build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7475767778 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1501 Posted: 09-Jan-2012 at 15:04
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=35
 
Пристигнати се сите нови миниавтобуси, во тек е испораката на нови двокатни автобуси - 9.1.2012

 

Почитувани,

 

Ве информираме дека се пристигнати сите 16 миниавтобуси кои се наменети за јавниот градски превоз во Скопје. Во моментот на миниавтобусите е во тек постапката за хомологација, по што истите ќе бидат пуштени во употреба во јавниот превоз во Скопје.

 

Исто така, започната е испораката на 68 новопроизведени двокатни автобуси кои ќе се користат во јавниот градски превоз во Скопје. Автобусите се испорачани од фабриката и во текот на денешниот ден се товарат на пристаништето во Шангај. Очекувано е истите да пристигнат на пристаништето во Пиреа кон средината на февруари и да бидат доставени во Република Македонија во март 2012 година, што е неколку месеци порано отколку очекуваната испорака согласно договорот.

 

Новопроизведените двокатни автобуси се дизајнирани во ретро стил како автобусите што се користеле за градски сообраќај во педесеттите и шеесетите години од минатиот век во Скопје.и истите се препознатливи исклучиво за Скопје, што значи ќе бидат уникатни и нема да се возат на друга локација и не се во сериско производство. Тие ги исполнуваат сите потребни стандарди, односно имаат емисија на издувни гасови „ЕУРО 4“, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани и многу поудобни од автобусите кои моментално се користат во главниот град.

 

До сега во Македонија веќе пристигнаа 68 двокатни и 80 нископодни автобуси и истите сe пуштени во сообраќај. а до крајот на 2013 година треба да бидат испорачани преостанатите 66 автобуси.

 

Набавката на 202 двокатни автобуси, петнаесет отворени двокатни автобуси, како и 80 нископодни автобуси и 16 минибуси, претставуваат реализација на проектот за обновување на возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, со што за граѓаните на Скопје ќе се обезбеди  удобен, безбеден и модернизиран јавен градски превоз во главниот град на Република Македонија.

 

Потребата за обнова на возниот парк и овозможување на пристоен превоз за граѓаните на Скопје е произлезена од фактот дека истите со децении наназад, се возат во застарени автобуси со лоши услови за чие подобрување во минатото и не се водело грижа.

 

 

Со почит,

Министерство за транспорт и врски

Конечно и некои ведри вести !!!! Big%20smileBig%20smileApplauseCheers

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1502 Posted: 09-Jan-2012 at 20:26
Originally posted by Dexter26

Previous
 
Е ајде да видиме како ќе го сервисираат ова возило, му ја знаеме регистрацијата SK 745 VI, а гаражниот број најверојатно му е 1080, да видиме како ЈСП Скопје ќе се справи со овој нов предизвик, за прв пат имаат нов двокатен градски автобус со оштетена каросерија поради судар, да видиме колку ЈСП Скопје се подготвени за соочување со вакви предизвици.


Ке му начукаат 20 кг кит и ке завршат работа...
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1503 Posted: 12-Jan-2012 at 01:13
ако возилата ги сервисира аутомакедонија - знам дека имаат добро опремен сервис ...

Инаку нешто што ме интересира е дали во втората серија двокатни ќе има некакви измени - требаше да има поинакви отвори за вентилација и незнам што друго се споменуваше
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1504 Posted: 04-Feb-2012 at 15:20
Дечки зошто нема ич слики од автобусиве во Скопје на форумов? Знам дека вие секој ден ги гледате и не ви прават впечаток можеби, но не би било лошо кога ќе може некој да прави редовни апдејти од автобусите на скопските улици. Потоа можеме да споредуваме како се одржуваат, експлоатираат...гледам на многу им плеснале реклами итн.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1505 Posted: 04-Feb-2012 at 15:58
Originally posted by Andrej_LJ

Дечки зошто нема ич слики од автобусиве во Скопје на форумов? Знам дека вие секој ден ги гледате и не ви прават впечаток можеби, но не би било лошо кога ќе може некој да прави редовни апдејти од автобусите на скопските улици. Потоа можеме да споредуваме како се одржуваат, експлоатираат...гледам на многу им плеснале реклами итн.


