сакаат да скршнат лево се случува да чекаат и по 20 минути и покрај зеленото светло и отворениот семафор. Вака е секој ден на крстосницата кај „Алумина“, на Рузвелтова со Партизанска, на Партизанска со Бледски договор, како и на повеќе сообраќајници во населбите Кисела Вода, Бутел и во другите општини. Најдолга колона возила за вртење налево се создава за време на утринските и попладневните шпицови. Звучи парадоксално, но изгледа дека, освен во политиката, левицата кај нас не вирее ниту во сообраќајот.

- Секое утро се мачам на крстосницата кај „Алумина“, чекам и по 20 минути за да свртам налево. По неколку пати ми се менува семафорот од зелено на црвено додека да поминам, а во исто време пазам да не удрам некое друго возило. Некогаш за да не задоцнам на работа возам право, па правам кругови на места каде што нема метеж. Подобро така, отколку да заглавам чекајќи во едно место подолго време - ни изјави Ѓоко Николовски, кој секојдневно ја минува оваа делница.

Според сообраќајните инженери, за да се реши проблемот неопходно е воведување посебна сигнализација на семафорите за лево и за право.

- Последниве две години се настојува сообраќајот да биде регулиран со семафори во посебна насока. Теоретски е потребна посебна лента за вртење налево, но доколку е тоа теренски изводливо. Инаку неопходно е да се преработат сообраќајните решенија и да се издвојат сигнализациите на семафорите, посебно за право и за лево. Има уште десетина вакви случаи што се небезбедни, прават метеж и најдобро е целосно да се искоренат од употреба - објаснува Јован Христовски, сообраќаен инженер.

Освен губењето време и нерви ваквата ситуација со вртењето налево не е нималку безбедна. Многу лесно може да дојде и до сообраќајна незгода, бидејќи на средината на крстосницата се пресретнуваат две возила што се движат во спротивна насока, велат експертите.

- Пуштање таканаречено „грло по грло“ наеднаш, или отворено зелено светло за право и за лево не е безбедно и често доаѓа до незгоди. Порано повеќето раскрсници беа вака направени, но сега зголемен е сообраќајот и треба да се избегнуваат овие решенија. Вакви конфликтни точки има на неколку места низ градот и треба во најскоро време да се регулираат и да се направи сигнализација посебно за право и за лево. Во последно време се направени измени во сообраќајот, повеќето улици се добро регулирани, но има уште пропусти - ни изјавија од Републички совет за безбедност во сообраќајот.

Во секторот за сообраќај на градот велат дека проблемот со вкрстување на насоките на семафоризираните крстосници го решаваат со изградба на таканаречени четирифазни крстосници, при што се избегнува вкрстувањето на насоките и се забавува движењето на автомобилите.

- Единствена крстосница во Скопје кај која сé уште има вкрстување на автомобилите што вртат налево и на оние што се движат право е крстосницата кај „Алумина“. За оваа крстосница се прават проектни решенија што ќе се реализираат со понатамошното проширување на булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов - велат надлежните од секторот за сообраќај на градот.



http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=112611856502&id=14&prilog=0&setIzdanie=22441


Edited by lslcrew - 26-Nov-2011 at 17:00
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1405 Posted: 30-Nov-2011 at 21:55

ЖИТЕЛИТЕ БАРААТ РЕШЕНИЕ ЗА МЕТЕЖОТ НА ТРОМЕЃЕТО KАЈ ПОДВОЗНИKОТ ВО БУТЕЛ

Хаос и искршени коски на „Бутелска“

Само кружен тек ги спасува жителите на Бутел од метежот и хаосот кој секојдневно владее на улица Бутелска по подвозникот во истоимената населба, сметаат граѓаните кои живеат во оваа населба, но и во Радишани и тамошните населени места. Такво сообраќајно решение е предвидено и со урбанистички план, усвоено од Советот на Општината Бутел, само што никој досега не издвоил пари за реализација. Со години нешто се одлага, ветува, преправа и на крајот с` останува по старо.

