build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7172737475 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1441 Posted: 25-Aug-2011 at 00:06

Таип Ердоган прв ќе стапне на новата платформа на аеродромот "Александар Велики"


Турскиот претседател Реџеп Таип Ердоган прв ќе стапне на новата платформа на аеродромот "Александар Велики" кога на 6 септември ќе се случи официјалното пуштење во употреба на терминалната зграда и полетно-слетната патека, дознава ВЕЧЕР. Претседателот Ердоган ќе долета со редовната линија на Туркиш ерлајнс од Истанбул во 12.55 часот.

За отворањето се организира голема фешта со присуство на врвни луѓе од земјава и Турција. Шеесет и осумте двокатни автобуси (даблдекери) што истиот ден пред хотелот "Александар Палас" во Скопје ќе ги промовира ЈСП "Скопје", ќе ги пренесат учесниците на скопскиот аеродром на пуштањето во употреба на новата терминална зграда.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=6AB5AEDEC81D044580D0D717C0EAA044
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1442 Posted: 27-Aug-2011 at 22:43
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1443 Posted: 27-Aug-2011 at 23:32
Проширувањето на пистата?

За што би служел овој трапезоиден издаток од десно?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1444 Posted: 28-Aug-2011 at 00:01
Таков има и на другиот крај, старата писта апронот си беше широк до почетокот на пистата и таксирањето си одеше по апрон по што веднаш после тоа си во позиција за полетување. Тука за полетување се таксира од апрон по пистата малку, па полукруг свртување по издатокот и полетување. Сега новиот апрон незнам дали ќе се спои со стариот, би било логично, па помалите авиони од оние типови што слетуваа до сега на Скопскиов аеродром да си одат по стара процедура, а издатоков да биде само за оние што имаат потреба. А колку што се приметува сеуште не е почнато да се слетува по веројатно нова процедура зашто и овдека не е обележан новиот дел, мислам ознаките од старата да се преместат поназад, а и клипот од каде што е вадена сликава тамо авионот доста понапред се приземји. Така да може е во изготвување процедурата. Да не барам сега примерок од процедура, тоа една скица како треба да се направи апроач на пистата, па изгледа сеуште немаат нова и работат по стара. Ако е атц_лвск тука може да даде повеќе информации за статусот на новово делче.

Еве некоја процедура, http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8c/KEWB_ILS_5_approach_plate.png како што кажав предходно претпоставувам ќе има нова, зашто и сегашниот агол од 3,6 степени што е низок агол на слетување може да се качи поради повлекување на стартот на пистата поназад према ридот од каршија.


Edited by lslcrew - 28-Aug-2011 at 00:09
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1445 Posted: 28-Aug-2011 at 02:28
Originally posted by pbanks

За што би служел овој трапезоиден издаток од десно?


Не знам дали воопшто постои македонски збор за овој издаток. Англискиот термин е „turn pad“. Неговата намена е да овозможи свртување за 180 степени на поголеми авиони. Поради безбедносни причини, Меѓународната организација за цивилно воздухопловство (ICAO) препорачува нивна изградба на писти кои кај завршетокот немаат патека за таксирање (која ја поврзува пистата со терминал, хангар или паркинг за авиони).
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1446 Posted: 28-Aug-2011 at 02:38
Originally posted by OCB

Originally posted by pbanks

За што би служел овој трапезоиден издаток од десно?


Не знам дали воопшто постои македонски збор за овој издаток. Англискиот термин е „turn pad“. Неговата намена е да овозможи свртување за 180 степени на поголеми авиони. Поради безбедносни причини, Меѓународната организација за цивилно воздухопловство (ICAO) препорачува нивна изградба на писти кои кај завршетокот немаат патека за таксирање (која ја поврзува пистата со терминал, хангар или паркинг за авиони).


Се читаш што пишеш ова служи кога се дели пистата од самата платформа пред хангарите односно пред мостовите.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1447 Posted: 28-Aug-2011 at 03:05
супервисор ај што не си јасен, и односов се читаш ли што пишеш не ти е баш на место. Убаво објасни оцб, а ете и предходно објаснување од мене.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1448 Posted: 28-Aug-2011 at 03:39
Еве уште една слика од снимкакаде авионот за полетување од апрон и таксивеј директно полетува, нема таксирање по новиот дел, си полетува по стара позиција.