Андреј, еве тукаредовно ја пратат ситуацијата
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1506 Posted: 06-Feb-2012 at 17:23

Томислав Георгиев
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1507 Posted: 06-Feb-2012 at 17:53
Луѓе незнам дали сте приметиле мегутоа вчера и некни видов два двоспратни едниот беше усчукан кај предниот лев ќошот и се сообраќаше на линија 22 а друѓиот беше целиот десен свивок на покриовот ( 100% е удрен некаде во некое дрво или незнам ) почнааа да ги дробат автобусите
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1508 Posted: 06-Feb-2012 at 19:23
Previous
 
Еве баш денес возачот на автобусот во кој се возев, спомна дека најголемиот дел од сударите се случиле со возила со кои управувале млади и неискусни возачи, од кои голем дел се вработиле во ЈСП Скопје преку врски, а на кои возачот не би им дал да возат ни велосипед.
 
Случајно или не, од пред 2 недели кога почна да паѓа снегот, двокатните автобуси станаа се поретки, а единечните нископодни автобуси од украински ЛАЗ се почесто сообраќаат низ Скопје на превозните линии на кои најчесто сообраќаат двокатните автобуси, во комбинација со по некоја стара единечна канта, а не зборувам за саносите со МАН шасија.
 
Сигурно не е проблемот во снегот, бидејќи на почетокот на минатата недела имаше многу помалку снег отколку на почетокот на оваа недела, до 7:00 часот снегот речиси и да го снема од улиците во понеделникот, 30 јануари 2012 и во вторникот, 31 јануари 2012, но сепак двокатните автобуси останаа ретки.
 
Што е проблемот, не се направени овие автобуси за ниски температури ?


Edited by Dexter26 - 06-Feb-2012 at 19:27
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1509 Posted: 06-Feb-2012 at 20:01
можно е и да се работи за претпазливост, иако двокатниве се држат цврсто и на шофериве треба медал да им се даде, најверојатно не им се ризикува на ЈСП да пуштат на линија било кој автобус со било кој возач, зошто би имало сериозно последици
ова е чисто моја чаршиска претпоставка
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1510 Posted: 06-Feb-2012 at 20:58
Originally posted by Dexter26




Previous  Случајно или не, од пред 2 недели кога почна да паѓа снегот, двокатните автобуси станаа се поретки, а единечните нископодни автобуси од украински ЛАЗ се почесто сообраќаат низ Скопје на превозните линии на кои најчесто сообраќаат двокатните автобуси, во комбинација со по некоја стара единечна канта, а не зборувам за саносите со МАН шасија.  Сигурно не е проблемот во снегот, бидејќи на почетокот на минатата недела имаше многу помалку снег отколку на почетокот на оваа недела, до 7:00 часот снегот речиси и да го снема од улиците во понеделникот, 30 јануари 2012 и во вторникот, 31 јануари 2012, но сепак двокатните автобуси останаа ретки.  Што е проблемот, не се направени овие автобуси за ниски температури ?


Можно е и да се тргнати поради големата тежина, па се слаби на угорници (ме мрзеше да барам поназад за јачината на моторот на Јутонг Ситимастер).Ама па ако немало снегот, чудно, опција се лизгавите коловози.
А и чудно да не се Саносите С-215 (МАН шасија) заедно со ЛАЗ, Санос се познати баш поради издржливоста на планински терен и угорници, зборувам за линиите со таква конфигурација...
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1511 Posted: 07-Feb-2012 at 20:52
Деновиве кога снегот е ептен интензивен на линија број 57 си возат и двокатни и лазови и двојни канти. Еве 57 како линија на која има и угорници(бензиска Козле и подвозник Бутел), така да може само да е некоја ротација на автобусите без никаква посебна причина
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1512 Posted: 08-Feb-2012 at 17:46
денес околу 15:20 часот на автопат после патарина Петровец видов неколку нови двокатни автобуси кои доагаа од правец на грција
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1513 Posted: 09-Feb-2012 at 01:04
Originally posted by sanos_a

денес околу 15:20 часот на автопат после патарина Петровец видов неколку нови двокатни автобуси кои доагаа од правец на грција


Некако премногу рано пристигнаа новите автобуси од кинеското пристаниште до Солун? Како и да е, мислам дека ќе биде супер за нас ако успеат да ги пуштат овој месец. Одлична информација ни донесе Санос_а, да ја следиме состојбата овие денови по ова прашање.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1514 Posted: 10-Feb-2012 at 22:49

 
Светките кои се забележуваат на фотографијата се снегулки, заборавив да го исклучам блицот, па затоа се гледаат како сијалички или светки.
 