Kружната крстосница е замислена на тромеѓето меѓу три улици - Бутелска, Цетињска и Боца Иванова.



Секој си вози по свое

На делот измеѓу трите улици, објаснуваат локалните жители, возачите не почитуваат никакви сообраќајни правила. Чести се чкрипењата на гумите, истурени кеси од некој што пазарувал, а го повредил автомобил или, пак, турнати повредени деца. Многумина што работат во близина на пазарчето се сведоци на сообраќајни несреќи на ова тромеѓе и апелираат дека изградбата не чини многу, а во иднина ќе спаси многумина.

- Овој дел нема ниту семафори ниту сообраќајни знаци. Секој вози како што сака. Особено има застој наутро кога сите одат на работа. Едни возила сакаат да се приклучат од Цетињска, други од Боца Иванова. Никој не почитува предност, па сообраќајот е постојано блокиран, а чести се и сообраќајните незгоди - вели Дарко Тодоровски, жител на населбата Бутел 1.

Жители од оваа населба раскажуваат и дека на „Бутелска“ се вози пребрзо, а свиокот за оние што возат по „Цетињска“ воопшто не е прегледен. Со тоа претставуваат најголема опасност за пешаците што по свиокот чекаат на пешачки премин.





Дилема за сообраќајното решение

Градоначалникот на Општина Бутел, Петре Латиновски, пак, изјави дека според Генералниот план на Скопје, сегашната делница на „Цетињска“предвидено е да се затвори, а „Боца Иванова“ да се спои со еден дел од оваа делница. По спојувањето, таа би се пробила с` до населбата Гази Баба. На тој начин Латиновски смета дека калабалакот, кој со години владее во овој дел, ќе се реши за навек.

Наспроти општинарите, од Градот, во чија надлежност е оваа „Бутелска“ изјавија дека во моментов се преговара со надлежните какво решение да се избере во иднина. Дали само кружна крстосница или, пак, комбинација од кружен тек со пробивање улица кон Гази Баба.

Но, тоа што е сигурно, како што информираше и градоначалникот Kоце Трајановски, е дека градската власт, во секој случај, за наредната 2012 година, ќе одвои средства за изградба на кружен тек на ова тромеѓе.

Фросина Здравевска



Извор: http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=78B1AD089C88F84BBB67D134A5F21F63

Добро е што барем градоначалникот е СВЕСЕН дека Боца Иванова треба да се продолжи кон исток, да се пресече сегашната коса улица и да се спои со продолжението на бул.Христијан Тодоровски - Карпош.

Но, како што се чита во текстот, поради неизмерната љубов на градските власти кон кружните текови, и недогледување малце во иднина, пак ќе изберат да се прикрпи, наместо засекогаш да се реши.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1406 Posted: 01-Dec-2011 at 03:17


alexgizh, ми се чини дека ти имаше нацртано некои скици за ситуацијата таму... дали ти текнува во која нишка беа?
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1407 Posted: 01-Dec-2011 at 10:08
Не ми текнува, но направив набрзинка нови скици:

Правилно, според ГУП, и претпоставувам според текстот дека градоначалникот Латиновски размислува за вакво решение:


Неправилно, според заљубените-во-кружни-текови градски власти, противречно на ГУП и на здравиот разум:

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1408 Posted: 01-Dec-2011 at 19:49

Општина Центар започна со реконструкција на улицата “Кеј 13 Ноември“ на потегот од ул. “Војвода Васил Аџиларски“ до бул. “Кочо Рацин“.

kej-ul500

Извршената реконструкција, предвидува отстранување на калдрмата и асфалтирање на улицата во должина од 350 метри. Отстранетата калдрма е складирана во Јавното претпријатие “Улици и патишта“.