Edited by lslcrew - 28-Aug-2011 at 03:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1449 Posted: 28-Aug-2011 at 04:56
Ај да не го тупам многу еве го и дуп-от за аеродромов, со малку повеќе зум и ако се  примети има планирано вцртано таксивеј до новиот почеток на пистата, а и така се познава дека е заградено на гоогле еартх  како за таксивеј. Дали ќе изведат или не е прашање, зашто досега не забележавме некоја активност, а и не би го правеле ова за свртување ако го планираа продолжување на таксивејот според планот. Предноста на таксивеј е што може да го зголеми капацитетот на пистата при полетување, ама тоа не верувам дека во скоро време може да се јави таков ред да се чека да се полета од Скопски аеродром, така да може тековно понатаму да се одлучат. А капацитетот се зголемува во тоа што редот се чека на таксивеј и се полетува еден по еден за разлика од вака кога треба секој еден по еден да се чекаат да се свртат и полетаат што време одзема.




Edited by lslcrew - 28-Aug-2011 at 05:01
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1450 Posted: 28-Aug-2011 at 05:27
Инаку тој продолжениот дел, со оглед на тоа како е обележан, претставува displaced threshold и нема комплетна функционалност.

Еве што вика Википедија на таа тема:





A displaced threshold is a runway threshold located at a point other than the physical beginning or end of the runway. The portion of the runway so displaced may be used for takeoff but not for landing. Landing aircraft may use the displaced area on the opposite end for roll out.[1][2][3]

Most often the offset threshold is in place to give arriving aircraft clearance over an obstruction while still allowing departing aircraft the maximum amount of runway available. A displaced threshold may also be introduced if a beginning section of the runway is no longer able to sustain the continuous impact from landing aircraft. In such a case, aircraft are expected to land beyond the displaced threshold. Departing aircraft are permitted to use the displaced section of the runway for takeoffs or landing rollouts because those aircraft are not impacting the runway with the force of a landing aircraft.[3]

Displaced thresholds have arrows as the center line of the runway. A thick white line with usually four arrows pointing in the direction of the runway denotes the end of the threshold and the beginning of the runway.[4]

Thresholds are counted as part of the runway, and are included in the runway size. When viewing a runway's size with displaced thresholds, one must find out how long the displaced thresholds are in order to calculate the available landing distance.



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1451 Posted: 28-Aug-2011 at 10:33
Originally posted by lslcrew

Ај да не го тупам многу еве го и дуп-от за аеродромов, со малку повеќе зум и ако се  примети има планирано вцртано таксивеј до новиот почеток на пистата, а и така се познава дека е заградено на гоогле еартх  како за таксивеј. Дали ќе изведат или не е прашање, зашто досега не забележавме некоја активност, а и не би го правеле ова за свртување ако го планираа продолжување на таксивејот според планот. Предноста на таксивеј е што може да го зголеми капацитетот на пистата при полетување, ама тоа не верувам дека во скоро време може да се јави таков ред да се чека да се полета од Скопски аеродром, така да може тековно понатаму да се одлучат. А капацитетот се зголемува во тоа што редот се чека на таксивеј и се полетува еден по еден за разлика од вака кога треба секој еден по еден да се чекаат да се свртат и полетаат што време одзема.




Прилично здрава логика... Сепак чудно е што се решиле за вакво решение, изградба на патека за таксирање не ми звучи на некој преспак проект а е многу подобро решение.

Иако Скопје нема некое дневно движење на авиони и во оваа ситуација често летовите се натрупани на купче во релативно краток период (некој тип на rush hour). Ако претпоставиме дека обемот на сообраќај ќе се зголемува во идниов период и дел од тој раст се набие токму во овие rush hours, непотребно може да се направи гужва без асална патека за таксирање.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1452 Posted: 28-Aug-2011 at 15:04
Клоку што се сеќавам плочата на апронот, имаше некоја информација или од страна сум ја разбрал, била дебела повеќе од метар. Кои се стандардите за таксивеј и писта не знам, ама сигурно не е да може бауербг да ти ја склопи. Сакам да кажам веројатно не е обична асфалтна површина.
Back to Top
NIliev View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NIliev Quote  Post ReplyReply #1453 Posted: 29-Aug-2011 at 01:25
Hello,

Is the runway equipped with all the lights for night? I am guessing by now everything is almost done or in the finishing stages? Great looking airport. Thanks
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1454 Posted: 29-Aug-2011 at 17:52
Originally posted by pbanks

Сепак чудно е што се решиле за вакво решение, изградба на патека за таксирање не ми звучи на некој преспак проект а е многу подобро решение.