Забележав дека само кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг се појавува ова - снегот како да е залепен за бандажите на предните тркала, како да се магнетизирани, кај старите канти, кај саносите со МАН шасија и кај единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ го нема ова.
 
Какви се овие бандажи, да не знае некој ?
 
Што придонесува за ваквата појава ?
 
Кога го видов прв пат, ми делуваше како волна залепена да го штити тркалото. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 10-Feb-2012 at 22:50
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1515 Posted: 10-Feb-2012 at 22:52
ко на `Брилијантин` со Џон Траволта се бандажите
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1516 Posted: 10-Feb-2012 at 23:01
Жално е деновиве во каква состојба се автобусите на ЈСП. Гнасни се. Сфаќам минус температури, ама тоа не значи дека не треба да се ичистат прозорите од страна. Не е потребнжа секогаш вода за да се ичисти нешто. Жално е се што е под капата на држава, град или локална самоуправа. Приватњацине ни се познати по прљавиот аутфит, ама ЈСП мора да биде лидер во јавните услуги. 
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1517 Posted: 14-Feb-2012 at 02:00










Да, снегот си ја одиграл својата улога во ова, но ова се случи во Автокоманда, каде што ЈСП Скопје има своја гаража, свој сервис и своја диспечерска станица, а сепак не пратија 2 автобуса за замена, па макар и стари канти за да ги заменат овие два автобуса кои се учукале.

Наместо тоа, на патниците остана да чекаат нареден редовен автобус да пристигне, а за тоа не верувам дека можеме да му припишеме вина на снегот, бидејќи како што веќе спомнав, ова се случи во Автокоманда, на станицата после семафорите, на неполн километар од гаражата на ЈСП Скопје во истата скопска населба.

Edited by Dexter26 - 14-Feb-2012 at 03:09
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1518 Posted: 15-Feb-2012 at 17:43
Овде можеби снегот си ја одиграл улогата, за среќа немало поголеми оштетувања. Тоа што мене ме загрижува е тоа што денес го забележав во двокатен автобус на линијата 4 - на едно од седиштата на горниот кат тапацирот и сунѓерот беше исечен од страна на некој несовесен кој откако најверојатно се обидел да го оштети седиштето со запалка, прешол кон сечење ...

Изгледа дека ЈСП треба да ги прегледа камерите и да се казни сторителот за да не се повторат вакви немили настани.

Edited by vlatko.mk - 15-Feb-2012 at 17:44
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1519 Posted: 15-Feb-2012 at 18:27
Previous
 
Кога веќе ги спомна камерите, интересна работа, слушам дека контролорите на билетите без ни малку пардон пишуваат казни ако некој доцни па макар и 1 (ЕДЕН) ден без нова месечна маркица на слободен билет, или ако билетот не е поништен бидејќи автоматот не работел, па поради гужвата патникот не успеал да стигне до возачот за рачно да му го поништи билетот, а ако патникот се осмели да објасни зошто билетот не бил поништен, веднаш ќе му се нафрлаат со камерите, велејќи дека во возилото имало 10 камери и лесно ќе се дознаело од истите дали патникот ја зборува вистината, а патникот не секогаш има дополнително време за да го троши на разгледување на видео снимки само за да докаже дека ја говори вистината.
 
Значи контролорите на билетите во возилата на ЈСП Скопје експресно си ја вршат својата работа и без ни малку пардон се фалат со камерите, а од друга страна, за нешто вакво како што е изгорено или сечено седиште, ЈСП Скопје не се подготвени експресно да реагираат ?
 
Туку зошто прашувам воопшто, тие на еден од единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ сеуште не му смениле пукнато ветробранско стакло уште од јуни 2011, а камо ли па да обрнат внимание на тоа кој се обидел да изгори или да исече седиште во некое од нивните возила.
 
И за ова претпоставувам вреди да се зголеми цената на билетите - бидејќи ЈСП Скопје знае да казнува и да бара пари од патниците со непоништени билети или без билети, но не знае да ги одржува сопствените возила.


Edited by Dexter26 - 15-Feb-2012 at 18:33
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1520 Posted: 24-Feb-2012 at 18:46
  Имам прашање... Дали Јутонзиве можат да се протнат под железничката ескада кај Лисиче кој минува над булевар Србија?

Edited by FoSsiL - 24-Feb-2012 at 18:47
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7475767778 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.566 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.