Функцијата на улицата ќе остане иста како и досега, со тоа што реконструкцијата ќе овозможи побрз проток на сообраќајот и избегнување на сообраќајниот метеж. За таа цел, извршена е и хоризонтална сигнализација на улицата.

Изведувач на работите поврзани со асфалтирањето на улицата е градежната фирма АД Пелагонија - Гостивар.

Во рамки на реконструкцијата, во тек е и изградба на тротоари со павер елементи од двете страни на улицата по целата нејзина должина. Изведувач на овие работи е градежната фирма АНИЗОР.

Инвестицијата на целокупната реконструкција ќе чини околу осум милиони денари и во целост се финансира од буџетот на Општина Центар.

kej-2ul500

http://kurir.mk/republika/skopje/51704-FOTO-Nov-lik-na-Kej-13-Noemvri
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1409 Posted: 09-Dec-2011 at 22:30
[quote]ВО НЕДЕЛА ВРЕМЕН СООБРАЌАЕН РЕЖИМ НА УЛИЦАТА БЛАГОЈА СТЕФКОВСКИ

Градот Скопје ги известува граѓаните, дека на 11.12.2011 година /недела/, во период од 09:00 до 16:00 часот, кај патниот премин на ул.„Благоја Стефковски“ во населба Маџари, се воведува времен режим на сообраќај.

Имено, во посочениот период, целосно ќе биде затворен сообраќајот, во просторот на крстосницата на патниот премин на ул. „Благоја Стефковски“, со железничкиот премин, а истиот ќе биде пренасочен по околните улици.

Автобусите коишто се движат во овој правец и ги опслужуваат приградските автобуски линии со број 52, 53, 62 и 68, ќе бидат организирани со преседнување кај месноста „Маџари - рампа“.

Се молат сите учесници во сообраќајот да се придржуваат на времено поставениот режим на сообраќај.


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4719&mid=482&tabId=1&tabindex=0[/quote
Да не случајно ова има врска со најавената изградба на премин под пругата. Преоптимистички од моја страна, затоа и ја пренесувам веста.


Edited by lslcrew - 09-Dec-2011 at 22:41
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1410 Posted: 26-Dec-2011 at 03:13

„Општината во годишната програма за комунални дејности за 2012 година има предвидено пробивање на улицата ’Есенинова‘ и нејзино поврзување со улицата ’Никола Карев‘, за што во моментов се подготвува проектно-техничка документација. Со овој проект ќе се намали сообраќајниот метеж на ’Првомајска‘, а Кисела Вода ќе добие уште едно сообраќајно решение со кое ќе се поврзе со општините Центар и Аеродром“, соопшти портпаролот на Кисела Вода, Марјан Спасески.

http://www.time.mk/read/NONE/16ed35a137/index.html

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1411 Posted: 26-Dec-2011 at 14:29


Еве за што се работи. Инаку интересно, Есенинова треба саглам да се продолжи и од другата страна на Првомајска, се до Огњан Прица, а Иван Козаров треба да се реши поинаку (во изводот од ГУП-от не е баш јасно како)




Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1412 Posted: 06-Feb-2012 at 20:46
http://www.tocka.com.mk/1/59825/malku-poveke-sneg-i-panika-vo-skopje-a-eve-kako-se-snaogjaat-soferite
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1413 Posted: 09-Feb-2012 at 01:08
Неодамна е објавен е тендер за првиот нов кружен тек оваа година. Предмет на јавната набавка: Реконструкција и воведување на кружен тек на раскрсница на бул.Партизански одреди, ул.4-ти Јули и ул.Македонска војска (кај црквата Св. Петар во населба Ѓорче Петров). Понудите ќе се отворат на 14 февруари.

http://www.skopje.gov.mk/Uploads/04-2012.pdf
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1414 Posted: 09-Feb-2012 at 01:59
Шуќур. А зошто не ја изведат и Партизанска во булевар до овој (иден) кружен тек? Знае некој што е пречка за оваа работа?
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #1415 Posted: 09-Feb-2012 at 20:56
Previous
Inaku Partizanska ti e bulevar
...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #1416 Posted: 10-Feb-2012 at 00:09