Иако Скопје нема некое дневно движење на авиони и во оваа ситуација често летовите се натрупани на купче во релативно краток период (некој тип на rush hour). Ако претпоставиме дека обемот на сообраќај ќе се зголемува во идниов период и дел од тој раст се набие токму во овие rush hours, непотребно може да се направи гужва без асална патека за таксирање.

Овој продолжеток на пистата нема да е неопходен и претпоставувам нема да се користи при огромен процент од полетувањата (мада од безбедносни причини секогаш е подобро да се има повеќе писта), па не верувам дека ќе има некаков битен ефект врз создавање на гужва дури и во најголем шпиц. А како што кажа lslcrew, ако се јави потреба може без проблем да се догради патека за таксирање до таму.


Originally posted by NIliev

Is the runway equipped with all the lights for night?

Surely yes, those are subject to international regulatuons, not optioanal.


Edited by Cloverstack - 29-Aug-2011 at 17:53
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1455 Posted: 29-Aug-2011 at 19:27



Back to Top
medlence View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Mar-2011
Location: UK
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote medlence Quote  Post ReplyReply #1456 Posted: 29-Aug-2011 at 19:31

Мислам дека тоа е мапа на стариот аеродром, а не на новиот.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1457 Posted: 29-Aug-2011 at 19:32
Ќе треба да ја променат
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1458 Posted: 29-Aug-2011 at 19:41
Originally posted by medlence


Мислам дека тоа е мапа на стариот аеродром, а не на новиот.


Да да во право си оваа е мапата на стариот ни веке истрошен терминал
Back to Top
Balken Airways View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Balken Airways Quote  Post ReplyReply #1459 Posted: 31-Aug-2011 at 09:48

Wednesday, August 31, 2011

The final countdown

Grand opening next week

Next Tuesday the new terminal building at Skopje’s Alexander the Great Airport will open. New details are now emerging regarding the grand opening on September 6. The opening ceremony will take place at 13.30. Turkish Airlines is chartering a special flight to the Macedonian capital on Tuesday carrying members of the Turkish Government and businessmen. Shortly after, Turkish’s scheduled service from Istanbul will touch down in Skopje together with the Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan who will open the new terminal with his Macedonian counterpart Nikola Gruevski. As a result, Turkish Airlines will be the first to use the new facilities. Later that day Malév, Adria Airways, Pegasus Airlines, Croatia Airlines and Jat Airways will also use the new terminal.

TAV, the airport’s operator, is keeping the interior of the new terminal a closely guarded secret. Known so far is that the terminal will have 23 check-in desks, 6 air bridges and 15 passport control counters. The new terminal also features a large statue of Alexander the Great and several duty free stores and restaurants including the first Burger King fast food restaurant in Macedonia. Skopje’s city transportation company will operate two double-decker busses from the city centre to the airport on the opening day so those interested can see the final product of the 110 million Euro investment.

Meanwhile, Mat Airways, the only passenger airline which calls Skopje its home has once again ceased operations, a second time it has done so this summer. It is unknown when and if the airline will resume flights. The Macedonian Civil Aviation Agency is talks with several airlines in hope that one will base an aircraft in Skopje from the 2011/12 winter season. One of them is a national airline from the former Yugoslavia which operates flights to Skopje.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1460 Posted: 31-Aug-2011 at 17:49
Дали некој знае како го решија директниот пат помеѓу аеродромот и клучката кај патарината Петровец? Трасата на тој пат поминува(ше) токму на делот каде што сега е продолжена пистата:
41°56'56.23"N  21°37'32.93"E

На моменталната сателитска снимка на гугл земја (17.01.2011) се гледа дека каналот кој оди паралелно со патот го имаат протнато под пистата. За патот претпоставувам дека сега го имаат пренасочено околу пистата, но сепак можеби и него го имаат протнато по истата траса со тунел под пистата... дали некој знае?

И патем, дали овој пат (во делот северно од Чојлија) беше затворен за обичните граѓани? Дали е за потребите на армијата или нешто слично?




Edited by Cloverstack - 31-Aug-2011 at 17:50
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7172737475 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.813 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.