Не е булевар од Порта-Влае до кружниот тек. Пола километар по слободна проценка.
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #1417 Posted: 18-Feb-2012 at 12:28
generalno gledano raskrsnicite vo strogiot centar bi trebalo da se resat so podvoznici, najlesni bi bile crveniot krst semaforte i semaforite na Mavrovka. I dvete pred samitre semafori eden od pristapnite patovi se vkopani samo treba da prodolzat vkopani i da izlezat na povrsina posle raskrsnicata. Raskrsnicite sto se vo vtora centralna zona bez problem mozat da bidat funkcionalni kruni tokovi. Guzvata na rekord ja pravat avtobusite, niv dokolku bi gi prefrlile na paralenite najbliski ulici bi go olesnile za 50% soobrakajot. Uste nekoj most na vardar vo kisela voda i Karpos 4. A sto bi pravele trogas so tolkav broj na iskornati semafori!!??
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #1418 Posted: 12-Mar-2012 at 18:56
Подземниот булевар почнува да се гради за една година

Скопје, 12 март - Градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски денеска го потпиша договорот за изградба на подземната сообраќајница во Скопје зад Старата железничка станица со претставниците на турската компанија „Лимак“.

„Компанијата „Лимак“ ќе ја изгради новата сообраќајница под земја, на длабочина од 6 метри. Булеварот ќе биде долг 800 метри и ќе има по три коловозни ленти во секоја насока. Се очекува градежните работи на подземната сообраќајница да почнат за една година. Прво ќе се гради булеварот, а потоа и објектите што ќе никнат над него – објекти за колективно домување, трговски и деловни центри и хотели. Со овој договор практично почнува реализацијата на проектот за `Јужен булевар` во Скопје. Градот Скопје во наредниов периодот ќе почне да прави проекти за продолженијата на подземната сообраќајница и нејзиното поврзување со булеварот „Митрополит Теодосиј Гологанов“, рече градоначалникот Трајановски.
 
Халдун Коктурк, претставникот на „Лимак“, објасни дека ова е прв проект на компанијата во Република Македонија.

„Компанијата „Лимак“ е еден од најголемите инвеститори во Република Турција, којашто од 1976 година работи со инвестиции во градежништвото, туризмот и енергетиката. Скопје е еден од најкултуролошките градови на Балканот и ние сме сигурни дека со нашата заложба градот уште повеќе ќе се изгради, нагласи Коктурк.
 
Рокот за изградба ќе биде регулиран со договорот помеѓу „Лимак“ и министерството за транспорт и врски.
 
„Лимак“ беше избран како најповолен понудувач на електронското наддавање што го спроведе Министерството за транспорт и врски. За градежната парцела со површина од 31.929 метри квадратни во општина Центар понуди вкупна цена од 201.152.700 денари.
 

Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1419 Posted: 03-Apr-2012 at 23:50
Не знам дал е пишано на друго место, приметив на Партизанска имаат ставено семафори на пешачките премини кај хотел Карпош и подоле кај малата пошта(шупите што ги рушеа пред скоро).

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1420 Posted: 19-Apr-2012 at 10:23
Окупација од семафори на Партизанска, на секој пешачки семафор!
Од една страна дотичниот се залагал за поголем проток на возила и градел булевари (доградувал 3,5метри на постоечки улици), а од друга страна на секој чекор семафори!
Ситни души, за семафори се фатија...

Пешачкиот кај хотел Карпош го поминувам секој ден по 2 пати и НЕ не е потребен семафор. Како пешак и вака и така ќе чекам, белким нема цело време зелено да ми е. А како возач многу ме нервираат семафори на вакви места.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=C06613FEA16B674FB4408FC95F3E2E44
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6970717273 158>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.133 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.